foxbat Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Asadar ! Nu sunt nici rau nici subiectiv! Am avut si calarit muuulte motoare pe care le-am apreciat! Cu vreo 2-3 exceptii ( ce au model 2013 pe acest forum) spui ca au conserve taiate - ok, nu vreau sa te contrazic. De gluma cred ca stiu mai mult decat multi altii - pariez ca ai chiar zambit citindu-mi postarea cu prapastia! ( ). Rasist stiam ca inseamna cu totul altceva, dar ce stiu eu , posesor de creier spalat - nu imi explica ca nu vreau sa imi murdaresc creierul spalat ! Sayonara ! ha ha ha bine, dupa ce intalnesc si te " aud" life te adaug la lista celor 3 ( trei ) bmw-isti care au ramas MOTOCICLISTI ,pana atunci nu ti acord prezumtia de nevinovatie , la al 4-lea ( capone) ma mai gandesc, dupa ce se prezinta cu mobra + RCA + CASCO + plin facut + SPALATA ( sa nu rada magheru' de mine) la drive test. pana atunci e si el in afara listei atentie, harea n-are bmw, el e "inclus" hai cu prapastia de conserveeee ( sau cimitirul elefantilor (cu) BMW, IPHONE ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 ha ha ha bine, dupa ce intalnesc si te " aud" life te adaug la lista celor 3 ( trei ) bmw-isti care au ramas MOTOCICLISTI ,pana atunci nu ti acord prezumtia de nevinovatie , la al 4-lea ( capone) ma mai gandesc, dupa ce se prezinta cu mobra + RCA + CASCO + plin facut + SPALATA ( sa nu rada magheru' de mine) la drive test. pana atunci e si el in afara listei atentie, harea n-are bmw, el e "inclus" hai cu prapastia de conserveeee ( sau cimitirul elefantilor (cu) BMW, IPHONE ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Cu simtul umorului... dar si pentru informare corecta: 1. Apropo de semidocti: se lauda un .user cu firma WV... care nu exista! Corect: VW. 2. In cei 45 de ani de motociclism am avut de la bavarezi intr-un cilindru pe lant omienouasutetoamna... pana la GS-ul 1200 fabricatie 2005 si BMW-ul cu patru cilindri model 2007. Singurul motor care consuma 250 de grame la mia de kilometri era... BMW-ul cu motor de Wartburg!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Stimate domn Nastase!Cred ca va pricepeti la motoare la fel ca si la scris teste moto...Datorita(in mare parte) d-voastra s-a dus revista pe garla.Sunt altii,muuult mai avizati dar de,n-a fost loc de "specialisti".Specialisti care pupa BMW-ul antic sub coada,in vreme ce altii lansau deja frana pe disc,4 in linie,etc...."Maestre"!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Noroc ca aici exista... transilvania72... ...Fara nicio legatura cu Romania motociclista si Transilvania cu simtul umorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Si atunci care este misterul litrului de ulei purtat sub sa de bmwisti? vorbesc de cei care-l folosesc nu cei ce-l pastreaza in garaj pt valoarea la revanzare. Editat Decembrie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 20131019_141123.jpg Cu simtul umorului... dar si pentru informare corecta: 1. Apropo de semidocti: se lauda un .user cu firma WV... care nu exista! Corect: VW. 2. In cei 45 de ani de motociclism am avut de la bavarezi intr-un cilindru pe lant omienouasutetoamna... pana la GS-ul 1200 fabricatie 2005 si BMW-ul cu patru cilindri model 2007. Singurul motor care consuma 250 de grame la mia de kilometri era... BMW-ul cu motor de Wartburg!... Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Multumesc, SHPIXY. Eu am vorbit din experienta proprie de apropitar de muuulti bavarezi de orice cilindree, forma si culoare... in cei 45 de ani de motociclism... unde nu am consumat ulei decat la motoarele Jawa, ETZ si Wartburg... care erau 2T, evident! Nici cand alergam cu BMW-uri la curse si la raliuri, nici in periplurile zi si noapte de peste 5000 km prin Europa... nici in turul tarii, 2200 km in 48 de ore... si nici anul acesta cand mi-am adus din Germania (2000 km) un BMW vintage fabricat in urma cu 31 de ani nu am avut consum de ulei. O explicatie logica a faptului ca unii posesori de 4T umbla cu bidonul de ulei dupa ei... este evident faptul ca au probleme la acele motoare. Cujet ca ori au avut niscaiva probleme de fabricatie... ori de exploatare si intretinere. Eu sunt convins ca majoritatea au fost dezvirginate de tartani si nu au fost rodate corect. Editat Decembrie 7, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 O concluzie logica a celor relatate mai sus este ca toti