florinmotoare Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) dupa investitia in resuscitarea lui,cu instalatie electrica noua,grup de fuga 10/33,aprindere electronica ,carburi k68,si alte ceva piese noi,motorasul meu porneste bineinteles intotdeauna la ultima peda am curatat centrifugalul,am inlocuit uleiul cu un 20w50,am verificat daca sunt infundate retururile de la chiulase,porneste fara probleme dar dupa maxim un minut se aprinde becul la ulei,alte probleme nu am intampinat....... si ar mai fi ceva,am pus sei din alea de cauciuc,model nou adica cu cauciuc in loc de arc cine a mers cu pasager pe un astfel de motor si cum se comporta motorul ,pentru ca-mi pare ca seaua spate e putin mai sus decat e cea clasica dintr-o bucata? asa arata niprul cu sei noi,nu al meu,asa e modelul,al meu e albastru.. Editat Mai 4, 2008 de florinmotoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Dezvolta un pic partea cu uleiul, ca e ceva mai delicata. Cu 20W 50 ti se aprindea becul? Cam cat de turata e cand se stinge din nou? Trebuie sa gasim noi prilejul sa ne vedem. Editat Mai 4, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 dupa investitia in resuscitarea lui,cu instalatie electrica noua,grup de fuga 10/33,aprindere electronica ,carburi k68,si alte ceva piese noi,motorasul meu porneste bineinteles intotdeauna la ultima pedaam curatat centrifugalul,am inlocuit uleiul cu un 20w50,am verificat daca sunt infundate retururile de la chiulase,porneste fara probleme dar dupa maxim un minut se aprinde becul la ulei,alte probleme nu am intampinat....... si ar mai fi ceva,am pus sei din alea de cauciuc,model nou adica cu cauciuc in loc de arc cine a mers cu pasager pe un astfel de motor si cum se comporta motorul ,pentru ca-mi pare ca seaua spate e putin mai sus decat e cea clasica dintr-o bucata? asa arata niprul cu sei noi,nu al meu,asa e modelul,al meu e albastru.. saua spate asa tre sa fie oleaca mai sus, desi pare oleaca incomoda dar e chiar unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) mie mi se pare ca locul pasagerului e totusi mai sus decat la cea bancheta uite asa arata a mea ca acum am bagat flexu-n ea poze inainte si dupa saua e inca in lucru deci nu sariti cu gura pe mine... inca nu stiu de ce nu merge sa uplodez... mai incerc erau prea mari un resize a rezolvat problema Editat Mai 4, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 4, 2008 Autor Share Postat Mai 4, 2008 deci,uleiul la relanti e aprins,normal,cand o turez se stinge,si asta e normal........dupa un minut de functionare,poate 2 se aprinde din nou si nu se mai sti9nge decat daca o turez tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 deci,uleiul la relanti e aprins,normal,cand o turez se stinge,si asta e normal........dupa un minut de functionare,poate 2 se aprinde din nou si nu se mai sti9nge decat daca o turez tare.. ciudat uleiul e destul de vascos si inca nu avem temperaturile alea mari de vara, nu cred ca ar fii din cauza lui. poate fii si din cauza senzorului, sa cupleze prea usor sau.... mai cautam explicatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Auzi bataie? Daca da: Da-i jos cilindri pistoanele, verifica jocul, mai strange "surupele", daca tot e mare comanda cuzineti. Daca nu e joc verifica pompa de ulei, produ-i 2 canale in capacul de la carter la strungar si baga 2 O-ringuri. sau faci ca mine, cred ca faci vreo 3000 km pana crapa biela . Editat Mai 4, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 4, 2008 Autor Share Postat Mai 4, 2008 nu are bataie,motorul merge rotund fara zgomote suspecte,intra bine in ture doar ca se aprinde becul la ulei,o sa incerc sa pun un manometru in locul pompei sa verific presiunea,am inteles ca ar trebui sa indice 2 atmosfere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 