Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Tocmai ca de urcat pe bicicleta se poate, dar nu pe una de trial. Nu poti sta in picioare pe pedale toata urcarea pentru locul lui Chuck Norris e unic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa parerea mea e cea mai lunga si buna si sigura ruta de a ajunge la Omu , ca asa poti lua telecabina pana la Babele si de acolo o iei spre Omu , daca ai frica de inaltime treci prapastia la Valea Cerbilor pe drumul de iarna care este un pic mai sus si pe plan drept fata de poteca de vara si gata .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai mi-am luat si eu un cadru, vreau sa-mi pregatesc o bicicleta multifunctionala pana la primavara

multifunctional la mine inseamna majoritar oras (naveta la munca) si poate ocazional mers cu masina la munte, plimbat pe ceva dealuri si intors cu masina acasa.

asta ar fi:

p.s.

nu ma pricep la bicicleta la fel ca la motoare, si nici n-am intrebat pe nimeni inainte sa-l cumpar, asa ca daca am luat ceva nepotrivit pt mine, ghinion :P

 

post-43929-0-47255800-1361372043_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Din poza nu imi dau seama de dimensiunea cadrului, dar il poti masura si poti verifica la inaltimea ta ce dimensiune iti trebuie.

 

De asemenea nu se vede daca are urechea de schimbator, mi se pare ca lipseste. Ai in schimb ax pedalier si aparent cuveti, nu iti mai trebuie decat ... restul bicicletei. Daca vrei sa mergi mai mult cu ea la munca ia niste cauciucuri mai inguste de sosea cu profil slick, cele cu crampoane te franeaza serios pe asfalt. De asemenea nu iti trebuie neaparat furca cu suspensie, una decenta e oricum mult mai scumpa decat cadrul, una fixa e mult mai ieftina.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cat sunt de incepator in biciclism, pe atat sunt de nestiutor, asa ca, va rog sa ma lamuriti intr-o problema: tocmai am cumparat un ciclocomputer wireless. Am introdus dimensiunea rotii in memoria lui conform tabelului gasit in instructiuni. Tot in instructiuni am gasit o nota in care spune ca, senzorul cera se monteaza pe furca sa nu fie la o distanta mai mare de 60 cm de aparatul de pe ghidon. Pana aici e bine. Ce nu am gasit in instructiuni si sunt tare nedumerit este: la ce distanta de axul rotii se monteaza magnetul pe spita, respectiv senzorul pe furca, ca nu am gasit nici pe google ceva sa ma lamureasca. Ma gandesc ca daca am introdus dimensiunile rotii in memorie, asta nu inseamna ca magnetul il pot pune in orice loc pe spita (ma refer la distanta dintre axul rotii si locul magnetului). Va multumesc pentru eventualele lamuriri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cat sunt de incepator in biciclism, pe atat sunt de nestiutor, asa ca, va rog sa ma lamuriti intr-o problema: tocmai am cumparat un ciclocomputer wireless. Am introdus dimensiunea rotii in memoria lui conform tabelului gasit in instructiuni. Tot in instructiuni am gasit o nota in care spune ca, senzorul cera se monteaza pe furca sa nu fie la o distanta mai mare de 60 cm de aparatul de pe ghidon. Pana aici e bine. Ce nu am gasit in instructiuni si sunt tare nedumerit este: la ce distanta de axul rotii se monteaza magnetul pe spita, respectiv senzorul pe furca, ca nu am gasit nici pe google ceva sa ma lamureasca. Ma gandesc ca daca am introdus dimensiunile rotii in memorie, asta nu inseamna ca magnetul il pot pune in orice loc pe spita (ma refer la distanta dintre axul rotii si locul magnetului). Va multumesc pentru eventualele lamuriri!

si eu cred ca gandesti bine, dar nu te pot lamuri :)

 

ps. calibreaza-l cu ajutorul unei masini, incercare/eroare.

