Metal Heart Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 De la Kawa nu stiu care ar fi mai potrivit, dar de la Suzuki cred ca cel mai direct competitor ar fi Bandit-ul. Nu prea. Banditul totusi este o motocicleta grea, de conceptie veche. Ar fi si el pe acolo, dar nu prea. Mai mult se pupa cu Gladius, care se vrea o motocicleta de buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Ianuarie 31, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2009 Ma voi uita dupa revista sapt. viitoare. ER6n nu voi lua, imi trebuie semi-carena, eventual ER6F, sa vedem ce zic cei de la Dual Tours. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) Ma voi uita dupa revista sapt. viitoare. ER6n nu voi lua, imi trebuie semi-carena, eventual ER6F, sa vedem ce zic cei de la Dual Tours. Am vorbit si eu azi cu ei(adica cu cei de la Dual Tours).Mi-au confirmat pretul(5.600 Euro cu TVA), insa nu au pe stoc.Mai e si varianta MOTOBOOM(taman au avut un incendiu...). Cred ca ma voi orienta si eu spre modelul asta(i-am zis model de "criza") dupa ce "scap" de GS. Editat Ianuarie 31, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Nu prea. Banditul totusi este o motocicleta grea, de conceptie veche. Ar fi si el pe acolo, dar nu prea. Mai mult se pupa cu Gladius, care se vrea o motocicleta de buget. Vai de presa moto din romanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Vai de presa moto din romanica. ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Mersi Kassu. M-am uitat la Kawa, aici se pot vedea poze detaliate. Nu imi place cum arata si mai are cateva bube: 1. Greutate doar 178 Kg. In mod normal asta ar fi un avantaj, are doar 8 kg peste ZZR-ul meu, dar cred ca o greutate atat de mica nu este buna pe autostrada. Banditul carenat cu ABS are 220 2. Vibreaza la anumite turatii. F. multi spun asta. 3. Parbrizul trebuie schimbat. Nu ar fi o problema, dar nici cel oferit de producator si prezent in imaginile de mai sus nu pare a fi stralucit. 4. Se pare ca nu are indicator de benzina. Come on, cat costa dracia aia ? Editat Februarie 1, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 ??? Pai din cate am inteles io Metal Heart e la o revista moto din romanica. Iar ce spune el mai sus pe acolo mi se pare grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Pai din cate am inteles io Metal Heart e la o revista moto din romanica. Iar ce spune el mai sus pe acolo mi se pare grav. Lucrez, dar nu sunt redactor. Si unde e gresala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) As zice ca aici: Nu prea. Banditul totusi este o motocicleta grea, de conceptie veche. Ar fi si el pe acolo, dar nu prea. Mai mult se pupa cu Gladius, care se vrea o motocicleta de buget. Diversion si Bandit au fost frati cam de la inceputuri. Daca totusi pana in '99 Diversionul era ceva mai linistit, avea un singur disc pe fata s.a., acum singurele diferente care le separa sunt aspectul si diferenta de greutate (GSFul are 30kg in plus). Acelasi tip de motor, putere, cuplu, cadru de otel, ca pozitie a pilotului ar trebui sa fie tot pe-acolo, dar mai ales, au fost gandite pentru acelasi lucru, publicul tinta e acelasi. SVul e un 2V si nu are valentele touring ale Banditului, are cadru de aluminiu... cu ce se apropie mai mult de Diversion? Daca le pui pe caprarii, ar trebui sa vina cam asa: - XJ6, GSF600, CBF600 - FZ6, GSR600, CB600F, Z-750(?) - SV650, ER-6 Editat Februarie 1, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) As zice ca aici: Diversion si Bandit au fost frati cam de la inceputuri. Daca totusi pana in '99 Diversionul era ceva mai linistit, avea un singur disc pe fata s.a., acum singurele diferente care le separa sunt aspectul si diferenta de greutate (GSFul are 30kg in plus). Acelasi tip de motor, putere, cuplu, cadru de otel, ca