actualii proprietari de boxere, sunt tartani. Eu cred ca de vina sunt doar motoarele, iar proprietarii nu au nicio vina, dar sunt de doua feluri, completeaza nivelul si recunosc, sau doar completeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) O concluzie logica a celor relatate mai sus este ca toti actualii proprietari de boxere, sunt tartani. Eu cred ca de vina sunt doar motoarele, iar proprietarii nu au nicio vina, dar sunt de doua feluri, completeaza nivelul si recunosc, sau doar completeaza. Al tau BMW cat consuma ... ? Editat Decembrie 7, 2013 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Indiferent de marca motocicletei o explicatie logica a faptului ca unii posesori de 4T umbla cu bidonul de ulei dupa ei... este evident faptul ca au probleme la acele motoare. Cujet ca ori au avut niscaiva probleme de fabricatie... ori de exploatare si intretinere. Eu sunt convins ca majoritatea au fost dezvirginate de tartani si nu au fost rodate corect. Dar... E forum made in ro. Se baga oricine in seama si isi da cu presuputzul... Aici... diferenta clara este doar intre ce parere are bogdanel... si ce constata BMW-istii pasionati... Iar asta arata ca neposesoruldebmwharea... are un fix si o logica gresita din start! Editat Decembrie 7, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Cujeţ tăt unde nu trebe,domnucule....Si de săz stramb,batăr cujetă drept.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 popcorn - este! bere - este! asteptam cu interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Al tau BMW cat consuma ... ?Al meu nu consuma pt ca era fabricat de Aprilia cu motor Rotax. Ce pot spune, in toate excursiile facute cu bmw-isti calare pe boxere era un ritual. Dimineata, inainte ca ceilati se se trezeasca, pe la 7, erau toti in parcare in pijamale cu tigara intr-o mana si bidonul de ulei in cealalta. Cand ii intrebam ce faceti fratilor asa de dimineata, invariabil "tragem si noi o tigara". Discutia este oricum desueta pt ca noul GS pare ca a intrat in randul lumii si nu mai consuma ulei. Poate peste ani, cand se vor fi rezolvat si celelalte multe probleme, sa-mi faca cu ochiul si mie. Pana atunci "made in Japan" scrie pe mine. Din pacate!In incheiere sa nu uitam ca am sustinut de la inceput, uitandu-ma numai pe date si poze, noul GS. Cand l-am probat l-am laudat si recomandat spre cumparare fara rezerve. Trebuie sa recunosc ca am gresit si sa plec capul in fata unui adevarat si cunoscator bmw-ist, recte Vlad khk@, care indemna la rabdare,cel putin doi ani pana la achizitionare. Nu ma asteptam, dar a avut 100% dreptate. BMW vrea multe, dar reuseste putine din prima. Testeaza la greu pe banii rabdare si timpul fanilor, pana remediaza sbarcile, si cand reusesc schimba iar modelul pt ca intre timp a inbatranit moral. Editat Decembrie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 7, 2013 Autor Share Postat Decembrie 7, 2013 Al meu nu consuma pt ca era fabricat de Aprilia cu motor Rotax. Ce pot spune, in toate excursiile facute cu bmw-isti calare pe boxere era un ritual. Dimineata, inainte ca ceilati se se trezeasca, pe la 7, erau toti in parcare in pijamale cu tigara intr-o mana si bidonul de ulei in cealalta. Cand ii intrebam ce faceti fratilor asa de dimineata, invariabil "tragem si noi o tigara". Discutia este oricum desueta pt ca noul GS pare ca a intrat in randul lumii si nu mai consuma ulei. Poate peste ani, cand se vor fi rezolvat si celelalte multe probleme, sa-mi faca cu ochiul si mie. Pana atunci "made in Japan" scrie pe mine. Din pacate! In incheiere sa nu uitam ca am sustinut de la inceput, uitandu-ma numai pe date si poze, noul GS. Cand l-am probat l-am laudat si recomandat spre cumparare fara rezerve. Trebuie sa recunosc ca am gresit si sa plec capul in fata unui adevarat si cunoscator bmw-ist, recte Vlad khk@, care indemna la rabdare,cel putin doi ani pana la achizitionare. Nu ma asteptam, dar a avut 100% dreptate. BMW vrea multe, dar reuseste putine din prima. Testeaza la greu pe banii rabdare si timpul fanilor, pana remediaza sbarcile, si cand reusesc schimba iar modelul pt ca intre timp a inbatranit moral. BOGDAN sa ma cac in povestile tale....chiar intreci masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 De gustibus non disputandum ! Al meu chiar daca ar consuma si 1 l. % (prin absurd) , tot nu m-as intoarce la (dupa) japoneze ! BOGDAN