Sari la conținut

Accident Aprilia Rs


ksg
 Share

Postări Recomandate

pai explica-i si lui Bavareze... ca el da 'nainte ca doar e cu masina...

 

nu mai continui. eu asa m-am obisnuit si pana acum functoneaza perfect... la cate accidente am vazut (M.Eminescu colt cu Polona si Dacia cu Polona, pentru cine stie Bucurestiul) ma mir ca nu trec si cu masina pe trecerea de pietoni numai asigurat.

 

Bafta Ama... chiar si pe verde...

 

M-ai înțeles greÂşit. Dacă am verde intru ghiulea. Doar pentru Âşine de tramvai încetinesc.

ÂŞi cine zice că se asigură înainte să intre pe verde în intersecție vinde gogonate verzi Âşi uscate.

 

Dacă aud sirene procedez cum am zis. Dar numai dacă aud sirene.

 

Dacă am galben ori intru ghiulea ori mă opresc. Depinde de cât timp s-a pus galben Âşi ce viteză am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Dacă am verde intru ghiulea. Doar pentru Âşine de tramvai încetinesc.

ÂŞi cine zice că se asigură înainte să intre pe verde în intersecție vinde gogonate verzi Âşi uscate...

Vad ca n-ai motor, inca. Sa nu-ti cumperi. Cu banii aia poti sa iei de la mine niste verzi si uscate. Asta ca sa nu-ti iei prin vreo intersectie niste roz si umede, gratis, ca s-ar putea sa iesi in pierdere.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai înțeles greÂşit. Dacă am verde intru ghiulea. Doar pentru Âşine de tramvai încetinesc.

ÂŞi cine zice că se asigură înainte să intre pe verde în intersecție vinde gogonate verzi Âşi uscate.

 

pai atunci bafta si tie... insanatosire grabnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca n-ai motor, inca. Sa nu-ti cumperi. Cu banii aia poti sa iei de la mine niste verzi si uscate. Asta ca sa nu-ti iei prin vreo intersectie niste roz si umede, gratis, ca s-ar putea sa iesi in pierdere.

Nu-mi cumpăr, nu-mi cumpăr. Nu mă pasionează fenomenul moto (dacă ar fi să îmi iau totuÂşi ceva cu 2 roți ar fi un chopper) Âşi am suficiente cheltuieli eÂşalonate pe următoarele câteva revizii cu maÂşina: curea distribuție, rolă întinzătoare, rolă ghidaj, pompă apă, curea auxiliare, rolă întinzătoare, rolă ghidaj, întinzător, amortizor vibrații, rulmenții roată spate, plăcuțe Ferodo pe față, garnitură capac culbutori, Liqui Moly Diesel Synthoil 5l, filtru ulei, filtru aer (~1750 roni). MaÂşina e o investiție păgubpasă.

 

Sunt destule ocazii de conduită preventivă, mai presante - zic eu, fără să fie nevoie să-mi compun eu best practices oarecum redundante.

 

Să încetineÂşti sau claxonezi în apropierea stațiilor de autobuz, benzinăriilor, trecerilor de pietoni, pe înainte în intersecții cu semafor Âşi bandă obligatoriu la stânga (invariabil se trezesc n roboți care vor înainte de pe banda de stânga) sau să fii atent când treci pe verde la stânga Âşi trec pietoni pe roÂşu că nu le merge semaforul sau vor să prindă autobuzul, să fii atent la răzoare când vii dinspre sens giratoriu spre academie Âşi invariabil se trezeÂşte câte unul să nu cedeze, să eviți să stai în spatele vehiculelor prin care nu poți vedea ce au în față, să eviți panaramele care nu sunt în stare să-Âşi țină banda (Unirii, la fântâni), să eviți maÂşinile care calcă marcajul între benzi că Âşoferul (invariabil femeie) e prea praÂştie să meargă la mai puțin de 1.5~2 metri de bordură Âşi nu se Âştie ce tâmpenii e capabil, să opreÂşti la cedează trecerea Âşi să te asiguri temeinic la intermitent la dreapta, să nu o arzi cu mai mult de 90 în oraÂş, să te uiți din când în când pe cine ai în spate Âşi să fii atent la prima maÂşină care vine după tine la stop, să scoți maÂşina din treaptă când opreÂşti, nu să stai cu ea în treaptă la semafor, să nu ții maÂşina din ambreiaj în rampă ci din frână de serviciu sau frână de mână, să respecți semaforul Âşi să nu forțezi galben, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai grav e cand se intampla de vii pe o banda goala spre semafor si se pune verde cand mai ai 10-20 m,moment in care esti tentat sa nu mai reduci ,ci sa accelerezi existant atunci pericolul acrosarii unuia care fie a trecut pe galben-rosu,fie e vorba de vreo intersectie gen tineretului,unde daca treci pe galben si nu ai min 50-60/ora,nu ai timp sa o traversezi ca le da verde celor care vin dinspre timpuri noi.

