lil debul Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 LIL DEBUL NU STIE:CUM,DIN CE MATERIAL SI CUM SE SUDEAZA UN CADRU CUSTOM? SE POATE SUDA AUTOGEN?DAR ELECTRIC? SE POATE FACE DIN INOX? CE FEL DE INOX? CINE DA O MINA DE AJUTOR CU CEVA EXPLICATII,MAI ALES CA AM REMARCAT CA S-AU MAI FACUT LUCRARI DE ASTEA BENGOASE? MULTUMESC SI ASTEPT DAR NU VA BAGATI IN SEAMA DACE RASPUNSUL CONTINE URMATOARELE CUVINTE:NU---SE---POATE,CA SINT SATUL DE NEGATIVISTI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 ba se poate...din orice fel de inox..şi merge sudat şi în autogen şi în argon şi electric şi cum vrei tu.. Baftă multă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer. Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 Parerea mea este ca , daca il realizezi din inox, este greu cadrul, deci, cred ca ar trebui sa te orientezi la fier...si inca ceva, sudura in autogen o moale, cred ca electrica daca se poate si in argon, este cea mai potrivita.Bafta in munca ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versace_v12power Postat Iunie 5, 2005 Share Postat Iunie 5, 2005 la asta pot sa te ajut eu pt ca ma-m informat si eu trebuie electric ca autogenu caleste materialul si se sparge mai repede decat electricul Cadrul Poti sal faci din inox (adevarat ca nu rugineste )dar e mai bine sal faci din teava normala O umpli cu nisip sa nu faca cute daca ai aparat de strambat tevi e mai bine ASTA 1 urmatoarea daca il faci di teava trebuie cand il sudezi sa il prinzi in pozite bine doarece cand se sudeaza metalul se modifica adica se dilata si daca nu e pus bine pe poziti si ancorat o sal sudezi stramb eu miam rezolvat toate problemele cu exceptia la doua am scos miezul de fier adica ala cre se pride in suruburi de la o roata de la matiz si nu stiu cum sau daca se poate sa o spitez nu imi raspunde nimeni si adoua problema nu gasesc sa cumpar mobra sper ca tea ajutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 6, 2005 Autor Share Postat Iunie 6, 2005 ZICETI FRATILOR CE TEAVA,TREBUIE OTEL,NU FIER,CUM A ZIS UN FRATE SI CE STAS DE OTEL,CE FI SI CIT SA FIE IN CARNE,CA ASA CE FAC,PUN ORICE SAU LE IAU LA GHICI SI RISC SA-MI RUP CADRUL[sI CAPATINA] PRIN GROPI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versace_v12power Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 Debul nu trebuie otel special ca nu prea e merge si din teava normala dar la grosime sa fie de ................(asta in functie de motorul tau )trebuie sa iei in consideratie greutatea si puterea care o dezvolta motoru e la mine daca vreau sa pun motor de mobra voi pune teava normala de 3 millimetri groasa ca nu e forta cine stie cat dar trebuie sa fi atent cand indoi teava deoarece va face cute daca nu ai aparat specila ,solutia este sa umpli teava cu mult nisip ii pui doape sudate la capat si dupa aia le strambi cum vrei tu cu precizie e la cald Sunt curios ce chopper vrei sa faci am niste poze cu cadruri goale daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 6, 2005 Autor Share Postat Iunie 6, 2005 FRATE VERSACE,DIN CE MAI STIU SI EU DE LA SCOALA STIU CA FIER MORT NU E BUN LA NEXAM. ASA CA IL ALIEZI,SI IL FACI OTEL.CAM CUM FACEAU SMECHERII AIA DE JAPONEZI SABIILE,MIEZU MAI MOALE,SA FIE FLEXIBIL,SE NU SE RUPA LA IMPACT[CU VRE-UN CAP DE FRAIER] SI MARGINILE ERAU DURE,CA SA TAIE BINE[ACELASI CAP DE FRAIER]DE AIA ZIC EU DACA STIE CAREVA STASU LA OTELU FOLOSIT IN CONSTRUCTIA DE CADRE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 nu mai bateti campii.......luati legatura cu bono sau basty. ] B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 lasă-i mă, că-s distractivi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 cu putin efort o sa-l bage in ceata pe studentu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 bine profu',zi-le tu... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Iunie 8, 2005 Share Postat Iunie 8, 2005 tzava de gaze, sudura electrica cai mai eftina si mai deasa cat mai multe intarituri dakl faci rigid. am doar unul la activ si a meritat. nui nimic mai frumos dekt un cadru facut de la zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 11, 2005 Autor Share Postat Iunie 11, 2005 BAI DA CE DE SFATURI PRIMESC, MAI BINE SCRIAM LA COLTUL TRACTORISTILOR. SI CIND TE GINDESTI CA DE AICI INCEPE CONSTRUCTIA MOTOCICLETEI, DE LA CADRU. MERSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 12, 2005 Share Postat Iunie 12, 2005 vad ca tot discutati aiurea uitati in linkul asta aveti detalii puse de mine pt constructia unui cadru..