Thomas Postat Mai 30, 2005 Share Postat Mai 30, 2005 Sa-mi ziceti cand mai mergeti la Clinceni sa ne dam pe campuri cu stradalele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 Imi trag piciorul de sub ea si o ridic, nu reusesc s-o tin si cade pe stanga. Eu dupa ea, crezand pana-n ultimul moment ca pot sa evit a doua cazatura. Gresit! Fac un plonjon de toata frumusetea peste Bandit... Cea mai tare faza!!!! . Super beton! Imi cer scuze ca rad, dar nu pot sa nu imi imaginez toata povestea. Bafta in continuare, esti nebuna femeie !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 Buey sa nu le mai deranjati zborul clincenarilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Mai 31, 2005 Autor Share Postat Mai 31, 2005 @Thomas: eu cum imi fac reglajele necesare la motor, o sa-mi bag pisicuta pe aratura. O sa mai vorbim. DKZ-ul cred ca asteapta sa-si ia KTM @Pavel: Nu esti singurul care a ras de figura asta, sa-i fi vazut pe colegii mei Nebuna?!? Mi s-a mai spus, da' eu nu recunosc nimic... @Aleko: Activitatea de zbor de pe Clinceni e ''deranjata'' mai mereu de motoristi: acum cateva zile am vazut pe aerodrom un V-Max, un GPZ 1100, o chestie care aducea a Dragstar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALO Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 Janel, te descurci cu a ta si ai picat cu un bandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Iunie 1, 2005 Autor Share Postat Iunie 1, 2005 Pai, stii tu, nu a fost de vina greutatea motorului, ci frana (super tare, a tinut a-ntaia).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALO Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 Eu am incercat o data sa merg cu un Dnepr cu al unui prieten, si cum sunt mic de inaltime (1,70) mi-a fost cam greu sa stau pe el, greutatea destul de mare...stiti cum e.....in final am cazut in partea stanga si m-am proptit in motor ca sa nu atinga pamantul (am crezut ca fac hernie), acceleratia era la maxim (dar ambreiajul tras) si a venit proprietarul fuga si m-a salvat....de atunci nu m-am mai urcat pe un Dnepr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Iunie 3, 2005 Autor Share Postat Iunie 3, 2005 Astazi, prin bunavointa lui Bogdan (Bogdan Eu), motocicleta mea a pornit Azi dimineata am zis: ce-n pana mea, da-o in colo de sesiune, si ce daca maine am examen, pisicuta mea zace si eu nu fac nimic?!? Asa ca am dat fuga la Tunaru sa cumpar un filtru de aer si platini. Filtru am luat, platini, care erau imperios necesare, am uitat complet sa cumpar. Mi-am adus aminte acasa. Am schimbat filtrul, am verificat fisele si bujiile care pareau OK, dar nu pornea!!! Deci la aprindere am probleme! Desfac capacul de la aprindere, si pe ala mic de la avans - ce este acolo MA DEPASESTE. Dau totusi avansul centrifugal jos si vad ca se misca din toate incheieturile, un arc mai puternic, unul mai slab... clar nu-i bine. Unde-s platinile? Cum desfac chestiile astea? Mai bine sun un prieten!!! (dau un sms, ca nu prea mai am credit) Continuarea o banuiti: a venit Bogdan, a scos bagheta magica, a zis ''Hocus pocus preparatus!'' si motorul a pornit! Sfatul medicului: - platini, condensator, avans - toate TREBUIE schimbate; - neaparat reglat amestecul de aer cu carburant; - cablurile de ambreiaj, acceleratie, frana reinoite sau cel putin unse; - motorul spalat pt a se observa pe unde picura ulei; - releul de lumini schimbat; - si alte cateva chestii legate de niste simeringuri parca Cam atat deocamdata, in seara asta merg in Etrusco cu pisicuta (sper sa mearga franele sa nu intru efectiv in Etrusco cu pisicuta ) Pt Bogdan: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 3, 2005 Share Postat Iunie 3, 2005 Cam atat deocamdata, in seara asta merg in Etrusco cu pisicuta (sper sa mearga franele sa nu intru efectiv in Etrusco cu pisicuta ) Pt Bogdan: AI grja cand opresti _|_ pe bordura. Si mai ales atentie sa nu opresti langa vro dacie! Mai ales daca e de la ML. