Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Tocmai ca de urcat pe bicicleta se poate, dar nu pe una de trial. Nu poti sta in picioare pe pedale toata urcarea pentru locul lui Chuck Norris e unic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 am sa anunt aici cu ceva timp inainte cand data excursiei .... pana atunci pregatesc bicla' apoi ma antrenez prin Tineretului Vorbim la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 am facut eu turul - asemanator - padina - bolboci - babele intors pe pestera la padina ( am carat-o mai mult pe ultima bucata ) . E greut ce iti propui tu, spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Eu nu mai am rabdare, asa ca duminica bag un Azuga-Susai. Traseu usurel vara, sa vedem cum e iarna http://www.bikemap.net/route/1009034 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 dupa parerea mea e cea mai lunga si buna si sigura ruta de a ajunge la Omu , ca asa poti lua telecabina pana la Babele si de acolo o iei spre Omu , daca ai frica de inaltime treci prapastia la Valea Cerbilor pe drumul de iarna care este un pic mai sus si pe plan drept fata de poteca de vara si gata ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Asta-i valea cu pricina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 tocmai mi-am luat si eu un cadru, vreau sa-mi pregatesc o bicicleta multifunctionala pana la primavara multifunctional la mine inseamna majoritar oras (naveta la munca) si poate ocazional mers cu masina la munte, plimbat pe ceva dealuri si intors cu masina acasa. asta ar fi: p.s. nu ma pricep la bicicleta la fel ca la motoare, si nici n-am intrebat pe nimeni inainte sa-l cumpar, asa ca daca am luat ceva nepotrivit pt mine, ghinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Din poza nu imi dau seama de dimensiunea cadrului, dar il poti masura si poti verifica la inaltimea ta ce dimensiune iti trebuie. De asemenea nu se vede daca are urechea de schimbator, mi se pare ca lipseste. Ai in schimb ax pedalier si aparent cuveti, nu iti mai trebuie decat ... restul bicicletei. Daca vrei sa mergi mai mult cu ea la munca ia niste cauciucuri mai inguste de sosea cu profil slick, cele cu crampoane te franeaza serios pe asfalt. De asemenea nu iti trebuie neaparat furca cu suspensie, una decenta e oricum mult mai scumpa decat cadrul, una fixa e mult mai ieftina. Editat Februarie 20, 2013 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pe cat sunt de incepator in biciclism, pe atat sunt de nestiutor, asa ca, va rog sa ma lamuriti intr-o problema: tocmai am cumparat un ciclocomputer wireless. Am introdus dimensiunea rotii in memoria lui conform tabelului gasit in instructiuni. Tot in instructiuni am gasit o nota in care spune ca, senzorul cera se monteaza pe furca sa nu fie la o distanta mai mare de 60 cm de aparatul de pe ghidon. Pana aici e bine. Ce nu am gasit in instructiuni si sunt tare nedumerit este: la ce distanta de axul rotii se monteaza magnetul pe spita, respectiv senzorul pe furca, ca nu am gasit nici pe google ceva sa ma lamureasca. Ma gandesc ca daca am introdus dimensiunile rotii in memorie, asta nu inseamna ca magnetul il pot pune in orice loc pe spita (ma refer la distanta dintre axul rotii si locul magnetului). Va multumesc pentru eventualele lamuriri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Pe cat sunt de incepator in biciclism, pe atat sunt de nestiutor, asa ca, va rog sa ma lamuriti intr-o problema: tocmai am cumparat un ciclocomputer wireless. Am introdus dimensiunea rotii in memoria lui conform tabelului gasit in instructiuni. Tot in instructiuni am gasit o nota in care spune ca, senzorul cera se monteaza pe furca sa nu fie la o distanta mai mare de 60 cm de aparatul de pe ghidon. Pana aici e bine. Ce nu am gasit in instructiuni si sunt tare nedumerit este: la ce distanta de axul rotii se monteaza magnetul pe spita, respectiv senzorul pe furca, ca nu am gasit nici pe google ceva sa ma lamureasca. Ma gandesc ca daca am introdus dimensiunile rotii in memorie, asta nu inseamna ca magnetul il pot pune in orice loc pe spita (ma refer la distanta dintre axul rotii si locul magnetului). Va multumesc pentru eventualele lamuriri! si eu cred