Sari la conținut
ShereKhan

CZ

Postări Recomandate

Daca cineva are ceva documentatie despre CZ 175 din '60 sau oricum aproape ca an, il rog sa posteze aici linkul, sau sa trimita pe mail. Orice informatii despre acest model ma intereseaza.Multumesc !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva are ceva documentatie despre CZ 175 din '60 sau oricum aproape ca an, il rog sa posteze aici linkul, sau sa trimita pe mail. Orice informatii despre acest model ma intereseaza.Multumesc !

Cz 450 este modelul de 175 cm3 aparut in 1960[in acelasi an a incetat productia modelului Jawa 356 cu care acest motor aproape ca se identifica]si produs pana in 1968 cand a fost inlocuit cu modelul CZ 477 Sport.

cateva date despre el:axc58x65mm,171,2 cm3,raport vol.7,8:1,putere max. 10 cp la 4750 rpm,carburator Jikov 2924 SB 13b sau SB 14b[are jiclorul principal accesibil din lateral[dreapta]],avans fix 3,5mm,dinam 6v45W Pal,plusul bateriei legat la masa(!),cutie cu 4 trepte:1-3,033;2-1,754;3-1,25;4-1,00[cutia este identica cu cea de Jawa 125/175,la fel si ambreiajul,difera kick-starterul].

mai multe informatii gasesti la www.cezetmania.info

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cz 450 este modelul de 175 cm3 aparut in 1960[in acelasi an a incetat productia modelului Jawa 356 cu care acest motor aproape ca se identifica]si produs pana in 1968 cand a fost inlocuit cu modelul CZ 477 Sport.

cateva date despre el:axc58x65mm,171,2 cm3,raport vol.7,8:1,putere max. 10 cp la 4750 rpm,carburator Jikov 2924 SB 13b sau SB 14b[are jiclorul principal accesibil din lateral[dreapta]],avans fix 3,5mm,dinam 6v45W Pal,plusul bateriei legat la masa(!),cutie cu 4 trepte:1-3,033;2-1,754;3-1,25;4-1,00[cutia este identica cu cea de Jawa 125/175,la fel si ambreiajul,difera kick-starterul].

mai multe informatii gasesti la www.cezetmania.info

 

Multumesc ! :bigstar:

Editat de ShereKhan

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O nedumerire:

 

din cate stiu eu, Jawa si CZ au fost 2 fabrici diferite. CZ a avut ingineri care au initiat mai multe proiecte ,fapt concretizat si prin numarul de modele mai mare de CZ decat de Jawa. CZ a participat si la curse ,a avut si variante enduro,etc. CZ a introdus inovatii...

 

Jawa (care supravietuieste si azi) a avut mai putine modele decat CZ-ul.....

 

Totusi, CZ 350 si Jawa 350 TS seamana bine (exceptand rezervorul).....motoarele seamana bine. SI pe forum am citit ca ar fi aproape la fel. Asa e ? Chiar Jawa a fost influentata de CZ si nu a putut sa faca singura proiecte? Sunt piesele interschimbabile intre unele Jawa si unele CZ-uri ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

hai sa fii tu sanatos cate modele a avut Jawa si CZ!Jawa [cu numele asta]a aparut pe piata moto in 1929 cu un model de 500 licenta Wanderer.CZ a aparut la inceputul anilor `30 cu modelul Kaktus de 75cm3.pana la izbucnirea celui de-al doilea razboi mondial Jawa a produs:Jawa 500 Rumpal,Jawa 175 Villiers,Jawa 350 SV,Jawa 350 OHV,Jawa 250,Jawa 100 Robot si Jawa 250 Duplex[cu diverse variante fiecare].asta ca masini de serie,ptr. ca in domeniul curselor modelele au fost mai diverse:Jawa 175 OHV[atat cu racire pe aer cat si pe apa],Jawa 250 OHv si OHC,Jawa 350 OHV,Jawa 500 OHV,Jawa 500 Compressor[motor twin,OHV,compresor mecanic Roots,carburator Amal]etc.

CZ a produs pana in 1940:CZ 75 Kaktus,CZ 98 Kaktus,CZ 175 Standard,Turist,Sport,CZ 250 Standard,Turist,Sport,CZ 350,CZ 500 Standard,Turist,Lux si Vatikan,basca masinile de curse[mai putine ca cele Jawa ce-i drept].

dupa razboi Jawa a lansat celebra Perak[Jawa 11-250]cu varianta de 350 Ogar,apoi in 1952 a urmt Jawa 500 OHC[produsa pana in 1958 in 3 variante],Jawa 50 Parez,Jawa 555[tot de 50],Jawa 353[250],Jawa 354[350],Jawa 355[125]si 356[175].aceste modele au fost produse pana in 1960 sau putin mai tarziu.