- /index.php?showtopic=17640 Si vad ca tot discutati despre material La un cadsru se pot folosii diferite marimi de tevi depinde de genul chopperului...oricum la toate se foloseste teava cu perete gros in carne La OLD SCHOLL chopper se foloseste teava mai subtire LA cadrurile de pe chopperele din ziua de azi facute home made si cu forme mai dubioase se foloseste teava mai groasa si se poate folosii teava normala de fier cu perete gros in linkul ce am pus mai sus aveti destule explicatii numai sa stiti engleza VA SALUT si pe viitor respectati topicurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 12, 2005 Share Postat Iunie 12, 2005 denumirea tevilor unui cadru rigid in engleza 1. Steering head. Also called the stem head, steering neck or headstock. 2. Frame Backbone. Sometimes called the Top-tube. 3. Seat post. 4. Backbone or Top Tube brace. 5. Wishbones. One left and one right. Also called the upper rear wishbones. 6. Wishbone cross member. Also called the upper fender mount. 7. Side tubes. Sometimes called the side rails, bottom rails or lower tubes 8. Seat post cross member. 9. Rear transmission mount/cross member. 10. Axle plates or side plates. 11. Front tubes or Down tubes which extend into the bottom rails 12. Front transmission mount. 13. Rear motor mount. 14. Front motor mount 15. Motor top mount. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 12, 2005 Share Postat Iunie 12, 2005 cantitatea-----------denumirea tevii------materialul folosit--------------lungimea tevii --------1-------------Backbone --------------1.25âx.120 ERW------------36" --------2-------------Wishbones--------------1.25âx.120 ERW------------38â each --------1---------Wishbone Cross member -----1.25âx.120 ERW----------12â --------1-------------Seat Post --------------- 1.25âx.120 ERW-------------23â --------1---------Seat Post Cross member------1âx2âx.120 CREW--------12â --------2-------------Spacers------------------1.25âx.120 ERW--------------12â --------2-----------Downtubes/Lower Rails------1.25âx.120 ERW----------84" each aici aveti denumirea tevillor si dimensiunile si materialul pt a construii un cadru rigid OLD SCHOOL CHOPPER restul de detalii le aveti in linkurile de mai sus va asigur ca daca studiati linkurile bine de tot va vor fii de mare folos Vad ca in ultima vreme au aparaut citiva interesati in construirea unor cadre deci daca cititi bine toate linkurile aveti toate detaliile necesare pt constructia unui cadru de la m,asa de facut cadre pina la ultimul unct de sudura VA salut SI SPER CA VIAM FOST DE FOLOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 12, 2005 Share Postat Iunie 12, 2005 BAI DA CE DE SFATURI PRIMESC, MAI BINE SCRIAM LA COLTUL TRACTORISTILOR. SI CIND TE GINDESTI CA DE AICI INCEPE CONSTRUCTIA MOTOCICLETEI, DE LA CADRU. MERSI Si daca tot esti asa de aprins in a construii ceva...ar fii cazul sati completezi datele din profil...si sa te prezinti intiii...pentru ca aici la noi ne stim intre noi care de pe unde suntem ...avem profilele completate,si sa nu crezi ca pt tine este vreo exceptie ,completarea profilului......si citeva detalii, ce motor ai? avut, ce ai sau ce nu ai acum...sau ce ai de gind sa faci....si atunci sigur lumea ar discuta altfel cu tine Nu mio lua in nume de rau....doar am spuso ca sa stii pe viitor...aici NU suntem pe mirc.....Aici daca putem ne ajutam intre noi si in accelasi timp incercam sa ne cunoastem intre noi si sa ne cunoastem pasiuniile si dedicatiile fata de choppere TE SALUT CU RESPECTE ROBY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer. Postat Iunie 12, 2005 Share Postat Iunie 12, 2005 nu mai bateti campii.......luati legatura cu bono sau basty.] B. nu batem campii, ne dam cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 13, 2005 Autor Share Postat Iunie 13, 2005 SA NU MI-O IA NIMENI IN NUME DE RAU,DAR DACA TREBUIE SA COMPLETEZ ATITEA DATE CA SA PUN O INTREBARE PE UN FORUM UNDE M-AM INREGISTRST,DECI AM ACELEASI DREPTURI CA SI TOTI CEILALTI E CAM NASOL. NU INTERESEAZA PE NIMENI CE MOTOR AM,AM