CrashTestPilot Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 mama da care te-a injurat nu s-a jucat ... cred ca stim ama2 cine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 asta e,noi sa fim sanatosi,si eu trebuie sa ma apuc de a mea ca a facut 33.000 anu asta si in afara de ulei si gaz nu a mai vazut altceva,si eu am de muncit un pic,oricum nu e ce ai tu,imi pare rau asta e,drumuri bune sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 asta e,noi sa fim sanatosi,si eu trebuie sa ma apuc de a mea ca a facut 33.000 anu asta si in afara de ulei si gaz nu a mai vazut altceva,si eu am de muncit un pic,oricum nu e ce ai tu,imi pare rau asta e,drumuri bune sa ai se zice la mai multe stunturi sa faci tot raul spre bine... am gasit piesa majora Chiuloasa de 1000 de dolari ...o iau zilele astea urmeaza pistonul si cred ca motorul o sa fie vazut pe o roata in decembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 .... am gasit piesa majora Chiuloasa de 1000 de dolari .... pe unde ai gasit tu chiuloasa pentru wr nu cumva se mai gaseste o chiuloasa de yz-2004, stiu pe cineva care are urgenta nevoie. daca se poate, da un semn. succes la reparatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 pe unde ai gasit tu chiuloasa pentru wr nu cumva se mai gaseste o chiuloasa de yz-2004, stiu pe cineva care are urgenta nevoie. daca se poate, da un semn. succes la reparatii! am gasit-o la cineva care avea piese de rezerva pt un wr care il vindea mai am cateva piese ramase dupa reparatie daca il intereseaza am un ambreiaj complet cu bloc motor cu tot pedala de kick si alte piese pt detalii prv care aveti nevoie de piese bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adam.adrian Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 (editat) am avut un yz nou cumparat in decembrie 2005 din magazin,iar acum de 3 saptamani l-am vandut(in stare impecabila)si mi-am luat unul nou nout.puteam sa aleg intre multe modele,dar tot Yamaha am ales.de ce?nu i-am facut nimic in 3 ani!!!si am fost si la nenumarate concursuri,si la nenumarate plimbari!!! Editat Noiembrie 15, 2008 de adam.adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 am avut un yz nou cumparat in decembrie 2005 din magazin,iar acum de 3 saptamani l-am vandut(in stare impecabila)si mi-am luat unul nou nout.puteam sa aleg intre multe modele,dar tot Yamaha am ales.de ce?nu i-am facut nimic in 3 ani!!!si am fost si la nenumarate concursuri,si la nenumarate plimbari!!! sper ca si mie sa imi tina la fel de bine dupa reparatie ...sper sa nu am probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 (editat) Salut, A avut cineva nevoie sau incercat sa coboare inaltimea la un WR? Ca incepator mi-ar fi util sa pot pune mai bine piciorul jos. Pe teren drept sa zicem ca ma descurc dar in teren accidentat am mari sanse sa nu mai ajung cu picioarele jos ... si urmeaza bufff. Am citit pe undeva ca din fabrica se poate cobori cam 1 inch si cu 'lowering link' mai mult. Daca as reusi sa o cobor macar 1 inch tot as fi multumit. Stiu ca ar trebui coborit si din suspensie spate si din furca fata. Pe spate as avea o idee ..am vazut un filet si doua piulite pe cilindrul de suspensie spate ..probabil trebuie desurubate. Pe fata, n-am nici o idee ..dar stiu ca furca fata e o 'inginerie' cam complicata. Ma astept sa se modifice ciclistica dar daca cobor si fata si spatele cu 1 inch banui ca n-ar fi asa de grav ... nu? Orice idee sau sfat sunt bine venite. Multumesc, Vapi Intre timp am gasit eu un link cu variante de a cobora inaltimea. Cea mai buna pare a fi cea cu lowering link. Mie mi se pare cam scumpa (~$230) piesa care trebuie inlocuita. Ma gindesc sa recalculez SAG-ul pentru ca nu stiu cit de greu a fost fostul proprietar. Daca a fost mai greu ca mine si si-a ajustat SAG-ul dupa greutatea lui e posibil ca SAG-ul calculat cu mine sa fie cam mic. Marindu-l la valoarea normala, am sanse sa cobor seaua putin ... iar daca castig 2 cm e super. Gresesc undeva in scenariul de mai sus? Editat Decembrie 10, 2008 de vapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Poate va prinde bine la vreunul si nu ati vazut anuntul (rezervor plastic Yamaha WR +YZ 400 - 100 Euro, nou): /index.php?...t&p=1630174 Editat Decembrie 19, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 intrebare ....voi ce uleti folositi la wr-uri? ce service-uri le faceti voi si la cat timp ???.....eu am un wr 400 modificat sm ...