Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salve. Vreau sa-mi pun ceasuri de monster 2002 ca sa am si eu turometru.Stir cineva daca au aceeasi prindere ca astea din 99?

Eu am avut un 600 din 99 care avea turometrul montat de catre fostul proprietar . E vorba de actuala motocicleta a lui Alexa . Ia legatura cu ea si studiaza problema .

Editat de b28jmp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi, daca turometrul era cu leduri si se prindea de-asupra martorilor, cred ca era un kit ducati. i-am zis de varianta asta si cred ca vrea sa schimbe bordul complet fara sa se mai complice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva, de unde pot cumpara, mansonul de cauciu, dintre carburator si galeria de admisie... sau sa-mi pot face una asemanatoare dupa cea originala, din cate imi aduc eu aminte, in zona mosilor exista un atelier care facea bucsi la comanda. imi trebuie pt un monstru de 900 din 97

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cazatura suferita acum 2 saptamani si lunga asteptare sa imi indrept roata azi m-am urcat din nou in saua monstrului, si... surpriza :disappointed: ghidonul nu sta drept, e un pic stramb. De la ce poate fi ca nu ma pricep deloc... :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cazatura suferita acum 2 saptamani si lunga asteptare sa imi indrept roata azi m-am urcat din nou in saua monstrului, si... surpriza :disappointed: ghidonul nu sta drept, e un pic stramb. De la ce poate fi ca nu ma pricep deloc... :kick:

 

 

de la cazaturi de obicei se stramba chiar ghidonul .....daca nu a fugit din prinderi dar nu cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hoalexandru, prinderea la ceasuri e aceeasi, dar nu le vei putea folosi. sunt multe diferente, una la mana e kilometrajul care e digital si mecanic, ca la 600, apoi cheia cu cip, apoi nu ai mufe, bla bla. deci nu merge. sezi bland, nu arunca banii aiurea.

 

FLK, poate te rezolv eu cu mansonul ala. vrei si colierele de prindere?

 

MirceaRM, 620 e un model reusit, ai injectie la el, frane brembo, consum mic (4 afara, 6 oras). nu o sa iti ia capul cu puterea, e chiar bland, dar e foarte manevrabil si usor de servisat. cu niste tobe de carbon si un filtru de aer sport, faci o motocicleta de senzatie din ea. acum depinde si in ce stare e monsterul pe care l-ai gasit tu. da-ne un link sa il vedem si noi.

Editat de monsteristu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve. Vreau sa-mi pun ceasuri de monster 2002 ca sa am si eu turometru.Stir cineva daca au aceeasi prindere ca astea din 99?

 

vezi ca exista modelul de monster 600 pe carburatie de prin 2000-2001...ala are turometru si nu e electronic...poate reusesti sa adaptezi unul din ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti monstrii prezenti !

 

 

Am o rugaminte la domniile voastre .

Un amic de-al meu tocmai si-a achizitionat un exemplar galben de 600.

Acum problema e ca si eu si amicul suntem incepatori si nu stim ce e de facut cu bestiuta .

Rugamintea mea este sa-mi ziceti ce trebuie verificat la el si sa-mi dati putine informatii de uz general .

Ieri am reusit sa-l pornim cu greu ( bujii ude ) si vrem sa-l pregatim cat mai repede de drum .

 

Stiu ca probabil ati mai discutat aspectele astea pe forum aici , dar sunt 477 de pagini ( respect ! ) si nici cu timpul nu stam bine .

Astept sugestiile voastre .

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rip_husi, frate, din ce an e? pentru inceput, schimba bujiile cu unele champion. apoi verifica instalatiile de franare si de ambreiaj. de recomandat ar fi sa schimbati si uleiul + filtru ulei + filtru benzina. de verificat placutele de frana, intinderea lantului si starea pinioanelor.

Editat de monsteristu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rip_husi, frate, din ce an e? pentru inceput, schimba bujiile cu unele champion. apoi verifica instalatiile de franare si de ambreiaj. de recomandat ar fi sa schimbati si uleiul + filtru ulei + filtru benzina. de verificat placutele de frana, intinderea lantului si starea pinioanelor.

 

 

UITE CA ANUL NU L-AM INTREBAT ...

BUJIILE LE-AM PUS NGK - URI CA NU PORNEA DE FEL ...

FRANELE TIN ..LICHID ESTE

CU AMBREIAJUL NUSH CE SA ZIC ....E MAI CIUDAT ..STIAM CA E USCAT ...DAR ARE UN GEMULETZ CA LA ULEIUL DE LA MOTOR

CE AR TREBUI SA VAD PRIN ACEL OCHI ???

ULEIUL ARATA FOARTE BINE NU CRED CA E DE SCHIMBAT ...FILTRUL PARE NOU ( DIN AFARA )

RESTUL SUGESTIILOR SUNT DE BUN SIMT PT ORICE MOTOR SI O SA LE FACEM CAT MAI REPEDE .

IERI PLOUA SI NU L-A LASAT INIMA PE AMIC SA MA LASE SA FAC O TURA DE PROBA ( EL NU ARE CARNET INCA ) ASA CA O SA MAI REVIN CU INTREBARI IMEDIAT CE MAI GASESC PROBLEME .

 

MERSI MULT PT. PROMPTITUDINE !

