Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 339
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

asta e,noi sa fim sanatosi,si eu trebuie sa ma apuc de a mea ca a facut 33.000 anu asta si in afara de ulei si gaz nu a mai vazut altceva,si eu am de muncit un pic,oricum nu e ce ai tu,imi pare rau asta e,drumuri bune sa ai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e,noi sa fim sanatosi,si eu trebuie sa ma apuc de a mea ca a facut 33.000 anu asta si in afara de ulei si gaz nu a mai vazut altceva,si eu am de muncit un pic,oricum nu e ce ai tu,imi pare rau asta e,drumuri bune sa ai

 

 

 

se zice la mai multe stunturi sa faci :D tot raul spre bine... am gasit piesa majora Chiuloasa de 1000 de dolari ...o iau zilele astea urmeaza pistonul si cred ca motorul o sa fie vazut pe o roata in decembrie

:P :lol: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... am gasit piesa majora Chiuloasa de 1000 de dolari ....

:drink: :moto: :sick:

 

pe unde ai gasit tu chiuloasa pentru wr nu cumva se mai gaseste o chiuloasa de yz-2004, stiu pe cineva care are urgenta nevoie. daca se poate, da un semn.

 

succes la reparatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe unde ai gasit tu chiuloasa pentru wr nu cumva se mai gaseste o chiuloasa de yz-2004, stiu pe cineva care are urgenta nevoie. daca se poate, da un semn.

 

succes la reparatii!

 

 

am gasit-o la cineva care avea piese de rezerva pt un wr care il vindea mai am cateva piese ramase dupa reparatie daca il intereseaza

am un ambreiaj complet cu bloc motor cu tot pedala de kick si alte piese pt detalii prv care aveti nevoie de piese

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut un yz nou cumparat in decembrie 2005 din magazin,iar acum de 3 saptamani l-am vandut(in stare impecabila)si mi-am luat unul nou nout.puteam sa aleg intre multe modele,dar tot Yamaha am ales.de ce?nu i-am facut nimic in 3 ani!!!si am fost si la nenumarate concursuri,si la nenumarate plimbari!!!

post-16052-1226742010_thumb.jpg

post-16052-1226742085_thumb.jpg

post-16052-1226742121_thumb.jpg

Editat de adam.adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut un yz nou cumparat in decembrie 2005 din magazin,iar acum de 3 saptamani l-am vandut(in stare impecabila)si mi-am luat unul nou nout.puteam sa aleg intre multe modele,dar tot Yamaha am ales.de ce?nu i-am facut nimic in 3 ani!!!si am fost si la nenumarate concursuri,si la nenumarate plimbari!!!

 

 

sper ca si mie sa imi tina la fel de bine dupa reparatie ...sper sa nu am probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

A avut cineva nevoie sau incercat sa coboare inaltimea la un WR? Ca incepator mi-ar fi util sa pot pune mai bine piciorul jos. Pe teren drept sa zicem ca ma descurc dar in teren accidentat am mari sanse sa nu mai ajung cu picioarele jos ... si urmeaza bufff.

Am citit pe undeva ca din fabrica se poate cobori cam 1 inch si cu 'lowering link' mai mult. Daca as reusi sa o cobor macar 1 inch tot as fi multumit.

Stiu ca ar trebui coborit si din suspensie spate si din furca fata. Pe spate as avea o idee ..am vazut un filet si doua piulite pe cilindrul de suspensie spate ..probabil trebuie desurubate. Pe fata, n-am nici o idee ..dar stiu ca furca fata e o 'inginerie' cam complicata.

Ma astept sa se modifice ciclistica dar daca cobor si fata si spatele cu 1 inch banui ca n-ar fi asa de grav ... nu?

 

Orice idee sau sfat sunt bine venite.

 

Multumesc,

Vapi

 

 

Intre timp am gasit eu un link cu variante de a cobora inaltimea. Cea mai buna pare a fi cea cu lowering link. Mie mi se pare cam scumpa (~$230) piesa care trebuie inlocuita.

