Sari la conținut

ij tuning


Vizitator stress_L&P
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P
io nu vad dece as strica dak o maresc cilindrea la 300, nui o modificare asa de mare, si dak ii adevarat fiabilitatea ligendara a mz-urilor, ar trebui sa reziste ambielaju si ambreiaju la o crestere de vreo 4-5 CP

222665[/snapback]

 

dap! dar mai e puuutiiiin, puuuuutin pana o sa fie gata! :D

 

p.s. legat de semnatura ta: e mikuni, nu mikumi! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 87
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

io nu vad dece as strica dak o maresc cilindrea la 300, nui o modificare asa de mare, si dak ii adevarat fiabilitatea ligendara a mz-urilor, ar trebui sa reziste ambielaju si ambreiaju la o crestere de vreo 4-5 CP

222665[/snapback]

nu e vorba doar de cresterea de putere ci si de cresterea de masa a pistonului, si de vibratiile care apar in motor.

p.s. mz vechi cu piston de trabant are aproape 300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba doar de cresterea de putere ci si de cresterea de masa a pistonului, si de vibratiile care apar in motor.  p.s. mz vechi cu piston de trabant are aproape 300

 

pai poty sa dai jos din piston nu? din cate am citit pe forum. numa tre sa ai grija sa fie echilibrat si la motoarele cu mai multe cilindrii sa aiba acelasi grutate

 

ce Mz vechi? de ES vorbesty? au standard piston de trabi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai poty sa dai jos din piston nu? din cate am citit pe forum. numa tre sa ai grija sa fie echilibrat si la motoarele cu mai multe cilindrii sa aiba acelasi grutate

 

ce Mz vechi? de ES vorbesty? au standard piston de trabi?

225721[/snapback]

la motoarele in 2t nu e bine sa dai jos din piston, trecerea lui prin dreptul porturilor si dimensiunile lui regleaza admisia si evacuarea.

Despre mz vechi vorbeam. Pistonul de trabant se pune atunci cand faci reparatie si cilindrul e prea uzat ca sa mai permita folosirea unui piston de reparatie de mz. In cazul asta capacitatea creste spre 300.

Si daca stiu eu bine mai exista etz de 300 nou facut in turcia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am gasit pe net ETZ 301, motoru seamana f mult cu cel de 250, diferenta la motor din cate stiu ii alesaju mai mare, de 75 parca sau 72, alt carburator(cred ca identic cu cel depe 251) si aprindere electronica cu senzor dinala cu magnet.

 

da unde drak gasesty motor dinasta???:unsure:

 

numa bine, asfalt uscat :rusinica:

 

post-6144-1124513625_thumb.jpgpost-6144-1124513643_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt.pepsi-daca vrei,iti dau nr de tel al unui prieten de are un ETZ modif cam cum vrei tu....set de 300,toba de aia..mai nou il semicareneaza...ce pot sa-ti spun este ca se defecteaza fff repede...are putere mai mare,dar vit.max a ramas la fel(zic eu) si vibreaza puternic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vazut aprindere electronica de trabant pusa pe jupiter.

modificare ff simpla: se prinde placuta cu circuite in locul platoului de platini, se scoate magnetul de pe axul lui si se monteaza pe un ax care provine din strunjirea camei (treaba de 5 min la strung, inclusiv tesiturile ca sa stea magnetul).

pozitia magnetului se determina inainte de strungaria, a.i. sa dea scanteie in zona de reglaj a avansului din placuta (asta se misca la fel ca platoul de platini)

omul zicea ca nu am ai avut treaba cu reglajul de muuuuult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de obicei asai, orice piesa mai avansata care se strica pe drum e mai greu de reparat sau improvizat ceva temporar, deci cat mai avansat ii ceva cu atat mai greu ii de reparat nu?

 

@dangero na deja ii maine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na k am incurcat topicurile...da tot despre tine era vorba..acu revenind la ij tunning:eu pe jupiter aveam montate doua carburatoare...de-alea de jawa-jikov,demara mai bine,iar consumu nu crestea cu mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...