Sari la conținut

Intrebari Mici Care Nu Necesita Thread Separat


uzunu
 Share

Postări Recomandate

Thread-ul este o invitatie pentru toti cei care au o problema minora, dar nu se justifica crearea unui noi topic de discutii pe un subforum deja foarte aglomerat. Voi incepe eu:

 

Unde pot gasi becuri? Am nevoie de doua de 1.7W, 12V si de unul de 5W, 12V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu dau cu batzu-n balta dar o sa scriu aici din moment ce in sectiunea "pneu mai lat" nu s-a mai raspuns din 2007... am un fazer cu roata spate de 170/60/zr17 si as vrea sa-i pun un 190/55/zr17. intrebarea mea... este cat-de-cat acceptabil schimbul de dimensiuni ? daca da, cat de mult ma poate influenta la manevrabilitate?

multumesc anticipat!

 

Ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu dau cu batzu-n balta dar o sa scriu aici din moment ce in sectiunea "pneu mai lat" nu s-a mai raspuns din 2007... am un fazer cu roata spate de 170/60/zr17 si as vrea sa-i pun un 190/55/zr17. intrebarea mea... este cat-de-cat acceptabil schimbul de dimensiuni ? daca da, cat de mult ma poate influenta la manevrabilitate?

multumesc anticipat!

 

Ride safe

 

 

iti afecteaza performantele. pe langa ca da misto un 190 pe spate... pe viraje ai de pierdut. gandeste-te ca janta ta are 5j si guma de 190 e pe 6j. faci o prostie sa iti pui 190. si e foarte mare trecerea. de la 160 la 190. hai un 170 ar merge, dar nu 100% ca guma stock. spun si de ce iti afecteaza performantele. pe viraje nu ai aceasi suprafata de contact. nu te poti apleca cum te apleci cu o guma standard(160)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am deja 170 pe spate... si din cate imi amintesc, 170 e trecut in certificat ca stock :cheers: ayway... care e faza cu 5j / 6j ? sper sa nu-mi primesc injuraturi dar chiar nu ma pricep deloc la pneuri...

 

Ride safe! :burnout:

 

iti afecteaza performantele. pe langa ca da misto un 190 pe spate... pe viraje ai de pierdut. gandeste-te ca janta ta are 5j si guma de 190 e pe 6j. faci o prostie sa iti pui 190. si e foarte mare trecerea. de la 160 la 190. hai un 170 ar merge, dar nu 100% ca guma stock. spun si de ce iti afecteaza performantele. pe viraje nu ai aceasi suprafata de contact. nu te poti apleca cum te apleci cu o guma standard(160)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o rugaminte: spuneti-mi unde as putea gasi autocolant imitatie carbon? as vrea sa il lipesc pe esapament ca a fost modificat, sudat, si au ramas cam multe imperfectiuni....chiar imi trebuie. daca cunoasteti pe cineva care vinde asa ceva va rog sa mi spuneti sa iau leg cu el. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o rugaminte: spuneti-mi unde as putea gasi autocolant imitatie carbon? as vrea sa il lipesc pe esapament ca a fost modificat, sudat, si au ramas cam multe imperfectiuni....chiar imi trebuie. daca cunoasteti pe cineva care vinde asa ceva va rog sa mi spuneti sa iau leg cu el. ms

 

 

iti trebuie o folie rezistenta la temperatura.....nu poti pune orice folie. asa am si eu folie care imita carbonul, dar la temp cedeaza. vb cu johnson, poate te ajuta el

 

si J-ul ala indica latimea jantei. asa stiam eu. :burnout: poate ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o rugaminte: spuneti-mi unde as putea gasi autocolant imitatie carbon? as vrea sa il lipesc pe esapament ca a fost modificat, sudat, si au ramas cam multe imperfectiuni....chiar imi trebuie. daca cunoasteti pe cineva care vinde asa ceva va rog sa mi spuneti sa iau leg cu el. ms

cauta o vopsea termorezistenta, aia pana la 800 grade. Esapamentul la un motor , mai ales sport poate atinge sute de grade in anumite puncte - - mult peste cat rezista o folie.

 

mai ai ca solutie sa folosesti chestii pt finisare - smirghel, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu o intrebare mica care nu necesita thread separat! :burnout:

Am inteles ca pt filtrele de aer de hartie(nou) sunt spray-uri speciale...

Intrebarea mea este: ce se intampla daca pun filtru de aer(de hartie) fara sa-l dau cu spray?...Sau as putea sa folosesc o combinatie de benzina cu ulei de motor in loc de spray-ul pt filtru de aer?

Editat de canter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai incarc cu inca un topic.

 

Pina acum nu m-am preocupat foarte tare de problema, da' nu strica o intrebare.

 

1. Observ (parca la inceput nu facea chiar asa) ca dimineata, sa zicem asa la vreo 10 grade+ cum a fost azi, trag socul pina la capat, o pornesc, porneste usor dar pret de 2-3 secunde turatia ramine jos, pe la 2000, urmind sa creasca brusc. Dupa asta totul merge ok, dar ma intrebam daca intirziera aia e normala.

 

2. Tot azi am observat ca a durat vreo 10 minute (poate oleaca mai putin) pina s-a incalzit (nu mai scadea relantiul), si a scos fum pe esapament cam toata durata asta, cum ziceam temperatura 10+ grade. E normal sa dureze atit?

 

In rest nu am observat nimic deosebit legat de aceste aspecte (sa moara fara motiv, relanti neconstant).

 

Motorul e cel din profil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...