Ma gindesc sa recalculez SAG-ul pentru ca nu stiu cit de greu a fost fostul proprietar. Daca a fost mai greu ca mine si si-a ajustat SAG-ul dupa greutatea lui e posibil ca SAG-ul calculat cu mine sa fie cam mic. Marindu-l la valoarea normala, am sanse sa cobor seaua putin ... iar daca castig 2 cm e super.

 

Gresesc undeva in scenariul de mai sus?

Editat de vapi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intrebare ....voi ce uleti folositi la wr-uri?

 

 

ce service-uri le faceti voi si la cat timp ???.....eu am un wr 400 modificat sm ...(desi nu merg f mult in regimul de comepetie ca cel descris in manual) ma gandesc sa ii schimb uleiul la 1000 km

 

filtru de aer spalat pe la 500 km ... desi nu merg cu el prin mult praf... alte intretineri...????

 

stie cineva lantul de distributie il schimbati la un sezon ? am auzit ca cica asa este recomandat pt cei de la competitii ....dar in regimul de folosire normal nu vad sa fie obligatoriu ...astept ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare ....voi ce uleti folositi la wr-uri?

 

 

ce service-uri le faceti voi si la cat timp ???.....eu am un wr 400 modificat sm ...(desi nu merg f mult in regimul de comepetie ca cel descris in manual) ma gandesc sa ii schimb uleiul la 1000 km

 

filtru de aer spalat pe la 500 km ... desi nu merg cu el prin mult praf... alte intretineri...????

 

stie cineva lantul de distributie il schimbati la un sezon ? am auzit ca cica asa este recomandat pt cei de la competitii ....dar in regimul de folosire normal nu vad sa fie obligatoriu ...astept ...

Verifici intinzatorul,de acolo iti dai seama repede de starea lantului(adica din cat mai e de intins )

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifici intinzatorul,de acolo iti dai seama repede de starea lantului(adica din cat mai e de intins )

 

 

si cum se verifica de la intinzator ?

 

lantul din cate stiu eu se mai si gripeaza ca se cam macina tijele interioare de la lamelele din care sunt compuse...al meu cel putin ...cred ca s-a bulit din cauza lantului ca a sarit de la punct

 

verifica cineva jocul la supape ??? ca la manual scrie sa faci asta pe la 500 km(la fel in regim de competitie)....

 

 

inca o intrebare...bujie iridium a pus cineva? vre=o modificare? eventual un nume si cod de bujie daca a fost vre-o modificare in bine

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum se verifica de la intinzator ?

 

lantul din cate stiu eu se mai si gripeaza ca se cam macina tijele interioare de la lamelele din care sunt compuse...al meu cel putin ...cred ca s-a bulit din cauza lantului ca a sarit de la punct

 

verifica cineva jocul la supape ??? ca la manual scrie sa faci asta pe la 500 km(la fel in regim de competitie)....

 

 

inca o intrebare...bujie iridium a pus cineva? vre=o modificare? eventual un nume si cod de bujie daca a fost vre-o modificare in bine

Scoti intinzatorul si lasi afara la maxim,dupa aia pui la loc si vezi cat a ramas afara(atat are de intins),dar ai grija sa nu sare distributia.Cu bujie de iridiu porneste mai bine.De verificat joc supape nu stiu ce sa zic ca foloseti mult motorul la turatie maxima(in regim offroad la an verificam,ca nu observam nici o modificare,si dupa un timp pot sa zic ca aprope ca am uitat)Am vazut yz 400 din '98 la care prin 2002 toate era in limitele admise de producator,dar oricum verificarea la timp nu strica niciodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti intinzatorul si lasi afara la maxim,dupa aia pui la loc si vezi cat a ramas afara(atat are de intins),dar ai grija sa nu sare distributia.Cu bujie de iridiu porneste mai bine.De verificat joc supape nu stiu ce sa zic ca foloseti mult motorul la turatie maxima(in regim offroad la an verificam,ca nu observam nici o modificare,si dupa un timp pot sa zic ca aprope ca am uitat)Am vazut yz 400 din '98 la care prin 2002 toate era in limitele admise de producator,dar oricum verificarea la timp nu strica niciodata...

