Sari la conținut

Ktm 250 Exc-f


Notka
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie si 4T?

 

Da. De ce?

 

S-a modificat carburatorul conform manualului pentru carburatorul Keihin 3900H, adica:

- idle jet - 42

- main jet - 168

- jet needle - OBETP cu clips-ul in pozitia a patra

- cold start jet - 85

- idle mixture screw- 1.25 deschis

 

Au fost montate si pinionul fata spate de enduro - adica 13 cu 52- vin livrate impreuna cu motocicleta.

 

Dupa incalzire, motorul ruleaza perfect. A fost incercat impreuna cu clientul. Merge OK.

Necesita doar un pic de rabdare pana se incalzeste motorul. Recomandarea noastra a fost sa se mearga cu socul tras 5-10 minute pana ajunge motorul la o tempeatura optima.

Precum am spus - motorul a fost incercat impreuna cu clientul - 250 EXC-F trage perfect - dezvolata puterea lent pana la mijlocul acceleratiei de unde da dovada de un plus de putere.

Recomandarea mea personala catre client a fost sa schimbe vitezele un pic mai tarziu. Am 100% increderea in motorul KTM 250 EXC-F si in munca deupsa de mecanic. Daca mai are mici scapari motorul (ma refer in special la schimbarea in neutral) sa nu uitam ca motorul abia are 10 ore de mers.

 

In cazul in care clientul in continuare nu este multumit de motor il invitam week-endul urmator la circuitul de cross de la Sag la un mic curs de off-road si la posibilitatea de a incerca alte 250EXC-F-uri alaturi si de alte motorizari KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa incalzire, motorul ruleaza perfect. A fost incercat impreuna cu clientul. Merge OK.

Daca merge OK, felicitari!

 

Recomandarea noastra a fost sa se mearga cu socul tras 5-10 minute pana ajunge motorul la o tempeatura optima.

Cam pretentios motorul. 10 minute cu socul tras!?

 

250 EXC-F trage perfect - dezvolata puterea lent pana la mijlocul acceleratiei de unde da dovada de un plus de putere.

De la mijlocul acceleratiei, da dovada de un plus de putere? Cam ciudat din punctul meu de vedere. La Yamaha mea nu e asa (si nici nu mi-ar place sa fie altfel), dar fiind vorba de un KTM, nu zic ca nu-i bine, pentru ca nu ma pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg @Notka ce nu intelegi ca intre XT350 si 250 EXC-F ii o diferenta destul de mare. Xt'ul nu ii motor enduro facut pentru curse fata de EXC, asa ca nu le poti compara. Felul in care se accelereaza, plaja de putere si cuplul is total diferite fata de XT care ii conceput mai degraba ca un dual sport.

De ce se accelereaza mai greu la turatii mici? Pt ca daca ramai prins in noroi ai nevoie de cuplu si sa ai aderenta, nu sa "rupa" tot ce ii sub roata.

De ce se accelereaza mai tare si dezvolta mai multa putere la turatii mari? Pentru ca atuncea cand urci o panta ai nevoie nu numai de cuplu ci si de putere pentru a nu muri motoru si pentru a nu urca in prima viteza.

 

Cat despre intretinere motoarele de enduro "ready to race" is gandite sa schimbi vitezele si fara ambreaj(nu tot timpul ai destul timp-mai ales in curse), is motoare facute sa rezista unor conditii grele si cazaturilor de aceea is si asa pretentiose si trebe incalzite bine inainte sa te dai cu ele pentru a fi pregatite de turatii mari, schimburi rapide de viteze si totodata un pilotaj mai agresiv.

 

Daca prietenul tau vroia ceva mai bland si gandit doar pentru iesiri usoare de weekend ii recomandam mai degraba un XT ca al tau sau un DR 250 sau 350.

