Sari la conținut

Oare Am Bloc Motorul Spart?


perseu77
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua, va rog sa ma lămuriți si pe mine, in cazul in care cunosteți ceva mecanica de motoare termice.

Am o Yamaha Div. S de 600 cc luata de curand din Italia. Am mers cu ea ceva kilometri, vreo 500 si mai bine cred de cand am luat-o.

Zilele trecute , scobeam după niste fluturi si alte insecte printre aripile de aluminiu ale motorului si am gasit numai pe partea stanga , in fundul cavității dintre aceste aripioare ceva cade gumă, un fel de silicon, innegrit, in 4 din astfel de cavități.

Voi atasa o poza sa va dati mai bine cu parerea, acolo unde e colorat cu roÂşu, in fund. Siliconul ala e pus artistic, nu se observa,nu imi dadeam seana daca nu scobeam cu un ac dupa insecte.

de o luna si ceva de cand merg cu motoreta, nu am observat sa scape pe acolo, prin zona lipiturii aleia ulei sau benzina, totul e uscat. De cate ori merg, ma uit sa vad de nu scapa vreo ceva si e totul deocamdata OK.

Cine stie sa imi raspunda? Banda aia de silicon ia forma fundului cavității, adica are dimensiune de 2 cm / 1 cm in medie.

Care sa fie rolul ei??Ma gandesc daca s-o fi deslipind, ce probleme pot avea?? imi e foarte ciuda, ca am dat atatia bani si nu as vrea sa cred ca am luat o asa mare țeapă de la italieni.

va multumesc si astept un raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, va rog sa ma lămuriți si pe mine, in cazul in care cunosteți ceva mecanica de motoare termice.

Am o Yamaha Div. S de 600 cc luata de curand din Italia. Am mers cu ea ceva kilometri, vreo 500 si mai bine cred de cand am luat-o.

Zilele trecute , scobeam după niste fluturi si alte insecte printre aripile de aluminiu ale motorului si am gasit numai pe partea stanga , in fundul cavității dintre aceste aripioare ceva cade gumă, un fel de silicon, innegrit, in 4 din astfel de cavități.

Voi atasa o poza sa va dati mai bine cu parerea, acolo unde e colorat cu roÂşu, in fund. Siliconul ala e pus artistic, nu se observa,nu imi dadeam seana daca nu scobeam cu un ac dupa insecte.

de o luna si ceva de cand merg cu motoreta, nu am observat sa scape pe acolo, prin zona lipiturii aleia ulei sau benzina, totul e uscat. De cate ori merg, ma uit sa vad de nu scapa vreo ceva si e totul deocamdata OK.

Cine stie sa imi raspunda? Banda aia de silicon ia forma fundului cavității, adica are dimensiune de 2 cm / 1 cm in medie.

Care sa fie rolul ei??Ma gandesc daca s-o fi deslipind, ce probleme pot avea?? imi e foarte ciuda, ca am dat atatia bani si nu as vrea sa cred ca am luat o asa mare țeapă de la italieni.

va multumesc si astept un raspuns!

 

Mai am o poza, sa va arat mai bine unde e delimitata zona respectiva ,pe partea staga cu problema care ma nelinisteste foarte tare. Simt ca innebunesc.

 

Multumesc de raspuns.... sper sa ai gura aurira sa dea Domnul!! Acum... nu stiu daca chestia aia care e elastica e silicon sau alt Âştift...Chestia e ca e foarte elastica si daca vreau, o pot deslipi..am bagat un băț de chibrit in ea si o pot penetra...e ceva gen,daca ma pot exprima asa... Poxipol mai elastic..

 

Acu ma mai uitai inca o data....Deci...acel silicon cum il botezai eu , nu are o forma chiar regulata, sa spunem ca ar fi fost ceva fabricat, pe bandă rulantă, pare mai degraba bagat acolo dint-un tub si apoi presat cu un obiect cum ar fi capul Âşurubelnitei, ca se vad urme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu e carterul ci este cilindrul.

Nu cred sa fie ceva spart/gaurit deoarece aripioarele de racire sunt boboc, iar de "subtiat" nu se subtiaza el asa de la natura ca nu are 150 de ani.

Intrebarea ramane totusi care e scopul acelei umpluturi?

 

La unele motociclete (MZ-ETZ) de exemplu exista niste mici tamburi de cauciuc pozitionati intre aripioare sa reduca vibratiile dar nu sunt longitudinali sa ocupe atata spatiu necesar racirii, ci sunt plasati in "colturi" unii sub altii.

 

Poate s-a jucat careva cu silicon.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt raspuns LUPU!

Mda, ciudat, de ce acele chestii de gumă sau silicon sunt bagate acolo. Deci,cum ai spus tu, ca sunt bagate la piston, ele se gasesc doar pe partea laterala anterioara,adica spre roata din față, in 4 cavitati, nu ocupa toata suprafata pistonului, exact ca in prima poza de sus,acolo am aratat exact topografia acelor chestii elastice. In cea de a 2-a poza ,am aratat de la distanta unde se gaseste siliconul, insa nu am surprins decat partea laterala, unde nu e, alea sunt tot in zona aia dar pe cealalta față...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da rider, intr-adevar, nu ma deranjeaza, adica am mai spus, nu scapa vreun fluid pe acolo... da ma gandesc eu .. aÂşa preventiv... poate vreau sa bag un drum pana la Bucuresti sau Bacău... mers peste 200 km de Âşosea.. daca se fisureaza ceva si raman in drum ca fraierul??

