ionut73 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Bai, adu si tu o contributie la forumul asta, ca nu ajung numai pozele cu motocicleta trantita pe jos EXACT asta ar fi un test de anduranta - sa-i dam lui Andrei 2 zile noul BMW sa vedem cum sta cu zborul si cu aterizarile fortzate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 mai baieti cred ca nu accepta BMW-ul sa faca asta. sigur nu vor trece testul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 mai baieti cred ca nu accepta BMW-ul sa faca asta. sigur nu vor trece testul. in politica de promovare a marcii in valcea,450-ul va fi clar folosit in conditii de hard..ori convinge ori dezamageste una din 2,ramane de vazut..o sa fie cred 3 buc pe care le puteti lua la p...la pe rapele de la proba speciala din fedelesoiu,bineinteles fara menajamente si restrictii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 eu ma inscriu. consider ca sunt destul de calificat la facut posete. ma recomanda ultima iesire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 daca tot vreti motoare de enduro fiabile, nu e mai logic sa cumperi o yamaha wr 450 la 7000e fata de 11000e bmw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Cred ca endurista de la BMW este cel mai scump enduro de pe piata romaneasca. In revista moto life, bmw-ul e trecut la 10.448 euro cu tva. Yamaha wr450f costa 10.490 cu tva. Nu stiu cat o dau astia de la M.L. in bara cu preturile, dar daca nu........................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 petrica, asta este una dinte jmekeriile cu care vine nou bmw-ul, lantul nu va fi influentat de cursa telescopului spate, sau cel putine ei asa spun.alta noutate este rezervorul de benzina plasat sub shea, in intentia de a cobora centrul motoretei, si probabil de a echilibra masa e axe.desi am dubii cu prvire la ambele "inovatii", sunt sigur ca proiectantii au verificat si totul merge ok in realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 In revista moto life, bmw-ul e trecut la 10.448 euro cu tva. Yamaha wr450f costa 10.490 cu tva.Nu stiu cat o dau astia de la M.L. in bara cu preturile, dar daca nu........................... pretul la yamaha diin ml e pentru cititorii de reviste. pretul la care cumpara enduristii in RO e pana in 8000. Zoli la ciuc vinde Honda CRF 450 2008 cu carte de identitate pe la 7000 (chiar mai ieftin pentru crf 250). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 pretul la yamaha diin ml e pentru cititorii de reviste. pretul la care cumpara enduristii in RO e pana in 8000. Zoli la ciuc vinde Honda CRF 450 2008 cu carte de identitate pe la 7000 (chiar mai ieftin pentru crf 250). cred ca aceiasi situatie va fi si la bmw..dau exemplu site-le mobile.de unde preturile la masini noi oferite de dealeri sunt cu 2-3000 de euro mai mici decat cele publicate de firma producatoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) pretul la yamaha diin ml e pentru cititorii de reviste. pretul la care cumpara enduristii in RO e pana in 8000. Zoli la ciuc vinde Honda CRF 450 2008 cu carte de identitate pe la 7000 (chiar mai ieftin pentru crf 250). Acelasi lucru poate fi valabil si pentru bmw. Iar pe de alta parte, si g-ul 650 era destul de scump cand a aparut. Acum costa 7473 cu tva, si asta pentru cititorii de reviste, asa ca mine. Cine stie cata reducere poti obtine daca esti endurist adevarat. Iar pe de alta parte, aceeasi categorie de cititori poate cumpara un 690 enduro cu 8220 euro. Deci, mai scump ktm. Daca asta ar putea fi considerat un precedent, intr-un an, maxim 2, g-ul ar putea fi mai ieftin decat ktm-ul 450, si aici comparand preturile pentru cititori. Te luasei de unu' mai inainte ca scosese bmw-ul mai ieftin. Pai poate ala e endurist-bmwist adevarat si cumpara mai ieftin, cum faceti voi, enduristii din Ro. ---------------------------------------------------------------------------- . . . . . . . . . Una peste alta, din mai greu, cum se vehicula la inceputul topicului, s-a dovedit ca acest g e mai usor, comparativ cu exc 450. De stricat mai greu, cred ca se va strica mai greu, cel putin motorul. Idei noi si poate inovatoare exista la modelul g. Legat de pret vom