(desi nu merg f mult in regimul de comepetie ca cel descris in manual) ma gandesc sa ii schimb uleiul la 1000 km filtru de aer spalat pe la 500 km ... desi nu merg cu el prin mult praf... alte intretineri...???? stie cineva lantul de distributie il schimbati la un sezon ? am auzit ca cica asa este recomandat pt cei de la competitii ....dar in regimul de folosire normal nu vad sa fie obligatoriu ...astept ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) intrebare ....voi ce uleti folositi la wr-uri? ce service-uri le faceti voi si la cat timp ???.....eu am un wr 400 modificat sm ...(desi nu merg f mult in regimul de comepetie ca cel descris in manual) ma gandesc sa ii schimb uleiul la 1000 km filtru de aer spalat pe la 500 km ... desi nu merg cu el prin mult praf... alte intretineri...???? stie cineva lantul de distributie il schimbati la un sezon ? am auzit ca cica asa este recomandat pt cei de la competitii ....dar in regimul de folosire normal nu vad sa fie obligatoriu ...astept ... Verifici intinzatorul,de acolo iti dai seama repede de starea lantului(adica din cat mai e de intins ) Editat Decembrie 19, 2008 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Verifici intinzatorul,de acolo iti dai seama repede de starea lantului(adica din cat mai e de intins ) si cum se verifica de la intinzator ? lantul din cate stiu eu se mai si gripeaza ca se cam macina tijele interioare de la lamelele din care sunt compuse...al meu cel putin ...cred ca s-a bulit din cauza lantului ca a sarit de la punct verifica cineva jocul la supape ??? ca la manual scrie sa faci asta pe la 500 km(la fel in regim de competitie).... inca o intrebare...bujie iridium a pus cineva? vre=o modificare? eventual un nume si cod de bujie daca a fost vre-o modificare in bine Editat Decembrie 19, 2008 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 si cum se verifica de la intinzator ? lantul din cate stiu eu se mai si gripeaza ca se cam macina tijele interioare de la lamelele din care sunt compuse...al meu cel putin ...cred ca s-a bulit din cauza lantului ca a sarit de la punct verifica cineva jocul la supape ??? ca la manual scrie sa faci asta pe la 500 km(la fel in regim de competitie).... inca o intrebare...bujie iridium a pus cineva? vre=o modificare? eventual un nume si cod de bujie daca a fost vre-o modificare in bine Scoti intinzatorul si lasi afara la maxim,dupa aia pui la loc si vezi cat a ramas afara(atat are de intins),dar ai grija sa nu sare distributia.Cu bujie de iridiu porneste mai bine.De verificat joc supape nu stiu ce sa zic ca foloseti mult motorul la turatie maxima(in regim offroad la an verificam,ca nu observam nici o modificare,si dupa un timp pot sa zic ca aprope ca am uitat)Am vazut yz 400 din '98 la care prin 2002 toate era in limitele admise de producator,dar oricum verificarea la timp nu strica niciodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 Poate va prinde bine la vreunul si nu ati vazut anuntul (rezervor plastic Yamaha WR +YZ 400 - 100 Euro, nou): /index.php?...t&p=1630174 nu`i nou rezervorul ..a fost folosit dar f putin, nu prea are zgarieturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Scoti intinzatorul si lasi afara la maxim,dupa aia pui la loc si vezi cat a ramas afara(atat are de intins),dar ai grija sa nu sare distributia.Cu bujie de iridiu porneste mai bine.De verificat joc supape nu stiu ce sa zic ca foloseti mult motorul la turatie maxima(in regim offroad la an verificam,ca nu observam nici o modificare,si dupa un timp pot sa zic ca aprope ca am uitat)Am vazut yz 400 din '98 la care prin 2002 toate era in limitele admise de producator,dar oricum verificarea la timp nu strica niciodata... ce ulei bagi in ea si la cat faci schimbul?....schimbi mereu si filtrul sau odata la doua schimburi de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 ce ulei bagi in ea si la cat faci schimbul?....schimbi mereu si filtrul sau odata la doua schimburi de ulei? eu cand aveam wr si yz foloseam Putoline 10W40 Offroad 4+,ca aveam experinte bune cu el(dar poti folosi