pozitie a pilotului ar trebui sa fie tot pe-acolo, dar mai ales, au fost gandite pentru acelasi lucru, publicul tinta e acelasi. SVul e un 2V si nu are valentele touring ale Banditului, are cadru de aluminiu... cu ce se apropie mai mult de Diversion? Daca le pui pe caprarii, ar trebui sa vina cam asa: - XJ6, GSF600, CBF600 - FZ6, GSR600, CB600F, Z-750(?) si daca-mi permiti mai adaug aici Triumph Street Triple, Monster, Aprilia Shiver, KTM Duke desi sunt un pic mai exclusiviste - SV650, ER-6 Eu sunt de parere ca XJ6, ca si Gladius sau ER-6n/f sunt motociclete de buget, compromisuri intre un touring decent, moto de oras si ceva viteza si ciclistica buna pentru curbe. Banditul deja e un pic peste, are un segment bine stabilit, si cei ce vor Bandit, nu cred ca or sa se uite la Gladius sau ER6, probabil or sa se gandeasca la GSR, FZ6 sau Hornet. Editat Februarie 1, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Eu sunt de parere ca XJ6, ca si Gladius sau ER-6n/f sunt motociclete de buget, compromisuri intre un touring decent, moto de oras si ceva viteza si ciclistica buna pentru curbe. Banditul deja e un pic peste, are un segment bine stabilit, si cei ce vor Bandit, nu cred ca or sa se uite la Gladius sau ER6, probabil or sa se gandeasca la GSR, FZ6 sau Hornet. Si Banditul este foarte de buget adica mocca, precum majoritatea Suzukiurilor. Nu stiu ce e atat de alt segment Banditu ca nu-i megatourer S-ul ala. E doar un allrounder care e cu 95 de euro mai scump decat Diversionul. Diversionul si vechi si nou e clar in clasa cu Banditu, stiim cu totii asta din scoala generala. Cei ce vor Bandit (nou) nu cred ca se gandesc la Hornet (nou) pt ca acolo, in ciuda (aparent) aceleiasi clase data de cc si 4L precum si stramosi asemanatori, care se bateau odata, difernetele sunt majore. Mai exact directia in care s-a mers cu dezoltarea si pozitionarea lor. Hornetul e mai supozitor asa si mai edgy streetfighter wannabe de scandal iar Banditu mai balena, mai practic si confortabil. Daca tot vrea ceva de la Honda, potentialul cumparator de Bandit se va uita la CBF, nu la Hornalu. Doar pt ca Gladius este si mai moccacino decat Banditu nu inseamna ca il face concurentu Diversionului iar Banditu mai urca o clasa. Iar daca Banditu e mai greu cu niste kile decat Diversionu, de exemplu datorita basculei mai tzapana, nu ca una de bicicleta cum e la Diversion sau datorita faptului ca are o codita terminata pe care nu ti-e frica sa mai pui si un pasager, asta nu l face sa mai urce o clasa. Gladius e o motoreta pe care nu o inteleg, nu stiu ce poate mai bine decat un SV si mi se pare de nici o culoare. Nu stiu cui i se adreseaza. Probabil gagicilor si poponarilor. Mi se pare o motoreta de oras cu un rezervor penibil de 14,5 L si nu stiu in ce masura ar putea avea valentele unui Diversion. Mi se par 2 motorete din filme diferite. Editat Februarie 1, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 M-am uitat la Kawa, aici se pot vedea poze detaliate. Nu imi place cum arata si mai are cateva bube: 1. Greutate doar 178 Kg. In mod normal asta ar fi un avantaj, are doar 8 kg peste ZZR-ul meu, dar cred ca o greutate atat de mica nu este buna pe autostrada. Banditul carenat cu ABS are 220 2. Vibreaza la anumite turatii. F. multi spun asta. 3. Parbrizul trebuie schimbat. Nu ar fi o problema, dar nici cel oferit de producator si prezent in imaginile de mai sus nu pare a fi stralucit. 4. Se pare ca nu are indicator de benzina. Come on, cat costa dracia aia ? Pozele sunt binevenite, pentru ca pe site-urile "vanzatorilor" nu prea vezi multe poze cu detalii clare(de exemplu m-ar intersa un detaliu al bordului). Ce anume nu iti place la look-ul ei?Nu ar strica sa aflu si parerea ta.... 1.la GS greutatea proprie e 199 Kg + 20L in rezervor si desi e carenata, pe autostrada dupa 130-140 km/h zici ca te zboara vantul cu ea cu tot.Nu cred ca numai greutatea e un criteriu pentru stabilitatea mobrei la viteze mari. 2.Exista motoare care nu vibreaza la anumite turatii? 