ekkemu Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Salut, Tocmai mi-am luat un WR 426 din 2001. Are decompresor manual. Am dificultati sa-l pornesc si vreau sa va cer sfatul. Banuiesc ca aici sunt oameni cu experienta in asa ceva. Deci orice tips and tricks sunt binevenite. Benzina aveam, socul era tras (socul bun, ala negru, ca are doua, unu pt pornit la rece care baga benzina si altul pentru pornit la cald care baga aer). Mersi Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Nu am wr dar am avut aceeasi problema cand am trecut de la buton la kick. Asa ca pot sa te ajut cu un link unde vei gasi poate mai multe tips&tricks: http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-157371.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 Nu am wr dar am avut aceeasi problema cand am trecut de la buton la kick. Asa ca pot sa te ajut cu un link unde vei gasi poate mai multe tips&tricks: http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-157371.html Mersi mult de link, ma uitasem si eu pe TT dar n-am gasit topic-ul. Partea buna? Stiu cateva variante de pornire. Partea proasta? tocmai am venit de la garaj si nu porneste. Sa zicem ca algoritmul pe care il aplic eu e bun, sa zicem ca forta cu care dau pe kick e ok. Ce cauze pot sa fie? Tocmai am citit un articol si urmatorul pas va fi: filtru de aer nou, bujie noua, carburator scurs (banuiesc ca are undeva la baza un surub pentru asta) sau daca trebe, curatat. Dupa care o sa mai incerc. Inca o intrebare: in unele locuri zice ca inainte sa-i dai la kick sa tragi o data de gaz, scurt, insa in manual zice sa NU faci asta, si si in alt articol pe net. Am incercat oricum si cu varianta asta si n-o pornit. Ce parere aveti despre acest lucru? Mersi mult, si in continuare daca aveti orice sfat, critica, shoot! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Dai la pedala pana se "intareste", tragi decompresorul total, dai usor la pedala pana "sare" la loc decompresorul, lasi pedala sa se ridice la loc si apoi ii f.u.tzi o pedala energic. Alta metoda: dai la pedala pana se intareste, tragi usor de tot decompresorul si simultan dai la pedala pana "scapa" foarte putin. Lasi decompresorul sa sara la loc, lasi pedala sa urce la loc (sus evident ) si apoi pedala energic. Daca e rece dai cu soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 Dai la pedala pana se "intareste", tragi decompresorul total, dai usor la pedala pana "sare" la loc decompresorul, lasi pedala sa se ridice la loc si apoi ii f.u.tzi o pedala energic. Alta metoda: dai la pedala pana se intareste, tragi usor de tot decompresorul si simultan dai la pedala pana "scapa" foarte putin. Lasi decompresorul sa sara la loc, lasi pedala sa urce la loc (sus evident ) si apoi pedala energic. Daca e rece dai cu soc. Mie de sarit nu-mi sare, ca mi-a mai zis cineva chestia aia ... deci a ramas a doua varianta, care se pare ca e cea corecta, insa nu vrea nicicum s-o ia, cred ca totusi trebuie sa ii fac acele lucrari de intretinere, bujie, filtru, carb ... ca nu e ok sa porneasca ASA de greu. de 2 zile eu si vreo 3,4 preteni incercam sa-i dam, sa-i f*tem kick-uri pana ce-am picat jos de oboseala, si nimic. Adica facea: brrr, brrr, dar atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Daca i-ai dat prea multe pedale s-ar putea s-o fi innecat, nu sa fie probleme cu filtru bujii samd.. Io o porneam p-a mea (Aprilia Pegaso 600) prin a doua metoda expusa de Lupu... si-o lua fara griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 Daca i-ai dat prea multe pedale s-ar putea s-o fi innecat, nu sa fie probleme cu filtru bujii samd.. Io o porneam p-a mea (Aprilia Pegaso 600) prin a doua metoda expusa de Lupu... si-o lua fara griji. Da, m-am gandit si eu la inecat, insa in carte scrie ca daca ii dau vreo 20 de pedale cu decompresoru tras e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DizlPower Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Eu procedam ceva de genul....dadeam vreo 7 pedale cu socul tras, fara sa fie cheia pe pozitie de scanteie, apoi, puneam cheia pe ON si dadeam o pedala, cand vedeam ca da sa o ia, trageam de gaz si....pornea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Eu la XT-ul meu am doar kick ,dar o ia de la prima pedala ( am decompresor automat ) ,ideea e ca trebuie sa-ti