linistit orice ulei sintetic de motocicleta ex Yacco,Motorex,Motul etc.),si schimbam la 500km,sau 20 ore de functionare(chiar dac in cazul wr-ului se putea merge si mai mult) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 1, 2009 Share Postat Ianuarie 1, 2009 eu cand aveam wr si yz foloseam Putoline 10W40 Offroad 4+,ca aveam experinte bune cu el(dar poti folosi linistit orice ulei sintetic de motocicleta ex Yacco,Motorex,Motul etc.),si schimbam la 500km,sau 20 ore de functionare(chiar dac in cazul wr-ului se putea merge si mai mult) eu nu merg in conditii de offroad....am roti supermoto si cred ca la 1000 de km e ok .. o sa bag motul 7100 am inteles ca este fff bun cand se trezeste lumea din betie si mai intra pe forum rog sa imi raspunda si mie care stie ce trebuie sa comand din poza de mai jos daca trebuie sa inlocuiesc cuiul pantou sau cum se scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 eu nu merg in conditii de offroad....am roti supermoto si cred ca la 1000 de km e ok .. o sa bag motul 7100 am inteles ca este fff bun cand se trezeste lumea din betie si mai intra pe forum rog sa imi raspunda si mie care stie ce trebuie sa comand din poza de mai jos daca trebuie sa inlocuiesc cuiul pantou sau cum se scrie nr 25 e ansamblul care-ti trebe(ai incercat daca inchide k lumea?)ca poate s-a umblat nivelul de benzina in carb(si de aia iti curge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 ce trebuei sa ii fac mai exact ? nu prea ma pricep sa ii fac reglajul la carburator si manualul pe care il am e cam varza nu se intelege nimic din poze sunt negre ,,,poate imi da cineva unu de 426 sau genu care are carb fcr 39 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 ce trebuei sa ii fac mai exact ? nu prea ma pricep sa ii fac reglajul la carburator si manualul pe care il am e cam varza nu se intelege nimic din poze sunt negre ,,,poate imi da cineva unu de 426 sau genu care are carb fcr 39 mm am eu manual pentru wr400f si wr426f, nu este scanat. se vede perfect. daca il vrei baga idul meu (crysssz) pe mess si ti-l trimit...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) am eu manual pentru wr400f si wr426f, nu este scanat. se vede perfect. daca il vrei baga idul meu (crysssz) pe mess si ti-l trimit...bafta Salut cryssz! Si eu caut de ceva timp manualele de la 400F si 426F. Ma poti ajuta daca iti dau pe PM adresa mea de mail? Sau iti e ok sa le scanezi si sa le pui aici: http://www.manualedereparatie.info/ Bafta si numai bine ! Editat Ianuarie 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) intrebare ... uleiul din cutia de viteze se schimba separat? adica daca il torni pe la joja din cadru nu ajunge si in ambreiaj? am un wr 400 din 99 Editat Ianuarie 16, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 nasoala treaba, poate fi orice, de la supapa(daca are joc mare sare pastila din capul ei si o ia la plimbare) la distributie, oricum ar fi e cam naspa daca s-a blocat motorul.desfa-l si vezi ce-i bulit. piese in bucuresti poti comanda in cotroceni la mymoto din cate stiu 10-12zile, mai sunt niste baieti prin covasna care aduc mai rapid (iti dau pm daca ai nevoie) si mai incearca la orestte de pe forum. daca vrei ieftin si cumperi mai mult merita de aici: http://www.bikebandit.com/ nu-ti recomand sub nici o forma reprezentantele yamaha asta in cazul in care nu vrei sa astepti cu lunile ce-ai comandat. si ai grija pe cine lasi sa-si bage nasu in mobra. succes! la yamaha sunt piese care ajung si in 7 zile. cele mai multe vin in 14 zile. pt wr am foarte multe consumabile pe stoc. daca vrei sa-si bage cineva nasul hai la noi, am mecanicul meu de curse. ce zici? o merge? bafta, cip intrebare ... uleiul din cutia de viteze se schimba separat? adica daca il torni pe la joja din cadru nu ajunge si in ambreiaj? am un wr 400 din 99 salut. ai grija cum schimbi uleiul. trebuie sa dai drumul si la uleiul din cadru si la cel din motor. parca sun in total 3 suruburi, nu mai tin minte. nu exista ulei pt cutie viteze. adica nu ai ulei separat,cutie si motor. nu uita dupa ce schimbi uleiul sa aerisesti motorul de la surubul din cilindru pe dreapta. bafta. daca nu te descurci te astept la noi la service. www.motociclete.com.ro. eu nu merg in conditii