Daca tu vezi verde la 10-20m inseamna ca ai o viteza foarte redusa pentru ca pana atunci a fost rosu si doar un nebun nu reduce viteza cand vede rosu la semafor. Si daca accelerezi, sansele de a acrosa pe cineva sunt zero (nebunii care trec pe rosu sunt exceptia de la regula).

 

Galben-rosu nu exista. Sa treci pe verde si sa te prinda galbenul in intersectie nu e nici un risc. Sa ti se puna galben la 10-20m in fata si totusi sa continui cu 50-60km/h iar nu sunt sanse de accident. Dar sa vezi galben la 50m si in loc sa franezi tu accelerezi, atunci o cauti cu lumanarea si pana la urma o gasesti pentru ca in Romania sunt multi care pleaca rapid la verde (uneori nici macar la verdele pentru masini ci cel pentru pietoni care apare mai devreme cu 1-2 secunde). Iar daca celalalt pleaca pe verde, nu are nici o obligatie sa se asigure si sa te protejeze, esti chiar dator sa-i repari masina.

 

Cand vezi un semafor galben, daca poti frana, franeaza, mai bine ajungi mai tarziu decat sa nu ajungi niciodata.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ama... ai dreptate... si in aceeasi logica.... daca esti cu masina te uiti sa nu dea vreun prost pese tine cand pleci la culoarea verde si el nu mai are chef sa stea la semafor. Ca urlai prin tot forumul daca tembelul dedea peste tine.

 

Cand pleci de pe loc TE UITI IN STANGA SI-N DREAPTA. Daca era o salvare ce fceai?

 

o auzeam.

 

daca eram in masina si il vedeam pe baiat, alta masina, pieton etc. nu as fi dat peste el, ci l-as fi ferit, dupa posiblitati. dar nu m-as fi simtit nici macar 1% vinovat daca il loveam, eu pe verde el pe rosu, si apoi il vedeam bucati intins pe asfalt FARA CA EU SA IL FI VAZUT sau din cauza ca NU AM MAI REUSIT SA EVIT IMPACTUL. nu imi puneam problema ca ar fi trebuit sa ma asigur sau sa pun om in intersectie sa dea de 6 ca poate vine unu pe rosu etc...

 

ama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamureste-ma si pe mine, d-le nightwolf, de ce politia rutiera nu are interes sa se circule mai sigur in Bucuresti ? De ce nu se iau masuri impotriva contravenientilor ? De ex: stiu o strada cu sens unic pe care la 10' trece cate unu pe contrasens .De ce nu va sesizati? Soferii ,stiind ca politia doarme, considera codul rutier o lab-----a iar pt cei pe 2 roti mersul in oras e o aventura

 

1. Efectivele politiei rutiere in Bucuresti din cate stiu eu sunt impartite astfel: 75 agenti operativ S1, 100 agenti operativi S2, 30 agenti operativi S3. Dupa cum observi, efectivele sunt fantastic de mari pentru Bucuresti. Ar trebui reduse nu?? :rolleyes:

2. Se vor debloca anul acesta, CICA!, aprox. 200 de posturi la politia rutiera. TEORETIC, dupa incadrarea celor 200 de noi agenti, in Bucuresti s-ar ajunge de la o proportie de 30% eficienta la un 45-50%

3. Se iau masuri impotriva "contravenientilor". Media zilnica de permise suspendate este: S1+S2=45 buc.; S3=35 buc. Cu efectivele postate mai sus si mergand pe premiza ca nu prea ai cum si unde sa opresti in timpul zilei.

4. Politia rutiera nu se AUTOsesiseaza. Nu are aceasta calitate. Politia rutiera are ca obiectiv supravegherea traficului si mentinerea sa in limitele legale. Nu poti sanctiona un autoturism daca merge pe contrasens fara sa il filmezi. CUM il filmezi daca pe tot Bucurestiul in momentul de fata sunt 6 aparate radar operationale?