vedea, dar putem folosi modelul g650 si ne putem face o idee. Astept cu ranjetul pe buze sa vad ce dezamagiri va mai provoca acest model ktm-istilor inflacarati ps- hai, acum sariti toti..............................toata lumea, toata lumea sare acum cu mine Editat Septembrie 12, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) tot sustin ca ar trebui sa trecem la enduro pe magari Editat Septembrie 12, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 tot sustin ca ar trebui sa trecem la enduro pe magari ...........belea ............sunt de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Iar pe de alta parte, si g-ul 650 era destul de scump cand a aparut. Acum costa 7473 cu tva pai cred si eu ca s-au ieftinit - trebuie sa scape cumva de ele A vazut cineva vreun G650 pe strada/ulita/poteca pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 pai cred si eu ca s-au ieftinit - trebuie sa scape cumva de ele A vazut cineva vreun G650 pe strada/ulita/poteca pe undeva? Stiu ca glumesti, dar daca n-ai fi facut-o, cauta pe advrider, ca aia sunt mai putin suspiciosi la tot ce e nou si de alta marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 pretul la yamaha diin ml e pentru cititorii de reviste. pretul la care cumpara enduristii in RO e pana in 8000. Zoli la ciuc vinde Honda CRF 450 2008 cu carte de identitate pe la 7000 (chiar mai ieftin pentru crf 250). Ce trebuie sa faci ca sa fii endurist din RO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Ce trebuie sa faci ca sa fii endurist din RO? sa te dai cu motoreta pe dealuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 sa ai casca si mobra de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 sa te dai cu motoreta pe dealuri sa ai casca si mobra de enduro Bifat si bifat. Noh acum, de unde fac rost de supermobre la superpreturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ca sa revenim un pic la subiectul initial,am vazut bmw-urile in actiune la romaniacs,respectiv la prolog,urcari si coborari extreme..se comporta admirabil..la o urcare de expert/hobby unde 80% nu au dovedit-o din prima,bmw-ul a urcat impecabil,fara ajutor,fara nimic,bine..mai conteaza si pilotul dar motorul a functionat excelent..pana acum ma impresionat..sa vedem cum se descurca pana la final.. pun o poza cu cea mai nasoala urcare unde toti profi au fost trasi cu troliul pe ultima portiune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ca sa revenim un pic la subiectul initial,am vazut bmw-urile in actiune la romaniacs,respectiv la prolog,urcari si coborari extreme..se comporta admirabil..la o urcare de expert/hobby unde 80% nu au dovedit-o din prima,bmw-ul a urcat impecabil,fara ajutor,fara nimic,bine..mai conteaza si pilotul dar motorul a functionat excelent..pana acum ma impresionat..sa vedem cum se descurca pana la final..pun o poza cu cea mai nasoala urcare unde toti profi au fost trasi cu troliul pe ultima portiune.. Attila Tu crezi sincer ca BWV ul a urcat singur?pilotul care a urcat cu BMW sunt convins ca putea sa ia oricare motocicleta de 450 in patru timpi in aceiasi stare de functionare cu aceleasi calitate de amortizor si se urca la feli!! Personal sunt convins de calitatea oricarei motociclete BMW.De fiecare data cand BMW a vrut sa faca o motocicleta de strada,turing,raliu,le-au facut de cea mai buna calitate si de foarte departe e cea mai buna fabrica europeana de motociclete. Cateodata am impresia cand ma uit pe forum ca motocicletele nu au nevoie de piloti. Din partea mea poti sa iau motocicleta din fotografie si sa incerc sa fac uricare ala greu si nu o sa reusesc sa fac!! Ar fii simplu sa cumperi KTM 250 al lui Cyril si totodata talentul lui.Am incercat 250 am avut dar pentru talent raman cu speranta.... cu prieteni patrick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Sunt de acord cu ce a scris Patrick mai sus, insa da de gandit daca intr-adevar numai pilotul cu BMW-ul a urcat din prima. De ce sa fi fost el chiar cel mai bun printre toti? Pe de alta parte, poate ca norocul l-a ajutat si nu motorul. Ma gandesc si eu la un X450, insa faptul ca este pe injectie ma cam pune pe ganduri, deoarece motoarele pe injectie nu pornesc