Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

tau man

in cazul pustiului. "comentator" nu se pune problema CU CE A MERS ci doar CAT a mers asta ca sa nu comenteze lumea ca ne dam mari cu BMW din dotare

 

iar despre TIBI tot ce a pus bogdan este scris pe pagina de FB a lui

 

si daca citesti atent o sa vezi ca de fapt este O RECLAMA ieftina La amortizor si service

 

e aiurea sa ti faci vanzare denigrand ceva ...

 

bogdan harea ii raspunde pe FB lui tibi cu urmatoarea fraza:

 

"A trebuit sa moara Kevin Ash ca sa se intample minunea !"

 

..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din punctul meu de vedere, pentru mine / pentru GSA, amortizorul de dirextie este inutil! Punct!

 

Daca ar fi fost nevoie de el, BMW il punea din al doilea, maxim al treila an; nu se trezea dupa 9 ani si peste 270000 de unitati vandute, ca "au uitat ceva"!

 

Daca s-au decis ca sa fie standard pentru modeul LC ... stiu ei de ce! Si bravo lor ca reactioneaza asa repede!



Si eu sunt de parere ca moartea lui Kevin are de-a face cu (lipsa) acestui amortizor; DAR vorbim de modelul LC!

Tocmai ce i-am spus-o si lui Vlad pe pm - datorita vitezei (foarte) mari, motocicleta a intrat in voblaj, dupa care s-au intamplat altele ...!

 

Chiar ii rog pe posesorii "vechiului" modelul, sa-si exprime o parere in acest sens - il considera necesar, sau nu?

 

Cei care deja aveti LC, chiar simtiti lipsa unui amortizor de directie?



Un lucru este cert: BMW nu pune acum acest amortizor in configuratia standard, doar de amorul artei, sau "pentru ca vrea sa-i dea o paine" producatorului!

 

Insa, celor carora le place sa alerge pe off - si se pare ca nu sunt putini - cu viteza din 3 cifre ... le da posibilitatea!

 

De ce nu s-a intamplat asta si la "vechiul model" ... ramane o enigma - sau poate ca nu!?

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru modelul vechi chiar nu trebuie nici un amortizor de directie...indiferent de viteza , suprafata de rulare si incarcare a motocicletei..din ce am simtit eu!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care deja aveti LC, chiar simtiti lipsa unui amortizor de directie?

Mai jos quote din ce am scris ultima oara cand s-a purtat discutia asta :)

 

Personal nu am simtit nevoia de amortizor si nici tentative de voblaj nu am avut, indiferent de conditii (roata fata ridicata si pusa jos, viteza mare, denivelari la diverse viteze, denivelari in viraj etc).

Directia se simte intr-adevar foarte "light" si la inceput, obisnuit cu fostele mobre plus cele pe care la mai testasem, a parut putin ciudatel. Dar dupa cateva sute de km a inceput chiar sa-mi placa :) Pe curbe succesive de ex te joci cu ea, "flick-uitul" de pe o parte pe alta facandu-se extrem de usor (aici contribuind si ciclistica, nu doar directia).

 

 

Posibil in off la viteze mai mari sa fei util in unele situatii. Ma indoiesc insa ca riderii "normali" vor beneficia prea des de pe urma lui.

 

Si asa for "fun", oare nici Palante nu a avut amortizor pe Honda cand a murit in Dakar acum cateva zile ? Rip...

http://www.pemotoare.ro/accident-fatal-la-dakar-2014-belgianul-eric-palante-gasit-mort/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 45500 km calare pe-un GS din generatia veche (2012): eu nu am simtit nevoia unui amortizor de ghidon. Parerea mea e ca-i tot bataie de campi (nu nevoia in sine - pentru cine merge mult pe nisip, ci prin tonul alarmist/guru-istic)! (Dar ce pricep eu, ca doar se vedea cu ochiu' liber inca din draftul de design din '48, nu!?)

 

(Am subliniat ca-i parerea mea pentru marii amatori de generalizari, desi nu am sperante prea mari ca ar conta!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit pune cineva punctul pe I.

Multistrada 25 grade

GS 1200 LC 25,5

KTM1190Adv. 26

GS 1200. 26,2

Honda NC700X 27

XT1200 Ze. 28

Crosstourer. 28

 

Bogdan, parerea mea este ca nu unghiul furcii este problema

 

GSA-ul 2013: 24.8° ghttp://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_adventure_2011.php

 

GS 2012: 24.8° - http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1200_gs_rallye_2012.php

 

(desi in prospectele "oficiale" de acasa, parca exista o foarte mica diferenta intre GS si GSA)

 

ci mai degraba diametrul ei - care acum este mai mic decat la "vechiul" model".

 

Cine face offroad cu masini 4x4 mici (gen Suzuki Jimny) stie cand / pentru ce este necesar un amortizor de directie.

 

Una peste alta, daca nemtii l-au adaugat pe motocicleta, stiu ei de ce l-au pus si bine ca exista!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident nu unghiul furcii este motivul montarii amortizorului, ci roata fata cu diametru mai mic.

Rotile mari vobleaza mult mai greu, spre deosebire de cele mici, unde forta giroscopica este mai mica (ganditi-va la rotile mici ale carucioarelor de la supermarketuri, care mai au si un unghi de 90%).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit pune cineva punctul pe I.