nu are bataie,motorul merge rotund fara zgomote suspecte,intra bine in ture doar ca se aprinde becul la ulei,o sa incerc sa pun un manometru in locul pompei sa verific presiunea,am inteles ca ar trebui sa indice 2 atmosfere? ...manometru, mecanic , sau o adaptare de bulb de la Dacia(ca s avezi ce se intampla si cam la ce regim)...Ceva nu e kusher! Eu am 5 bari indiferent de regim si de temperatura(dar e modificata zona de injectie a uleiului in arbore...si merge asa de 3 ani...) Daca cedeaza rulmentul de la reazemul din fatza a arborelui, se duce si ajustareea aia de 7 sutimi (maxim 7 sutimi!) si se duce si arborele in zona aia...si veci nu va mai fi presiune de ulei fara re-prelucrari... ...cred ca e primul meu post de cand aberez pe forumul asta, in care imi exprim timidele opinii in legatura cu solutiile posibile pentru a conserva debitul de ulei spre cuzineti...chiar am incercat ceeea ce am povestit in post-ul acela , si chiar merge de vreo trei ani si vreo 20.000km...fara a a schimba ceva pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 ...manometru, mecanic , sau o adaptare de bulb de la Dacia(ca s avezi ce se intampla si cam la ce regim)...Ceva nu e kusher!Eu am 5 bari indiferent de regim si de temperatura(dar e modificata zona de injectie a uleiului in arbore...si merge asa de 3 ani...) Daca cedeaza rulmentul de la reazemul din fatza a arborelui, se duce si ajustareea aia de 7 sutimi (maxim 7 sutimi!) si se duce si arborele in zona aia...si veci nu va mai fi presiune de ulei fara re-prelucrari... ...cred ca e primul meu post de cand aberez pe forumul asta, in care imi exprim timidele opinii in legatura cu solutiile posibile pentru a conserva debitul de ulei spre cuzineti...chiar am incercat ceeea ce am povestit in post-ul acela , si chiar merge de vreo trei ani si vreo 20.000km...fara a a schimba ceva pe acolo... din ce imi amintesc eu , la Dnepr presiunea de ulei nu trebuie sa scada sub 1,8 atmosfere , iar sonda de ulei de Dacie indica scaderea presiunii muuult mai jos de 1,8 bari... TE FURA , la citire parca pe la 0,35bari se aprinde becul de ulei la dacie , ca "m-a mancat undeva " sa pun de dacie , si n-a fost bine... ... tot la GASPAR am sunat sa iau sonda de ulei de care trebuie... plus ca ungerea e "aspectul" cel mai important la nipru... nu ai ungere , nu pleci nicaieri...ca oricum nu ajungi departe fara ungere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Din cate imi aduc aminte, in manualul de intretinere si exploatare scrie ca daca becul de presiune sta aprins o cauza posibila este blocarea bilei de la supapa de presiune ( de langa pompa de ulei) cu un firicel de span. Daca supapa de suprapresiune (de siguranta) nu inchide complet uleiul se intoarce in baie fara sa mai ai presiune in sistem. Faptul ca in primul minut de functionare ai presiune se datoreaza vascozitatii mai mari a uleiului rece. Verifica si aceasta posibilitate, poate asta e cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Din cate imi aduc aminte, in manualul de intretinere si exploatare scrie ca daca becul de presiune sta aprins o cauza posibila este blocarea bilei de la supapa de presiune ( de langa pompa de ulei) cu un firicel de span. Daca supapa de suprapresiune (de siguranta) nu inchide complet uleiul se intoarce in baie fara sa mai ai presiune in sistem. Faptul ca in primul minut de functionare ai presiune se datoreaza vascozitatii mai mari a uleiului rece. Verifica si aceasta posibilitate, poate asta e cauza. PAI de ce sa existe "FIRICELUL ALA DE SPAN"?! :blink TOCMAI IN MOTOR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Salut. Mai Gabi, cind i-si baga dracul coada nici un sobor de popi nu-l scoate. Florine, spui ca ai "resisuscitat-o". fara nici un fel de suparare, te intreb: ai demontat