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Iunie 4, 2005 Autor Share Postat Iunie 4, 2005 Sfatul medicului: - CABLURILE DE AMBREIAJ, ACCELERATIE, FRANA REINOITE SAU CEL PUTIN UNSE; Dupa Etrusco am plecat cu Calu la un ride prin oras. Dupa ceva timp, cand am hotarat sa ne intoarcem in E, la Iancului, imi intra foarte greu in viteza (deabia am reusit sa plec de la semafor)... si in a doua...pauza, nu vrea si pace! Trag pe dreapta, il chem pe Dan (Calu) si zic:''La naiba, cutia asta de viteza imi face probleme!'' D:''Nu mai spune! I uita-te aici!'' Cablul de acceleratie era rupt chiar de langa levierul ambreiajului (frecarea a fost mare, mai ales ca era neuns de mult timp) . Mester mare Dan asta, imediat l-a rezolvat! Azi, un domn foarte dragut care are atelier/magazin de biciclete la Dorobanti langa Petrom (la care m-a dus Dan) mi-a facut cadou un cablu nou de ambreiaj (pe care Dan l-a si instalat, l-a gresat), cateva coliere din plastic si niste chestii mici metalice ''Las' ca-i bine sa le ai la tine, cine stie cand iti trebuie''. Roata spate nu poate fi centrata, adica spitele sunt ruginite, chestia aia pe care e pus cauciucul (am un lapsus, cum naiba se cheama? ) e lovita in mai multe locuri, e si ovala .... Concluzie: mai bine cumpar o janta noua, decat sa renovez vechitura actuala! Cand sa bag motorul in curtea in care-l tin, am atins cu capacul de la chiuloasa bara unei Dacii vechi si proprietarul era in zona. Sa ma fi vazut: ''Iertati-ma... stiti... si eu la inceput... namila asta (iarta-ma pisicuto!)... nu s-a mai intamplat pana acum... nu se va mai repeta...'' Omul m-a iertat, da' Rip, cainele care pazeste curtea, cainele cu care ma credeam prietena, nu m-a iertat: m-a muscat de mana! Pt Dan si Amedeo (domnu' cu biclele): Pt Rip: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Domnu cu biclele de langa benzinaria Dorobanti?! E vorba cumva despre Bebe?! (asa-l cheama din cate stiu) De-acolo mi-a luat eu maneta + cablu de frana pt bicla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Nu stiu daca Rip pricepe semnul ala,da' e cert:Creanga e mic copil pe linga tine draguta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Mda deci: -nu stiu de ce ai schimbat filtrul. Filtrul se ia ,se curatza cu motorinica, apoi cu benzinica si se da cu ulei. Pacat de bani aruncati -platini, condensatoare, fise ,bujii si Aprindere Electronica, e vreo 350 000 si scapi de grija condensatorului, a platinilor impuscate, motorul iti merge mai uniform, fara rateuri si incarca mai bine -nu umbla cu cablu de bicla la ambreiaj ,esti praf? vezi ca la Tunaru e 100 000. Il iei acasa, il atarni de ceva si bagi pe la un capat ulei de care ai, ars...Apoi la montare folosesti cu incredere vaselina. La fel sa faci cu cablurile de acceleratie: desfaci capacelul de la prinderea de ghidon si bagi acolo vaselina cat incape. O sa iti mearga mult mai bine si nu o sa se mai rupa cand ti-e lumea mai draga. Sunt niste mici ritualuri de intretinere care maresc placerea condusului. I-ai schimbat uleiurile din motor, cutie, grup? Daca nu 20W-50 in motor (ELF in Carfur la 104 000 litru) 80W90 