Skywalker Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 Sa va povestesc... vineri, cu doi amici, am plecat la o plimbare scurta... La intoarecere, in zona unor dealuri, mi se aprinde lumina la bord -->temperatura la apa....nasol...ajung imdeiat in varf, la vale se stinge, zic : OK,las ca merge.. La urmatorul, la fel....si cum trageam eu asa la deal cu becul aprins, la un moment dat mi s-a oprit motorul ( era in sarcina, turat, nu am schimbat viteza...).Cel din spate m-a ocolit f greu, pt ca la deal nu se astepta sa opresc brusc in mijlocul strazii( aveam vreo 60).s-a auzit si un zgomot destul de puternic, care combinat cu franarea rotii m-a facut sa cred ca voi pleca remorcat de acolo. Dupa vreo 5 minute de cascat ochii pe la motor, nimic deosebit..dau sa pornesc---nimic...ii dau drumul la vale, porneste... am venit asa incetisor cu ea, am umplut radiatorul cu apa ( cred ca scapa...)si n-am mai avut treaba.. Intrebare : Exista vreun sistem pe la motoarele astea ca daca esti atat de prost incat sa nu opresti cand creste mult temperatura, sa iti opreasca motorul sa nu se intample ceva mai grav? Asta a fost concluzia dupa ce ne-am tot invartit in jurul motorului...am ami mers atunci cca 80 km, de atunci incoace inca vreo 100, nici o problema...Daca stie cineva detalii, e bine de stiut, ca sincer sa va spun, m-am cam speriat un pic, deja ma cautam prin buzunare de bani de reparat motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 (editat) sistemul respectiv se cheama "inec" adica se incinge motorul>se incalzesc excesiv carburatoarele> benzina din camera de nivel constant> se evapora si trece in in admisie > amestec prea bogat > motor inecat. zi merci ca nu l-ai calat. apropo: pune antigel in radiator. Marea majoritate a motocicletelor au temperaturi de lucru foarte aproape de 100 C asa ca apa ti-o cam scuipa afara... Editat Iunie 13, 2005 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 13, 2005 Autor Share Postat Iunie 13, 2005 hmm........ mda... antigel aveam, atunci am pus un pic de apa ca ....aia am gasit... nu mi-e clar daca pierde apa pe undeva(spart) sau daca pe supraplin din cauza faptului ca fierbe apa...oi vedea.... Mersi mult, sper sa nu mai am probleme pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 13, 2005 Share Postat Iunie 13, 2005 zgomot ciudat + oprire foarte brusca = motor calat - calajul pistonului pe camasa. In unele cazuri nu are consecinte vizibile imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 14, 2005 Autor Share Postat Iunie 14, 2005 pai acum imi merge f bine motorul, crezi ca ar avea consecinte ulterioare? ca de ex deformarea pistonului, segmenti buliti..etc ? io nu-s foarte lamurit ce s-a intamplat, dar acum merge bine... Daca apar noutati va tin la curent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 e posibil sa nu fi patit mai nimic. daca merge bine atunci asta e si nu mai repeta experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 14, 2005 Autor Share Postat Iunie 14, 2005 sa stii ca m-am cam convins si eu...mi-a fost un pic teama,pt ca era f complicat sa vina cineva cu remorca dupa mine...etc....plus reparatia motorului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 La mine la motocicleta exista un sistem de protectie. Dar la astea noi... nu stiu, nu garantez. Pe vremuei, in anii '80, la BMW-uri, calculatorul aprindea un bec pe bord cand temperatura apei ajungea la 103 grade si inchidea automat injectia la 111 grade tocmai ca sa nu calezi motorul. Dar astea noi, cu carburator... nu mai stiu! ) Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 14, 2005 Autor Share Postat Iunie 14, 2005 la mine s-a aprins becul si s-a si oprit jucaria... ar fi exact semnalmentele la ceea ce spui tu, probabil opreste aprinderea, ca atare se ineaca ..si ajungem tot unde se vorbea mai devreme.. Din pacate nu gasesc pe nicaieri documentatie despre acest motor, si prin tara nu am aflat sa mai aibe cineva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Iunie 14, 2005 Share Postat Iunie 14, 2005 la mine s-a aprins becul si s-a si oprit jucaria...ar fi exact semnalmentele la ceea ce spui tu, probabil opreste aprinderea, ca atare se ineaca ..si ajungem tot unde se vorbea mai devreme.. Din pacate nu gasesc pe nicaieri documentatie despre acest motor, si prin tara nu am aflat sa mai aibe cineva . salut am un amic care are o gilera nu stiu exact modelul dar este (cred de 125 cc) si daca vrei pot sa-ti dau nr de tel poate stie el ceva (tipu a luat-o in leasing si cred ca aia i-or fi dat ceva documntatie ..) nr. meu de tel 0722125244 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.