Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Darco: In poze arata bine, dar cand mergi la proba, te intereseaza pornirea la rece, eventuale scurgeri de ulei, sa nu aiba batai pronuntate in motor, seriile de la cadru si motor sa corespunda cu ce scrie in acte (in cartea de identitate), sa functioneze instalatia electrica si sa nu fiarba motorul daca o lasi pornita in ralanti mai mult de 10 minute.

Ai grija sa fie propietar in acte sau macar sa fie inmatriculata la financiar pe numele lui + fiscalul de la propietarul din acte.

Restul sunt consumabile care se schimba.

 

In legatura cu piesele de GPZ 500, acestea au ajuns la user-ul PIXI, facusem eu confuzie. Super baiat, sa ii fie de folos.

 

Daca e cineva interesat de un ansamblu de spate de Kawasaki GPZ 600 R, cumpus din bascula + roata + etrier + scarita dreapta cu pompa de frana si pedala + amortizor + cuplaj roata , ax, pinion..sa dea de stire. Pretul il facem impreuna. Am dat ceva bani pe ele, dar nu o sa cer cat e pe piata.

Il cumparasem sa fac un swap la fostul meu GPZ 500, dar am vandut motocicleta intre timp si nu mai am ce face cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziua buna! la un GPZ de 750 ”83 are simtomele urmatoare. la apasarea contactului de pornire da sa invarta da ceva il opreste ceva impiedica, e ca si cum nu ar avea curent suficient bateria , ea defapt e ok!, verificata 13 volti si ceva in gol, invarte(sacadat) ea asa chinuita daca o tin asa de 2 -3 reprize tot impiedicat si cumva scapa undeva si porneste. motorul merge bine,odata pornit. sfaturi, sugesti va rog, multumesc!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauze pot fi mai multe si trebuiesc luate prin eliminare: electromotor murdar,bendix pornire obosit, contact imperfect la instalatia electrica sau buton pornire, releu pornire obosit, ulei prea gros (asta doar cand e rece afara)..

Spor la surubarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauze pot fi mai multe si trebuiesc luate prin eliminare: electromotor murdar,bendix pornire obosit, contact imperfect la instalatia electrica sau buton pornire, releu pornire obosit, ulei prea gros (asta doar cand e rece afara)..

Spor la surubarit!

 

am si eu o mare rugaminte ca nu stiu unde sa mai caut, ai idee se potriveste ca am gasit pe la cineva prin satu mare o pompa de apa la un kawasaki gpz 600... ma intereseaza pentru gpx meu de 600 daca s-ar potrivi pompa de apa ca am vazut ca ai avut si 600 gpx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am si eu o mare rugaminte ca nu stiu unde sa mai caut, ai idee se potriveste ca am gasit pe la cineva prin satu mare o pompa de apa la un kawasaki gpz 600... ma intereseaza pentru gpx meu de 600 daca s-ar potrivi pompa de apa ca am vazut ca ai avut si 600 gpx

Salut.

Pompa de apa se potriveste 100 %.

Diferenta intre cele doua motoare consta in capacele exterioare de la alternator si cititor, diametrul bolturilor de la pistoane si putin raportul de transmisie al cutiei de viteze.

 

In principiu, daca vrei sa montezi pe GPX 600 un motor de GPZ 600, se potriveste fara probleme, inclusiv instalatia electrica.

Estetic, difera cadrul si carenajul, inclusiv bordul. Functional, e cam aceeasi ciorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

electromotor nui, bendix-ul se pare.....

si posibil contact imperfect

multumesc de sfaturi!

cit de dificil e sa ajung la bendix? cu un manual ”electronic” pt GPZ 750 din 83 ma poate ajuta careva?multumesc!

 

intre timp cîrpeli in aluminiu,capacul aprinderii.

 

 

post-9005-0-12811400-1401687076_thumb.jpg

post-9005-0-66186300-1401687086_thumb.jpg

post-9005-0-34563100-1401687100_thumb.jpg

post-9005-0-59164000-1401687122_thumb.jpg

post-9005-0-91970300-1401687140_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere. Nu stiu cum e la modelul tau,dar la 500S bendixul e in spatele volantei. Are un surub cu filet invers (frantuzesc). Se demonteaza surubul cu pistol de impact si se scoate volanta cu presa facuta la strungar.

 

Bendixul este prins pe spatele volantei in 3 suruburi cu cap inbus la care e musai sa pui Loctite albastru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziua buna! la un GPZ de 750 ”83 are simtomele urmatoare. la apasarea contactului de pornire da sa invarta da ceva il opreste ceva impiedica, e ca si cum nu ar avea curent suficient bateria , ea defapt e ok!, verificata 13 volti si ceva in gol, invarte(sacadat) ea asa chinuita daca o tin asa de 2 -3 reprize tot impiedicat si cumva scapa undeva si porneste. motorul merge bine,odata pornit. sfaturi, sugesti va rog, multumesc!