5. Soferii care considera codul rutier o laba ajung mai devreme sau mai tarziu sa fie masurati.

 

Am mai explicat in zeci de post-uri. Dpdv operativ, politia rutiera nu are ce sa faca. Si repet: nu sunt politist rutier! Este ceva ce vad eu din afara, fara a face parte integrala din programul lor. Chiar daca alerg de colo colo cu ei, am inceput sa le vad. Crezi ca mie nu mi-e nu stiu cum sa ma duc la accident si sa nu pot sa ii fac nimic boului care trece pe rosu in fata mea?!?! Dar asta e ordinul, trebuie respectat.

 

Din punctul meu de vedere as lua permise non-stop. Chiar am unde in Bucuresti. Dar se va intampla cum s-a intamplat si cand s-a schimbat codul. S-au dat amenzi peste amenzi la centura si s-au luat permise la coloana pana a urlat taticul contravenientei sau contravenientului si brusc nu s-au mai dat amenzi... asta e Romania momentan. Vin alegerile... vedeti pe cine alegeti :banana:

 

M-ai înțeles greÂşit. Dacă am verde intru ghiulea. Doar pentru Âşine de tramvai încetinesc.

ÂŞi cine zice că se asigură înainte să intre pe verde în intersecție vinde gogonate verzi Âşi uscate.

 

Dacă aud sirene procedez cum am zis. Dar numai dacă aud sirene.

 

Dacă am galben ori intru ghiulea ori mă opresc. Depinde de cât timp s-a pus galben Âşi ce viteză am.

 

EU ma asigur NOAPTEA cand e verde. Adica OPRESC! Nu ma crezi? Mergi in spatele meu sa vezi. De ce fac asta?? Simplu trec prin intersectii ca H. Botev x Mosilor, Batiste, Parcul Gradina Icoanei, Rosetti x Calderon, Dacia x Polona, Dacia x Eminescu, unde vizibiltatea este fantastic de buna (sub 1m :kali: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai înțeles greÂşit. Dacă am verde intru ghiulea. Doar pentru Âşine de tramvai încetinesc.

ÂŞi cine zice că se asigură înainte să intre pe verde în intersecție vinde gogonate verzi Âşi uscate.

 

Dacă aud sirene procedez cum am zis. Dar numai dacă aud sirene.

 

Dacă am galben ori intru ghiulea ori mă opresc. Depinde de cât timp s-a pus galben Âşi ce viteză am.

 

eu zic ca ma asigur si pe verde atunci cand plec de la semafor. si chiar si cand nu sunt primul la semafor. pentru ca eu am verde, ceilalti rosu, dar mai sunt unii care daca fac dreapta nu au rosu, ci au cedeaza. si chiar daca am eu dreptate si merg legal, de ce sa nu previn un accident? poate tipul cu rs-ul a intrat in intersectie chiar pe rosu, depinde pe ce banda era ala cu opelul si cat de mare demaraj a avut ca sa ne dam cat de cat seama pe ce a intrat rs-ul in intersectie. dar stiti ceva? eu am vazut in aglomeratiile mai mari, in unele intersectii (pe stefan cel mare cel mai des) soferi care nu ca forteaza galben sau incearca sa-l forteze si nu mai prind, ci intra pe rosu; am vazut soferi care ca sa nu mai astepte o tura intra in intersectie dupa ce politistul a facut semn de oprire. si sa nu-mi spuneti ca nu ati vazut asa ceva niciodata pentru ca o sa va spun ca mergeti prea putin. verde? si ce daca? e greu sa intorci capul scurt stanga-dreapta? se numeste conduita preventiva si se pare ca sunteti multi care habar nu aveti ce inseamna. daca ar sti mai multi, nu ar mai fi atatea accidente. mi se mai intampla in afara localitatii, unde viteza este mai mare sa intre vreunul in depasire, dar ca un dobitoc nu apreciaza distanta si viteza celui de pe sensul celalalt care se apropie. stiti de cate ori am franat ca un destept din asta sa ma poata depasi si sa reintre pe sensul lui? sunt foarte multe accidente care nu ar avea loc cu putina preventie si mai putine orgolii. "am verde nu ma asigur ca nu sunt obligat" - mentalitate de sofer! si mai pot sa-ti vand si alte gogonate verzi si uscate, doar, doar o sa inveti si tu cate ceva. ai nevoie, sa stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar cuveni totuÂşi să mă cunoÂşti înainte să faci aÂşa remarci. Doar de ar avea toți mentalitatea Âşi conduita mea de Âşofer...

da, imi cer scuze. aseara dupa ce am scris am mai citit posturi de-ale tale si se pare ca mi-am facut o parere gresita despre tine. scuze. :laugh:

Editat de maa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...