 

Sper ca nu te-ai suparat ca mi-am sustinut si eu punctul de vedere :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schumy, Nu m-am suparat, pentru ca probabil nu ai destule detalii ca sa intelegi problemele legate de accelerare si faci doar presupuneri. Lucrurile stau un pic altfel, dar se vor rezolva probabil curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene iti promit ca trebe sa tragi putin de XT'ul tau sa te ti dupa mine pe offroad chiar daca am o drujba amarata. Is eu mai prunc, dar nu m-am nascut ieri, motociclismu il am in sange si pasiunea pentru el de mult timp. Asa ca nu ma confunda cu minorii de la "Tineri si nelinistiti ... la clasa 125cc" pusi pe impresionat fetele de pe terasa. Noi vorbim aici despre enduro. Si nu ma dau de ieri, ci de un an si in anul ala am invatat multe.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene iti promit ca trebe sa tragi putin de XT'ul tau sa te ti dupa mine pe offroad chiar daca am o drujba amarata. Is eu mai prunc, dar nu m-am nascut ieri, motociclismu il am in sange si pasiunea pentru el de mult timp. Asa ca nu ma confunda cu minorii de la "Tineri si nelinistiti ... la clasa 125cc" pusi pe impresionat fetele de pe terasa. Noi vorbim aici despre enduro. Si nu ma dau de ieri, ci de un an si in anul ala am invatat multe.

 

Numai bine

 

Nu am inteles replica ta. Chiar te simt un pic inflamat si nu inteleg de ce? Din cauza mea nu ai de ce sa fi. Nu ma intereseaza ce motor ai, daca este amarat sau nu, daca esti aprig la off road sau nu. Eu am deschis topicul pe alta tema. Daca te intereseaza bine, daca nu, incearaca sa te lauzi in alt topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru felu aprins in care am comentat dar eram obosit si putin nervos.

Eu incercam doar sa iti explic ca motoarele astea "ready to race" nu is ca si enduroaicele hobby gen xt, xr sau dr. De aia trebe incalzite si intretinute mai special. Si din cate stiu io da un plus de putere la acceleratie mai mare deoarece nu ii genu de motor cu care sa te dai subturat, dand maxim de putere si cuplu la turatii mai mari decat o motocicleta de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru felu aprins in care am comentat dar eram obosit si putin nervos.

Eu incercam doar sa iti explic ca motoarele astea "ready to race" nu is ca si enduroaicele hobby gen xt, xr sau dr. De aia trebe incalzite si intretinute mai special. Si din cate stiu io da un plus de putere la acceleratie mai mare deoarece nu ii genu de motor cu care sa te dai subturat, dand maxim de putere si cuplu la turatii mai mari decat o motocicleta de strada.

 

Ok, eu zic sa nu te amagesti cu acel slogan "ready to race". KTM sunt probabil cei mai buni si mai agresivi (din cate am observat eu) in reclama si in promovarea pe diverse canale a marcii lor in Europa si chiar si in Romania. KTM-urile nu sunt mai "ready ro race" decat Honda, Suzuki, Yamaha, Huqvarna, Husaberg, etc.. Totusi, baietii de la KTM au fost baieti destepti si si-au creat aceasta imagine. Au creat mai mult de atat, pentru ca atunci cand te gandesti la un motor de enduro, te gandesti automat la KTM, desi din anumite puncte de vedere, KTM nu merita chiar atat de multa atentie si primul loc pe podium la aceasta categorie (parerea mea). Motoarele KTM, cred ca au si cateva puncte slabe, iar unul dintre ele s-ar putea sa fie fiabilitatea.

 

Referitor la comparatia intre KTM 250EXC si XT, XR sau DR, faci comparatii gresite. Practic compari bunica cu nepoata. Sunt generatii diferite de motoare. Si culmea, mai spui ca nepoata trebuie incalzita si intretinuta special. Cu intretinuta special, asi putea fi de acord, dar cu incalzita? Astea mai tinere stiam ca se incalzesc mai repede. :friends:

 

Si in final, Schumy, cand iti spun ca faci presupuneri si ca nu stii detalii, nu te iau la misto. Vorbesc serios. Si nici nu am sa mai dau detalii, pana cand problema nu va fi rezolvata. Motorul nu el al meu iar dealerul se ocupa la modul cel mai serios de problema. Eventual va zic finalul. Eu am scris postul asta in incercarea de a-mi ajuta prietenul, eu fiind cel care i-a recomandat aceasta marca si dealerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar ai inteles gresit pentru ca nu le comparam exc'urile, wr'urile, crf'urile cu dr, xt sau xr.

Acuma de aia exista owner's manual pt a ne bezmetici si a ne da seama cum trebe sa avem grija de motocicleta si cum trebe folosite(nu ma refer cum sa mergi pe ea).

Totusi nu cred ca 250'u ii un motor slabutz ci a a fost doar problema de rodaj.