fara baterie, iar la hard enduro ai toate sansele sa termini bateria. X450 nici nu are pedala, pe considerentul ca oricum nu porneste fara curent pana insa dam cu parerile fara ca cineva dintre noi sa fi mers cu un X450 (dar si cu EXC 450) , suntem off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) atillas, cand ziceai ca deschideti showrom-ul de bmw? ca as vrea si eu o motocicleta din asta performanta care merge singura, ca la ultimmele ture ktm ul meu ma pune la munca. Editat Septembrie 15, 2008 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ieri la redbull, pe urcarea aia cu stanca, banner cu sibiu 2007, doua bannere redbull, gerhard forster a fost ajutat la fel de mult ca si ceilalti piloti. ba, oamenii care trasesera de bmw se plangeau ca e greu. cel mai elegant a urcat paul bolton, aproape fare nici un pic de ajutor, si omul era cu husqvarna. aici eu nu inteleg ceva: toti piloti erau trasi/impinsi prin padure de 3/4 oameni. care este rostul atunci, sa ai portiuni (dese) de traseu, de care sa nu poti trece decat cu ajutoul publicului? oare nu se exagereaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 ce scriu eu si ce intelegeti voi..personal m-am referit strict la motoare..nu am scris ca ala e mai bun sau mai slab..mi-a placut cum s-au comportat motoarele si ATAT..nu fac reclama nici unei marci,ce e asa greu de priceput..doar ca am vrut sa vad pur si simplu din curiozitate ce stiu motoarele alea..iar paul bolton pe urcarea aia de zice mark,intr-adevar a ajuns primul si a urcat fara mult ajutor(pe draq)..am stat la 2 m cand a ajuns la 3/4 din urcare,a pierdut aderenta si au fost nevoiti sa il traga sus..problema a fost ca funia aia(nu pot sa ii spun coarda fiindca a fost o funie de canepa din aia cu care se leaga vacile sau caii pe camp)s-a rupt de 2 ori cand au incercat sa il tracteze cu scripetele.. ps nu vreau sa ma contrazic cu nimeni dar uite cum a urcat "aproape fara ajutor"Bolton.. ieri la redbull, pe urcarea aia cu stanca, banner cu sibiu 2007, doua bannere redbull, gerhard forster a fost ajutat la fel de mult ca si ceilalti piloti. ba, oamenii care trasesera de bmw se plangeau ca e greu. cel mai elegant a urcat paul bolton, aproape fare nici un pic de ajutor, si omul era cu husqvarna. mark.uite-te cum au tras de bolton si uite-te ca forster a urcat si restul pe motor mult mai lejer..si aici ma refer la stil de pilotaj nu la motor sau alte povesti atillas, cand ziceai ca deschideti showrom-ul de bmw?ca as vrea si eu o motocicleta din asta performanta care merge singura, ca la ultimmele ture ktm ul meu ma pune la munca. nu inteleg de unde ai dedus ca merge singura ???am zis ca doar s-a comportat admirabil..in ideea ca la erzberg au tot cedat piese.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) atillas, faci o confuzie, se face referire la urcarea cu stanca vis-a-vis de pensiunea Miranda, unde nu s-au ajutat pilotii cu funie (pentru ca nu era) ... pilotii au fost TOĂI ajutati manual de oameni/oficials. Singurul care a trecut fara niciun pic de ajutor a fost KTM-ul ala 2 wheel drive, ca stateam si ma uitam ca prostul ce facea ala pe portiunea aia imposibila. In rest toti au fost ajutati si primul ajuns (Bolton) si al doilea (BMW450) ...si ultimul, absolut toti. Am fost acolo, am pus mana serios la tras motoare, am vazut piloti Pro efectiv terminati fizic. Mai zicea cineva mai sus si sunt de acord, s-a exagerat cu traseele alea. Si nu-i vorba ca pui un Pro sa faca numai o (singura) urcare din aia cand e fresh, ca (probabil) o face. Problema e cand ii dai 150-200 KM pe zi (sau cum o fi) numai cu urcari si coborari din astea aproape imposibile ... Tu te referi la Urcarea aia care avea plecarea prin "poarta" RedBull. Am fost si acolo, am vazut, este extrem de grea. Dar mai era o urcare mai jos la vreo 150m de asta de cari zici tu, cea cu stanca multa SI INAINTE DE BANNERUL DE SUS traseul facea dreapta dupa care urma o portiune aproape imposibila, nu aveai de unde sa-ti iei avant, aderenta slaba rau ... parerea mea ca urcarea asta era mai dificila decat aia de i-au tras cu funia ... Editat Septembrie 15, 2008 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.