Merci pt. raspunsuri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah

acolo e smoala de pe drum aruncata de roata

 

mobra re racire pe aer si in zona aia e doar un perete metalic si pistonul inauntru . nu poti lipi, iti crapa instant daca era fisurata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidu, sa dea Domnu sa ai dreptate, da nu e smoala... ca am verificat eu..e pusa de mana omului, se vede cum pasta aia a fost apasată, se vad urme contondente. Cu un varf de cutit am raclat puțin si am scos un mic fragment din acel material ca de gumă si e elastic..e ceva, un polimer, se inatinde... la exterior e innegrit dar daca il intind devine semitransparent..deci..concluzia..era bine daca era ce spuneai tu...

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vb de metal lichid.

 

cu asa ceva am reparat o spartura in cutia de viteze la golf, si la xt dupa o incercare esuata de a scoata un prezon. ai banuit bine, blocul tau a fost spart, dar nu-ti fa griji, tine foarte bine si nu vei avea probleme (cel putin nu in acelasi loc).

 

 

http://www.louis.de/_207f0402871d4f2569e28...1&anzeige=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai speriati omul degeaba, nu are cum sa aiba cilindrul spart si carpit cu silicon si sa mai si mearga.

Presupunand prin absurd ca ar fi carpit cilindrul lipiciul respectiv nu ar fi elastic precum cauciucul ci ar fi ceva rigid si dur gen poxipol, si chiar asa nu ar rezista prea mult. La tipul asta de motor (racire cu aer) daca se sparge blocul (acolo unde este indicat in poza) presupune spargerea cilindrului, si asta nu merge carpit cu rasini, nu e acelasi lucru ca la blocurile motoarelor racite cu apa unde se poate sparge si carpi numai blocul nu si camasa cilindrului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am scos motoreta prin oras, aglomerațiune infernală. m-am intalnit cu un moÂş, care a fost maistru mecanic la o Âşcoală de mecanici auto. El e cam chior.. se uita, mi-a spus ca probabil e ceva din fabrica sau e din greseala bagat acolo. I-am spus ca am mers peste 500 de km si nu am patit nimic deocamdata si el mi-a raspuns, ca din toata experienta lui de moÂşneag... nu are cum o bucata de gumă ca asa arata sa etanÂşeizeze acolo, ca nu rezista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

poate ca fostului proprietar i`a scapat un pic de silicon (dupa cum ai descris tu seamana cu siliconul ala de etansare de se pune unde ai o garnitura rupta sau ceva de etansat ) si dupaia a dat cu o surubelnita ca sa il ia (de acolo si urmele se surubelnita sau cutit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...înpătrunzitium....inca nu s-a inventat , dar in viitor chiar si copitele camilelor si filtrele tigarilor (ca sa nu mai vorbim de crucisatoarele spatiale! ) toate , dar absolut toate vor fi facute din EL!

Da! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare iar din nou Âşi încă odata! Ce sa spun de siliconul ala??M-am uitat si in partea opusa, pe dreapta...nu e nici o garnitura prin zona, vreun loc de imbinare... e doar metalul ca atare pur si simplu.

 

si culmea e ca e pus acel material gumat in toate cavitatile delimitate de aripioare ,adica in vreo 4 locuri, de sus pana jos, asa cum am colorat in fotografie...Merg zilnic cu motorul si nu am probleme ...inca... sa sperăm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare iar din nou Âşi încă odata! Ce sa spun de siliconul ala??M-am uitat si in partea opusa, pe dreapta...nu e nici o garnitura prin zona, vreun loc de imbinare... e doar metalul ca atare pur si simplu.

 

si culmea e ca e pus acel material gumat in toate cavitatile delimitate de aripioare ,adica in vreo 4 locuri, de sus pana jos, asa cum am colorat in fotografie...Merg zilnic cu motorul si nu am probleme ...inca... sa sperăm...

 

 

Tati dar de ce atata tamtam, cand poti frumos sa te duci la un mecanic sa iti dea jos tot ce ai acolo si sa vezi beleaua, parca am fii la otv atata vaitat. Acum serios ce naiba. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la mecanic Âşi mi-a spus ca e mai bine sa nu o dau jos si ca personal el nu crede ca acea chestie e pusa cu vreun scop. Acum..cred ca trebuie sa schimb mecanicul... oricum.. m-am obisnuit.... nici nu ma mai uit acolo... merg zilnic cu motoreta si nu am patit nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele motoare cu racire pe aer au intre acele "lamele" bucati de cauciuc menita sa atenueze vibratiile.. Poate omul a pierdut cauciucul ala si l-a carpit cu silicon........ Nu ai cum sa ai blocul motor spart, ce naiba? Te loveai cu pistonul la gura pana acum :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...