faca decompresorul un " click " ,iar daca tie nu-ti face ,probabil ar trebui reglat .Eu l-am avut dereglat si am reusit sa-i rup pedala de pornire ( iti dai seama cat am transpirat ? ). Deci uita-te in carte si vezi daca-ti zice cum sa-l reglezi ;poate ar trebui sa scoti si bujia si sa o cureti ca dupa atatea pedale ai sanse mari sa-l fi inecat ,ii dai 3-4 pedale cu bujia scoasa ,pui bujia la loc si incerci din nou. Sa verifici daca-ti da scanteie calumea bujia,dar parerea mea e ca ar trebui verificat decompresorul si reglat calumea. Mult succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 Eu procedam ceva de genul....dadeam vreo 7 pedale cu socul tras, fara sa fie cheia pe pozitie de scanteie, apoi, puneam cheia pe ON si dadeam o pedala, cand vedeam ca da sa o ia, trageam de gaz si....pornea... Eu n-am cheie. Eu la XT-ul meu am doar kick ,dar o ia de la prima pedala ( am decompresor automat ) ,ideea e ca trebuie sa-ti faca decompresorul un " click " ,iar daca tie nu-ti face ,probabil ar trebui reglat .Eu l-am avut dereglat si am reusit sa-i rup pedala de pornire ( iti dai seama cat am transpirat ? ).Deci uita-te in carte si vezi daca-ti zice cum sa-l reglezi ;poate ar trebui sa scoti si bujia si sa o cureti ca dupa atatea pedale ai sanse mari sa-l fi inecat ,ii dai 3-4 pedale cu bujia scoasa ,pui bujia la loc si incerci din nou. Sa verifici daca-ti da scanteie calumea bujia,dar parerea mea e ca ar trebui verificat decompresorul si reglat calumea. Mult succes ! Da, am pornit si eu XT cu decomp auto, si e un vis Insa al meu a manual. O sa verific in manualul de service cum se regleaza si cum ar trebui sa fie. Mersi de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Cand e rece, incearca sa-i dai cateva pedale usor, indiferent daca e contactul pus sau nu. cu socul tras, fara decompresor. Apoi ii tragi una tare. La cald, la al meu DR, dau cu deko foarte rapid de 3-4 ori, apoi, in aceeasi miscare, dau drumul la deko atunci cand carja e sus si porneste singur. Porneste din inertia cilindrului, nu din puterea cu care-i dau eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Si eu care visam la anul un WR .... o sa trebuiasca sa-mi mai impartasesti detalii despre motorul asta sa stiu daca sa-mi iau sau ba .. sper sa-ti mearga treaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 Si eu care visam la anul un WR .... o sa trebuiasca sa-mi mai impartasesti detalii despre motorul asta sa stiu daca sa-mi iau sau ba ..sper sa-ti mearga treaba ... Din cate am citit pe net, dupa ce-i prinzi miscarea, porneste usor... Eu probabil inca nu am prins-o, sau tre sa-i schimb bujie, filtru aer ... Oricum, alte pareri, idei, daca aveti. Dupa ce o sa am un rezultat, o sa-l pun si aici. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 f important, in caz ca nu a mai fost pornit de mult motorul si ai tot dat la kick.schimba bujia si benzina din carburator.wr 400 este foarte usor de pornit la kick, inclusiv dupa cazatura Asta e planul, sa-i schimb bujia. Mersi de incurajare Ieri i-am dat cu cizma, ca am zis ca ... mere mai ok, si intr-adevar, a pornit, insa din entuziasm am tras de gaz si am inecat-o, ca avea si socul tras Oricum schimb bujia si in 2 sapt imi vine si filtrul de aer - Twinair Mersi Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 scoate-i carburatorul, curata-l, regleaza-l, schimba-i bujia, curata-i filtrul de aer si nu are voie sa nu porneasca repede. dupa toate operatiunile astea (asta in cazul in care nu ai vre-un alt defect gen aprindere) ai sa descoperi un alt motor. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Ai incercat s-o pornesti impinsa? In treapta a 2-a si decompresoru' si ambreiaju' trase pana ce prinzi ceva viteza, apoi dai drumu' la decompresor si ambreiaj cand ai viteza destul de mare... ar trebui s-o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 Ai incercat s-o pornesti impinsa? In treapta a 2-a si decompresoru' si ambreiaju' trase pana ce prinzi ceva viteza, apoi dai drumu' la decompresor si ambreiaj cand ai viteza destul de mare... ar trebui s-o ia. Am incercat: se blocheaza roata. E prea mare compresia se pare ... N-am incercat in viteze mai mari: 3,4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Daca are 6 viteze, ar trebui sa plece usor dintr-a 3-a. Cel putin asa o pornesc