 

NOROC !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit, ambreiajul nu este uscat deloc si se afla bine mersi in uleiul din motor. verifica si instalatia electrica, gen senzori de frana, neutral si cric, apoi desfa airbox-ul si uita-te la filtrul de aer. baga un ochi si la baterie, sa aiba furtunasul de preaplin pus, altfel cand iti fierbe bateria se scurge acid pe cadru (chestie frecventa la monsterele sub 2000).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit, ambreiajul nu este uscat deloc si se afla bine mersi in uleiul din motor. verifica si instalatia electrica, gen senzori de frana, neutral si cric, apoi desfa airbox-ul si uita-te la filtrul de aer. baga un ochi si la baterie, sa aiba furtunasul de preaplin pus, altfel cand iti fierbe bateria se scurge acid pe cadru (chestie frecventa la monsterele sub 2000).

 

 

Am aflat si anul intre timp . E 2002 .

Ok ! daca ambreiajul nu e uscat ...atunci nu mai inteleg nimic

in partea stanga , langa schimbator monstruletul asta are o ferestruica , exact ca aia din dreapta de la ulei . Ce ar trebui sa vad prin gemuletzul ala ???? Oricat am aplecat motoru si l-am agitat , nu aparea nici o urma de lichid acolo .

 

Frana , neutralul si cricul merg .

Acum alta faza . Nu reuseam sa il pornim , si am incercat sa il imping . I-am dat drumu la vale . Chestia ciudata e ca la o viteza foarte foarte mica , bagat in viteza ( am incercat si cu treapta intai , si a doua si a treia ) rula ca pe liber . Senzorul de neutru se stingea , simteam ca schimb viteza ....dar nu cupla . Dupa ce a pornit a disparut si problema asta .

Idei ?

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat si anul intre timp . E 2002 .

Ok ! daca ambreiajul nu e uscat ...atunci nu mai inteleg nimic

in partea stanga , langa schimbator monstruletul asta are o ferestruica , exact ca aia din dreapta de la ulei . Ce ar trebui sa vad prin gemuletzul ala ???? Oricat am aplecat motoru si l-am agitat , nu aparea nici o urma de lichid acolo .

 

Frana , neutralul si cricul merg .

Acum alta faza . Nu reuseam sa il pornim , si am incercat sa il imping . I-am dat drumu la vale . Chestia ciudata e ca la o viteza foarte foarte mica , bagat in viteza ( am incercat si cu treapta intai , si a doua si a treia ) rula ca pe liber . Senzorul de neutru se stingea , simteam ca schimb viteza ....dar nu cupla . Dupa ce a pornit a disparut si problema asta .

Idei ?

 

Noroc !

 

 

rip_husi cand si de la cine l'ai cumparat?! nu de'alta, dar poate cunoastem bestia si stim despre ce este vorba... daca e racit, ce fel de gripa are (porcina, bovina, etc.)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monstruletzul e luat din afara deci nu cred ca il cunoasteti .

 

Inainte sa fie adus in taza , proprietarul s-a dat cateva saptamani cu el in Italia , deci nu a stat nepornit mult timp. Doar ca transportul l-a cam zdruncinat ( maneta de frana facuta praf inclusiv cauciucul acceleratiei , stopul pe frana rupt , semnalizari spate nenorocite , etc ). Weekendu asta o sa vad cum facem ( nici inmatriculat nu e , nici permis nu e :disappointed: ) poate ma urc pe el vreo cativa kilometri sa vad cum se comporta . Eu zic asa : probleme grave nu are si arata foarte bine ( estetic si motor ) , plus ca a fost cumparat de la cunostinte ...deci nu se pune problema unei tzepe .

 

Singura problema pt mine acum este ca nush cum sa fac evaluarea . Eu nu stiu daca pot merge pe ea ( am 2.04 inaltime ) si pe altul mai scund cu permis nu-l am la indemana :kick:) . Pe urma nici nu stiu ce sa urmaresc la genul asta de motor . Al meu e alta mancare si am stiut ce sa vad la ea .

 

Mersi baieti pt sfaturi .

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa mergi pe ea si daca esti foarte inalt, crede-ma ;)

 

cel mai bine mergi cu ea la andu sa arunce un ochi

 

 

Ar fi fain sa pot ( ne despart exact 340 de km ) . La noi in zona nu prea sunt mesteri buni . Si aia care sunt ...mai bine n-ar fi :disappointed:)

 

 

O sa vad si eu cum fac sa merg pe ea da o sa fie inghesuiala mare :kick:)

M-am mai urcat pe un Bandit acu vreo luna si am zis ca nu mai pun piciorul pe asa ceva ....da daca trebuie ..trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Symbolic, bah, si tu, si blondu, sunteti batuti in cap. omu e din husi, care e la mama dracu fata de andu, care se afla in bucuresti. doooh.

 

 

monsteristule te cert :disappointed: ... lasa oamenii, nu au fost atenti. se mai intampla. in acelasi timp, daca dai 2/3 pagini mai in urma, o sa vezi ca s'a mai furat un monster, galben, 620... nu strica sa intrebi. nu stii de unde sare mardare (deghizat in iepure).

si, data viitoare cand mai zici ceva de el (mardare), am sa te spun si o sa vin cu lupu peste tine. :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Symbolic, bah, si tu, si blondu, sunteti batuti in cap. omu e din husi, care e la mama dracu fata de andu, care se afla in bucuresti. doooh.

buie monsterixtule ce te iei de mine, shrek dau o bere pentru sustinere,

 

este recomandat ca orice motor, MAI ales unul luat de afara sa fie dus la doctor chiar daca merge brici, si mai apoi sa faci 300km cu el.

 

plus ca omul care il va conduce e incepator (primul motor) si nu o sa-si dea seama (f repede) daca motorul este okeyyyy

 

si plusss ca motorul nu prea merge

 

eu nu am zis sa-l duca la andu ci la un doftor de motoare, citez "doooh"

 

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...