CZ a produs dupa razboi:CZ 125 tip A,B,C si T[T de la furca telescopica],CZ 150 A,B,C,T,CZ Indian 125[model derivat din CZ 125 C si produs in colaborare cu celebra firma nord-americana special pentru aceasta piata,unde se dorea un model entry-level].

in 1960 conducerea comunista a Cehoslovaciei a decis ca productia modelelor mari[250 si 350]sa se desfasoare la firma Jawa,iar msinile de 125 si 175 sa fie fabricate de CZ.

dupa `60 Jawa a produs:Jawa 559-02 si 559-04[250],Jawa 354-06 si 360[350],Jawa 590 Sport si 360-05Sport,Jawa 590-05 Californian I,II,III[250],Jawa 361-04 si 361-05 Californian I,II,III[350],Jawa 362-02 Californian Oilmaster,Jawa 592[250],Jawa 623[250 2 cilindri]si Jawa 633[350 2 cilindri],Jawa 623 si 633 Bizon,Jawa 634[350],Jawa 638 TS,Jawa 632,Jawa 639,Jawa 640,Jawa 593 Master[250],Jawa 350 Tramp.Basic,Chopper,Californian,Jawa 125 Dandy,etc. etc.

dupa `60 CZ a produs:CZ 453[125],450[175],455[250];453-01,450-01,455-01,453-05 De Luxe,450-05 De Luxe,455-05 De Luxe,473 Sport[125],470 sport[175],475 Sport[250];473-04,470-04 si 475-04 Trial[masini de trial derivate din modelul Sport],masini pe roti de 19 toli derivate din modelul Sport destinate exportului in Sua,Canada,Austrlia,Noua Zeelanda etc.;in 1968 apar CZ 476[125]si 477[175]Sport cu versiunile 476-01 si 477-01 cu ungere cu pompa Posilube;in 1971 apare CZ 471 Sport[motor de 250 in doi cilindri de pe Jawa 623]si apoi CZ 472 Sport[motor Jawa 633,350 2 cilindri].aceste doua modele aveau un cadru similar[nu identic]cu modelele 476 si 477 si erau propulsate de motoare Jawa.

in anii `80 CZ a mai produs CZ 985 cu motor de 250 monocilindru preluat de pe modelul 455 pe cadru de CZ 477 Sport[versiune destinta in principal exportului];apoi CZ 487[175]si 488[125]versiuni modernizate ale modelelor 476 si 477 din anii `70,CZ 472-05 cu furca de Jawa 638 TS si motor de Jawa 632[cu alternator,12v].in anii `80 s-a incercat o fuziune cu grupul italian Cagiva[au si fost realizate doua modele de 125 si 200 cm3 cu motoare in 4 timpi]dar aceasta a esuat iar la inceputul anilor `90 CZ a renuntat la divizia moto concentrandu-se pe productia de armament si lanturi[cele mai bune din lume IMHO].

daca ar fi sa intru in detalii si sa vb pe larg de toata gama de modele a celor doua firme nu mi-ar ajunge o zi doar sa le enumar,fara a mai si aminti ceva detlii legate de fiecare.e de ajuns sa zic ca cele enumerate mai sus sunt doar o mica parte si nu includ modelele destinate competitiilor sportive:enduro,motocross,viteza pe circuit,speedway,ice-racing,dirt-track,trial etc.

Sper ca nu v-am plictisit! :bigstar:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca nu stiam...Pacat ca acum Jawa pune pe cadru motoare chinezesti in 4T.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

hai sa fii tu sanatos cate modele a avut Jawa si CZ!Jawa [cu numele asta]a aparut pe piata moto in 1929 cu un model de 500 licenta Wanderer.CZ a aparut la inceputul anilor `30 cu modelul Kaktus de 75cm3.pana la izbucnirea celui de-al doilea razboi mondial Jawa a produs:Jawa 500 Rumpal,Jawa 175 Villiers,Jawa 350 SV,Jawa 350 OHV,Jawa 250,Jawa 100 Robot si Jawa 250 Duplex[cu diverse variante fiecare].asta ca masini de serie,ptr. ca in domeniul curselor modelele au fost mai diverse:Jawa 175 OHV[atat cu racire pe aer cat si pe apa],Jawa 250 OHv si OHC,Jawa 350 OHV,Jawa 500 OHV,Jawa 500 Compressor[motor twin,OHV,compresor mecanic Roots,carburator Amal]etc.