 

 

ce ulei bagi in ea si la cat faci schimbul?....schimbi mereu si filtrul sau odata la doua schimburi de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ulei bagi in ea si la cat faci schimbul?....schimbi mereu si filtrul sau odata la doua schimburi de ulei?

eu cand aveam wr si yz foloseam Putoline 10W40 Offroad 4+,ca aveam experinte bune cu el(dar poti folosi linistit orice ulei sintetic de motocicleta ex Yacco,Motorex,Motul etc.),si schimbam la 500km,sau 20 ore de functionare(chiar dac in cazul wr-ului se putea merge si mai mult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
eu cand aveam wr si yz foloseam Putoline 10W40 Offroad 4+,ca aveam experinte bune cu el(dar poti folosi linistit orice ulei sintetic de motocicleta ex Yacco,Motorex,Motul etc.),si schimbam la 500km,sau 20 ore de functionare(chiar dac in cazul wr-ului se putea merge si mai mult)

 

 

eu nu merg in conditii de offroad....am roti supermoto si cred ca la 1000 de km e ok .. o sa bag motul 7100

am inteles ca este fff bun

 

cand se trezeste lumea din betie si mai intra pe forum rog sa imi raspunda si mie care stie ce trebuie sa comand din poza de mai jos daca trebuie sa inlocuiesc cuiul pantou sau cum se scrie post-20515-1230822466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu merg in conditii de offroad....am roti supermoto si cred ca la 1000 de km e ok .. o sa bag motul 7100

am inteles ca este fff bun

 

cand se trezeste lumea din betie si mai intra pe forum rog sa imi raspunda si mie care stie ce trebuie sa comand din poza de mai jos daca trebuie sa inlocuiesc cuiul pantou sau cum se scrie post-20515-1230822466_thumb.jpg

nr 25 e ansamblul care-ti trebe(ai incercat daca inchide k lumea?)ca poate s-a umblat nivelul de benzina in carb(si de aia iti curge)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce trebuei sa ii fac mai exact ? nu prea ma pricep sa ii fac reglajul la carburator si manualul pe care il am e cam varza nu se intelege nimic din poze sunt negre ,,,poate imi da cineva unu de 426 sau genu care are carb fcr 39 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce trebuei sa ii fac mai exact ? nu prea ma pricep sa ii fac reglajul la carburator si manualul pe care il am e cam varza nu se intelege nimic din poze sunt negre ,,,poate imi da cineva unu de 426 sau genu care are carb fcr 39 mm

 

am eu manual pentru wr400f si wr426f, nu este scanat. se vede perfect. daca il vrei baga idul meu (crysssz) pe mess si ti-l trimit...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
am eu manual pentru wr400f si wr426f, nu este scanat. se vede perfect. daca il vrei baga idul meu (crysssz) pe mess si ti-l trimit...bafta

 

Salut cryssz!

Si eu caut de ceva timp manualele de la 400F si 426F.

Ma poti ajuta daca iti dau pe PM adresa mea de mail?

Sau iti e ok sa le scanezi si sa le pui aici:

http://www.manualedereparatie.info/

Bafta si numai bine !

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasoala treaba, poate fi orice, de la supapa(daca are joc mare sare pastila din capul ei si o ia la plimbare) la distributie, oricum ar fi e cam naspa daca s-a blocat motorul.

desfa-l si vezi ce-i bulit.

 

piese in bucuresti poti comanda in cotroceni la mymoto din cate stiu 10-12zile, mai sunt niste baieti prin covasna care aduc mai rapid (iti dau pm daca ai nevoie) si mai incearca la orestte de pe forum. daca vrei ieftin si cumperi mai mult merita de aici: http://www.bikebandit.com/

nu-ti recomand sub nici o forma reprezentantele yamaha asta in cazul in care nu vrei sa astepti cu lunile ce-ai comandat.

si ai grija pe cine lasi sa-si bage nasu in mobra.