in cutie 80W90 si/sau T140 in grup Vezi ce grija iti port? Daca vorbesc in plus sa-mi zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 inca ceva, roata Rabinu este mester rotar, adica spiteaza ,indreapta roti de orice. Nu conteaza ca sunt ruginite, totul se indreapta. Daca vrei mai multe informatii spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Iunie 4, 2005 Autor Share Postat Iunie 4, 2005 (editat) @Navarro: da, e vorba de Bebe; @IraSciBil: esti haios coane, sa-l iau ca pe un compliment? @Aleko: - am schimbat filtrul pt ca era intr-o stare avansata de ebrietate, pardon, uzura (a fost plouat de n ori, pt ca n-am capac la filtrul de aer plus ca era plin de tencuiala -a fost priponit motorul langa balconul lui Vlad- si alte alea, chiar daca l-am mai scuturat/suflat eu); -in leg cu aprinderea, lucrez la asta (in sensul ca intentionez sa cumpar cam tot ce-ai zis); -la cum arata cablul ala de ambreiaj, sigur vei cadea pe spate de invidie ca nu ai si tu . Serios vorbind, cablul ala e cat se poate de rezistent, o sa-l vezi; -o sa schimb si uleiul la motor, cutie si grup; -da-mi informatii despre Rabinu. CUM AS PUTEA SA NU APRECIEZ SFATURILE TALE SI ALE ORICUI? MA BUCUR CA-MI PORTI DE GRIJA SI NU-TI FACE PROBLEME, NU AM CONSIDERAT NICIODATA CA VORBESTI IN PLUS. TE BAGI LA UN RIDE IN SEARA ASTA? Editat Iunie 4, 2005 de janel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 ma bag zi-mi sa iau o lanterna si multe baterii, un scaun in atash si niste conserve? Ca scule oricum imi iau cat mai multe Un prieten bun d-al meu Bogdan aka Lupu si-a pus cablu de ambreiaj de Dacia... Rabinu: (fisha tehnica) 38 de ani, Ij P5,Ij Enduro, Nipru, Ural,Vespa, Honda (or mai fi), repara foarte bine rotile Are acasa un banc artizanal de reparat ,spitzat si te rezolva bine si ieftin aprox 200 pe roata,spitze schimbate, indreptare... Are mare experienta in reparat boxere, si apelez la el cand vine vorba de Ural. Sfaturi, reparat, gratare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 4, 2005 Share Postat Iunie 4, 2005 Rabinu 0724452023 (E casatorit, are si copil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Iunie 4, 2005 Autor Share Postat Iunie 4, 2005 Mai, parca ai fi de la SRI, nu alta! O sa-l sun luni, sa vad cand ma programeaza. Multumesc (si pt reglajul carburatoarelor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Iunie 7, 2005 Autor Share Postat Iunie 7, 2005 Sambata, dupa cum spuneam aici, am iesit cu baietii la o plimbare. Dupa momentul dureros dar si hilar al fripturii, am plecat la drum: am oprit la Petrom sa bagam benzinica (dupa cum spune un prieten al nostru, stiti voi cine), am ajuns la Zoo, baietii au mesterit la farul lui Cosmin, Aleko a avut deosebita placere, privilegiul chiar de a se da cu pisicuta: ''Merge bine motorul asta, imi place!'', leii rageau in surdina ca cine suntem noi de indraznim sa tulburam somnul?!? Duminica - o zi fara motor: am lucrat (stiu, nu-i deloc crestin) . Mai prindeam si eu franturi din Moto GP din cand in cand ca sa nu zic ca am fost de tot rupta de fenomen. Luni, cam pe la 12 si ceva, cu toate ca am vazut norii StratoCumulus ce impodobeau cerul, am zis ca nu pot sa nu ies cu pisicuta la o plimbare. N-am apucat bine sa plec, ca s-a si starnit ploaia (eu nu am nici acum costum de ploaie ). ''Sa ma intorc? Nuu, ce naiba? Ma face pe mine o ploaie? Inainte cu tupeu!'' Am ajuns in Basarab, pe langa N. Titulescu, la Tibi, sa intreb cand imi poate face si mie un cric. Ajung la garaj, n-am de ce sa priponesc mobra, toarna cu