pe a mea cand e peste masura de inecata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 Daca are 6 viteze, ar trebui sa plece usor dintr-a 3-a. Cel putin asa o pornesc pe a mea cand e peste masura de inecata. Are 5. O sa incerc si in 3-a sau a 4-a candva zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 lasa impinsul si da i pedala cu bujie noua.filtrul de aer se spala si e curata, nu treuie alt filtru.carburatorul macar sa il golesti de benzila veche, evntual si rezervorul, si pune benzina proaspata.dupa, da i pedala ca si cum ai vrea sa pui fierul cu roatele in sus, ca trebuie sa porneasca. Bujia a fost o problema ieri, ca vreo 5 chei de bujie nu mi se potriveau. Azi sper sa fac rost de una care e buna si o schimb. Am auzit ca NGK is naspa. Se bujie recomandati la un astfel de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 foloseste cu incredere NKG-CR9EK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 Dupa multe chinuri am reusit sa dau jos bujia, era toata leoarca, am ars-o, am bagat-o la loc si a pornit la prima pedala. E bujie NGK ... Am auzit si de la altii ca nu prea is bune NGK, o sa studiez problema si o sa vad, momentan se pare ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 ... Am auzit si de la altii ca nu prea is bune NGK........ si io am auzit de la "altii" ca yamaha nu prea is bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 complicata treaba cu pedalele astea.... 1 trage decompresorul si da cateva pedale in gol pt a aerisi cilindrul. 2 apesi usor pedala pana se intareste... 3 tragi decompresorul si mai apesi un pic pedale<3-5 cm> 4 dai drumu decompresorului si lasi pedala sa revina in pozitia de sus<daca nu revine o asezi tu cu mana> 5 *** dai pedala*** stai ca nu e chiar asa: miscarea pedalei tre sa fie energica si accelerata, cursa pedalei tre sa fie pana la capat dusa<pana loveste in scarita sau opritor...depinde de motor> deci piciorul trebuie sa execute o miscare oarecum circulara si accelerata spre sfarsit. fiecare motor are particularitatile lui si pornirea la kick difera de la o motoreta la alta chiar dca sunt amandoua de aceasi marca , an si tip.... tre sa-i prinzi spilul daca nu a pornit din primele 3-4 pedale repeti totul de la inceput: 1,2,3,4,5... benzina isi pierde proprietatile daca sta intr-un recipient metalic<carburatorul>mai multa vreme si nu se mai aprinde bujiile ngk sunt foarte bune dar uneori dupa ce se ineaca motorul iti prajeste si bujia bujiile se schimba nu se ard pe aragaz, curata cu peria de sarma sau regleaza distanta pe tabla de 6 cum se facea la DACIE ca pe motorul tau scrie made in japan nu uzinele dacia pitesti filtrul de aer trebuie spalat cu benzina si suflat la compresor <din int spre ext> ori batut bine de un gard cu zabrele apoi se da cu sprei special de filtru<nu prea mult >dupa care se monteaza cu atentie la loc. mult succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) complicata treaba cu pedalele astea....1 trage decompresorul si da cateva pedale in gol pt a aerisi cilindrul. 2 apesi usor pedala pana se intareste... 3 tragi decompresorul si mai apesi un pic pedale<3-5 cm> 4 dai drumu decompresorului si lasi pedala sa revina in pozitia de sus<daca nu revine o asezi tu cu mana> 5 *** dai pedala*** stai ca nu e chiar asa: miscarea pedalei tre sa fie energica si accelerata, cursa pedalei tre sa fie pana la capat dusa<pana loveste in scarita sau opritor...depinde de motor> deci piciorul trebuie sa execute o miscare oarecum circulara si accelerata spre sfarsit. fiecare motor are particularitatile lui si pornirea la kick difera de la o motoreta la alta chiar dca sunt amandoua de aceasi marca , an si tip.... tre sa-i prinzi spilul ...................... mult succes!!! perfect adevarat ce spui tu, numai ca modelul lui de wr are decompresor automat. manetuta de pe ghidon care seamana cu cea a decompresorului este socul de cald si se foloseste doar la pornirea motorului cand este cald. daca se mai intampla sa-l ineci, inchide-i benzina si da-i mai multe pedale(fara soc de cald). eu iti sugerez in continuare sa-ti cureti si reglezi carburatorul(la modelul tau de wr iese foarte usor) si sa schimbi bujia cu una noua NGK eventual cu iridium si in final o sa fii fericit. Editat Iunie 5, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.