eugenkawa Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Cauze pot fi mai multe si trebuiesc luate prin eliminare: electromotor murdar,bendix pornire obosit, contact imperfect la instalatia electrica sau buton pornire, releu pornire obosit, ulei prea gros (asta doar cand e rece afara).. Spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 electromotor nui, bendix-ul se pare..... si posibil contact imperfect multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Cauze pot fi mai multe si trebuiesc luate prin eliminare: electromotor murdar,bendix pornire obosit, contact imperfect la instalatia electrica sau buton pornire, releu pornire obosit, ulei prea gros (asta doar cand e rece afara).. Spor la surubarit! am si eu o mare rugaminte ca nu stiu unde sa mai caut, ai idee se potriveste ca am gasit pe la cineva prin satu mare o pompa de apa la un kawasaki gpz 600... ma intereseaza pentru gpx meu de 600 daca s-ar potrivi pompa de apa ca am vazut ca ai avut si 600 gpx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 am si eu o mare rugaminte ca nu stiu unde sa mai caut, ai idee se potriveste ca am gasit pe la cineva prin satu mare o pompa de apa la un kawasaki gpz 600... ma intereseaza pentru gpx meu de 600 daca s-ar potrivi pompa de apa ca am vazut ca ai avut si 600 gpx Salut. Pompa de apa se potriveste 100 %. Diferenta intre cele doua motoare consta in capacele exterioare de la alternator si cititor, diametrul bolturilor de la pistoane si putin raportul de transmisie al cutiei de viteze. In principiu, daca vrei sa montezi pe GPX 600 un motor de GPZ 600, se potriveste fara probleme, inclusiv instalatia electrica. Estetic, difera cadrul si carenajul, inclusiv bordul. Functional, e cam aceeasi ciorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 electromotor nui, bendix-ul se pare..... si posibil contact imperfect multumesc de sfaturi! cit de dificil e sa ajung la bendix? cu un manual ”electronic” pt GPZ 750 din 83 ma poate ajuta careva?multumesc! intre timp cîrpeli in aluminiu,capacul aprinderii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Incearca aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/kawasaki.html Mai aveam o lista pe undeva cu modele clasice, dar nu stiu pe unde e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 ...Si ceva magic s-a intamplat la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Si inca functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Incearca aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/kawasaki.html Mai aveam o lista pe undeva cu modele clasice, dar nu stiu pe unde e.. multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Cu placere. Nu stiu cum e la modelul tau,dar la 500S bendixul e in spatele volantei. Are un surub cu filet invers (frantuzesc). Se demonteaza surubul cu pistol de impact si se scoate volanta cu presa facuta la strungar. Bendixul este prins pe spatele volantei in 3 suruburi cu cap inbus la care e musai sa pui Loctite albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 ziua buna! la un GPZ de 750 ”83 are simtomele urmatoare. la apasarea contactului de pornire da sa invarta da ceva il opreste ceva impiedica, e ca si cum nu ar avea curent suficient bateria , ea defapt e ok!, verificata 13 volti si ceva in gol, invarte(sacadat) ea asa chinuita daca o tin asa de 2 -3 reprize tot impiedicat si cumva scapa undeva si porneste. motorul merge bine,odata pornit. sfaturi, sugesti va rog, multumesc! Nu e cuma un cilindru plina cu benzina cand se intample asa? Lovitura de berbec cam tot asa se manifesteaza. Robinet de benzina nu scapa benzina prin furtunas de vacuum (daca are)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 salut, ce parere aveti? http://olx.ro/oferta/kawasaki-gpz-500s-ID13zf5.html#09462d30bf vreau sa mi cumpar un GPZ 500, ma pricep prea putin la ce sa fiu atent in afara de acte.. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Eu, personal, as fi interesat in asta /index.php?