3.Parbrizul e mai mult de luat ochiii, nu stiu cat de mult influenteaza el ciclistica mobrei(la fel si la GS). 4.Nici GS-ul nu are si nu am ramas in pana pana acum. Stie cineva daca Kawa ER-6F are indicator al treptei de viteza? Topic foarte bun! UP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Si Banditul este foarte de buget adica mocca, precum majoritatea Suzukiurilor. Nu stiu ce e atat de alt segment Banditu ca nu-i megatourer S-ul ala. E doar un allrounder care e cu 95 de euro mai scump decat Diversionul. Diversionul si vechi si nou e clar in clasa cu Banditu, stiim cu totii asta din scoala generala. Cei ce vor Bandit (nou) nu cred ca se gandesc la Hornet (nou) pt ca acolo, in ciuda (aparent) aceleiasi clase data de cc si 4L precum si stramosi asemanatori, care se bateau odata, difernetele sunt majore. Mai exact directia in care s-a mers cu dezoltarea si pozitionarea lor. Hornetul e mai supozitor asa si mai edgy streetfighter wannabe de scandal iar Banditu mai balena, mai practic si confortabil. Daca tot vrea ceva de la Honda, potentialul cumparator de Bandit se va uita la CBF, nu la Hornalu. Doar pt ca Gladius este si mai moccacino decat Banditu nu inseamna ca il face concurentu Diversionului. Gladius e o motoreta care nu o inteleg, nu stiu ce poate mai bine decat un SV. Mi se pare mai mut o motoreta de oras cu un rezervor penibil de 14,5 L si nu stiu in ce masura ar putea avea valentele unui Diversion. Mi se par 2 motorete din filme diferite. Empuu, tu nu zici rau, DAR cand Banditul s-a nascut, nu prea erau segmentele astea, gen naked, street-toring, streetfighter etc... Atunci aveai Bandit, Diversion si ce mai era atunci, Kawa ZR7 parca (plus alte modele de la fiecare marca)... Diversionul a sucombat si locul i-a fost luat de Fazer, ZR7 a fost inlocuit cu Z750, a aparut si Hornetul intre timp... in schimb Banditul a ramas in productie (destul de conservatori in ceea ce priveste look-ul modelului) si intre timp a iesit si GSR-ul... iar Banditul tot Bandit a ramas. Daca ceilalti competitori ai Suzuki au lansat 2 generatii de motociclete (vezi Hornet si Fazer/FZ6), Suzuki au tinut Banditul in productie imbunatatind-ul cate un pic in fiecare an, ba o injectie, ba un ABS, ba un 50 cmc in plus... Au mai scos si SV-ul care a inlocuit cu mai mult succes pe fratele mai batran TL si TLR. De asta zic ca Bandit e cam intr-o clasa a lui, buget mic, dar pretentii mari, finisari de calitate. Ai sa vezi, ca XJ-ul nu-i tocmai o motocicleta de care sa te indragostesti pe loc, ca sa tina pretul scazut au facut multe compromisuri iar calitatea materialilor nu-i chiar punctul forte al motocicletei. Cat despre Gladius, am inteles ca se vrea a fi inlocuitorul lui SV. Nu incerc sa discreditez Banditul, dar parca acum se pune prea mult pret pe categoria motocicletei, iar pretul si scopul acesteia au cam fost lasate la urma... Si de ce e Banditul "un pic peste" fata de XJ6? Ca are 30kg in plus, la asta te-ai referit cand ai zis "peste"? Banditul mi se pare o motocicleta mult mai bine inchegata, finisari si materiale superioare (plastice, crom &shit) Editat Februarie 1, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Si de ce e Banditul "un pic peste" fata de XJ6? Ca are 30kg in plus, la asta te-ai referit cand ai zis "peste"? LE: Acum am vazut ultimul post... pe ce te bazezi cand spui ca "Ai sa vezi, ca XJ-ul nu-i tocmai o motocicleta de care sa te indragostesti pe loc, ca sa tina pretul scazut au facut multe compromisuri iar calitatea materialilor nu-i chiar punctul forte al motocicletei. " Ai vazut-o, ai testat-o? Hai sa fim seriosi