Multistrada 25 grade

GS 1200 LC 25,5

KTM1190Adv. 26

GS 1200. 26,2

Honda NC700X 27

XT1200 Ze. 28

Crosstourer. 28

Cred ca a pus punctul pe j. Ce treaba are ? Unghiul furcii influenteaza alte chestii, nu este neaparat cauzator de voblaj. Din tabelul tau a insemna ca si Multistrada si KTM sunt "praf" si ar trebui puse furci de chopper pe ele eventual...

 

PENTRU CEI CU SIMTUL UMORULUI... mai sunt cativa ! :)

 

 

attachicon.giflc.jpg

Se chisha pe el de amortizor :laugh:

 

Daca mi-as pune vreodata un amortizor 3rd party, ca idee cred ca as pune asa ceva

post-40715-0-51576800-1389718130_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris o balarie....

Am avut impresia (din cauza cresterii latimii anvelopei) ca diametrul nu mai este de 19" ci a scazut la 17".

 

Scuze.

Nu ai facut o greseala asa mare ca este intradevar mai mica in diametru cu 8 mm anvelopa modelului nou!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ar fi feedbackul vostru vizavi de crashbar-ul din partea superioara ? Isi dovedesc utilitatea sau sunt bune doar pt cazurile extreme si in rest mai mult de "look" sau linistea psihica a proprietarului ? Am vazut ca LC-ul sta la orizontala cam asa, zona superioara nefiind foarte expusa :)

 

installed-altrider-crash-bars-for-the-bm

 

Ideea este ca nu prea mi-as instala asa ceva sincer sa fiu, dar in primavara intentionez sa explorez mai multe drumuri off (usoare cu zone medii, daca le pot spune asa) si, tinand cont ca sunt destul de incepator in ale offroadului, sansele sa o mai las pe'o parte sunt destul de existente :) .

Si tinand cont ca LC-ul are si radiatoare... parca as prefera sa stiu zona respectiva in siguranta.

 

PS - din cate stiu, pana acum bmw-ul nu ofera si crash baruri superioare pt non Adv. Cele de la touratech nu prea imi plac. Ma uitam la cele de la Puig, dar nu am prea gasit alte informatii despre ele. Imi plac mai ales pt ca nu se prind pe crashbarul inferior si pt ca au un profil ceva mai redus.

post-40715-0-90671200-1389745180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata zarva pentru telescopul ala. Bine ca l-au montat standard si gratis, asta este au gresit au recunoscut gata greseala este reparata. Bravo lor



Care ar fi feedbackul vostru vizavi de crashbar-ul din partea superioara ? Isi dovedesc utilitatea sau sunt bune doar pt cazurile extreme si in rest mai mult de "look" sau linistea psihica a proprietarului ? Am vazut ca LC-ul sta la orizontala cam asa, zona superioara nefiind foarte expusa :)

 

installed-altrider-crash-bars-for-the-bm

 

Ideea este ca nu prea mi-as instala asa ceva sincer sa fiu, dar in primavara intentionez sa explorez mai multe drumuri off (usoare cu zone medii, daca le pot spune asa) si, tinand cont ca sunt destul de incepator in ale offroadului, sansele sa o mai las pe'o parte sunt destul de existente :) .

Si tinand cont ca LC-ul are si radiatoare... parca as prefera sa stiu zona respectiva in siguranta.

 

PS - din cate stiu, pana acum bmw-ul nu ofera si crash baruri superioare pt non Adv. Cele de la touratech nu prea imi plac. Ma uitam la cele de la Puig, dar nu am prea gasit alte informatii despre ele. Imi plac mai ales pt ca nu se prind pe crashbarul inferior si pt ca au un profil ceva mai redus.

Oricum crashurile indiferent care la o tranta pe pietris tot sunt cam egale cu 0 si asta indiferent la ce mobra. Dai peste o piatra mai ascutita si tot intra si sparge ceva. Pe iarba, pamant asfalt in general suprafete drepte au efect.

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ar fi feedbackul vostru vizavi de crashbar-ul din partea superioara ?

 

Pentru mine de exemplu decizia este extrem de simpla: sub nicio forma.

Cred ca poza ta dovedeste clar ca in mod normal radiatoarele nu sunt afectate la o cazatura decenta. Daca in cazul crashbar-ului de motor este clar ca se poate intampla oricand si clar acolo pica, la zona radiatoarelor mi se pare destul de putin probabil (cel putin cand ai deja pe cel de motor), trebuie chiar sa ai mare ghinion. As intelege daca pleci maine in Mongolia si vrei sa elimini cat mai multe riscuri... sau daca esti permanent pe ciclauri serioase si o arzi tare. dar altfel de ce sa dai 200€ aiurea, sa adaugi cu buna-stiinta 5kg cand toti producatorii se chinuie sa dea jos orice kg? In plus, GS-ul oricum nu este un exemplu de frumusete, sa mai pui si alte fiare pe ea?

Eu pt. orice "fier"/kg pe care l-as adauga pe motocicleta m-as gandi bine la care este sansa sa se intample. Cum am mai spus, scutul enduro si crashbar-ul mi se par suficiente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...