ca gandesti bine, dar nu te pot lamuri ps. calibreaza-l cu ajutorul unei masini, incercare/eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) Măsurarea vitezei se face în funcție de frecvență nu de viteza unghiulară a magnetului. Adică un soi de turometru. Circumferința roții e aceeași iar cu viteza se micșorează doar timpul în care se realizează o tură completă și magnetul trece pe lângă senzor de mai multe ori în același interval de timp. Cu alte cuvinte nu prea contează la ce distanță de ax e pus. Editat Februarie 20, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Multumesc de raspunsuri! Cam asa gandesc si eu, ca, daca era importanta pozitia magnetului pe spita, cred ca era a 3-a coloana in tabelul ala cu date despre "tire size" si "circ". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Corect, nu conteaza distanta pe spita, ciclocomputerul numara impulsuri la fiecare rotatie si stiind circumferinta calculeaza distanta parcursa si viteza. Din observatiile proprii tabelul de valori e doar o aproximare, pe aceeasi bicicleta cu jante de 26" si cauciucuri de aceeasi marime teoretica (balon de 2.2) am avut distante masurate diferite la 10 rotatii complete; diferentele au fost de pana in 5% fata de valorile oficiale din tabel. Mai conteaza si greutatea ta, cu cat esti mai greu cu atat ai abatere mai mare, dar la tine chiar nu e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 @ vis-a-vis : aia e valea cu pricina , ai sa fii uimit cati s-au speriat la acea priveliste mai ales ca poteca este un pic inclinata cand am gandit traseul am luat in calcul mai multe lucruri de ex din Sinaia la Cuibul Dorului se pedaleaza in proportie de 70% de aici pana sus la bariera in proportie de 30% de la bariera si pana la Hotel Pestera este o singura panta de urcat si asta e 1 km de la Cheile Zanoagei pana la cab. Bolboci ..... traseul dificil porneste de la telecabina de la Pestera si pana la Omu . de la Omu la Babe este se coboara in altitudine si in continuare pana la Piatra Arsa si inapoi la bariera .... de la bariera pana in Sinaia este coborare . timp de parcurgere fara incidente 9 ore . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Din Sinala la Cuibul Dorului se pedaleaza 100%, unde sunt portiunile pe care nu poti merge pe bicicleta? Practic din Sinaia si pana la Cabana Bolboci nu ai de ce sa te dai jos de pe bicicleta decat daca ai baut multa apa si ai nevoie de un tufis, mai departe nu stiu drumul pe langa lac. Sus pe platou ai doar coborare, in vreo 2 locuri de urcat cate un damb minor. Unde e bariera aia de care vorbesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 tocmai mi-am luat si eu un cadru, vreau sa-mi pregatesc o bicicleta multifunctionala pana la primavara multifunctional la mine inseamna majoritar oras (naveta la munca) si poate ocazional mers cu masina la munte, plimbat pe ceva dealuri si intors cu masina acasa. asta ar fi: p.s. nu ma pricep la bicicleta la fel ca la motoare, si nici n-am intrebat pe nimeni inainte sa-l cumpar, asa ca daca am luat ceva nepotrivit pt mine, ghinion e un cadru de cursiera , nu cred ca poti monta pe el anvelope pt munte , dar poti face o bicla super pt oras . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) @ Adrian : bariera este sus unde se bifurca drumul , stanga Bolboci si dreapta Piatra Arsa eu unul nu nu sunt sigur ca as putea pedala pe serpentinele alea care incep abia dupa ce treci podul ala de piatra si pana la Cuibul Dorului , sunt cateva pante serioase de aceea am spus 70 % ! de la Bolboci la Padina sunt 2 rute , drumul cel vechi dar care e jalnic ( pe asta am sa-l fac ) sau cel de pe partea opusa a lacului Boloboci care inca este in constructie dar este circulabil http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/84-harta-drumurilor-moto-din-romania/ pe harta e mai simplu , este DJ713 la bariera despre care spun eu se bifurca iar spre Bolboci urmezi DJ713A dupa cativa km se bifurca iar si trebuie sa o tii in dreapta pe DJ714 catre Bolboci iar urmatoarea bifurcatie este chiar la marginea padurii dupa ce treci de cabana Zanoaga daca urmezi drumul ala ajungi pe partea cealalta a barajului dupa care serpuieste pe marginea lacului