CZ a produs pana in 1940:CZ 75 Kaktus,CZ 98 Kaktus,CZ 175 Standard,Turist,Sport,CZ 250 Standard,Turist,Sport,CZ 350,CZ 500 Standard,Turist,Lux si Vatikan,basca masinile de curse[mai putine ca cele Jawa ce-i drept].

dupa razboi Jawa a lansat celebra Perak[Jawa 11-250]cu varianta de 350 Ogar,apoi in 1952 a urmt Jawa 500 OHC[produsa pana in 1958 in 3 variante],Jawa 50 Parez,Jawa 555[tot de 50],Jawa 353[250],Jawa 354[350],Jawa 355[125]si 356[175].aceste modele au fost produse pana in 1960 sau putin mai tarziu.

CZ a produs dupa razboi:CZ 125 tip A,B,C si T[T de la furca telescopica],CZ 150 A,B,C,T,CZ Indian 125[model derivat din CZ 125 C si produs in colaborare cu celebra firma nord-americana special pentru aceasta piata,unde se dorea un model entry-level].

in 1960 conducerea comunista a Cehoslovaciei a decis ca productia modelelor mari[250 si 350]sa se desfasoare la firma Jawa,iar msinile de 125 si 175 sa fie fabricate de CZ.

dupa `60 Jawa a produs:Jawa 559-02 si 559-04[250],Jawa 354-06 si 360[350],Jawa 590 Sport si 360-05Sport,Jawa 590-05 Californian I,II,III[250],Jawa 361-04 si 361-05 Californian I,II,III[350],Jawa 362-02 Californian Oilmaster,Jawa 592[250],Jawa 623[250 2 cilindri]si Jawa 633[350 2 cilindri],Jawa 623 si 633 Bizon,Jawa 634[350],Jawa 638 TS,Jawa 632,Jawa 639,Jawa 640,Jawa 593 Master[250],Jawa 350 Tramp.Basic,Chopper,Californian,Jawa 125 Dandy,etc. etc.

dupa `60 CZ a produs:CZ 453[125],450[175],455[250];453-01,450-01,455-01,453-05 De Luxe,450-05 De Luxe,455-05 De Luxe,473 Sport[125],470 sport[175],475 Sport[250];473-04,470-04 si 475-04 Trial[masini de trial derivate din modelul Sport],masini pe roti de 19 toli derivate din modelul Sport destinate exportului in Sua,Canada,Austrlia,Noua Zeelanda etc.;in 1968 apar CZ 476[125]si 477[175]Sport cu versiunile 476-01 si 477-01 cu ungere cu pompa Posilube;in 1971 apare CZ 471 Sport[motor de 250 in doi cilindri de pe Jawa 623]si apoi CZ 472 Sport[motor Jawa 633,350 2 cilindri].aceste doua modele aveau un cadru similar[nu identic]cu modelele 476 si 477 si erau propulsate de motoare Jawa.

in anii `80 CZ a mai produs CZ 985 cu motor de 250 monocilindru preluat de pe modelul 455 pe cadru de CZ 477 Sport[versiune destinta in principal exportului];apoi CZ 487[175]si 488[125]versiuni modernizate ale modelelor 476 si 477 din anii `70,CZ 472-05 cu furca de Jawa 638 TS si motor de Jawa 632[cu alternator,12v].in anii `80 s-a incercat o fuziune cu grupul italian Cagiva[au si fost realizate doua modele de 125 si 200 cm3 cu motoare in 4 timpi]dar aceasta a esuat iar la inceputul anilor `90 CZ a renuntat la divizia moto concentrandu-se pe productia de armament si lanturi[cele mai bune din lume IMHO].

daca ar fi sa intru in detalii si sa vb pe larg de toata gama de modele a celor doua firme nu mi-ar ajunge o zi doar sa le enumar,fara a mai si aminti ceva detlii legate de fiecare.e de ajuns sa zic ca cele enumerate mai sus sunt doar o mica parte si nu includ modelele destinate competitiilor sportive:enduro,motocross,viteza pe circuit,speedway,ice-racing,dirt-track,trial etc.