totusi. Cred ca va fi foarte apropiata de FZ6 ca pret Iar Fazerul actual nu mai are nici o treaba cu Banditul, de-asta a aprut GSRul. Banditul a cam ramas acelasi, in timp ce noul XJ6 va fi cu totul alta motoreta fata de generatia precedenta. Editat Februarie 1, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Si de ce e Banditul "un pic peste" fata de XJ6? Ca are 30kg in plus, la asta te-ai referit cand ai zis "peste"? LE: Acum am vazut ultimul post... pe ce te bazezi cand spui ca "Ai sa vezi, ca XJ-ul nu-i tocmai o motocicleta de care sa te indragostesti pe loc, ca sa tina pretul scazut au facut multe compromisuri iar calitatea materialilor nu-i chiar punctul forte al motocicletei. " Ai vazut-o, ai testat-o? Hai sa fim seriosi totusi. Cred ca va fi foarte apropiata de FZ6 ca pret Iar Fazerul actual nu mai are nici o treaba cu Banditul, de-asta a aprut GSRul. Banditul a cam ramas acelasi, in timp ce noul XJ6 va fi cu totul alta motoreta fata de generatia precedenta. Luni cand ajung la birou o sa-ti zic exact pretul de la XJ6. Inca n-am testat-o, n-am vazut-o, dar ma bazez pe ce am citit si eu pe la "jurnalistii aia adevarati din afara". Cand dau 400.000 pe o revista, imi place sa cred ca tot ce scrie acolo e adevarat si bine documentat, si unele pareri le accept, altele nu. Sper ca in momentul in care va fi disponibila la noi sa-mi schimb parerea. Pur si simplu cred ca producatorii au inceput sa se orienteze si care motociclete ieftine, facute sa mearga, un fel de Logan pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Empuu, tu nu zici rau, DAR cand Banditul s-a nascut, nu prea erau segmentele astea, gen naked, street-toring, streetfighter etc... Atunci aveai Bandit, Diversion si ce mai era atunci, Kawa ZR7 parca (plus alte modele de la fiecare marca)... Diversionul a sucombat si locul i-a fost luat de Fazer, ZR7 a fost inlocuit cu Z750, a aparut si Hornetul intre timp... in schimb Banditul a ramas in productie (destul de conservatori in ceea ce priveste look-ul modelului) si intre timp a iesit si GSR-ul... iar Banditul tot Bandit a ramas. Daca ceilalti competitori ai Suzuki au lansat 2 generatii de motociclete (vezi Hornet si Fazer/FZ6), Suzuki au tinut Banditul in productie imbunatatind-ul cate un pic in fiecare an, ba o injectie, ba un ABS, ba un 50 cmc in plus... Au mai scos si SV-ul care a inlocuit cu mai mult succes pe fratele mai batran TL si TLR. De asta zic ca Bandit e cam intr-o clasa a lui, buget mic, dar pretentii mari, finisari de calitate. Ai sa vezi, ca XJ-ul nu-i tocmai o motocicleta de care sa te indragostesti pe loc, ca sa tina pretul scazut au facut multe compromisuri iar calitatea materialilor nu-i chiar punctul forte al motocicletei. Cat despre Gladius, am inteles ca se vrea a fi inlocuitorul lui SV. Nu incerc sa discreditez Banditul, dar parca acum se pune prea mult pret pe categoria motocicletei, iar pretul si scopul acesteia au cam fost lasate la urma... Banditul mi se pare o motocicleta mult mai bine inchegata, finisari si materiale superioare (plastice, crom &shit) Nu zici rau nici tu insa nu am fost si nu sunt deloc de acord cu fraza ca Diverson are ca si concurent pe Gladius si nu Banditu care ar fi in alta categorie. E corect ca la mijlocul anilor '90 cand a aparut Banditul, cand era deja Diversionul si Honda nu prea avea nimic de zis in segment (pt ca nu aveau un model) piata nu era atat de dezvoltata si nu existau atatea directii diferite in clasa naked-allrounder. Honda s-a uitat cam 3 ani cum se dadea GSFu ca pita calda pana au reusitsi ei sa reactioneze. Diversionu era destul de depasit. Daca aveai 23 de ani prin 95-96 si vroiai sa ai un badass naked sa fi 'zdos iti luai B6 sau B12, iar daca erai intre 2 varste sau mai tatic a 4 copii si vroiai sa mergi cu nevasta in concediu iti