Sari la conținut

Yamaha Ybr 250


radu_ghfx
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 409
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Te rog cand montezi cauciucurile spune-mi si mie cum se comporta, am renuntat la ideea de xt, vreau sa cumpar tot un ybr. Daca poti pune si cateva poze.

Te salut!

 

pai...

maine trebuie sa ma sune fancurier pt livrare.

presupun ca maine sau cel tarziu poimaine le montez si o sa revin cu poze.

parerile mai tarziu, ca in cateva ore de mers nu cred ca-mi dau seama.

 

ma bucur ca ai ales ybricu

Editat de saint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...

maine trebuie sa ma sune fancurier pt livrare.

presupun ca maine sau cel tarziu poimaine le montez si o sa revin cu poze.

parerile mai tarziu, ca in cateva ore de mers nu cred ca-mi dau seama.

 

ma bucur ca ai ales ybricu

Da am ales YBR-ul! XT-ul era prea de ciutanei, nu cred ca mi se potrivea chiar daca era off-road. La greutate mea (93) kg sigur isi dadea duhul :kiss: .

Sunt tare curios cum arata si cum merge cu gumele comandate de tine, eu as fi vrut ceva mai cramponat, dar cauciucurile alea sunt singurele care au dimensiunea corecta pt. jantele de la ybr. Si nu cred ca este o problema daca merg cu ele si pe drum de tara, poteci de munte, etc. Astept cu nerabdare impresiile si pozele tale.

Te salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va anunt ca am intrat in posesia gumelor de "iarna" pe care le-am si montat.

am fost la elfworkshop ca sa le montez(pret 160ron pt ambele roti inclusiv centrat)

inca nu mi-am creat o impresie;nici nu cred ca aveam cum pe drumul de intoarcere de aproximativ 5 min

promit ca revin cu poze si... dupa ceva km cu o parere.

aveti grija la mecanicul de la elfworkshop; este cam nesimtit sau poate avea o zi proasta(nu am de unde sa stiu)

cert este ca nu-si face meseria cu responsabilitate(considera foarte inutil centrarea rotilor la un YBR de 250 dupa schimbarea anvelopei)

asta nu inseamna ca elfworkshop nu merita atentia noastra

pacat ca uneori imaginea pe care te chinui sa o creezi e stricata de un nimeni.

 

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt poze. Vad ca arata bine. Sunt curios si cum se comporta. Le-ati luat pt ploaie sau mai evadati uneori pe cate o poteca? Astept impresii. Am o intrebare: care este grosimea crampoanelor... intelegeti... 5 - 6 mm? Cred ca sunt multi doritori de o evadare off-road cu o moto de strada. Poate reusiti sa faceti si o poza de ansamblu, din profil.

O seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt poze. Vad ca arata bine. Sunt curios si cum se comporta. Le-ati luat pt ploaie sau mai evadati uneori pe cate o poteca? Astept impresii. Am o intrebare: care este grosimea crampoanelor... intelegeti... 5 - 6 mm? Cred ca sunt multi doritori de o evadare off-road cu o moto de strada. Poate reusiti sa faceti si o poza de ansamblu, din profil.

O seara buna.

 

Salut,

Nu am masurat grosimea crampoanelor dar de o iesire la munte sau prin padure pe un drum mai soft cred ca se comporta de minune.

Cu alea stock am fost prin padurea snagov si se comportau destul de bine dar cand dadeam de noroi nu era deloc placut.

Parca aderenta s-a imbunatatit in special pe carosabil ud.

Am incercat ceva franari sa vad cum se comporta si in special spatele nu se mai blocheaza asa repede.

Dupa ce mai fac ceva km mai revin.

Sper sa am timp azi sa fac ceva poze.

 

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite ceva poze(doar 2 la numar).

Daca mai vreti o sa mai fac.

 

SUUUPER TARE

 

 

mamaaa, deci e clar: cauciucurile astea "dau" mai multa fortza ybricului.. :P amprenta cauciucurilor ma lasa fara cuvinte, ..io zic ca se pi** pe ktm :kiss:

 

..glumeam :)

 

 

 

 

 

 

 

forta-impact vizual :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

incepand de azi mai aducem o completare la dotarile ybr-icului.

avem la dispozitie o pereche de manere incalzite daytona pe care le-am si putut testa chiar azi.

daca inca mai circulati cu motocicleta pe vreme rece va recomand sa va dotati cu asa ceva.

 

salutari,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manere incalzite daytona

daca inca mai circulati cu motocicleta pe vreme rece va recomand sa va dotati cu asa ceva.

 

 

FELICITARI ;)

 

 

cat mai costa si imbunatatirea asta?! :) .. nu de alta, dar manusile mele nu fac fatza la 6 dimineatza pe vremea asta pana in baneasa la ikea(everyday) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FELICITARI ;)

 

 

cat mai costa si imbunatatirea asta?! :) .. nu de alta, dar manusile mele nu fac fatza la 6 dimineatza pe vremea asta pana in baneasa la ikea(everyday) :)

 

pai erau la oferta pe louis cu 40EUR de la 60EUR

vezi daca mai sunt si comanda la paula's bike sau kronau moto

Mesaj completat

pt cine este interesat.