 

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măsurarea vitezei se face în funcție de frecvență nu de viteza unghiulară a magnetului. Adică un soi de turometru. Circumferința roții e aceeași iar cu viteza se micșorează doar timpul în care se realizează o tură completă și magnetul trece pe lângă senzor de mai multe ori în același interval de timp. Cu alte cuvinte nu prea contează la ce distanță de ax e pus.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri! Cam asa gandesc si eu, ca, daca era importanta pozitia magnetului pe spita, cred ca era a 3-a coloana in tabelul ala cu date despre "tire size" si "circ".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Corect, nu conteaza distanta pe spita, ciclocomputerul numara impulsuri la fiecare rotatie si stiind circumferinta calculeaza distanta parcursa si viteza. Din observatiile proprii tabelul de valori e doar o aproximare, pe aceeasi bicicleta cu jante de 26" si cauciucuri de aceeasi marime teoretica (balon de 2.2) am avut distante masurate diferite la 10 rotatii complete; diferentele au fost de pana in 5% fata de valorile oficiale din tabel. Mai conteaza si greutatea ta, cu cat esti mai greu cu atat ai abatere mai mare, dar la tine chiar nu e cazul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ vis-a-vis : aia e valea cu pricina , ai sa fii uimit cati s-au speriat la acea priveliste mai ales ca poteca este un pic inclinata :)

 

cand am gandit traseul am luat in calcul mai multe lucruri de ex din Sinaia la Cuibul Dorului se pedaleaza in proportie de 70% de aici pana sus la bariera in proportie de 30% de la bariera si pana la Hotel Pestera este o singura panta de urcat si asta e 1 km de la Cheile Zanoagei pana la cab. Bolboci ..... traseul dificil porneste de la telecabina de la Pestera si pana la Omu . de la Omu la Babe este se coboara in altitudine si in continuare pana la Piatra Arsa si inapoi la bariera .... de la bariera pana in Sinaia este coborare . timp de parcurgere fara incidente 9 ore .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Din Sinala la Cuibul Dorului se pedaleaza 100%, unde sunt portiunile pe care nu poti merge pe bicicleta? Practic din Sinaia si pana la Cabana Bolboci nu ai de ce sa te dai jos de pe bicicleta decat daca ai baut multa apa si ai nevoie de un tufis, mai departe nu stiu drumul pe langa lac. Sus pe platou ai doar coborare, in vreo 2 locuri de urcat cate un damb minor. Unde e bariera aia de care vorbesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai mi-am luat si eu un cadru, vreau sa-mi pregatesc o bicicleta multifunctionala pana la primavara

multifunctional la mine inseamna majoritar oras (naveta la munca) si poate ocazional mers cu masina la munte, plimbat pe ceva dealuri si intors cu masina acasa.

asta ar fi:

p.s.

nu ma pricep la bicicleta la fel ca la motoare, si nici n-am intrebat pe nimeni inainte sa-l cumpar, asa ca daca am luat ceva nepotrivit pt mine, ghinion :P

e un cadru de cursiera , nu cred ca poti monta pe el anvelope pt munte , dar poti face o bicla super pt oras .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Adrian : bariera este sus unde se bifurca drumul , stanga Bolboci si dreapta Piatra Arsa

eu unul nu nu sunt sigur ca as putea pedala pe serpentinele alea care incep abia dupa ce treci podul ala de piatra si pana la Cuibul Dorului , sunt cateva pante serioase de aceea am spus 70 % !

de la Bolboci la Padina sunt 2 rute , drumul cel vechi dar care e jalnic ( pe asta am sa-l fac ) sau cel de pe partea opusa a lacului Boloboci care inca este in constructie dar este circulabil

 

http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/84-harta-drumurilor-moto-din-romania/ pe harta e mai simplu , este DJ713 la bariera despre care spun eu se bifurca iar spre Bolboci urmezi DJ713A dupa cativa km se bifurca iar si trebuie sa o tii in dreapta pe DJ714 catre Bolboci iar urmatoarea bifurcatie este chiar la marginea padurii dupa ce treci de cabana Zanoaga daca urmezi drumul ala ajungi pe partea cealalta a barajului dupa care serpuieste pe marginea lacului si se uneste din nou cu Dj714 la 2 km de Padina .....