motorul? ai controlat componentele, jocurile la piesele in miscare, pompa de ulei? Cite mii de km are motorul? S-ar putea sa aiba dreptate Razvan 17, sa fie blocata supapa de presiune maxima. Ca sa ajungi la ea trebuie sa dai jos capacul de la distributie, baia de ulei, dai jos pompa de ulei si sa-i faci un control amanuntit eventual sa o inlocuiesti. Cu ocazia asta verifici cuzineti, rulmenti, jocul la care se referea Drobu dintre axul arborelui cotit si capacul mic unde se afla rulmentul de sprijin al arborelui cotit in partea din fata. Tot pe capacul mic este montata si pompa de ulei. Controlezi totul cu atentie sa nu fie ceva omis pe acolo. Nu stiu in ce a constat reparatia care ai facut-o asa ca s-ar putea sa vorbesc in plus. De regula "neatentiile mici" duc la probleme mari si multa munca in plus. Tu stii ce ai facut la ea. Deruleaza filmul innapoi incet si poate gasesti buba. Scriai ca ai sa faci o proba cu un manometru, ai facut-o? De aici de pe scaun e foarte usor sa spui aia, aia, aia, dar la fata locului...... treaba cu zece bete la dosul altuia. Spune mai multe si poate reusim sa te ajutam sa-i dai de cap. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 (editat) DAAA , da "filmul inapoi" si vezi ca sigur TU esti de vina (asa a fost in cazul meu... cand am uitat sa pun piesa AIA FOARTE IMPORTANTA NUMITA EPURATOR DE GAZE... ) si baga de-a ulei in cilindrul drept... de NU-MI VENEA NICI MIE SA CRED... "lovitura de gratie" a fost cand dupa vreo 80-100 de km , a scazut uleiul in asa hal in baia de ulei incat nu prea a mai avut si de ungere ... combinat cu o garnitura de baie de ulei rupta intr-un loc: ERA DINTR-UN CAUCIUC PREA MOALE SI PREA CIUDAT, SI ERA DE LA GASPAR!!! , am reusit sa gripez UN cuzinet("numai" unul da' a fost de ajuns ) DECI: MARE GRIJA CU UNGEREA , CA O SA-TI FACI "DE LUCRU" INUTIL... Byyyee! Editat Mai 6, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 PAI de ce sa existe "FIRICELUL ALA DE SPAN"?! :blink TOCMAI IN MOTOR... Cand am desfacut capacele de la chiulase pt regalrea jocului supapelor am gasit ceva mizerie in ele, la fel si cand am umblat la grup. In plus daca rusii zic de span in manual este foarte probabil sa existe "TOCMAI IN MOTOR". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 PAI de ce sa existe "FIRICELUL ALA DE SPAN"?! :blink TOCMAI IN MOTOR... ...de aia mamă dragă! ...ai sa fi uimit sa afli ca iese span sin dintr-un BMW din 2004 cand se face de exemplu schimbul de lichid de racire...si alte dezastre ,de prin motoarele astea superperformante , care 'numa merge si nu se strica!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 maine demontez tot capacul ala pe care sta pompa si il inlocuiesc cu un altul de pe motorul de rezerva,care este nou dar a suferit un mic accident o sa schimb capacul bineinteles cu tot cu pompa de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 maine demontez tot capacul ala pe care sta pompa si il inlocuiesc cu un altul de pe motorul de rezerva,care este nou dar a suferit un mic accidento sa schimb capacul bineinteles cu tot cu pompa de ulei daca zici ca motorul merge frumos incearca mai intati sa-i schimbi doar senzorul de la presiunea de ulei ca s-ar putea sa fie el defect si din cauza asta sa indice gresit. daca rezultatul e acelasi apoi poti sa te apuci sa desfaci motorul. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) SERIOS DROBULE? chiar bmw din 2004?! inseamna ca Honda face motoare cel mai ingrijit...Spun asta pentru ca am schimbat cu un amic uleiul si filtrul de ulei la un VFR si PE CUVANT DACA A FOST VREUN SPAN SAU ALTCEVA IN ULEI... de fapt , in afara ca era negru , nu avea nici o impuritate prin el , si la "pipait" intre degete si la uitat cu lupa sub lumina puternica ! AH, sa nu mai zic ca dupa ce am pus uleiul nou(MOTUL 300V 15W50 dublu-ester) si a facut vreo 6000 de km , daca te uiti la ulei , zici ca l-a pus ieri... NU STIU CUM SE EXPLICA(ca la dnepr era negru dupa maxim 1000 de km...) INCEARCA O POMPA CU PINIOANE DUBLE (la latimea "dintilor" )eu am avut si functiona foarte bine! CIAO! Editat Mai 7, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 7, 2008 Autor Share Postat Mai 7, 2008 azi am schimbat pompa de ulei,si daca tot am desfacut-o m-am uitat si la supapa aia,care nu era tocmai curata la interior am gasit ceva silicon pe acolo,mizerie si niste span vina a fost a mea in totalitate,cred eu,pentru ca am desfacut baia de ulei cu ceva saptamani in urma si am gasit filtrul ala de pe sorb desfacut pentru ca nu a mai avut fostul proprietar in ce sa-l prinda(avea filetul ala de pe carter rupt),eu l-am dat jos de tot si pe acolo a tras pompa mea ulei si altele am refacut prinderea aia in carter pentru filtru si maine montez baia sa vedem ce se mai intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Salut. FAULT IN ATAC! Asa a strigat Maria sa NIPRU, Florine. Tine-ne la curent, nu vad nimic de ris in asta, chiar este foarte util. Pataniile, ca sa nu spun altfel, unora, invatamintele altora. I-ti garantez ca a doua oara nu se mai repeta greseala. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 10, 2008 Autor Share Postat Mai 10, 2008 pasi mici dar nu foarte repezi,azi am montat baia de ulei dar nu am putut sa-l pornesc sa verific daca merge pentru ca nu se usuca siliconul si e pacat de el ,ca e cel mai bun de pe piata la ora actuala +300grade si are timp de uscare cateva ore bune am schimbat :filtrul centrifugal,pompa de ulei,sita de la pompa pe care oricum nu o aveam inca nu am primit un raspuns la intrebarea despre seile separate :cum se comporta motocicleta la mersul solo cu pasager si eventual bagaje? problema persista,becul de ulei e inca aprins,l-am rugat pe dany sa-mi trimita o alta sonda de ulei,o sa incerc si varianta asta,daca nu e nici din asta ce sa fac,din ce credeti ca poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 sper ca nu ai schimbat cu o pompa nou nouta fara sa o finisezi. Zii cum se prezenta cea veche. Cum dracu sa se comporte cu seile alea, se comporta f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 10, 2008 Autor Share Postat Mai 10, 2008 nu era chiar nou nouta,fusese pe motorul ala de pe care ti-am dat tie atasul,era chiar buna si am verificat si supapa de pe ea,dupa ce am spalat-o,avea fix 100km motorul cand a avut micul ''incident'' sti tu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 pasi mici dar nu foarte repezi,azi am montat baia de ulei dar nu am putut sa-l pornesc sa verific daca merge pentru ca nu se usuca siliconul si e pacat de el ,ca e cel mai bun de pe piata la ora actuala +300grade si are timp de uscare cateva ore bune am schimbat :filtrul centrifugal,pompa de ulei,sita de la pompa pe care oricum nu o aveam inca nu am primit un raspuns la intrebarea despre seile separate :cum se comporta motocicleta la mersul solo cu pasager si eventual bagaje? problema persista,becul de ulei e inca aprins,l-am rugat pe dany sa-mi trimita o alta sonda de ulei,o sa incerc si varianta asta,daca nu e nici din asta ce sa fac,din ce credeti ca poate fi? CE SA FIE? EL , DNEPR-UL... da' nu cred ca o sa mai ai probleme daca zici ca ai schimbat toate alea... sau poate capacul pe care "sta" pompa de ulei e cu "fisuri"! l-ai scos , curatzat PERFECT? (testul cu limba! si lupa+lumina puternica!)poate scapa presiune prin zona aia!s-au mai vazut si chiulase cu fisuri... si nu stia ce are de nu are compresie...(cazul DEMOSTENE(Filip) aluminiul folosit la motor nu e chiar de cea mai buna calitate...nici finisajul lui... SUCCES! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.