Vizitator stress_L&P Postat August 12, 2005 Share Postat August 12, 2005 io nu vad dece as strica dak o maresc cilindrea la 300, nui o modificare asa de mare, si dak ii adevarat fiabilitatea ligendara a mz-urilor, ar trebui sa reziste ambielaju si ambreiaju la o crestere de vreo 4-5 CP 222665[/snapback] dap! dar mai e puuutiiiin, puuuuutin pana o sa fie gata! p.s. legat de semnatura ta: e mikuni, nu mikumi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 io nu vad dece as strica dak o maresc cilindrea la 300, nui o modificare asa de mare, si dak ii adevarat fiabilitatea ligendara a mz-urilor, ar trebui sa reziste ambielaju si ambreiaju la o crestere de vreo 4-5 CP 222665[/snapback] nu e vorba doar de cresterea de putere ci si de cresterea de masa a pistonului, si de vibratiile care apar in motor. p.s. mz vechi cu piston de trabant are aproape 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 nu e vorba doar de cresterea de putere ci si de cresterea de masa a pistonului, si de vibratiile care apar in motor. p.s. mz vechi cu piston de trabant are aproape 300 pai poty sa dai jos din piston nu? din cate am citit pe forum. numa tre sa ai grija sa fie echilibrat si la motoarele cu mai multe cilindrii sa aiba acelasi grutate ce Mz vechi? de ES vorbesty? au standard piston de trabi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 pai poty sa dai jos din piston nu? din cate am citit pe forum. numa tre sa ai grija sa fie echilibrat si la motoarele cu mai multe cilindrii sa aiba acelasi grutate ce Mz vechi? de ES vorbesty? au standard piston de trabi? 225721[/snapback] la motoarele in 2t nu e bine sa dai jos din piston, trecerea lui prin dreptul porturilor si dimensiunile lui regleaza admisia si evacuarea. Despre mz vechi vorbeam. Pistonul de trabant se pune atunci cand faci reparatie si cilindrul e prea uzat ca sa mai permita folosirea unui piston de reparatie de mz. In cazul asta capacitatea creste spre 300. Si daca stiu eu bine mai exista etz de 300 nou facut in turcia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 20, 2005 Share Postat August 20, 2005 cu calitatea turceasca, evident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 20, 2005 Share Postat August 20, 2005 io am gasit pe net ETZ 301, motoru seamana f mult cu cel de 250, diferenta la motor din cate stiu ii alesaju mai mare, de 75 parca sau 72, alt carburator(cred ca identic cu cel depe 251) si aprindere electronica cu senzor dinala cu magnet. da unde drak gasesty motor dinasta??? numa bine, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat August 21, 2005 Share Postat August 21, 2005 pt.pepsi-daca vrei,iti dau nr de tel al unui prieten de are un ETZ modif cam cum vrei tu....set de 300,toba de aia..mai nou il semicareneaza...ce pot sa-ti spun este ca se defecteaza fff repede...are putere mai mare,dar vit.max a ramas la fel(zic eu) si vibreaza puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 21, 2005 Share Postat August 21, 2005 da zimi nr lui de tel sau adresa de mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat August 21, 2005 Share Postat August 21, 2005 maine e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2005 Share Postat August 21, 2005 Azi am vazut aprindere electronica de trabant pusa pe jupiter. modificare ff simpla: se prinde placuta cu circuite in locul platoului de platini, se scoate magnetul de pe axul lui si se monteaza pe un ax care provine din strunjirea camei (treaba de 5 min la strung, inclusiv tesiturile ca sa stea magnetul). pozitia magnetului se determina inainte de strungaria, a.i. sa dea scanteie in zona de reglaj a avansului din placuta (asta se misca la fel ca platoul de platini) omul zicea ca nu am ai avut treaba cu reglajul de muuuuult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 22, 2005 Share Postat August 22, 2005 Da,Zidu, dar si cand se strica acolo ai ramas!La cea clasica scoti smirghelul,freci,freci... si ajungi acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 22, 2005 Share Postat August 22, 2005 pai de obicei asai, orice piesa mai avansata care se strica pe drum e mai greu de reparat sau improvizat ceva temporar, deci cat mai avansat ii ceva cu atat mai greu ii de reparat nu? @dangero na deja ii maine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat August 26, 2005 Share Postat August 26, 2005 na k am incurcat topicurile...da tot despre tine era vorba..acu revenind la ij tunning:eu pe jupiter aveam montate doua carburatoare...de-alea de jawa-jikov,demara mai bine,iar consumu nu crestea cu mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.