AVUT SAU VOI AVEA,UNDE STAU SAU CINE SINT. TOATE DATELE NECESARE AU FOST COMPLETATE CU OCAZIA INSCRIERII.INTREBAREA PUSA IN LEGATURA CU CONSTRUIREA UNUI CADRU AM PUS-O CA SA DESCHID O PROBLEMA DE INTERES GENERAL SI TOCMAI CEI CARE SE PRICEP NU S-AU GRABIT SA RASPUNDA,NORC CU COMUNITARU ALB CA S-A GASIT SA O ARDA LA MISTO. SI PT. CEL CARE MI-A ATRAS ATENTIA CA NU M-AM PREZENTAT POLITICOS,DACA ESTI CUMVA SEF PE AICI SI NU-TI CONVINE DE MUTRA MEA POTI SA MA STERGI DE PE LISTA TA DE PRIORITATI PT. CA EU SINT MAI INTEPAT SI NU HALESC ADMONESTARI DIN ASTEA DE LA NECUNOSCUTI. URA SI LA GARA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 pai daca nu te-ai obosit sa citesti topicurile vechi despre contructia unui chopper, atunci te rugam sa iti cauti o gara... ca motoreta .. canci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 SA NU MI-O IA NIMENI IN NUME DE RAU,DAR DACA TREBUIE SA COMPLETEZ ATITEA DATE CA SA PUN O INTREBARE PE UN FORUM UNDE M-AM INREGISTRST,DECI AM ACELEASI DREPTURI CA SI TOTI CEILALTI E CAM NASOL. NU INTERESEAZA PE NIMENI CE MOTOR AM,AM AVUT SAU VOI AVEA,UNDE STAU SAU CINE SINT. TOATE DATELE NECESARE AU FOST COMPLETATE CU OCAZIA INSCRIERII.INTREBAREA PUSA IN LEGATURA CU CONSTRUIREA UNUI CADRU AM PUS-O CA SA DESCHID O PROBLEMA DE INTERES GENERAL SI TOCMAI CEI CARE SE PRICEP NU S-AU GRABIT SA RASPUNDA,NORC CU COMUNITARU ALB CA S-A GASIT SA O ARDA LA MISTO. SI PT. CEL CARE MI-A ATRAS ATENTIA CA NU M-AM PREZENTAT POLITICOS,DACA ESTI CUMVA SEF PE AICI SI NU-TI CONVINE DE MUTRA MEA POTI SA MA STERGI DE PE LISTA TA DE PRIORITATI PT. CA EU SINT MAI INTEPAT SI NU HALESC ADMONESTARI DIN ASTEA DE LA NECUNOSCUTI. URA SI LA GARA. deci dupa cum vad nu mai inteles de loc....eu pun linkuri sa te ajut si iti dau un mic sfat si tu ma iei peste picior...nici o problema daca tu esti asa asta este.... dar am spus lucrurile alea sa stii ce ar fii fost mai intelept din partea ta. oricum intrebarea ce ai puso tu in topic sa discutat cu mult timp in urma chiar de mine si au fost foarter multe explicatii si lumea de aici stie foarte bine asa ca asta este oricum esti respectele mele...si sper ca informatia ce tiam dato sati fie de folos SALUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 NU INTERESEAZA PE NIMENI CE MOTOR AM,AM AVUT SAU VOI AVEA,UNDE STAU SAU CINE SINT sa stii ca gindesti foarte gresit....aici sa stii ca ne intereseaza persoanele cu care vorbim,si ce motoare au...datorita faptului acesta am legat prietenii foarte strinse si am invatat foarte multe unul de la altul subliniez in ca o data NU SUINTEM PE MIRC.....cel putin cei din grupul chopperistilor ne cunoastem intre noi nu doar motorul...chiar si nevastaq copilul si tot restul ce este pe llinga....si suntem foarte uniti si ne ajutam reciproc in limitele fiecaruia SPER CA AI INTELES ACUM??????? TE SALUT CU RESPECTE ROBY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 daca ai cont pe yahoo messenger hai sa vorbim...prieteneste..eu am idiul robychopper te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 CA SA DESCHID O PROBLEMA DE INTERES GENERAL SI TOCMAI CEI CARE SE PRICEP NU S-AU GRABIT SA RASPUNDA, deci gindestete ca daca eram la net iti raspundeam sigur...dar cum lucrez de luni pina vineri intrun satut ce are doar 5 case nu am avut cum, asa ca doar la sfirsitul saptamini dupa cum ai observat am putut sati dau detaliile necesare...sper sati fie de folos salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 13, 2005 Autor Share Postat Iunie 13, 2005 PT. ROBYCHOPER SPECIAL:DACA NU AI LUAT FOC PT. CAZUL CA TE-AM JIGNIT ESTI TARE SI MA OBLIGI AUTOMAT SA-MI CER SCUZE CUM VREI TU. DIN PACATE AM O EDUCATIE SI O MUNCA INCLINATE SPRE VIOLENTA SI NU SUPORT SA MI SE VORBEASCA PE NAS.EU SINT MAI NOU PE FORUM SI AM ZIS SA PUN O PROBLEMA SPRE REZOLVARE CA SA MAI AGIT SPIRITELE IN SENS CONSTRUCTIV,MAI ALES PT. CEI MAI NOI[CA MINE].SI IN LOC SA VAD O AVALANSA DE ENTUZIASTI CU INFORMATII,INTII NU AM VAZUT NIMIC SI APOI AM VAZUT CEVA CE EU AM CONSIDERAT CA SINT IMPRESII IEFTINE LA ADRESA UNOR COPII IN ALE CUSTOMULUI. ORICUM SI ORICE AR FI DE SPUS TREBUIE SA RECUNOSC CA ITI RESPECT MUNCA IN MODIFICARI.MERSI PT. RABDARE SI O SA MA STRADUIESC SA FIU CEL PUTIN LA FEL DE CALM CA SI TINE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.