Si cat is de "ready to race" numai riderii stiu. Dar vezi sa nu se nasca o noua polemica cu treaba asta.

 

Bafta prietenului tau in rezolvarea problemelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sciu in legatura cu doua probleme:

On topic: Motorul a fost pregatit cum trebuie. astazi l-am livrat si merge perfect. Au fost schimbate main jat, needle si reglajul de amestec a fost inlocuit cu unul after market insiparit din setarile motoarelor Six Days. Exact ce piese am folosit ramane secretul nostru cu promisiunea ca de acum incolo la toate motoarele 250 EXC-F vom merge pe aceste setari. Reteta o numin A la Nomad.

 

Totul fara cheltuieli din partea clientului considerand ca aceste reglaje trebuiau facute de noi de la inceput. Am mers pe ce recomanda cartea de la KTM si nu a fost bine. Acum am mers pe mana mecanicului si trage de rupe pe toata plaja de turatii. A ramas o singura dilema in ceac ce priveste consumul. Clientul afirma ca nu a reusit sa faca decat aprox 30 KM cu un plin. In mod normal autonomia pe un rezervor tebuie sa fie de aprox 150 KM, fapt test si confirmat de noi. Speram ca in acest week end are (avem cu toti) parte de vreme buna si poate incerca motorul.

 

Off Topic: Motoul "Ready to race" este un slogan de marketing genial exploatat de KTM dar in spate s ascunde un adevar tehnic. Toate motoarele vin setate de competitii (cu mici exceptii :friends: , gama EXC fiind limitata din fabrica ca sa indeplineasca normele europene pentru inmatriculare, limitare ce se scoate in momentul livrarii)

Setate de competitii nu inseamna numai putere la blocul motor ci si: suspensii si monoshock de competitii, aprindere si CDI race, evacuare (cot si tobe) de competitii.

La marcile Japoneze (tot respectul pentru ele) trebuie bagati bani in accesorii precum suspensii si setari ca sa ajunga race. Ce vedem in concursuri sunt pregatite cu piese after market - un motor KTM e competitiv si fara aceste piese after market.

 

Evident ca exista un catalog la KTM numit Power Parts - accesorizarea motoarelor (chiar si la enduro) este o piata exploatata foarte bine de KTM.

Motorul poate fi dotat cu piese mai perfomante si mai frumoase dar si stock (din cutie) un KTM poate fi bagat pe un circuit de competitii si poate sa scoata timpi foarte buni.

 

On topic: Tot incercand motorul 250 EXC-F sa il facem sa mearga cum trebuie am inceput sa il urasc - astazi am uitat tot si regret ca acum o luna am luat un SX in doi timpi si nu 250 ul in patru timpi (tot SX). Felul in care poate sa dezvolte puterea este genial.

Editat de Nomad_shop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 km cu un plin de 8 litri imi seamana mai degraba a furtun de benzina retezat pe undeva sau montat la loc cresit dupa ce ati inlocuit jicloarele. oricum, 250 exc f are jicloare mai mari si decat 525 exc, consumul va fi destul de mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 km cu un plin de 8 litri imi seamana mai degraba a furtun de benzina retezat pe undeva sau montat la loc cresit dupa ce ati inlocuit jicloarele. oricum, 250 exc f are jicloare mai mari si decat 525 exc, consumul va fi destul de mare

 

 

Scuze pentru greselile noastre de tipar - se pare ca si astea ne fac un dealer neserios. Clientul a fost cel care a afirmat ca face 30 de KM cu 8 litrii - 9,5 mai exact.

La rugamintea lui am mers si noi cu un plin, si am ajuns la 100 de km unde de jena ne-am oprit si mai era benzina in rezervor.

 

Cam pe unde poti sa montezi gresit un furtun de benzina? Ca noi suntem cam nepriceputi in ale motociclismului si avem nevoie disperat de ajutorul tau. AA!!! Acum stiu, nu am legat furtunul de la rezervor de carburator si de aic consumul ridicat si performanta scauzta a motorului.

 

 

Dar Soso inainte sa dai un sfat de bine iti propun sa te documentezi un pic, la prima ta inerventie comenati de sfatul cu ventilatorul si ca acel client sa nu mai calce pe la noi. Toate forumurile straine recomanda la incepatori folosirea unui ventilator. La fel apare scris si in manualul de utilizare a motorului la capitolul Overheating, unde se propune sa mergi mai repede sau sa iti montezi un ventilator. Deci! Unde este sfatul gresit?