de offroad....am roti supermoto si cred ca la 1000 de km e ok .. o sa bag motul 7100 am inteles ca este fff bun cand se trezeste lumea din betie si mai intra pe forum rog sa imi raspunda si mie care stie ce trebuie sa comand din poza de mai jos daca trebuie sa inlocuiesc cuiul pantou sau cum se scrie il am pe stoc. nu te mai complica. te astept la magazin. cip Salut, A avut cineva nevoie sau incercat sa coboare inaltimea la un WR? Ca incepator mi-ar fi util sa pot pune mai bine piciorul jos. Pe teren drept sa zicem ca ma descurc dar in teren accidentat am mari sanse sa nu mai ajung cu picioarele jos ... si urmeaza bufff. Am citit pe undeva ca din fabrica se poate cobori cam 1 inch si cu 'lowering link' mai mult. Daca as reusi sa o cobor macar 1 inch tot as fi multumit. Stiu ca ar trebui coborit si din suspensie spate si din furca fata. Pe spate as avea o idee ..am vazut un filet si doua piulite pe cilindrul de suspensie spate ..probabil trebuie desurubate. Pe fata, n-am nici o idee ..dar stiu ca furca fata e o 'inginerie' cam complicata. Ma astept sa se modifice ciclistica dar daca cobor si fata si spatele cu 1 inch banui ca n-ar fi asa de grav ... nu? Orice idee sau sfat sunt bine venite. Multumesc, Vapi Intre timp am gasit eu un link cu variante de a cobora inaltimea. Cea mai buna pare a fi cea cu lowering link. Mie mi se pare cam scumpa (~$230) piesa care trebuie inlocuita. Ma gindesc sa recalculez SAG-ul pentru ca nu stiu cit de greu a fost fostul proprietar. Daca a fost mai greu ca mine si si-a ajustat SAG-ul dupa greutatea lui e posibil ca SAG-ul calculat cu mine sa fie cam mic. Marindu-l la valoarea normala, am sanse sa cobor seaua putin ... iar daca castig 2 cm e super. Gresesc undeva in scenariul de mai sus? bravo asta trebuie sa faci, sa verifici sag si free sag. sa vezi daca este cazul sa schimbi arcul. din pacate cu alte artifii castigi intr-o parte si pierzi in alta. din fata poti cobora 5 mm. daca cobori mai mult iesi din parametri bafta, cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) salut. ai grija cum schimbi uleiul. trebuie sa dai drumul si la uleiul din cadru si la cel din motor. parca sun in total 3 suruburi, nu mai tin minte. nu exista ulei pt cutie viteze. adica nu ai ulei separat,cutie si motor. nu uita dupa ce schimbi uleiul sa aerisesti motorul de la surubul din cilindru pe dreapta. bafta. daca nu te descurci te astept la noi la service. www.motociclete.com.ro. il am pe stoc. nu te mai complica. te astept la magazin. cip sa inteleg ca mai este un surub pt aerisit motorul? as vrea sa trec pe la voi sa vedeti ceva si pe la motor am un sunet ciudat poate stiti despre ce este vb si inca o intrebare...cat ma costa sa imi bag si eu nitrogen in amortizorul spate? intrebare pt cei care au wr 450 ma intereseaza sa imi cumpar o codita de wr 450 la un wr 400 si vreau sa stiu daca difera punctele de pindere...daca as putea sa vin cu motocicleta sa le vad pe aman2 daca difera as fi recunascator ...dau o bere celui care ma ajuta Editat Ianuarie 19, 2009 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 (editat) salut. ai grija cum schimbi uleiul. trebuie sa dai drumul si la uleiul din cadru si la cel din motor. parca sun in total 3 suruburi, nu mai tin minte. nu exista ulei pt cutie viteze. adica nu ai ulei separat,cutie si motor. nu uita dupa ce schimbi uleiul sa aerisesti motorul de la surubul din cilindru pe dreapta. bafta. daca nu te descurci te astept la noi la service. www.motociclete.com.ro. il am pe stoc. nu te mai complica. te astept la magazin. cip sa inteleg ca mai este un surub pt aerisit motorul? as vrea sa trec pe la voi sa vedeti ceva si pe la motor am un sunet ciudat poate stiti despre ce este vb si inca o intrebare...cat ma costa sa imi bag si eu nitrogen in amortizorul spate? intrebare pt cei care au wr 450 ma intereseaza sa imi cumpar o codita de wr 450 la un wr 400 si vreau sa stiu daca difera punctele de pindere...daca as putea sa vin cu motocicleta sa le vad pe aman2 daca difera as fi recunascator ...dau o bere celui care ma ajuta revizie la amortizor spate manopera ieftina. te astept la magazin cand poti, cu un telefon in prealabil 0722 293206 Editat Februarie 27, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.