Sper ca nu v-am plictisit! :bigstar:

 

 

Nu ne-ai plictisit.Chiar vroiam sa aflu cat mai multe si nu ma asteptam sa primesc atatea informatii.

 

Poate posesorii de JAWA/ CZ 175 vor posta aici poze cu motoarele lor.N-am gasit niciun topic in care sa apara doar asa ceva, daca gresesc, cineva sa ma corecteze.Voi pune si eu imediat ce voi avea ocazia, dar cu siguranta exista multe exemplare mult mai frumoase decat al meu, am nevoie de inspiratie, deci... asteptam poze :finger:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ma avut cz 175 acelasi an cu al tau si am si ceva piese dar sa it ispun si ce probleme apar:deic pirma e ca se cam duce repede ambielajul nusht dc dar saprge rulmenti mereu io am modificat akolo axul si am bagat un rulment de cuite de viteza de dacie si akuma a mers tun nu mai avea pic de joc!a doua problema e aprinderea care daca nu e in stare buna ai numai necazuri io am modicato am pus o volanta de mobra pe acs iam dat calan de pana si pe volanta am pus o placa facuta la strung apoi de placa am ficax un magnetou de gleder de pe un auxiliar de gleder sa potrivit a iesit bine am taiat akolo e ceva de lucru dar iese si merge tun e k un motoplat se poate regla si in plus nu mai ai nevoie de baterie de nik e k mobra!porneste la prima pedala si merge stats!am furnizori de piese pt cz de strada orice piesa abosolut noua din magazin!am si piese akasa daca aveti nevoie de ceva k io nu mai am motorul lam dat la cineav sa se mai joace cu el!bafta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ma avut cz 175 acelasi an cu al tau si am si ceva piese dar sa it ispun si ce probleme apar:deic pirma e ca se cam duce repede ambielajul nusht dc dar saprge rulmenti mereu io am modificat akolo axul si am bagat un rulment de cuite de viteza de dacie si akuma a mers tun nu mai avea pic de joc!a doua problema e aprinderea care daca nu e in stare buna ai numai necazuri io am modicato am pus o volanta de mobra pe acs iam dat calan de pana si pe volanta am pus o placa facuta la strung apoi de placa am ficax un magnetou de gleder de pe un auxiliar de gleder sa potrivit a iesit bine am taiat akolo e ceva de lucru dar iese si merge tun e k un motoplat se poate regla si in plus nu mai ai nevoie de baterie de nik e k mobra!porneste la prima pedala si merge stats!am furnizori de piese pt cz de strada orice piesa abosolut noua din magazin!am si piese akasa daca aveti nevoie de ceva k io nu mai am motorul lam dat la cineav sa se mai joace cu el!bafta

 

Eu as avea nevoie pentru inceput de o aripa fata originala ,de un releu de incarcare pe 6V si de un stop original de jawa tip 355. Daca aveti printre fiarele voastre ,va rog anuntati :rusinica:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Eu as avea nevoie pentru inceput de o aripa fata originala ,de un releu de incarcare pe 6V si de un stop original de jawa tip 355. Daca aveti printre fiarele voastre ,va rog anuntati :rolleyes:

Am releu Jawa de 6V. Pun foto daca vrei

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mai am asa de la cea originala k io am facuto de cross:mai am cateva pistone bune perfecte 2 cilindri(sunt daia patrati tot 175 cmc model din 1960)2 cilndri 2-3 pistoane pinion de roata spate o toba modificata pt el se potriveste perfect dar e k la motoarele sport turing se ridica in sus din cotul tau are prinderile facute totul se potriveste perfect si mai nijte scarite spate sunt originale nu au nici un defect ma mai uit si iti spun ce piese am de cz daca te intreseaza io ti le dau pe cateva beri:)):laugh:):))ma uit si te anunt!

 

aaaaaaaaaaaa am uitat si cutia de scule sau nujt care e alea de pe laterala am unu buna cu sigla cromata cu tot asa era sa ma uit de ea si am ami avut capacele de al motor aeal de invelesc motorul dar elam aruncat la fier vechi!aaaaa si mai am ceva ambielaje k am tot stricat la ele si am mai adunat am vreo 3 parca

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, probleme indelungate de conexiune.

 

Am releu Jawa de 6V. Pun foto daca vrei

 

Sigur ca vrem poze ... asteptam cu interes.