Editat de Nomad_shop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

draga dealerule de ktm...te rog urmareste cu atentie raspunsurile mele pe acest topic.vei sesiza ca nu m-a interesat sa aflu cine este marele dealer care i-a vandut amaratului motocicleta si nu i-a precizat ca RODAJUL NU SE FACE PE MUNTE!!! de asemeni, consider ca un dealer care ii propune clientului 2 ventilatoare are deficiente de pregatire.totusi, a rezultat ca a fost o informatie transmisa eronat. de asemeni problema ta si a clientului.valabil si pentru cifra indicata pentru consumul de carburant. te rog, draga dealerule, sa ne mai spui care ar mai fi solutiile propuse de voi la capitolul ~overheating~, sunt sigur ca suntem destui care am putea beneficia de sfaturile voastre. te rog nu incerca sa imi vinzi ktm, nu e cazul.

referitor la montajul gresit al unui furtun, vei fi surprins probabil sa aflii ca un montaj incorect la anumite tubulaturi poate duce la o crestere substantiala a consumului.totusi, ma retrag si te las sa vinzi in continuare motociclete ready to race. nu vreau sa te simti ofensat , insa gmi-ar face placere sa initiezi un topic in care sa ne spui cateva sfaturi pe care le consideri utile pentru posesorii de ktm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sosolino ..mie im place mai ales stilul sobru si de pus la colt al dealerului..

 

ptr nomad shop sau cum va zice...bah baieti..lasati-o draq balta ca enervati pe toata lumea cu atitudinea voastra de atoate stiutori..daca sunteti asa de tari si inventati retete supersecrete "a la nomad" macar nu va mai dati mari..va rog eu ca asa e frumos..uite eu am sute de sfaturi si interventii date pe toate topicurile de ktm si nu scrie nicaieri ca sunt dealer ktm si ca am cei mai buni mecanici din ro..

hai lasati-o asa cum a cazut(naspa dealtfel) nu va mai umflati in pene ca deveniti ridicoli cu lauda de sine..bafta multa si clienti la fel de multi..

 

Ps..dau eu de baiatul asta,ii desfac carburatorul si pun pe topicul meu vizitat de 16.000 de ori de katemisti reteta voastra supersecreta,sa vedem cum ma puteti opri sa o fac..

 

PPS nu ma luam de voi,dar asta e un forum unde NE AJUTAM UNII PE ALTII SI NU NE CA SA NE LAUDAM CAT DE SMECHERI SUNTEM...nu va invredniciti sa ma contrati ca oricum nu conteaza,ce s-a spus s-a spus..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma bag in mitul cu rodajul motocicletelor pentru ca discutia poate fi una interminabila. Acelas manual de folosire a motocicletei la care am mai facut referire spune doar atat:

... sa se mearga primele trei ore cu 50% din capacitate, iar urmatoarele 10 ore cu 70% din putere. Motorul trebuie folosit pe tipuri variate de traseu. on road si light off road ... - fix genul de traseul ales de clientul nostru. Te asigur ca nu este la nivelul de Red Bull Romaniacs.

 

Cam pe unde scrie sa nu se mearga pe munte imi scapa.

 

Si inca o data, "draga" Soso te rog sa ma surprinzi cu posibilitatile de montare gresita a unui furtun de benzina , ca de asta era vorba nu de anumite tubulaturi ... uimeste-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

~ Weekend-ul asta am fost la Poaiana Marului si i se oprea motorul aproape pe orice panta mai abrupta, sau cand trebuia sa il accelereze brusc. Si cum la munte sunt o groaza de pante .... Sincer, cand il vedeam cum se chinuie, imi venea sa-mi dau cu casca de pamant. ~

sursa..postul de pe pagina 1 al lui Notka.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

~ Weekend-ul asta am fost la Poaiana Marului si i se oprea motorul aproape pe orice panta mai abrupta, sau cand trebuia sa il accelereze brusc. Si cum la munte sunt o groaza de pante .... Sincer, cand il vedeam cum se chinuie, imi venea sa-mi dau cu casca de pamant. ~

sursa..postul de pe pagina 1 al lui Notka.

 

Pentru Soso - se pare ca e o problema de comunicare .