galeata, baietii in garaj, eu afara pe motor. Dau un claxon sa vina cineva sa ma ajute, dau si pe al doilea, deabia la al treilea a venit un tip dragut si m-a ajutat sa-l ridic pe cric. Stabilim sa vin intr-o zi mai uscata sa-mi ia masuri, scuzati, sa-i ia pisicutei masuri pt un picior nou. Chiar daca apa imi ajunsese la piele, nu ma saturasem de plimbat. Urmatoarea oprire: magazinul de suruburi si rulmenti de pe Mosilor (imi trebuiau mie niste piulite, saibi si suruburi). ''Hai sa evit niste semafoare! zic, ca nu-i chiar asa de bine sa te ploua cand astepti verdele, mai bine sa ma ploua in viteza.'' Eu, marea cunoscatoare a Bucurestiului, intru pe niste stradute, ma invart, fac stanga, apoi dreapta, trec pe interzis, dinou stanga, dinou dreapta, putin mai in fata, depaseste-l pe asta, treci repede cu atentie pana nu se pune rosu si... SURPRIZA! M-am ratacit pe strazile alea mici, vechi si cu gropi. Am pierdut asa mai mult timp decat daca mergeam pe drumul clasic B-dul Dacia - Calea Mosilor. Mai bine stateam la semafoare decat sa invat scurtaturi pe ploaie Ajung intr-un tarziu la magazinul de rulmenti, dau sa parchez pisicuta rezemata de un gardut, dar zic sa chem un bodyguard care nu avea ce face de la o pizzerie: ala - natura moarta! Parca se uita prin mine, se face ca nu ma vede. N-am ce face, asta e! si proptesc gardul de capacul de la chiuloasa, sau parca invers, nu mai stiu . Cu miscari de robot date de bugii suprasaturati de apa, intru in magazin, aia se uitau la mine ca la o curca plouata (oare de ce? ), unul face misto ca am venit cu casca dar fara motor, altul ii atrage atentia ca sunt si cu motor, scot din trusa de scule surubele model, astia se mira ca am o trusa de scule, platesc, plec, pornesc mobra la sfert de pedala (cat m-am rugat sa porneasca din prima, fiind ploaie, stiam ca poate avea probleme cu aprinderea), folosesc drumul cel mai scurt (adica cel pe care-l stiam cel mai bine ), ajung acasa... Pe seara, chef de plimbare. Imi dau intalnire cu Vamos si Aleko la Arc. La 21, vine Aleko pe Ural-ul lui NaeL, cu NaeL pe locul din spate, costumat ca pentru un ride, binenteles ca nu (venea de la serviciu, deci in camasa). Dupa cativa metri, la Piata Presei Libere, bateria Ural-ului a murit. Ploaia s-a pus (normal, nu?), sa scoatem bateria de la Ural (de fapt, baietii s-au patimit, eu am mers la niste taximetristi dupa o cheie de 13). Fratilor, nu exista nimic mai tampit ca acesta cutie care tine captiva bateria! Am mers sa luam niste fire de la un prieten al lui Aleko. Am mers cu pisicuta, eu pe locul din spate, adica pe lipsa locului din spate, direct pe aripa ( , fundul meu... gropile din zona). Ca a si zis Aleko: ''E timpul sa te inveti si tu sa conduci cu pasager!'' ''Da, sigur, da' nu pe ploaie'' Intr-un tarziu, au dat baietii jos bateria, au incarcat-o putin de la pisicuta (darnica pisicuta), am strans sculele, am plecat spre casa. In drum, pisicuta mergea cand intr-un cilindru, cand in doi, cand in trei, pardon, n-are trei. l-am dus pe NaeL acasa si cand sa pornim Nepra, cam pauza . Pesemne oamenii au dreptate: Nipru si ploaia nu prea se inteleg. Asa ca decat sa calam motorul mergand pana-n Berceni intr-un cilindru (asa a zis Aleko), mai bine pisicuta s-a cazat la Aleko iar subsemnata a ajuns acasa pe 4 roti (Solenza , sub bagheta lui Aleko), cam pe la 2 am. Vai de mine cat am scris... va rog sa ma scuzati, da', sa stiti, nu am scris nici pe departe toate fazele care ar fi meritat scrise, pt ca am zis sa mai triez... PS: pt ploaie, eu cred ca-s de