KHK Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 omul intreaba PENTRU GS LC SI GSA LC....... diferenta de GREUTATE Ups... "amanuntul" cu greutatea mi-a scapat! Oricum, ca si info, nu strica... si de acolo se cam poate deuce si diferenta de greutate de cca 22kg (gata de drum): din start benzina (+ rezervorul in sine) min 10kg, crashbar-urile (cca 10kg), jantele putin mai grele si deja se intelege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2013 Autor Share Postat Decembrie 27, 2013 si eu i am zis telefonic in jur de 20 kg.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Jantele spitate sunt aceleasi pentru cele doua modele. Cele din aliaj , de la GS sunt mai usoare, banuiesc. As mai vrea sa stiu daca se pot demonta usor suportii de bagaje( rack-ul) laterali la Adv. LC. Daca stiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) "cum adica ???? ala se coboara altfel decat din buton?:: fuck..la ce i-au mai pus atat electronica daca nu e in stare sa se coboare electric..." Nu, e vorba de un model care are suspensii mai coborate decat originalul, pe langa ESA...e vorba de cel rosu, Ianachim, nu? Editat Decembrie 27, 2013 de DANELUTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2013 Autor Share Postat Decembrie 27, 2013 hai sa lamurim ceva ESA nu COBOARA!!!!! INTARESTE !!!!!!!!! Ce am spus eu mai sus este ca MOTOCICLETA ESTE MAI JOASA DIRECT DIN FABRICA daca asa o comanzi iar ESA actioneaza tot la buton INTARIREA suspensiei!!!!!!!! mergi la bavaria si o sa vezi modelul 'coborat' stateam pe el ca pe CHOPER.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 adica exista un GS scuter ? cum sa cobori mai capra? e ca aia cu intaritul...ca nu exista barbati " moi" ci doar fmi nepriceputeanu fuck...am trait s-o aud si pe asta.. GS " coborat".. ianachime, hai, pe bune, dau o zagorka, nu l mai vorbi de rau ..ca ii ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Imi pare rau sa o spun , dar p-aici ,unii sunt chiar idioti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) hai sa lamurim ceva ESA nu COBOARA!!!!! INTARESTE !!!!!!!!! Ce am spus eu mai sus este ca MOTOCICLETA ESTE MAI JOASA DIRECT DIN FABRICA daca asa o comanzi iar ESA actioneaza tot la buton INTARIREA suspensiei!!!!!!!! mergi la bavaria si o sa vezi modelul 'coborat' stateam pe el ca pe CHOPER.... adica cationeza precum Viagra ??? ahaa acuma am intels de ce sunt asa cautate mobrele cu ESA.... Editat Decembrie 27, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Jantele spitate sunt aceleasi pentru cele doua modele. Cele din aliaj , de la GS sunt mai usoare, banuiesc. As mai vrea sa stiu daca se pot demonta usor suportii de bagaje( rack-ul) laterali la Adv. LC. Daca stiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Si asta ce inseamna, ca se pot demonta usor sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 you are a f*cking idiot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) Sunt 7 suruburi.... !!! ... 3 min. De curiozitate , de ce vrei sa le demontezi ? CU PLACERE ! Editat Decembrie 28, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate. De gustibus non disputandum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Da, da...mens sana in corpore barosano! GS Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Da, da...mens sana in corpore barosano! GS Adventure Mens stana in corpore slana ! Inteleg ca te-ai hotarat pe ADV ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Pai daca dupa aia bag banii in protectii si in genti, ajung tot acolo. Asa, o sa incerc sa scot gentile moka. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Pai daca dupa aia bag banii in protectii si in genti, ajung tot acolo. Asa, o sa incerc sa scot gentile moka. Asa e! Si eu am facut calculul asta... dar dupa ! ... dar m-am bucurat de mai multe ori, la fiecare chestie nou luata si montata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate. sunt inestetice ..... dar iti protejeaza toba in caz ca o tavalesti!!!!! ps s ar putea sa difere la noul GSA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) ps s ar putea sa difere la noul GSA!!!! Pai par cam la fel din pozele pe care le-am pus. Cred ca isi fac treaba in caz de.,, ! Editat Decembrie 29, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Mi se par inestetice cand n-au gentile atasate. Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate. dar iti protejeaza toba in caz ca o tavalesti!!!!! Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv. Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi). La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate. Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv. Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi). La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii. Corect ! Eu am dat-o de 2ori pe jos pe stanga (asfalt), toba nu a patit nimic ! Editat Decembrie 29, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Garda la sol nu e de neglijat la un enduro-travel. Fie si numai pentru borduri. Jantele, scaritele si crash-bar-ul vin din serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) Jantele, scaritele si crash-bar-ul vin din serie. Nu chiar ! Spitele sunt optionale , scarite ADV si crash de asemeni ! Eu le -am schimbat in timp, mai putin spitele ... ! Editat Decembrie 29, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 Sunt total de acord! Tocmai asta este una din calitatile principale ale cutiilor vario: nu vezi "fiarele" alea inestetice pe motocicleta atunci cand nu le ai montate. Toba nu este asa usor de atins cand pica pe partea respectiva. Asa poti imbraca toata motocicleta in fiare si protectii, adaugi kg cu nemiluita si arata ca naiba, ca poate-poate atinge o data locul respectiv. Mie cu adevarat expuse mi se par zona motor/cilindri si partea inferioara a motorului cu galeriile, deci vad strict necesare crashbar si scut enduro (si protectiile de cilindri la cele vechi). La mine kilogramele de fiare in plus, alaturi de senzatia de "balena" si inaltimea prea mare la nivelul seii (inutila) au fost criteriile care m-au facut sa aleg cu ochii inchisi GS simplu. Ceea ce am vrut de la Adv (jante, scarite, crashbar) mi-am pus eu ca optiuni/accesorii. care man...GS , scuterul ala care mi l ai dat in ALPI pentru cativa km ca nu stiam cu sa facem rocada mai repede.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.