luai tot un B6 sau B12. Noroc ca macar existau si mai exista si acum destule piese aftermarket prin care poti bucatari motoreta dupa gust. Eu zic ca Banditul a suferit o dehuliganizare de-a lungul timpului. Practic a fost dezvoltat deliberat intr-o directie cat mai rationala, practica si clara si anume un allrounder cu valente touring. "Lipsa progresului" si conservatorismul se datoreaza faptului ca a aparut SVul prin '99 care sa apeleze la o anumita clientela, la un anumit segment. Parerea mea este ca Suzuki a stiut demult, mult mai devreme de 2005 ca va exista un GSR care sa adreseze si el un alt segment al pietei, anume cel al supozitoarelor naked suparate. Deci avea sens sa isi concureze singuri modele mai tineresti sa zic asa si mai ascutite si sa faca mega-imbunatatiri la Bandit? Avea rost sa-l reproiecteze de la 0, sa vina eventual cu un cadru din aluminiu, sa scada niste kilograme atata vreme cat se dadea asa cum era ca pita calda si avea si are o clientela bine conturata? Eu as numi Banditul care "a batut pasul pe loc" mai degraba o motoreta ajunsa la maturitate care a suferit o evolutie, mai degeaba decat o revolutie. A avut timp sa se coaca din 95 incoace. Nu e ca acum cand iasa motorete total noi in graba la 2 ani distanta in timp ca sa se copieze unii pe altii si sa sufle in coor toate trendurile aparute ca ciupercile si te miri ca se rup mobrele sub tine, da ele sunt pline de tehnologie ultimu racnet. Eu cred ca a ajuns la un nivel bun avand in vedere bugetul si face f bine ceea ca este intentionat sa faca. Altii numesc asa ceva: depasit, invechit, conservator. Eu cred ca Suzuki a procedat bine si i-a cam iesit strategia chiar daca cel mai mult imi place primul Bandit, chiar daca cred ca astea noi nu mai au un acel ceva si ma lasa rece ca mi se par, in ciuda tehnologiei si a computerelor si injectiilor si Modes-urilor si a mappingurilor, foarte mass-production, corect cum zici tu, un fel de Loganuri. Tzapa mare pt ei mi se pare insa ca va fi cretinitatea de a inlocui SVul cu Gladius, despre care am zis mai sus ce parere am. Editat Februarie 1, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Tocmai ce m-am uitat pe un Superbike englezesc. Vad ca baietii astia au o alta conceptie despre motoare, in genera, fata de ce la noi aici. Am vazut teste destul de imbarligate si la ei, si la italieni, motociclete care aici nu le-ai pune una langa alta. Ramane totusi sa vedem cand or iesi modelele si cei de afara cu ce or sa le ia la teste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 daca inca te mai intereseaza kawasaky er6-f aKa 650R uite aici un forum de posesori http://www.m13online.com/forum/index.php si daca cauti pe youtube "mordeth13" e un tip care face vlog-uri si are un motor din asta. cred ca are computer de bord de aia nu are indicator de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) PS:ER-6F are totusi indicator pentru benzina! Si un review de MCN tot pentru ER-6F. Editat Februarie 1, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Pozele sunt binevenite, pentru ca pe site-urile "vanzatorilor" nu prea vezi multe poze cu detalii clare(de exemplu m-ar intersa un detaliu al bordului).Ce anume nu iti place la look-ul ei?Nu ar strica sa aflu si parerea ta.... 1.la GS greutatea proprie e 199 Kg + 20L in rezervor si desi e carenata, pe autostrada dupa 130-140 km/h zici ca te zboara vantul cu ea cu tot.Nu cred ca numai greutatea e un criteriu pentru stabilitatea mobrei la viteze mari. 2.Exista motoare care nu vibreaza la anumite turatii? 3.Parbrizul e mai mult de luat ochiii, nu stiu cat de mult influenteaza el ciclistica mobrei(la fel si la GS). 