vina: de cate ori ies, norii se rup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 7, 2005 Share Postat Iunie 7, 2005 Nu stiu cum e cand iti conduci pisicuta aia , dar dupa aia ai de scris destule. Fiecare iesire e sursa unor intamplari mai mult sau mai putin hazlii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Iunie 7, 2005 Autor Share Postat Iunie 7, 2005 Thomas, sa-ti spun cum e: nimic nu ma face mai fericita ca o tura cu motorul. Este minunat, si nu cred ca mai e nevoie sa spun asta, in special unor motociclisti. Spun chiar ca a achizitiona aceasta motocicleta este cea mai buna decizie pe care am luat-o in viata mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Iunie 7, 2005 Share Postat Iunie 7, 2005 tanti janel, mai ramane sa ne dai detallii de la intalnirile cu iubitul tau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Iunie 7, 2005 Share Postat Iunie 7, 2005 Eu cred ca tu faci inadins, tragi de fire la oameni, iti descarci bateria, iti pui in scurt firele, mai Janel tu vrei sa faci un film sau sa scrii o carte? Esti culmea cu povestile tale, ma distrez copios de fiecare data cand ajung pe forum la partea cu oltenii (cele) pe motocicleta. Plimba-te si tu mai des ca postezi cam rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 7, 2005 Share Postat Iunie 7, 2005 acu imi dau seama de ce mi s-a oprit mie motoreta ! era janel cu noi si trebuia sa se intample ceva ! p.s. glumeam, a fost prea de treaba asnoapte sa stea cu noi pana la ora aia in ploaie si sa mai imi dea si canadiana de pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
janel Postat Iunie 7, 2005 Autor Share Postat Iunie 7, 2005 @Wizzie: @ZORRO: si cat am tinut sa nu se afle ca eu sunt piaza rea... @NaeL: nu mai spune nimanui ca-s eu de vina, n-o sa mai vrea nimeni sa iasa la plimbarica cu mine, si nu as vrea asta... In seara asta am fost sa-mi iau motorul de la Aleko. A pornit, am plecat spre casa, simteam ca nu are deloc putere (zic: ''Ii trece ei, face iar nazuri de pisicuta), trec pe banda a doua ca sa depasesc o masina, trag de manson sa-i dau gaz.... dar nu mai vrea, si in loc sa-l las pe ala in urma, raman cu o viteza pervers de mica pe banda doi, cu soferi furiosi in spatele meu, claxonand si probabil urandu-mi de sanatate. Fac semn unuia din dreapta sa se opreasca, ca luminatia sa, tarina pisicuta, sa poate trece incet si sigur ca un Cadilac. Incerc sa-o pornesc, dar momentul fericit se amana. Il sun pe Aleko, ii descriu simtomele si dupa cateva vorbe matru zice: ''Da' benzina mai ai?'' Ce credeti? NU MAI AVEAM BENZINA ''Si uite ca mi s-a intamplat si asta'' Norocul meu e ca exista oameni buni, asa cum am intalnit mereu in ultimul timp si asa cum este si Aleko. A venit dragul de el sa ma ajute (chiar daca avea de invatat pt examen), si pe langa carburantul adus, si-a mai bagat mainile si prin carburatoarele mele de le-a facut sa mearga mai bine. Ajunsa la gropile de pe dealul Filaret si dand intr-o groapa de o frumuete coplesitoare, MI-A SARIT PARTEA SUPERIOARA A BORDULUI! ''Asa ceva nu se poate, sunt de-a dreptul daunatoare acestei motociclete! Incredibil!'' Am tras pe dreapta sa vad ce pot face, da' nu am rezolvat mare branza (a iesit un fel de spuma de branza ):chestia aia statea doar in fire. Nu va mai spun ce sarea la fiecare denivelare, parca era minge de ping-pong, nu altceva! Ca se si uita lumea la mine ca la circ. De ce? Pai cine a mai vazut ca motocicleta se conduce cu o mana pe ghidon si cu alta pe bord?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.