 

in nr.30 al revistei MOTOCICLISMO, care tocmai a aparut se afla un articol despre Yamaha YBR250.

sper sa va placa.

eu unul ador acel articol mai ales ca este vorba de fata mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Pai uite ceva poze(doar 2 la numar).

Daca mai vreti o sa mai fac.

 

 

Ti-am vazut mobra parcata langa un supermarket si am ramas impresionat de cat de misto arata Heidenau-rile, ba chiar i-am dat niste priviri ce s-ar fi putut interpreta ca "dubioase" :angry: Cred ca suntem aproape vecini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, acum ca ma bag si eu in vorba privind retrospectiv spre prima mea moto, YBR 250; daca va ganditi sa treceti la o categorie mai mare 600+, luati in considerare unele aspecte pe care am sa le enumar mai jos.

 

1. Sprint-urile. Noi cu YBR-urile suntem (am fost) obisnuiti ca plecarea de pe loc sa fie usoara, lenta, adica asa mai in ritm cu masinile; chestia aceasta se schimba insa odata cu cresterea cilindreei. Actuala mea spre exemplu daca nu-s atent sau e ceva denivelare in asfalt si nu tin corespunzator de acceleratie, o scapare usoara de mana in gaz... determina o acceleratie, un "zvâc" de simt ca ma lasa in urma si ea pleaca fara mine :angry:

 

2. Abordarea curbelor. O abordare inadecvata a acestora poate determina iesirea pe acostament care, corelata cu puterea motocicletei si sprintul pe care il are in viteza 1 creste mult riscul de derapare (adica e greu de stabilizat). Da, exista butonul "rosu" de urgenta insa in caz de pericol... trebuie oricum actionat :( Ceea ce am scris aici este din experienta proprie.

 

3. O motocicleta mai mare "fura" motociclistul. Imi amintesc pe vremea cand aveam YBR-ul in localitati mergeam intotdeuna legal 50-55-60 de la sine insa acum pt a face acest lucru trebuie sa arunc privirea pe bord din timp in timp. Motorul fiind mai putin turat lasa impresia ca vrea mai mult, merge lejer pe la 75-85 in viteza 3-4.

 

Partea pozitiva #1: O moto mai puternica se comporta f ok in depasiri sau in cazuri in care este nevoie de sprint.

Partea pozitiva #2: La drum deschis este mult mai putin turata. (ex a mea in viteza a 6-a 5200-5400 rpm - 130km/h dar mai mult cred ca ii place in a 5-a la 6000rpm)

 

Va doresc drum bun si fara incidente!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Ieri am scos mobra de la iernat.

A fost foarte greu cu pornitul ca nu am scos bateria de pe ea si s-a descarcat, dar dupa cateva ore de plimbari pe ploaie s-a revigorat cat de cat.

Azi dimineata am pornit-o tot impinsa si dupa ce am ajuns la munca i-am facut o verificare si ce sa vezi... a pornit singurica.

Concluzie: viitoarele ierni fie scot bateria si o bag in casa, fie cumpar un redresor.

Pont: atentie la consumatorii auxiliari.

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Saint sa inteleg ca mobra ta a stat afara toata iarna?Sau bateria te-a lasat pt ca are o anume vechime...Mai postati si voi pt ca topicul nostru se duce la fund :crack:

 

Salut,

Am tinut intr-un garaj cu temperaturi peste 0 grade.

Problema cu descarcatu cred ca este si de la vechime si de la faptul ca a stat aproximativ 3 luni pe bara nepornita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut,

Am tinut intr-un garaj cu temperaturi peste 0 grade.

Problema cu descarcatu cred ca este si de la vechime si de la faptul ca a stat aproximativ 3 luni pe bara nepornita.

 

Anul trecut am pățit-o și eu cu bateria. Am lăsat-o pe motor (garaj neîncălzit) Âşi a trebuit să cumpăr o baterie nouă; după ce m-am încăpățânat o săptămână să o pornesc de la bateria mașinii.

 

Astă toamnă mi-am cumpărat un redresor inteligent (Optimate) Âşi din decembrie bateria stă în bucătărie conectată la redresor. Cred că în weekend-ul ăsta scot Âşi eu "ibricu" de la iernat Âşi o să vă spun cum s-a comportat bateria.

Mesaj completat

..... Cred că în weekend-ul ăsta scot Âşi eu "ibricu" de la iernat Âşi o să vă spun cum s-a comportat bateria.

 

Bateria e OK. A plecat mai greu, a trebuit să dau la demaror vreo 20 sec. Redresorul a dovedit că Âşi-a meritat banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...