 

1. Eu am intrebat unde scrie ca rodajul nu se face pe munte asa cum ai sugerat tu. Stiu foarte bine unde a fost motorul.

2. Inca astept sugestile in legatura cu furtunul de benzina.

 

Pentru Attilas - am ajuns sa ne unflam in pene pentru ca ne-a suparat faptul ca toti s-au luat de dealer plecand de la cateva mici informatii prost intelese. 1. Ce anume a picat naspa dealtfel, faptul ca toti ati sarit cu sfaturi e bine la client sa nu mai clace pe la noi fara sa stiti exact despre ce e vorba?

 

2. A fost o incercare de a ne curata ipropria magine ca dealer si pe care aproape toti participanti la acest topic au reusit sa o murdareasca. Nu am afirmat ca avem cei mai buni mecanici si suntem cei mai tari din tara. Ne straduim doar sa indeplinim toate cerintele impuse de producatorul Austriac. Care e problema?

 

3. De ce nu e frumos sa nu te lauzi ca ai gasit o solutie la o problema? Nu este acelas lucru ca si faptul ca te lauzi ca ia topic vizitat de 16.000 de ktm-isti?

 

4. Iar carburatorul poti sa il desfaci de cate ori vrei ... piesele schimbate sunt din America si inafara de cutia in care sunt depozitate nu scrie nimic pe piese.

 

5. Care e toata lumea pe care am reusit sa ii enervam? Acei catva care au avut comentarii de bine la adresa noastra?

 

 

 

Eu ma retrag de la acest topic, considerand ca am facut tot ce este posibil sa explic situatia reala in care se afla motorul 250 EXC-F al clientului nostru.

 

PS: Atila - Intrebarile pentru tine sunt retorice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Soso - se pare ca e o problema de comunicare .

 

1. Eu am intrebat unde scrie ca rodajul nu se face pe munte asa cum ai sugerat tu. Stiu foarte bine unde a fost motorul.

2. Inca astept sugestile in legatura cu furtunul de benzina.

 

Pentru Attilas - am ajuns sa ne unflam in pene pentru ca ne-a suparat faptul ca toti s-au luat de dealer plecand de la cateva mici informatii prost intelese. 1. Ce anume a picat naspa dealtfel, faptul ca toti ati sarit cu sfaturi e bine la client sa nu mai clace pe la noi fara sa stiti exact despre ce e vorba?

 

2. A fost o incercare de a ne curata ipropria magine ca dealer si pe care aproape toti participanti la acest topic au reusit sa o murdareasca. Nu am afirmat ca avem cei mai buni mecanici si suntem cei mai tari din tara. Ne straduim doar sa indeplinim toate cerintele impuse de producatorul Austriac. Care e problema?

 

3. De ce nu e frumos sa nu te lauzi ca ai gasit o solutie la o problema? Nu este acelas lucru ca si faptul ca te lauzi ca ia topic vizitat de 16.000 de ktm-isti?

 

4. Iar carburatorul poti sa il desfaci de cate ori vrei ... piesele schimbate sunt din America si inafara de cutia in care sunt depozitate nu scrie nimic pe piese.

 

5. Care e toata lumea pe care am reusit sa ii enervam? Acei catva care au avut comentarii de bine la adresa noastra?

 

 

 

Eu ma retrag de la acest topic, considerand ca am facut tot ce este posibil sa explic situatia reala in care se afla motorul 250 EXC-F al clientului nostru.

 

PS: Atila - Intrebarile pentru tine sunt retorice.

1.sunt lucruri care s-au lamurit..dar tu nu ai sari cu gura daca ai auzi ca dealerul a recomandat 2 ventilatoare??

2.nimeni nu va murdarit numele..aveti doar voi impresia(nu sunteti singurii care au de chitibusat la un motor nou-si eu personal am avut probleme dar la modele cu cilindree mai mare)

3.e frumos sa te lauzi dar da si o solutie la asta..ptr mine a fost ceva de genul :sic ca am reparat si nu va spun cum..sic sic..

4.fii convins ca nu o sa vin sa ma apuc sa desfac carburatorul..era vorba doar de o atitudine..

5.pe mine personal(si aici vorbesc strict ptr mine),ati reusit sa ma enervati ..nu ma intereseaza comentariile de bine sau de rau ,nu ma intereseaza ce mecanici si ce inovatii ati facut in lumea ktm..ma inerveaza ca exista dealeri ca voi

care considera ca banii sunt pe primul loc..uite va platesc eu cat doriti sa scrieti ce modificari ati facut..bineeee???