Nu e cuma un cilindru plina cu benzina cand se intample asa? Lovitura de berbec cam tot asa se manifesteaza. Robinet de benzina nu scapa benzina prin furtunas de vacuum (daca are)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are Victor o atractie catre motoare din astea mai vechiute, dar superbe. A avut bol d'oru' de 1000, zxr750 (din punctul meu de vedere o superbitate), un super tenere (daca tin minte bine), acum GPZu' asta. O singura problema are (proprietarul, nu motorul), ca si mine, se plictiseste usor de fiare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nimic gresit in asta.

Nu cunosc nici proprietarul, nici exemplarul respectiv, dar un GPZ900 la banii aia merita atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il cunosc de anul trecut cand avea un Gs500, om serios si l-am vazut dupa cum vorbea ca ii plac motoarele la nebunie si ca stie cum sa le ingrijeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere. Nu stiu cum e la modelul tau,dar la 500S bendixul e in spatele volantei. Are un surub cu filet invers (frantuzesc). Se demonteaza surubul cu pistol de impact si se scoate volanta cu presa facuta la strungar.

 

Bendixul este prins pe spatele volantei in 3 suruburi cu cap inbus la care e musai sa pui Loctite albastru.

multumesc de sfat, apreciez!

 

Nu e cuma un cilindru plina cu benzina cand se intample asa? Lovitura de berbec cam tot asa se manifesteaza. Robinet de benzina nu scapa benzina prin furtunas de vacuum (daca are)?

multumesc! am sa verific si asta, inainte sa ajung la Bendix.

 

un cablu de km-traj pentru GPZ 750 DIN 83 are cineva de vinzare?

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc banzai ptr vorbele tale de bine. nu ma m plictisit de niciun fier. numai ca acum...mi a picat p un fj 1100...al lui pepito. acesta este motivul ptr care doresc sa vind GPZ UL.SI.....credema ca merge. p probatea.ce sa zic...daca nu se vinde..vopsesc cele 2 minicarene si nu o mai dau. mor cand vad ca cer unii 1000 e pe niste fiare vai steaua lor.si culmea...se vind. va doresc ASFALT USCAT SI BERI LA RECE TUTUROR...RESPECT.



Si cu aceasta ocazie cer permisiunea sa ma alatur si eu comunitatii de GPZ isti. va multumesc....P.S. care veniti la valah motor party la tirgoviste???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii.

Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica.

 

Salut.

Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului.

In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc.

Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina.

In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza.

Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna.

Salut.

Se pare am rezolvat problema carburatoarelor, la recomandarea lui cupi_34 am separat complect carburatoare si le-am curatat galeriile de admisie acum totul pare ok. Am bifat si problema de la pompa de apa, care a avut scurgeri in timpul functionarii motorului.

Am schimbat presetupa si am rezolvat problema. :)

Din pacate problemele nu inceteaza nici acum... am dat jos telescoapele fata pentru a verifica/inlocui uleiul si semeringurile, pentru ca furca parea 'prea soft', ca sa ne dam seama ca avem una din jambe putin indoita de la jug in jos... Intrebarea ar fii daca stiti cumva o metoda de indreptare sau daca aveti vre-o oferta de jamba din dezmembrari? Buza paharului inferior pare in regula, nu este deformat / fisurat, numai jamba devieaza aprox 2-3 mm.

Editat de gte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc banzai ptr vorbele tale de bine. nu ma m plictisit de niciun fier. numai ca acum...mi a picat p un fj 1100...al lui pepito. acesta este motivul ptr care doresc sa vind GPZ UL.SI.....credema ca merge. p probatea.ce sa zic...daca nu se vinde..vopsesc cele 2 minicarene si nu o mai dau. mor cand vad ca cer unii 1000 e pe niste fiare vai steaua lor.si culmea...se vind. va doresc ASFALT USCAT SI BERI LA RECE TUTUROR...RESPECT.

 

Si cu aceasta ocazie cer permisiunea sa ma alatur si eu comunitatii de GPZ isti. va multumesc....P.S. care veniti la valah motor party la tirgoviste???

Victor, anul trecut ai venit la mine in Aviatiei sa probezi GPZ-ul meu alb cu albastru.

VF-ul tau arata foarte ingrijit.

Nu mai zic de om ;)

 

Eu mi-am luat un Pegaso din `99 intre timp si mi l-am facut dupa bunul plac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...