CZU Postat Iunie 17, 2005 Share Postat Iunie 17, 2005 Am un bidon de 2l sigilat de Texaco Eurotex 20W50. Cred ca are cam 3ani dar nu a fost desigilat. Sper sa nu fie expirat. Ma gandeam sa il pun in motor cu niste aditiv 2+2. Dati si voi cu parerea, merge? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Iunie 18, 2005 Share Postat Iunie 18, 2005 eu am ceva hexol tot asa 20w...si l-am bagat si cu ceva aditiv....nu mai stiu de care da era de ala ieftin...si nu am treaba...am fost la bacau am venit acasa ...e bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Iunie 19, 2005 Autor Share Postat Iunie 19, 2005 a mai folosit cineva Texaco? cum merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 19, 2005 Share Postat Iunie 19, 2005 mai avand in vedere ca nepra a fost facuta sa mearga cu ulei de cacao, zic eu ca merge! acum mai e o faza: daca a mers cu ulei sintetic poti sa-i pui mineral sau semi-sintetic, daca a mers cu mineral cica nu merge sa-i pui sintetic... acum nu stiu cat de adevarat e ca am auzit si eu dar suna logic! gandeste-te ca ala sintetic e mai subtire si jocurile aparute in timpul functionarii cu asa ceva sunt mai mici (protejeaza si mai bine motoru' ca deh, e sintetic) si ala mineral e "mai din topor" ca sa zic asa si formeaza cu totul altfel motoru! oricum rezumatu e ca motoru' se uzeaza intr-un fel su sintetic si in altu' cu mineral! poate spune cineva mai avizat decat mine daca e adevarat ce am auzit sau nu! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 In Motlife nr curent vorbeste de calitatea uleiului. Aia de la API (American Petroleum Institut) au impus niste categorisiri si in functie de calitate. Astfel API SA e cel mai prost, API SJ e cel mai bun. Texaco e API SJ Elf e API SF => conform API, Texaco e mai bun. In fond Texaco e si mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 20, 2005 Share Postat Iunie 20, 2005 Bai , intreb, e buna dfe ceva 2+2 aditivul ala de ~130 000 la conserva? L-am bagat impreuna cu uleiul in Ural si mi s-a parut foarte vascos, lipicios, o fi bun sau mai bine bagam ulei in locul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Eu am bagat aditiv 2+2 la nipru si merge brici si nici nu mai palpaie becul de vascozitate la semafor chiar daca o incing si nitel mai mult.Ulei am bagat tot "2+2"(20W50),deocamdata pare bun si am deja vreo 600 km cu el.Nu ma pronunt inca,este deocamdata in testari! PS. Faza cu Texaco ca-i SJ si Elf-ul nu stiu ce,cred eu ca mai e si putina gargara;daca nu ma insel Texaco e american asa ca ce zice API nu stiu cat de obiectiv e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2005 Share Postat Iunie 22, 2005 Anu' trecut aveam ulei Petrom 15W40 care e cam porcarie pt. pus la Nipru si nu mi s-a stins niciodata becu' de la pompa cand se incingea tare prin oras... Acum am OMV 20W50 cum trebuie, si merge bine (bine nu simt diferenta, poate simte el inauntru), presiunea e ca lumea, daca scot capacele de la Q-lase arunca un jet (fierbinte ) la distanta mare de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.