 

6 stiu ce inseamna intrebare retorica asa ca sa nu incepi iar vreo polemica de ce ti-am raspuns..dealerule..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarile erau retorice... dar na... fie cum vrei...

:D

 

Faptul ca te enervam e bine, iti producem o alta stare decat cea de indiferenta si ignoranta. Cum poate fi asta rau? (intrebare retorica la care chiar ca nu trebuie sa raspunzi).

 

Iar modificarile la urmatorul 250 EXC-F le fotografiez si le pun pe site ca sa nu fie un mare secret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarile erau retorice... dar na... fie cum vrei...

:lol:

 

Faptul ca te enervam e bine, iti producem o alta stare decat cea de indiferenta si ignoranta. Cum poate fi asta rau? (intrebare retorica la care chiar ca nu trebuie sa raspunzi).

 

Iar modificarile la urmatorul 250 EXC-F le fotografiez si le pun pe site ca sa nu fie un mare secret.

nu stiu de unde ai ajuns la concluzia ca sunt indiferent si ignorant..faptul ca ma enervati e rau si este rezultatul direct al afirmatiilor tale personale daca chiar vrei sa stii..iar treaba cu pozele trebuia sa o faci din prima..sau sa nu afirmi nimic despre modificarile voastre..

 

ca fapt divers gasca ..daca cineva vrea un exc de 250 vi-l dau cu 200 de euro mai ieftin ca la nomad si acesorii de 100 eu..bineinteles transportul este gratuit.. :D :blink: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama... ce complicat e cu 4t... chiar nu vreti sa treceti la 2t? :D

 

la carburator, la noi astia cu 2t, e simplu.

 

hai sa vedem ce jiglere sunt, cum arata bujia... cum trage motorul, cand ramane turat, cand coboara in turatii si cum face. e simplu. in functie de astea mai maresti sau micsorezi jiglerele, ca sunt 2, te mai joci la surubul de aer si la acul de dozaj. asta e tot ce poti sa faci... la carburator.

 

asta stiu io sa fac. nu e mare inginerie, sigur nu o nimeresti din prima doar trebuie sa incersi si sa ai rabdare. acum na... dupa mai multa vreme, desfaci capul de cilindru si vezi exact cum iti mere motoru, bogat sau sarac.

 

uite aciulea mai multe info:

 

/index.php?...tting&st=10

 

nu sunt sigur daca se potrivesc si la 4t dar e un pct de plecare.

 

@ attilas.... am motorul la preparat... sa vezi cum iese, cu tunning cu chip de putere... o sa rupa tot!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama... ce complicat e cu 4t... chiar nu vreti sa treceti la 2t? :D

 

la carburator, la noi astia cu 2t, e simplu.

 

hai sa vedem ce jiglere sunt, cum arata bujia... cum trage motorul, cand ramane turat, cand coboara in turatii si cum face. e simplu. in functie de astea mai maresti sau micsorezi jiglerele, ca sunt 2, te mai joci la surubul de aer si la acul de dozaj. asta e tot ce poti sa faci... la carburator.

 

asta stiu io sa fac. nu e mare inginerie, sigur nu o nimeresti din prima doar trebuie sa incersi si sa ai rabdare. acum na... dupa mai multa vreme, desfaci capul de cilindru si vezi exact cum iti mere motoru, bogat sau sarac.

 

uite aciulea mai multe info:

 

/index.php?...tting&st=10

 

nu sunt sigur daca se potrivesc si la 4t dar e un pct de plecare.

 

@ attilas.... am motorul la preparat... sa vezi cum iese, cu tunning cu chip de putere... o sa rupa tot!!!

hai tati de abia astept..am facut azi cu avocatu' un traseu cu plecare de al mine din curte de inebunesti..cand il terminam va invitam la el(si la un gatar)....

 

PS..datele astea cred ca isi au locul in topicul de exc-uri de la hard enduro..nu in scuzele ridicole,acuzele si tigania asta..

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry for the off-topic, oricum nu mai conteaza pt topicul asta.

 

lucrez la un traseu aici la mine, langa pitesti. nu e mare lucru, dar e frumos,si... sigur nu o sa fie usor!!

 

nu-l fac pt public, doar pt ... noi. cam pe unde v-am dus si anul trecut dar cu ceva speciale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...