si se uneste din nou cu Dj714 la 2 km de Padina ..... Radu daca vrei o bicla sa te dai off-road iti vor trebui frane pe disc iar acel cadru se va rupe de la forta cu care vor impinge etrierii in el in momentul franarii ( asta daca e proiectat sa suporte etrieri ) si in plus este facut pentru viteza nu rezistenta la socuri , in al doliea rand nu o sa ai loc de cauciucuri mal mari de 2 - 2.1 ! dar cu cadrul ala in oras sau pe sosea o sa prinzi viteze mari .... Editat Februarie 21, 2013 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) pai in oras ma si intereseaza, vreau oricum 2 seturi de roti: unele de oras, unele mai groase, de deal/munte usor vanzatorul zicea ca este cadru de cross, zic ca o oarecare rezistenta ar trebui sa aibe colegu' care a zis ca e de cursiera cred ca se inseara, totusi un cadru de cursiera arata altfel da, are axul pedalier si cuvetele, in rest e chel asa cum e, are 1,9 kg, decent zic eu. ca si marimi, citez: "Salut,are 1,9gk cu blocul pedalier montat,si marime 55cm,(cu metru de la ax pedalier pana la sezut) si 53cm de la sezut la ghidon multumesc pentru raspunsuri p.s. franele cred ca vor fi v-uri, nu merg atat de departe sa pun discuri, nu ma voi da niciodata extrem Editat Februarie 21, 2013 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 @raduprint01 - 509 e cadru de biclă de șosea. Dacă-ți permite lățimea (deși din poză nu aș zice) ai putea merge până la 32. La cum arată, maxim 28, care ți-ar fi suficient în oraș. Vânzătorul putea să-ți zică orice... dar dacă te uiți pe prietenul găgâl (și cu un transaltor de limbă germană) o să vezi că e doar de șosea. Așa cum zicea și Adrian, nu pare a avea urechea de schimbător pe spate. Frânele vor fi cu siguranță frâne de cursieră (asta dacă nu ții neapărat să-ți sudezi suporți pe cadru). Sfat personal - măsoară de XXX ori înainte de a-ți lua furca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 @raduprint01 - 509 e cadru de biclă de șosea. Dacă-ți permite lățimea (deși din poză nu aș zice) ai putea merge până la 32. La cum arată, maxim 28, care ți-ar fi suficient în oraș. Vânzătorul putea să-ți zică orice... dar dacă te uiți pe prietenul găgâl (și cu un transaltor de limbă germană) o să vezi că e doar de șosea. Așa cum zicea și Adrian, nu pare a avea urechea de schimbător pe spate. Frânele vor fi cu siguranță frâne de cursieră (asta dacă nu ții neapărat să-ți sudezi suporți pe cadru). Sfat personal - măsoară de XXX ori înainte de a-ți lua furca... multumesc pentru info , chiar prind bine. Partea cu lipsa suportilor de frana am remarcat-o si eu cand m-am uitat mai atent... dar nu ma deranjeaza franele de cursiera. urechea stiam de la inceput ca nu este. Cat despre furca, cred ca o sa o iau noua si voi merge cu cadrul la magazin (mi se livreaza la birou, si am un magazin super ok aproape de mine). o sa va tin la curent da, m-am uitat pe google si din pacate aveti dreptate este cursiere get beget, drept urmare i-am trimis mesaj vanzatorului sa nu o mai trimita. Mai caut multumesc tuturor pentru sfaturi si atentionari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 unde va duceti voi bicicletele la revizia dinaintea sezonului? eventual magazin/om + locatie + pret ps. sa nu v-aud ca faceti voi servisarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Aici m-ai prins! Numai eu pun mîna pe bicicleta mea! Chiar și centratul roților mi-l fac singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Eu mi-am facut si roti, mi-am servisat si furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) tz tz tz..ideea e ca ..na, poate pe rand o mai fi cum o fi, adica sa umbli la frana sau la schimbator... dar la mine e vb de tot adica as vrea o inspectie din aia generala cu uns/strans/reglat ce trebuie uns/strans/reglat. ps. sa nu v-aud ca umblati la tot "in acelasi timp" Editat Februarie 21, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Pai pe mine cand m-apuca, iau un cadru si incep sa pun piese pe ele. Incep reglajele peste tot. Nu e mare smecherie, te poti apuca din timp, pana vine primavara o faci boboc. La cat ai dat pe bicla s-ar putea sa te sperie preturile din service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.