4.Nici GS-ul nu are si nu am ramas in pana pana acum. Stie cineva daca Kawa ER-6F are indicator al treptei de viteza? Topic foarte bun! UP! Nu imi place design-ul pentru ca pare sasie (asa imi da impresia cu farurile alea) si pentru ca partea din spate pare golasa, cocotata. Saua pare ca sta in suspensie deasupra rotii din spate si pentru ca carenata pare disproportionta fata/spate. E, desigur, o chestie de gusturi, dar nu se pot schimba. Varianta 2009 arata intr-adevar mult mai bine. 1. Multumesc de info. Nasol 2. Da, Banditul ) Sigur ca vibreaza dar se pare ca cel pe injectie a fost modificat la imbinarea cu cadrul pentru a elimina vibratiile motorului. De asemenea, are un sistem care controleaza motorul la idle pentru a nu vibra si a nu varia in turatie. Parerea generala este ca vibreaza foarte putin si in mers (am citi mai multe review-uri care mentionau acest lucru). So, perfection is in the details. 3. Ei spuneau despre parbrizul ER6F ca e prea mic si trebuie schimbat dar cel din catalogul Kawasaki iti arunca apa direct in fata/casca pe ploaie. Probabil ca e dpar un detaliu minor, dar merita retinut. 4. Ok, pentru mine e suficient si indicatorul de rezerva. Si din ciclul "sunt amarat ca sunt roman" - in comparatia de la MCN la care ai dat link spune ca ER6F-ul este 4500 lire. La noi ajunge 5600 EUR in conditiile in care nu e mare diferenta intre lira si EUR. Nu ma surprinde Si intrebare care deviaza un pic - aveti CASCO ? Am inteles ca pentru orice este din 2007-2008 se poate face si ar fi cam 500 EUR pe an pentru o valoare de 5000 EUR. Si prezentarea oficiala pentru Banditul 2007: http://www.youtube.com/watch?v=vRNMhEBLpw4. Editat Februarie 1, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 XJ6 - 6.290 Euro, XJ6 ABS - 6.990 Euro. Disponibila in Romania din februarie 2009. Nu stiu de ce am ramas cu impresia ca va fi sub 6.000 E. Totusi, din ce am auzit de pe la producatori si dealeri, or sa cam salte un pic preturile pe la motoare din cauza cursului euro-yen care cica ar fi luat-o razna. Pentru cei care vor sa-si ia motoare noi, sper sa ma insesl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) ....Varianta2009 arata intr-adevar mult mai bine. Si intrebare care deviaza un pic - aveti CASCO ? Am inteles ca pentru orice este din 2007-2008 se poate face si ar fi cam 500 EUR pe an pentru o valoare de 5000 EUR. Modelul 2009 arata intradevar finisat estetic fata de K8, atat farurile, cat si codita.Totusi cat o fi scorul pentru un k9?Mai bine nu ma gandesc... Am Casco la Unita si pentru o valoare asigurata de 4800 Euro platesc 125 Euro pe trimestru cu fransiza 100 Euro/dauna.Stiu, e un pic cam mult, dar nu mi-au strambat din nas cand am apelat la ei!Conteaza si asta...uneori! Editat Februarie 2, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 6, 2009 Autor Share Postat Februarie 6, 2009 XJ6 - 6.290 Euro, XJ6 ABS - 6.990 Euro. Disponibila in Romania din februarie 2009. Nu stiu de ce am ramas cu impresia ca va fi sub 6.000 E. Totusi, din ce am auzit de pe la producatori si dealeri, or sa cam salte un pic preturile pe la motoare din cauza cursului euro-yen care cica ar fi luat-o razna. Pentru cei care vor sa-si ia motoare noi, sper sa ma insesl. Mda si asta nu este pentru Diversion, este pentru naked. Preturile in lire sunt cam 4900 XJ6 si 5500 Xj6 Diversion. Super M-am hotarat la un Bandit pana la urma, sa vedem cum iese cu achizitia. Intre timp am scazut pretul la Kawasaki-ul ZZR 250 de la 2100 EUR la 1900 EUR, aveti link in semnatura daca sunteti interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 12, 2009 Autor Share Postat Februarie 12, 2009 Am scazut pretul la 1800 EUR pentru Kawasaki ZZR 250 din semnatura. Daca nu vine o oferta mai buna se va da cu 1600 EUR la sfarsitul saptamanii viitoare. In cateva zile va veni Banditul K7 SA, si trecem primele impresii, probabil pe loc, se anunta vreme urata saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.