 

mai am asa de la cea originala k io am facuto de cross:mai am cateva pistone bune perfecte 2 cilindri(sunt daia patrati tot 175 cmc model din 1960)2 cilndri 2-3 pistoane pinion de roata spate o toba modificata pt el se potriveste perfect dar e k la motoarele sport turing se ridica in sus din cotul tau are prinderile facute totul se potriveste perfect si mai nijte scarite spate sunt originale nu au nici un defect ma mai uit si iti spun ce piese am de cz daca te intreseaza io ti le dau pe cateva beri:)):lol:):lol:)ma uit si te anunt!

 

aaaaaaaaaaaa am uitat si cutia de scule sau nujt care e alea de pe laterala am unu buna cu sigla cromata cu tot asa era sa ma uit de ea si am ami avut capacele de al motor aeal de invelesc motorul dar elam aruncat la fier vechi!aaaaa si mai am ceva ambielaje k am tot stricat la ele si am mai adunat am vreo 3 parca

 

Am nevoie de piese, nu am motocicleta de mult timp dar sunt in cautare de piese de schimb si de rezerva, la astea vechi e nevoie. Poate cand ai timp faci un inventar.

 

Numai bine !

 

 

Am releu Jawa de 6V. Pun foto daca vrei

 

Am rezolvat problema, dar un releu de rezerva n-ar strica. Mai e valabil ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

zilele astea am vb cu un mosh care zice ca are o jawa de 175. o are de mult . si vreau sa ma duc sa o vad poate o iau. sper ca diseara sa o vad.

si ma apuc sa o reconditionez ca zicea moshu ca are si acte la ea :crack: asta ar fi super.

 

zicea ca e 1961

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
zilele astea am vb cu un mosh care zice ca are o jawa de 175. o are de mult . si vreau sa ma duc sa o vad poate o iau. sper ca diseara sa o vad.

si ma apuc sa o reconditionez ca zicea moshu ca are si acte la ea :crack: asta ar fi super.

 

zicea ca e 1961

Jawa 175[modelul 356-0]a fost produsa pana in 1960,luna octombrie parca.daca e totusi Jawa s-ar putea sa fie trecuta doar in acte ca 1961[cel mai probabil].oricum ea are o placuta de identificare sub far pe care scrie modelul,anul de fabricatie si puterea dezvoltata[masurata la roata].s-ar putea sa fie CZ 450.asta are o toba[Jawa are 2]si cadrul e din teava rotunda.Jawa are cadrul din teava patrata.sa pui poze cu ea daca o iei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Scuze, probleme indelungate de conexiune.

 

 

 

Sigur ca vrem poze ... asteptam cu interes.

 

 

 

Am nevoie de piese, nu am motocicleta de mult timp dar sunt in cautare de piese de schimb si de rezerva, la astea vechi e nevoie. Poate cand ai timp faci un inventar.

 

Numai bine !

 

 

 

 

Am rezolvat problema, dar un releu de rezerva n-ar strica. Mai e valabil ?

Da este valabil n-am pus foto ca am predat aparatul si mi-am cumparat altul.Am multe piese de Jawa de 250 ce se potriveste la 175 spune

Numai bine

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Da este valabil n-am pus foto ca am predat aparatul si mi-am cumparat altul.Am multe piese de Jawa de 250 ce se potriveste la 175 spune

Numai bine

M-am uitat pe net si par a fi identice, as zice ca doar motorul difera. Poate ne lamureste kyvacka, vad ca le cunoaste foarte bine si cu diferentele dintre modele. Ce piese ai avea de schimb ? Daca ai si daca sunt compatibile cu ce am eu, as avea nevoie de : un far, o lampa de spate, o aripa fata si ma rog, cam orice, e bun ca piesa de schimb sau poate gasesc ceva in stare mai buna decat ce am eu.

 

Uite si o poza cu ragalia mea (stanga ), farul ala nu cred ca e original, in plus abia l-am facut sa nu mai zornaie, cred ca ii lipseste ceva.

post-30721-1212157403_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
M-am uitat pe net si par a fi identice, as zice ca doar motorul difera. Poate ne lamureste kyvacka, vad ca le cunoaste foarte bine si cu diferentele dintre modele. Ce piese ai avea de schimb ? Daca ai si daca sunt compatibile cu ce am eu, as avea nevoie de : un far, o lampa de spate, o aripa fata si ma rog, cam orice, e bun ca piesa de schimb sau poate gasesc ceva in stare mai buna decat ce am eu.