 

succes!

la yamaha sunt piese care ajung si in 7 zile. cele mai multe vin in 14 zile. pt wr am foarte multe consumabile pe stoc. daca vrei sa-si bage cineva nasul hai la noi, am mecanicul meu de curse. ce zici? o merge?

bafta,

cip

 

intrebare ... uleiul din cutia de viteze se schimba separat? adica daca il torni pe la joja din cadru nu ajunge si in ambreiaj? am un wr 400 din 99

salut. ai grija cum schimbi uleiul. trebuie sa dai drumul si la uleiul din cadru si la cel din motor. parca sun in total 3 suruburi, nu mai tin minte. nu exista ulei pt cutie viteze. adica nu ai ulei separat,cutie si motor. nu uita dupa ce schimbi uleiul sa aerisesti motorul de la surubul din cilindru pe dreapta. bafta. daca nu te descurci te astept la noi la service. www.motociclete.com.ro.

 

eu nu merg in conditii de offroad....am roti supermoto si cred ca la 1000 de km e ok .. o sa bag motul 7100

am inteles ca este fff bun

 

cand se trezeste lumea din betie si mai intra pe forum rog sa imi raspunda si mie care stie ce trebuie sa comand din poza de mai jos daca trebuie sa inlocuiesc cuiul pantou sau cum se scrie post-20515-1230822466_thumb.jpg

il am pe stoc. nu te mai complica. te astept la magazin.

cip

 

Salut,

 

A avut cineva nevoie sau incercat sa coboare inaltimea la un WR? Ca incepator mi-ar fi util sa pot pune mai bine piciorul jos. Pe teren drept sa zicem ca ma descurc dar in teren accidentat am mari sanse sa nu mai ajung cu picioarele jos ... si urmeaza bufff.

Am citit pe undeva ca din fabrica se poate cobori cam 1 inch si cu 'lowering link' mai mult. Daca as reusi sa o cobor macar 1 inch tot as fi multumit.

Stiu ca ar trebui coborit si din suspensie spate si din furca fata. Pe spate as avea o idee ..am vazut un filet si doua piulite pe cilindrul de suspensie spate ..probabil trebuie desurubate. Pe fata, n-am nici o idee ..dar stiu ca furca fata e o 'inginerie' cam complicata.

Ma astept sa se modifice ciclistica dar daca cobor si fata si spatele cu 1 inch banui ca n-ar fi asa de grav ... nu?

 

Orice idee sau sfat sunt bine venite.

 

Multumesc,

Vapi

 

 

Intre timp am gasit eu un link cu variante de a cobora inaltimea. Cea mai buna pare a fi cea cu lowering link. Mie mi se pare cam scumpa (~$230) piesa care trebuie inlocuita.

Ma gindesc sa recalculez SAG-ul pentru ca nu stiu cit de greu a fost fostul proprietar. Daca a fost mai greu ca mine si si-a ajustat SAG-ul dupa greutatea lui e posibil ca SAG-ul calculat cu mine sa fie cam mic. Marindu-l la valoarea normala, am sanse sa cobor seaua putin ... iar daca castig 2 cm e super.

 

Gresesc undeva in scenariul de mai sus?

bravo asta trebuie sa faci, sa verifici sag si free sag. sa vezi daca este cazul sa schimbi arcul. din pacate cu alte artifii castigi intr-o parte si pierzi in alta. din fata poti cobora 5 mm. daca cobori mai mult iesi din parametri

bafta,

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. ai grija cum schimbi uleiul. trebuie sa dai drumul si la uleiul din cadru si la cel din motor. parca sun in total 3 suruburi, nu mai tin minte. nu exista ulei pt cutie viteze. adica nu ai ulei separat,cutie si motor. nu uita dupa ce schimbi uleiul sa aerisesti motorul de la surubul din cilindru pe dreapta. bafta. daca nu te descurci te astept la noi la service. www.motociclete.com.ro.

 

 

il am pe stoc. nu te mai complica. te astept la magazin.

cip

 

 

sa inteleg ca mai este un surub pt aerisit motorul? as vrea sa trec pe la voi sa vedeti ceva si pe la motor am un sunet ciudat poate stiti despre ce este vb si inca o intrebare...cat ma costa sa imi bag si eu nitrogen in amortizorul spate?

 

intrebare pt cei care au wr 450 ma intereseaza sa imi cumpar o codita de wr 450 la un wr 400 si vreau sa stiu daca difera punctele de pindere...daca as putea sa vin cu motocicleta sa le vad pe aman2 daca difera as fi recunascator ...dau o bere celui care ma ajuta :yikes:

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...