/topic/708314-gpz-900-vind-sau-schimb/ Nu o ia nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Are Victor o atractie catre motoare din astea mai vechiute, dar superbe. A avut bol d'oru' de 1000, zxr750 (din punctul meu de vedere o superbitate), un super tenere (daca tin minte bine), acum GPZu' asta. O singura problema are (proprietarul, nu motorul), ca si mine, se plictiseste usor de fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Nu e nimic gresit in asta. Nu cunosc nici proprietarul, nici exemplarul respectiv, dar un GPZ900 la banii aia merita atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Eu il cunosc de anul trecut cand avea un Gs500, om serios si l-am vazut dupa cum vorbea ca ii plac motoarele la nebunie si ca stie cum sa le ingrijeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Cu placere. Nu stiu cum e la modelul tau,dar la 500S bendixul e in spatele volantei. Are un surub cu filet invers (frantuzesc). Se demonteaza surubul cu pistol de impact si se scoate volanta cu presa facuta la strungar. Bendixul este prins pe spatele volantei in 3 suruburi cu cap inbus la care e musai sa pui Loctite albastru. multumesc de sfat, apreciez! Nu e cuma un cilindru plina cu benzina cand se intample asa? Lovitura de berbec cam tot asa se manifesteaza. Robinet de benzina nu scapa benzina prin furtunas de vacuum (daca are)? multumesc! am sa verific si asta, inainte sa ajung la Bendix. un cablu de km-traj pentru GPZ 750 DIN 83 are cineva de vinzare? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 multumesc banzai ptr vorbele tale de bine. nu ma m plictisit de niciun fier. numai ca acum...mi a picat p un fj 1100...al lui pepito. acesta este motivul ptr care doresc sa vind GPZ UL.SI.....credema ca merge. p probatea.ce sa zic...daca nu se vinde..vopsesc cele 2 minicarene si nu o mai dau. mor cand vad ca cer unii 1000 e pe niste fiare vai steaua lor.si culmea...se vind. va doresc ASFALT USCAT SI BERI LA RECE TUTUROR...RESPECT. Si cu aceasta ocazie cer permisiunea sa ma alatur si eu comunitatii de GPZ isti. va multumesc....P.S. care veniti la valah motor party la tirgoviste??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gte Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii. Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica. Salut. Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului. In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc. Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina. In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza. Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna. Salut. Se pare am rezolvat problema carburatoarelor, la recomandarea lui cupi_34 am separat complect carburatoare si le-am curatat galeriile de admisie acum totul pare ok. Am bifat si problema de la pompa de apa, care a avut scurgeri in timpul functionarii motorului. Am schimbat presetupa si am rezolvat problema. Din pacate problemele nu inceteaza nici acum... am dat jos telescoapele fata pentru a verifica/inlocui uleiul si semeringurile, pentru ca furca parea 'prea soft', ca sa ne dam seama ca avem una din jambe putin indoita de la jug in jos... Intrebarea ar fii daca stiti cumva o metoda de indreptare sau daca aveti vre-o oferta de jamba din dezmembrari? Buza paharului inferior pare in regula, nu este deformat / fisurat, numai jamba devieaza aprox 2-3 mm. Editat Iunie 6, 2014 de gte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Incearca la userul sportzone33, are un anunt la pagina 98 in acest topic. Am luat cateva piese de la el si am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 multumesc banzai ptr vorbele tale de bine. nu ma m plictisit de niciun fier. numai ca acum...mi a picat p un fj 1100...al lui pepito. acesta este motivul ptr care doresc sa vind GPZ UL.SI.....credema ca merge. p probatea.ce sa zic...daca nu se vinde..vopsesc cele 2 minicarene si nu o mai dau. mor cand vad ca cer unii 1000 e pe niste fiare vai steaua lor.si culmea...se vind. va doresc ASFALT USCAT SI BERI LA RECE TUTUROR...RESPECT. Si cu aceasta ocazie cer permisiunea sa ma alatur si eu comunitatii de GPZ isti. va multumesc....P.S. care veniti la valah motor party la tirgoviste??? Victor, anul trecut ai venit la mine in Aviatiei sa probezi GPZ-ul meu alb cu albastru. VF-ul tau arata foarte ingrijit. Nu mai zic de om Eu mi-am luat un Pegaso din `99 intre timp si mi l-am facut dupa bunul plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 da man. maxim respect i ti transmit cu aceasta ocazie.poate bem o bere la mamaia la intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 SAlut, am un gpz500s din 92. Imi poate spune si mie cineva de unde pot lua o baterie pt ea in Ploiesti si un parbriz? Ce ulei si filter imi recomandati. Sunt la inceput. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Salut. Aveati Paula's Bike la intrarea dinspre DN1 langa Barcanesti. Dar auzeam ca s-a inchis. Eu puneam la Gpz Motul 5100 10w40 sau 15w50,filtru Champion x303 sau Hiflo. Parbriz iti poti face singur dibtr-unul de scuter pe care il tai jos cu flexul la dimensiunile carenei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 multumesc, paula biker nu mai e acolo. Se comporta mai bine cu 10w40 sau cu 15w50? Ce parere aveti despre repsol 10w40? Bujiile ngk sunt ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.