Falkenberg Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Eu, personal, as fi interesat in asta /index.php?/topic/708314-gpz-900-vind-sau-schimb/ Nu o ia nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Are Victor o atractie catre motoare din astea mai vechiute, dar superbe. A avut bol d'oru' de 1000, zxr750 (din punctul meu de vedere o superbitate), un super tenere (daca tin minte bine), acum GPZu' asta. O singura problema are (proprietarul, nu motorul), ca si mine, se plictiseste usor de fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Nu e nimic gresit in asta. Nu cunosc nici proprietarul, nici exemplarul respectiv, dar un GPZ900 la banii aia merita atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Eu il cunosc de anul trecut cand avea un Gs500, om serios si l-am vazut dupa cum vorbea ca ii plac motoarele la nebunie si ca stie cum sa le ingrijeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Cu placere. Nu stiu cum e la modelul tau,dar la 500S bendixul e in spatele volantei. Are un surub cu filet invers (frantuzesc). Se demonteaza surubul cu pistol de impact si se scoate volanta cu presa facuta la strungar. Bendixul este prins pe spatele volantei in 3 suruburi cu cap inbus la care e musai sa pui Loctite albastru. multumesc de sfat, apreciez! Nu e cuma un cilindru plina cu benzina cand se intample asa? Lovitura de berbec cam tot asa se manifesteaza. Robinet de benzina nu scapa benzina prin furtunas de vacuum (daca are)? multumesc! am sa verific si asta, inainte sa ajung la Bendix. un cablu de km-traj pentru GPZ 750 DIN 83 are cineva de vinzare? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 multumesc banzai ptr vorbele tale de bine. nu ma m plictisit de niciun fier. numai ca acum...mi a picat p un fj 1100...al lui pepito. acesta este motivul ptr care doresc sa vind GPZ UL.SI.....credema ca merge. p probatea.ce sa zic...daca nu se vinde..vopsesc cele 2 minicarene si nu o mai dau. mor cand vad ca cer unii 1000 e pe niste fiare vai steaua lor.si culmea...se vind. va doresc ASFALT USCAT SI BERI LA RECE TUTUROR...RESPECT. Si cu aceasta ocazie cer permisiunea sa ma alatur si eu comunitatii de GPZ isti. va multumesc....P.S. care veniti la valah motor party la tirgoviste??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gte Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii. Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica. Salut. Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului. In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc. Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina. In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza. Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna. Salut. Se pare am rezolvat problema carburatoarelor, la recomandarea lui cupi_34 am separat complect carburatoare si le-am curatat galeriile de admisie acum totul pare ok. Am bifat si problema de la pompa de apa, care a avut scurgeri in timpul functionarii motorului. Am schimbat presetupa si am rezolvat problema. Din pacate problemele nu inceteaza nici acum... am dat jos telescoapele fata pentru a verifica/inlocui uleiul si semeringurile, pentru ca furca parea 'prea soft', ca sa ne dam seama ca avem una din jambe putin indoita de la jug in jos... Intrebarea ar fii daca stiti cumva o metoda de indreptare sau daca aveti vre-o oferta de jamba din dezmembrari? Buza paharului inferior pare in regula, nu este deformat / fisurat, numai jamba devieaza aprox 2-3 mm. Editat Iunie 6, 2014 de gte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Incearca la userul sportzone33, are un anunt la pagina 98 in acest topic. Am luat cateva piese de la el si am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 multumesc banzai ptr vorbele tale de bine. nu ma m plictisit de niciun fier. numai ca acum...mi a picat p un fj 1100...al lui pepito. acesta este motivul ptr care doresc sa vind GPZ UL.SI.....credema ca merge. p probatea.ce sa zic...daca nu se vinde..vopsesc cele 2 minicarene si nu o mai dau. mor cand vad ca cer unii 1000 e pe niste fiare vai steaua lor.si culmea...se vind. va doresc ASFALT USCAT SI BERI LA RECE TUTUROR...RESPECT. Si cu aceasta ocazie cer permisiunea sa ma alatur si eu comunitatii de GPZ isti. va multumesc....P.S. care veniti la valah motor party la tirgoviste??? Victor, anul trecut ai venit la mine in Aviatiei sa probezi GPZ-ul meu alb cu albastru. VF-ul tau arata foarte ingrijit. Nu mai zic de om Eu mi-am luat un Pegaso din `99 intre timp si mi l-am facut dupa bunul plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 da man. maxim respect i ti transmit cu aceasta ocazie.poate bem o bere la mamaia la intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 SAlut, am un gpz500s din 92. Imi poate spune si mie cineva de unde pot lua o baterie pt ea in Ploiesti si un parbriz? Ce ulei si filter imi recomandati. Sunt la inceput. