florinmotoare Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 azi cand am ajuns la atelier am ramas uimit de pata de aproximativ un metru de sub nipru,vineri ii pusesem ulei si aveam totusi probleme cu becul de ulei,adik statea aprins am comandat chiar si sonda noua de la dany,schimbasem si pompa de ulei m-am uitat la baie,si nu era nimic pe langa ea,am dat cu degetul si tot nimic,era doar o picatura pe surubul din fata care tine motorul pe cadru am culcat motorul pe o parte si a inceput sa curga constant un fir de ulei,tot pe langa suportul de fata al motorului,e clar acolo era fisura care impiedica uleiul sa stea in motor si sa-si faca treaba am doua variante de remediere:1 sudez carterul,daca am acces in zona aia 2 si dupa mine cea mai buna varianta,schimb carterul cu unul pe care il am in atelier si nu are decat cam 100km pe o motocicleta dar nu am temei legal si trebuie sa ma indrumati voi cei care ati mai facut asta ce fac cu seriile? cum omologhez carterul nou daca nu am acte? sau unde gasesc un set de poansoane cu care sa pot bate seriile pe noul carter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Nu cauta nici un panson! Pune motorul nou si mergi la RAR pt identificare. Eu asa am procedat acu 2 luni. Am avut de facut ITP-ul. M-am programat, m-am dus cu carterul nou (care nici el nu avea serie pansonata original, dar nu era seria mea). Pt motor nu ai nevoie de nici un document si nu tre sa dai nici o declaratie. Te va costa in jur de 70ron sa iti treaca in carte noua serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 si aveai acte pe motorul nou? eu nu am act de provenienta al acestui carter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 pentru sudura in aluminiu recomand http://www.durafix.ro/ uita-te si la filmulete totusi daca ai carter nou schimba-l si pe asta il repari "de rezerva" numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) NASOALA SITUATIE... DE BLOC MOTOR FISURAT N-AM AUZIT PANA ACUM... chiulase fisurate da , da blocul motor....l-ai strans tare in cadru? nu trebuie strans prea tare in suporturi, ca nu ies piulitzele daca dai cu ceva loctite pe ele si filet! bine ca n-ai ajuns la schimbat piese MAJORE , inutil ... MOTORUL E PIESA DE SCHIMB! poti sa-l schimbi de cate ori vrei(scuza pentru R.A.R.? "S-A CRAPAT IAR BLOCUL MOTOR...CE SA-I FAC DACA AM GHINION?!" ) SPOR LA TREABA! ah, uitam: si sudura sa o faci NUMAI IN WIG, ca iese cel mai bine! (acuma depinde din ce tip de "mamaliga de aliaj de aluminiu" este facut blocul motor... ca e de la ucraina...nu JAPAN...) Editat Mai 12, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 mare dreptate ai ,mi-am adus aminte cand l-am pus pe cadru l-am strans cu putere,acolo a fost buba daca toti ziceti ca nu e nevoie de act la rar il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 te costa 60 Ron modificarea in cartea tehnica + niste ore de munca degeaba cand poti suda si salvezi un carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 ai dreptate si tu alekule si te-am sunat tocmai pentru ca vroiam sa stiu daca mai pot salva si carterul care il am acum pe motor,dar la mine nu e chiar asa mult de munca ,carterul pe care il am de schimb e de fapt un motor care are inclusiv ,arbore cota zero,axa cu came montata,distributia,si mai am de montat setul motor de pe motorul actual,pompa de ulei si inca ceva maruntisuri pe care nu le mai enumar acum in principiu ma interesa cat de legal este schimbarea asta avand in vedere ca eu nu am nici un fel de act de provenienta al acestui carter pe locul doi intervine si sudarea carterului actual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Daca crezi ca fisura a aparut din cauza prinderii pe cadru, vezi precis care-i cauza si remediazo altfel este posibil ca sudura sa nu tina si fisura sa reapara. Fa si tu o poza ca sa-ntelegem si noi despre ce este vorba. Acolo, pt fixare sunt niste distantieri si o brida metalica, unde ai gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 pai am pus distantierii dar am strans pana i-au iesit matele pe acolo,asta a fost greseala mea,acum o sa fie invatare de minte la carterul nou pun axele alea filetate noi si le strang cu cheia dinamometrica ca doar de asta a fost inventata sa o folosim ,asa imi trebuie daca am strans ca ghiolbanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.