Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda CBR125R


Postări Recomandate

m-am gandit si eu la un 130/70/17 spate insa ma gandesc ca va trage mai greu cbr-ica

 

tu daca zici ca ti se pare urat chiar si 130 deja tre sa schimbi cc :-p eu inca sunt la inceput si mi-ar placea un 130 in loc de actualul 100 :-(

 

 

revin cu poze dupa ce o incalt

 

te-as sfatui sa pui de 130,cel de 100 e chiar nasol rau,cel de 130 mai arata cumva.Probabil ca are demaraj mai lent,dar nu se simpte deloc credema.Pune-ti un bridgestones de 130,as fi chiar curios cum ar arata :crack:

Editat de PiciuS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

te-as sfatui sa pui de 130,cel de 100 e chiar nasol rau,cel de 130 mai arata cumva.Probabil ca are demaraj mai lent,dar nu se simpte deloc credema.Pune-ti un bridgestones de 130,as fi chiar curios cum ar arata :crack:

 

+mie imi place cbr-ul rosu...imi place la nebunie cum ii vine cauciucul, acu depinde si de gust, si de buget, apropo..se poate muta cel de 100/80 de pe spate pe fata? a incercat careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+mie imi place cbr-ul rosu...imi place la nebunie cum ii vine cauciucul, acu depinde si de gust, si de buget, apropo..se poate muta cel de 100/80 de pe spate pe fata? a incercat careva?

vezi ca pe cauciuc scrie rear tire,sunt facute special pentru fata si spate,

e foarte posibil daca il muti pe fata sa ai probleme cu directia si stabilitatea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca pe cauciuc scrie rear tire,sunt facute special pentru fata si spate,

e foarte posibil daca il muti pe fata sa ai probleme cu directia si stabilitatea

 

auzisem ca sunt facute special pt fata sau spate...dar eram curios daca a incercat cineva si daca a patit ulterior cv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzisem ca sunt facute special pt fata sau spate...dar eram curios daca a incercat cineva si daca a patit ulterior cv...

Incearca tu, si spune-ne si noua ce s-a intamplat :). Daca nu reusesti sa ne anunti, stai linistit ca toti citim la Accidente.

 

Dumbass...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

picius .......... tocmai sunt pe punctul de a comanda un balon spate de 130/70/17 cum ai zis u insa spune-mi te rog sincer pierde cbr-ica din putere cu acest balon?

 

stitzi careva?

Balon cu aer cald sau cu heliu?depinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu intrebam serios dar daca tu ai chef sa strici aces topic nu ai decat

 

 

multumesc oricum

E cauciuc.....baloane pui pe pereti la nunti si aniversari.

Nu e mare diferenta in mers intre ala de 100 si ala de 130,abea ca o sa ai mai multa stabilitate si o sa te apleci mai periculos pe curbe,depinde de forma cauciucului,ce suprafata de contact are,in functie de asta pierzi din demaraj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cauciuc.....baloane pui pe pereti la nunti si aniversari.

Nu e mare diferenta in mers intre ala de 100 si ala de 130,abea ca o sa ai mai multa stabilitate si o sa te apleci mai periculos pe curbe,depinde de forma cauciucului,ce suprafata de contact are,in functie de asta pierzi din demaraj

 

good point!!

Editat de pridon PRD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pridon ii frumos cbr :)

Cat despre cauciucuri, cine o conceput motocicleta aia nu o pus de nebun asa cauciucuri subtiri. Cine stie putina fizica probabil ca stie ce ii rezistenta la inaintare. Asa ca niste cauciucuri mai late nu o sa ajute decat ca desing, facand-o sa arate putin mai bine. Dar nu, nu stiu cat mai bine avand in vedere ca ii si o motocicleta per ansamblu destul de mica si ingusta. Daca ati fi vrut ceva mai mare si mai aratoasa puteati din start sa o scoateti din calcul cand v-ati ales motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cauciuc mai lat schimba comportamentul motocicletei pe viraje foarte mult, teoretic il schimba intr-un mod negativ. Dar cum pe majoritatea ii intereseaza cat ia maxim in linie dreapta, probabil nu va deranjeaza lucrul acesta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cauciuc mai lat schimba comportamentul motocicletei pe viraje foarte mult, teoretic il schimba intr-un mod negativ. Dar cum pe majoritatea ii intereseaza cat ia maxim in linie dreapta, probabil nu va deranjeaza lucrul acesta...

 

Tehnicienii nu au pus degeaba acele cauciucuri , daca pui mai groase ii schimba centrul de greutate , si devine mult mai instabila . In legatura cu propozitia secunda , ai foarte mare dreptate . Pentru multi nu conteaza cum se comporta motocicleta in viraje . Se da baiatu mare reisar , si te uiti pe cauciuc , are o dunga de 4-5 cm . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pridon ii frumos cbr :lol:

Cat despre cauciucuri, cine o conceput motocicleta aia nu o pus de nebun asa cauciucuri subtiri. Cine stie putina fizica probabil ca stie ce ii rezistenta la inaintare. Asa ca niste cauciucuri mai late nu o sa ajute decat ca desing, facand-o sa arate putin mai bine. Dar nu, nu stiu cat mai bine avand in vedere ca ii si o motocicleta per ansamblu destul de mica si ingusta. Daca ati fi vrut ceva mai mare si mai aratoasa puteati din start sa o scoateti din calcul cand v-ati ales motocicleta.