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Salut. Aveati Paula's Bike la intrarea dinspre DN1 langa Barcanesti. Dar auzeam ca s-a inchis. Eu puneam la Gpz Motul 5100 10w40 sau 15w50,filtru Champion x303 sau Hiflo. Parbriz iti poti face singur dibtr-unul de scuter pe care il tai jos cu flexul la dimensiunile carenei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldschool Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 multumesc, paula biker nu mai e acolo. Se comporta mai bine cu 10w40 sau cu 15w50? Ce parere aveti despre repsol 10w40? Bujiile ngk sunt ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Eu ii bag motul 510 15w50 sau motorex si se comporta ok! multumesc, paula biker nu mai e acolo. Se comporta mai bine cu 10w40 sau cu 15w50? Ce parere aveti despre repsol 10w40? Bujiile ngk sunt ok? » Post actualizat in 26 Jun 2014 09:15Cine are semnalizari de gpz si dispus sa le vanda?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 in urma verificarii lantului primar am observat ca este cam slab. vreu sa-i confectionez un intinzator. a mai incercat cineva ? am vazut ca cei de la harley au mai multe tipuri de intinzatoare,automate sau cu reglare manuala. gpz-ul are cele doua "patine" montate pe carter,probabil pentru a-l proteja,atunci cand lantul se uzeaza. vreau in locul celei inferioare sa-i adaptez o patina din teflon sau poliamida . astept parerile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Nu ar fi mai bine sa verifici daca lantul a ajuns la cota maxima de uzura, si sa-l inlocuiesti daca e cazul? Editat Iunie 26, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 sunt de acord cu tine,dar vreau sa termin sezonul asta cu el . neavand intinzator ajunge relativ repede la lungimea maxima, adica atunci cand incepe sa scoata sunetul specific. toate lanturile au intinzatoare,distributia, tractiunea finala, demarorul, mai putin primarul . oricum pana in primavara il voi schimba,dar si viitorului lant ii voi pune intinzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Poate nu are intinzator (tip patina) pentru ca fortele pe lantul ala sunt mari si pe cele 2 parti in functie de acceleratie si deceleratie. Ma gandesc si eu, nu am lant primar la motoretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Exact,la accelerare si decelerare se creaza un balans . Acel intinzator nu face altceva decat sa il stabilizeze, limitandu-i oscilatiile si sa-l mentina mereu intins, normal, pana la limita de service . Daca ai transmisia primara pe pinioane esti un fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Acu` cateva zile am trecut pe rezerva...si surpriza, a inceput sa mearga intr-un piston. Scos, bujii, curatat (doar cea din dreapta era uda), pus la loc, la fel. repetat procedeul, pornit fara bujia cu pricina sa scuipe benzina, la fel. Schimbat cu bujii noi, nimic, Schimbat Fisa+lulea; nimic. Lasat sa consume benzina din carburatie, poate-i jeg, nimic. La relanti merge normal, daca accelerez brusc o da intr-un piston, daca accelerez usor, pana`n 4000 ture merge ok..depasesc, iar o da intr-un piston.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Dreneaza-i carburatoarele pe la suruburile de la pahare. Daca nu ma insep,la tine e cu imbus de 4. In caz ca nu vrea nici asa,dai carburatoarele jos si le cureti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 hehe, as vrea eu sa fie asa simplu...din pacate nu am scule...si cred ca o sa ajung intr-un service...nici macar acel imbus amarat nu-l am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Cat dai la service,iti cumperi scule pe care le folosesti ori de cate ori ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Am drenat carburatoarele dar fara succes. Nu am mai curatat bujiile...si nici nu mai fac asta in seara asta. Maine sper sa reusesc si sa scap doar cu atat! Revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Salut, Cine ma poate ajuta pentru un prieten de un releu de incarcare pentru un gpz 500 din 1992...are mare nevoie. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.