Radu daca vrei o bicla sa te dai off-road iti vor trebui frane pe disc iar acel cadru se va rupe de la forta cu care vor impinge etrierii in el in momentul franarii ( asta daca e proiectat sa suporte etrieri ) si in plus este facut pentru viteza nu rezistenta la socuri , in al doliea rand nu o sa ai loc de cauciucuri mal mari de 2 - 2.1 ! dar cu cadrul ala in oras sau pe sosea o sa prinzi viteze mari ....

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in oras ma si intereseaza, vreau oricum 2 seturi de roti: unele de oras, unele mai groase, de deal/munte usor

vanzatorul zicea ca este cadru de cross, zic ca o oarecare rezistenta ar trebui sa aibe

colegu' care a zis ca e de cursiera cred ca se inseara, totusi un cadru de cursiera arata altfel :)

da, are axul pedalier si cuvetele, in rest e chel

asa cum e, are 1,9 kg, decent zic eu.

ca si marimi, citez: "Salut,are 1,9gk cu blocul pedalier montat,si marime 55cm,(cu metru de la ax pedalier pana la sezut) si 53cm de la sezut la ghidon

multumesc pentru raspunsuri :)

p.s.

franele cred ca vor fi v-uri, nu merg atat de departe sa pun discuri, nu ma voi da niciodata extrem

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raduprint01 - 509 e cadru de biclă de șosea. Dacă-ți permite lățimea (deși din poză nu aș zice) ai putea merge până la 32. La cum arată, maxim 28, care ți-ar fi suficient în oraș.

Vânzătorul putea să-ți zică orice... dar dacă te uiți pe prietenul găgâl (și cu un transaltor de limbă germană) o să vezi că e doar de șosea.

Așa cum zicea și Adrian, nu pare a avea urechea de schimbător pe spate.

Frânele vor fi cu siguranță frâne de cursieră (asta dacă nu ții neapărat să-ți sudezi suporți pe cadru).

Sfat personal - măsoară de XXX ori înainte de a-ți lua furca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raduprint01 - 509 e cadru de biclă de șosea. Dacă-ți permite lățimea (deși din poză nu aș zice) ai putea merge până la 32. La cum arată, maxim 28, care ți-ar fi suficient în oraș.

Vânzătorul putea să-ți zică orice... dar dacă te uiți pe prietenul găgâl (și cu un transaltor de limbă germană) o să vezi că e doar de șosea.

Așa cum zicea și Adrian, nu pare a avea urechea de schimbător pe spate.

Frânele vor fi cu siguranță frâne de cursieră (asta dacă nu ții neapărat să-ți sudezi suporți pe cadru).

Sfat personal - măsoară de XXX ori înainte de a-ți lua furca...

multumesc pentru info :), chiar prind bine. Partea cu lipsa suportilor de frana am remarcat-o si eu cand m-am uitat mai atent... dar nu ma deranjeaza franele de cursiera.

urechea stiam de la inceput ca nu este.

Cat despre furca, cred ca o sa o iau noua si voi merge cu cadrul la magazin (mi se livreaza la birou, si am un magazin super ok aproape de mine).

o sa va tin la curent :)

 

da, m-am uitat pe google si din pacate aveti dreptate :)

este cursiere get beget, drept urmare i-am trimis mesaj vanzatorului sa nu o mai trimita.

 

Mai caut :)

 

multumesc tuturor pentru sfaturi si atentionari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici m-ai prins! Numai eu pun mîna pe bicicleta mea! Chiar și centratul roților mi-l fac singur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tz tz tz..ideea e ca ..na, poate pe rand o mai fi cum o fi, adica sa umbli la frana sau la schimbator...

dar la mine e vb de tot :D adica as vrea o inspectie din aia generala cu uns/strans/reglat ce trebuie uns/strans/reglat.



ps. sa nu v-aud ca umblati la tot "in acelasi timp" :P

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pe mine cand m-apuca, iau un cadru si incep sa pun piese pe ele. Incep reglajele peste tot. Nu e mare smecherie, te poti apuca din timp, pana vine primavara o faci boboc. La cat ai dat pe bicla s-ar putea sa te sperie preturile din service :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...