 

Uite si o poza cu ragalia mea (stanga ), farul ala nu cred ca e original, in plus abia l-am facut sa nu mai zornaie, cred ca ii lipseste ceva.

Am o multime in special de motor si cutie uitate la "Piese de Jawa 250 si nu numai . Nu stiu daca se mai vad pozele ca a fost schimbat serverul . Daca doresti mai pun poze.

 

 

Am releu Jawa de 6V. Pun foto daca vrei

[/quote

Poze releu 6V

 

jkc55w.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
M-am uitat pe net si par a fi identice, as zice ca doar motorul difera. Poate ne lamureste kyvacka, vad ca le cunoaste foarte bine si cu diferentele dintre modele. Ce piese ai avea de schimb ? Daca ai si daca sunt compatibile cu ce am eu, as avea nevoie de : un far, o lampa de spate, o aripa fata si ma rog, cam orice, e bun ca piesa de schimb sau poate gasesc ceva in stare mai buna decat ce am eu.

 

Uite si o poza cu ragalia mea (stanga ), farul ala nu cred ca e original, in plus abia l-am facut sa nu mai zornaie, cred ca ii lipseste ceva.

........e intinerita putin cu piese de cz 175 sport ...model 477.....cilindru, chiuloasa, semnalizari, comenzi de la ghidon.

elementul de far poate se potriveste de la skoda 120, sau s100. Aripa originala e mai mare decat cea de mobra - "care este"...si in lipsa de original nu cred ca se potriveste ceva mai bine..............cu pareri de rau am dus una la remat acum ceva vreme.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ Calin, semnalizarile ai idee cum se desfac sa schimb becurile ? mie imi par capsulate.

@ Mircea, ma intereseaza releul, cum facem , bani, chestii, socoteli ?

Editat de ShereKhan

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
@ Calin, semnalizarile ai idee cum se desfac sa schimb becurile ? mie imi par capsulate.

@ Mircea, ma intereseaza releul, cum facem , bani, chestii, socoteli ?

vezi ca in spate au surubul ala M6[cu cheie de 10].desfa-l si o sa iasa si lampa de pe brat si sticla portocalie si o sa poti schimba becul.sunt semnalizari originale de CZ 477 Sport.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
@ Calin, semnalizarile ai idee cum se desfac sa schimb becurile ? mie imi par capsulate.

@ Mircea, ma intereseaza releul, cum facem , bani, chestii, socoteli ?

Dai adresa pun colet cu ramburs cu transport impreuna 100000lei vechi. Dar daca mai vrei si a;tceva spune si trimit deodata

Cu bine

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Dai adresa pun colet cu ramburs cu transport impreuna 100000lei vechi. Dar daca mai vrei si a;tceva spune si trimit deodata

Cu bine

 

Ok. Ai pm cu adresa mea. Multumesc! Am sa ma uit acum pe topicul ala sa vad daca ma mai intereseaza ceva iti spun.

 

As avea nevoie si de platina daca e buna si de un cablu de frana spate. Deci cablul ai scris 7.5 ron , poate imi spui un pret si pentru platina . Numai bine !

 

vezi ca in spate au surubul ala M6[cu cheie de 10].desfa-l si o sa iasa si lampa de pe brat si sticla portocalie si o sa poti schimba becul.sunt semnalizari originale de CZ 477 Sport.

 

si stilca portocalie cum iese ? se desurubeaza sau trag de ea ? mie mi se pare ca e lipita . :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

foarte fericit. am fost azi sa vad motoru'. e foarte bine intretinut. vopsea originala pe el, moshu il tzine in garaj. are si husa la ea. si cateva piese de schimb noi. acte tot, carte tehnica. maine sper sa o iau daca ma intzeleg cu el la pretz. dar 95% e a mea :unsure::D:D :D :) :) :rose:

 

 

post-15737-1212337116_thumb.jpgpost-15737-1212337130_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Ok. Ai pm cu adresa mea. Multumesc! Am sa ma uit acum pe topicul ala sa vad daca ma mai intereseaza ceva iti spun.

 

As avea nevoie si de platina daca e buna si de un cablu de frana spate. Deci cablul ai scris 7.5 ron , poate imi spui un pret si pentru platina . Numai bine !

Ma uit maine sa vad ce mai am ca am mai dat cate ceva

Cu bine

 

 

 

si stilca portocalie cum iese ? se desurubeaza sau trag de ea ? mie mi se pare ca e lipita . :unsure:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×