:) :D :) :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is curios cati dintre cei cu cbr'ica din asta dati de capatu cauciucurilor pentru ca is sigur ca si cu cauciucurile astea te poti inclina mai mult decat linistit pana la un anumit unghi, motocicleta avand destula aderenta pentru greutatea redusa care o are. Daca avea motocicleta peste 150kg era de inteles necesitatea unui cauciuc mai mare pentru mai multa aderenta ca sa nu derapeze.

Si inca un aspect ce toti il uitati.Sa pui un cauciuc mai lat pe o janta mai ingusta nu rezolvi mare lucru deoarece balonajul ii diferit fata de cum ar arata cauciucul pe o janta de masura potrivita si s-ar putea doar sa para putin mai umflat, dar nu neaparat mai lat. Asa ca daca v-ati luat cbr sa mergeti cu el pe terasa trebuia sa va fi gandit de 2 ori inainte.

 

Din punctul meu de vedere daca as avea un cbr mi-as face griji numa sa schimb ulei si alte filtre necesare si sa ii pun o toba noua pentru un sunet mai placut. In rest nu prea ai ce sa ii faci. "Tunatul"(tuning-ul) care il fac spaniolii de pe bikepics.com mi se pare de multe ori chicios - o motocicleta nu ii brad de Craciun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu sunt mare "raisar".

2. sunt un incepator si momentan imi propun sa invat alte lucruri de baza

3. motocicleta am ales-o datorita calitatilor sale in privinta fiabilitatii..in plus, nu vad dc este atat de anormal sa incerci sa-ti infrumusetezi motocicleta; fiecare dintre noi incearca sa adauge motocicletei sale o nota de unicitate, nu inteleg dc eu n-as putea(doar pentru ca am ales un cbr125)

4.in privinta cauciucului, recunosc ca au fost cateva aspecte pe care nu le stiam...inainte sa schimb cv o sa ma gandesc ft bine. momentan motocicleta va ramane asa

Editat de pridon PRD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce intelegi tu prin infrumusetare si nota de unicitate. Rim stripe'urile is ok si chiar utile mai ales pe timp de noapte(fiind reflectorizante).

Dar cea mai multa lume incearca sa obtina performantele maxime ale motorului, confort si un sunet placut.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti

 

tin sa va anunt ca am schimbat caiuciucul pe spate si ca din service in service mi sa tot zis ca daca pun de 130 pe spate nu va mai avea stabilitate buna in curbe datorita faptului ca jeanta este ingusta iar cauciucul va capata o forma rotunda si e posibil in curbe sa flambeze

 

am luat o decizie sa-mi pun 110/80 datorita neexistentei celui de 120 pt spate

 

vreau sa va zic ca sunt foarte multumit de el de 110...... bineinteles ca nu arata foarte lat insa m-am gandit cainainte de design e mi importanta viata

 

 

 

asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti

 

tin sa va anunt ca am schimbat caiuciucul pe spate si ca din service in service mi sa tot zis ca daca pun de 130 pe spate nu va mai avea stabilitate buna in curbe datorita faptului ca jeanta este ingusta iar cauciucul va capata o forma rotunda si e posibil in curbe sa flambeze

 

am luat o decizie sa-mi pun 110/80 datorita neexistentei celui de 120 pt spate

 

vreau sa va zic ca sunt foarte multumit de el de 110...... bineinteles ca nu arata foarte lat insa m-am gandit cainainte de design e mi importanta viata

 

 

 

asfalt uscat tuturor

 

asteptam cateva poze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti

 

tin sa va anunt ca am schimbat caiuciucul pe spate si ca din service in service mi sa tot zis ca daca pun de 130 pe spate nu va mai avea stabilitate buna in curbe datorita faptului ca jeanta este ingusta iar cauciucul va capata o forma rotunda si e posibil in curbe sa flambeze

 

am luat o decizie sa-mi pun 110/80 datorita neexistentei celui de 120 pt spate

 

vreau sa va zic ca sunt foarte multumit de el de 110...... bineinteles ca nu arata foarte lat insa m-am gandit cainainte de design e mi importanta viata

 

 

 

asfalt uscat tuturor

 

eu zic ca ai cam aruncat banii pe fereastra la alegerea cauciucului de 110,dar daca ai multi nu e problema :( 100 sau 110 tot acolo e,diferenta e mica.Ai dreptate cand spui ca daca bagi de 130 in curbe daca te dai tare o sa faca voblaj,am simtit-o pe pielea mea,era sa o trantesc o data.Dar daca vrei sa te dai tare pe curbe ia-ti motor de 600 cu roata de 180 si mergi ca Rossi pe curbe :( stai linistit ca si cu cel de 100 sau 110 tot face voblaj pe curbe deoarece nu poti intarii suspensiile :D :) :lol: daca se puteau intari pe fata si pe spate era alta treaba.Pune poze sa vedem cu arata cauciucul

 

Is curios cati dintre cei cu cbr'ica din asta dati de capatu cauciucurilor pentru ca is sigur ca si cu cauciucurile astea te poti inclina mai mult decat linistit pana la un anumit unghi, motocicleta avand destula aderenta pentru greutatea redusa care o are. Daca avea motocicleta peste 150kg era de inteles necesitatea unui cauciuc mai mare pentru mai multa aderenta ca sa nu derapeze.