sa ma cac in povestile tale....chiar intreci masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 7, 2013 Autor Share Postat Decembrie 7, 2013 am 166000 km pe gsa si 40000 pe dakar la dakar NU AM SUPLIMENTAT NICODATA CU ULEI la gsa maxim 0,8 litri pe 10000 km nu merg cu el in rosu si schimb la max 5000 INTRADEVAR NU MERG ASA BASIT CA TINE ....sa scot 4% si sa nu depasesc 90 la ora NU a trebuit NICIODATA sa veghez la nivelul uleiului DIMINEATA PE RACOARE cand altii scutura puta ..... am verificat sau completat la plecari in ture lungi si am luat intotdeauna ulei la mine ....MAI ALES LA TURE ..ASA DE 14500 km..... meri' frate cu JAPONEZELE TALE UNICE .....ca la cate unitati sunt vandute in romania imi dau seama...aaaam uitattttt nu fac reclama cei de la yamaha asa ca astia de la BMW pai la ce dracu sa faca.....la singura motoreta din showroom pe care nu o poti lua la drivetest.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 (editat) Iar asta arata ca neposesoruldebmwharea... are un fix si o logica gresita din start! Recunosc sunt prea sarac pt lucruri ieftine, iar adevarul supara cel mai adesea! Editat Decembrie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 7, 2013 Autor Share Postat Decembrie 7, 2013 Recunosc sunt prea sarac pt lucruri ieftine. nu .... esti prea SCARTAR sa ti iei o vesta electrica si INCERCI sa te incalzesti cu FURTUNUL DE LA ASPIRATOR..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 fain topicul asta, fara sa-mi propun am invatat multe. intr-adevar dakar-ul si f-ul de 650 nu consuma ulei, pot confirma, am avut si eu F si nu-i completam pana la schimb ca nu aveam de ce. alte bube avea dar ulei nu manca si motorul mergea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Pai F ul e racit pe lichid . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 nu .... esti prea SCARTAR sa ti iei o vesta electrica si INCERCI sa te incalzesti cu FURTUNUL DE LA ASPIRATOR..... Nu fi invidios. Iti fac si tie cand vine LC-ul. la gsa maxim 0,8 litri pe 10000 km . Imi dai voie sa te citez la nevoie? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 7, 2013 Autor Share Postat Decembrie 7, 2013 daca le rezolvi asa ca si cutiile comandate in 4 luni...... stai linistit apropo in 1 ora am avut sistemul ala de la placi facut la strung ...nu a trebuit sa astept juma de an eu ma incalzesc facand flotari dimineata si la fiecare oprire verificand nivelul la ulei.... SI DE CATE ORI AM VENIT LA TINE .....NU AM REPARAT LA MOTOCICLETA NICODATA...asa cum te lauzi ca REPARI MULTE MOTOCICLETE BMW..... ORICUM LA SUTELE DE POSTURI PE TOPICURILE DE BMW PE CARE LE AI .....DOAR BATI CAMPII STAI LINISTIT CINE SI A CUMPARAT BMW 99% ase bucura de banii dati pacat ca pe aici sunt unii care pleaca urechea la PROSTIILE tale si nu stiu ce pierd .....da mai bine asa BMW NU E PENTRU TOATA LUMEA PS astia cu BMW in pijamale si uleiul la contol dimineata la 7 ... te au invatat sa nu te mai pierzi prin alpi cu GPS pe bord?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 daca le rezolvi asa ca si cutiile comandate in 4 luni...... stai linistit apropo in 1 ora am avut sistemul ala de la placi facut la strung ...nu a trebuit sa astept juma de an eu ma incalzesc facand flotari dimineata si la fiecare oprire verificand nivelul la ulei.... SI DE CATE ORI AM VENIT LA TINE .....NU AM REPARAT LA MOTOCICLETA NICODATA...asa cum te lauzi ca REPARI MULTE MOTOCICLETE BMW..... ORICUM LA SUTELE DE POSTURI PE TOPICURILE DE BMW PE CARE LE AI .....DOAR BATI CAMPII STAI LINISTIT CINE SI A CUMPARAT BMW 99% ase bucura de banii dati pacat ca pe aici sunt unii care pleaca urechea la PROSTIILE tale si nu stiu ce pierd .....da mai bine asa BMW NU E PENTRU TOATA LUMEA PS astia cu BMW in pijamale si uleiul la contol dimineata la 7 ... te au invatat sa nu te mai pierzi prin alpi cu GPS pe bord?????? Nu repar BMW, doar am echipat cateva. Nu m-ati invatat mare lucru ca m-am ratacit dupa aia si-n Ukraina. Da nu-i bai ca am descoperit intamplator locuri faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 7, 2013 Autor Share Postat Decembrie 7, 2013 te respect pentru pricepere si ceea ce faci in atelier si nu e prima data cand spun asta si de multe ori te am recomandat insa de la usa atelierului la tastatura devii din MESTER ..... o amarata de TZATZA MAHALAGIOAICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.