Si inca un aspect ce toti il uitati.Sa pui un cauciuc mai lat pe o janta mai ingusta nu rezolvi mare lucru deoarece balonajul ii diferit fata de cum ar arata cauciucul pe o janta de masura potrivita si s-ar putea doar sa para putin mai umflat, dar nu neaparat mai lat. Asa ca daca v-ati luat cbr sa mergeti cu el pe terasa trebuia sa va fi gandit de 2 ori inainte.

 

Din punctul meu de vedere daca as avea un cbr mi-as face griji numa sa schimb ulei si alte filtre necesare si sa ii pun o toba noua pentru un sunet mai placut. In rest nu prea ai ce sa ii faci. "Tunatul"(tuning-ul) care il fac spaniolii de pe bikepics.com mi se pare de multe ori chicios - o motocicleta nu ii brad de Craciun.

 

cine duce pana in margine cauciucul de 100 la cbr e om mare,atunci stie motociclist calumea :(

 

1. Nu sunt mare "raisar".

2. sunt un incepator si momentan imi propun sa invat alte lucruri de baza

3. motocicleta am ales-o datorita calitatilor sale in privinta fiabilitatii..in plus, nu vad dc este atat de anormal sa incerci sa-ti infrumusetezi motocicleta; fiecare dintre noi incearca sa adauge motocicletei sale o nota de unicitate, nu inteleg dc eu n-as putea(doar pentru ca am ales un cbr125)

4.in privinta cauciucului, recunosc ca au fost cateva aspecte pe care nu le stiam...inainte sa schimb cv o sa ma gandesc ft bine. momentan motocicleta va ramane asa

 

Cand mai vii in mures da-mi un telefon si te las sa te dai cu cbr'ul meu care are pe spate roata de 130,iar atunci o sa vezi diferenta :lol: eu m-am dat saptamana trecuta cu cbr'ul prietenului meu din 07 (deci ca al tau) si are roata de 100,asa merge parca zboara :lol: ia foarte usor curbele,se simpte mult :( Te astept in Mures :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca ai cam aruncat banii pe fereastra la alegerea cauciucului de 110,dar daca ai multi nu e problema :D 100 sau 110 tot acolo e,diferenta e mica.Ai dreptate cand spui ca daca bagi de 130 in curbe daca te dai tare o sa faca voblaj,am simtit-o pe pielea mea,era sa o trantesc o data.Dar daca vrei sa te dai tare pe curbe ia-ti motor de 600 cu roata de 180 si mergi ca Rossi pe curbe :lool: stai linistit ca si cu cel de 100 sau 110 tot face voblaj pe curbe deoarece nu poti intarii suspensiile :lol: :lol: :lol: daca se puteau intari pe fata si pe spate era alta treaba.Pune poze sa vedem cu arata cauciucul

 

 

 

cine duce pana in margine cauciucul de 100 la cbr e om mare,atunci stie motociclist calumea :lool:

 

 

 

Cand mai vii in mures da-mi un telefon si te las sa te dai cu cbr'ul meu care are pe spate roata de 130,iar atunci o sa vezi diferenta :( eu m-am dat saptamana trecuta cu cbr'ul prietenului meu din 07 (deci ca al tau) si are roata de 100,asa merge parca zboara :( ia foarte usor curbele,se simpte mult :( Te astept in Mures :)

 

m-ai facut curios :(:D :D :)

 

salut baieti

 

tin sa va anunt ca am schimbat caiuciucul pe spate si ca din service in service mi sa tot zis ca daca pun de 130 pe spate nu va mai avea stabilitate buna in curbe datorita faptului ca jeanta este ingusta iar cauciucul va capata o forma rotunda si e posibil in curbe sa flambeze

 

am luat o decizie sa-mi pun 110/80 datorita neexistentei celui de 120 pt spate

 

vreau sa va zic ca sunt foarte multumit de el de 110...... bineinteles ca nu arata foarte lat insa m-am gandit cainainte de design e mi importanta viata

 

 

 

asfalt uscat tuturor

poze.........

 

o intrebare...am dat peste un baiat cu cbr 125 2007 care are 1500km si nu a facut schimbu de ulei

cat credeti ca o mai duce motoru ala???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pridon PRD tot incerc sa pun poze insa pffffffffff sunt varza nu am habar

 

vezi ca atunci cand scrii un mesaj ai in dreapta jos : Browse (dai acolo si incarci poza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...