Sari la conținut

Benzina


ubord
 Share

Postări Recomandate

...deci nu va reparati motoarele...care au mers bine saptamana trecuta!

Proprietarii xenofobi ai OMV-ului nu mai distribuie Premium...de vreo 2 saptamani...Nici o problema , am bagat fara plumb ca ramasesem fara, si in general aveau o calitate constanta la "faraPlumb"(de vreo doi ani bag de la ei si nu am avut nici o surpriza...)

de data asta dezastru! De abia am urcat dealul de la benzinarie spre oras!(am zis ca era apa ramasa care a ajus in decantor ...nici poveste!)Motorul suna ciudat, , rateuri si pe admisie si pe evacuare, si nu mai puteam sa trag de el!

Am zis ca o sa-si revina....dar era tot asa , chiar mai rau , a inceput sa se incinga si sa-l simt prin bocanci , lucru care nu s-a mai intamplat decat la inceputurile chinuite cu K63!

Am dat-o jos!(am luat si eu vreo doau guri :) ) si cu un sfert de litru am coborat la o benzinarie particulara care avea Premium...alta viata!Mergea si suna asa cum il stiam!Puteam sa trag de acceleratie brusc si pana in capat fara sa pice in nas sau sa se opreasca...asta pana ieri cand am alimentat la aceiasi benzinarie!Din nou sunet schimbat, ceva rateuri pe evacuare, si , nu mergea cum il stiam.Nu urca in ture mai mult de 80/h(pe ceas) si se punea in nas cand incercam sa-l trag mai sus!

Prietenul cu simson care alimentase cu o zi inainte din acelasi loc , se plangea si el de simptome ciudate....in principal gol de putere in partea de sus...Am tras de ele amandoi, pentru ca aveam sosea buna , dar nu mergeau!Ambele se infoaca, fac urat in partea sus a regimului de turatie, si nu mai fug!El a verificat avansul (toate la locul lor, dar a facut teste si cu avansul marit...) curatzat carburatorul , schimbat bujia...poula , nu merge!

Dupa o tura de 150km , ambii aveam bujiile negricioase(desi aratau fain acum o saptamana).

Apoi am mai aflat de probleme la posesori de Dacia(motoarele se infoaca....pornesc usor la rece , dar foarte greu sau deloc la cald!..cu aceiasi benzina fara plumb de la OMV)

In concluzie au foutut astia benzina! sau lichideaza ceva stocuri , sau au marlanit-o asta asa zisa fara plumb(evapora mai greu sau mai usor...stii poula!)Evident s-a dezechilibrat puternic amestecul!Poate nu arde cu aceiasi viteza, sau are o alta comportare cu temperatura si sunt defavorizate ciorsurile astea fierbinti racite cu aer.. :unsure:

Sunt in dilema ce sa fac!...

Porneste extrem de greu la cald, dupa ceva seturi prelungite de pedale, si cu aer dat suplimentar , cu acceleratia trasa...

Oricum , nu va reparati ciorsurile care au mers bine saptamana trecuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se va scoate si de la lukoil benzina premium.

eu de un timp alimentez faraplub de la omv, dar nu am observat diferente intre premium si faraplumb.

cu motorul rece dau 2pedale cu sok, pun contact si a pornit iar cu motorul cald contact si o pedala(am aprindere pe platina direct pe bobina si da naspar rau de tot scanteia...am verificat bobina dat jos de pe motor).cu motorul cald folosesc sokul nu mai porneste nici al naibi(cu contactul luat jos dau la pedale(pana scot benzina din cilindru) ca altfel imi rupe piciorul la un rateu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu datul in nas de la ce mai poate fi in afara de benzina. Parca a inceput sa-mi faca mai des. Imrepuna cu mici explozii cand se mai incalzeste/soc. Asta ma gandesc c-o fi de la amestec dar datul in nas??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se va scoate si de la lukoil benzina premium.

eu de un timp alimentez faraplub de la omv, dar nu am observat diferente intre premium si faraplumb.

cu motorul rece dau 2pedale cu sok, pun contact si a pornit iar cu motorul cald contact si o pedala(am aprindere pe platina direct pe bobina si da naspar rau de tot scanteia...am verificat bobina dat jos de pe motor).cu motorul cald folosesc sokul nu mai porneste nici al naibi(cu contactul luat jos dau la pedale(pana scot benzina din cilindru) ca altfel imi rupe piciorul la un rateu).

..posibil sa ai avansul prea mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
...deci nu va reparati motoarele...care au mers bine saptamana trecuta!

Proprietarii xenofobi ai OMV-ului nu mai distribuie Premium...de vreo 2 saptamani...Nici o problema , am bagat fara plumb ca ramasesem fara, si in general aveau o calitate constanta la "faraPlumb"(de vreo doi ani bag de la ei si nu am avut nici o surpriza...)

de data asta dezastru! De abia am urcat dealul de la benzinarie spre oras!(am zis ca era apa ramasa care a ajus in decantor ...nici poveste!)Motorul suna ciudat, , rateuri si pe admisie si pe evacuare, si nu mai puteam sa trag de el!

Am zis ca o sa-si revina....dar era tot asa , chiar mai rau , a inceput sa se incinga si sa-l simt prin bocanci , lucru care nu s-a mai intamplat decat la inceputurile chinuite cu K63!

Am dat-o jos!(am luat si eu vreo doau guri :crack: ) si cu un sfert de litru am coborat la o benzinarie particulara care avea Premium...alta viata!Mergea si suna asa cum il stiam!Puteam sa trag de acceleratie brusc si pana in capat fara sa pice in nas sau sa se opreasca...asta pana ieri cand am alimentat la aceiasi benzinarie!Din nou sunet schimbat, ceva rateuri pe evacuare, si , nu mergea cum il stiam.Nu urca in ture mai mult de 80/h(pe ceas) si se punea in nas cand incercam sa-l trag mai sus!

Prietenul cu simson care alimentase cu o zi inainte din acelasi loc , se plangea si el de simptome ciudate....in principal gol de putere in partea de sus...Am tras de ele amandoi, pentru ca aveam sosea buna , dar nu mergeau!Ambele se infoaca, fac urat in partea sus a regimului de turatie, si nu mai fug!El a verificat avansul (toate la locul lor, dar a facut teste si cu avansul marit...) curatzat carburatorul , schimbat bujia...poula , nu merge!

Dupa o tura de 150km , ambii aveam bujiile negricioase(desi aratau fain acum o saptamana).

Apoi am mai aflat de probleme la posesori de Dacia(motoarele se infoaca....pornesc usor la rece , dar foarte greu sau deloc la cald!..cu aceiasi benzina fara plumb de la OMV)

In concluzie au foutut astia benzina! sau lichideaza ceva stocuri , sau au marlanit-o asta asa zisa fara plumb(evapora mai greu sau mai usor...stii poula!)Evident s-a dezechilibrat puternic amestecul!Poate nu arde cu aceiasi viteza, sau are o alta comportare cu temperatura si sunt defavorizate ciorsurile astea fierbinti racite cu aer.. :crack:

Sunt in dilema ce sa fac!...

Porneste extrem de greu la cald, dupa ceva seturi prelungite de pedale, si cu aer dat suplimentar , cu acceleratia trasa...

Oricum , nu va reparati ciorsurile care au mers bine saptamana trecuta!

Chestia cu pornitul usor la rece si f greu la cald,dat an nas si anodaturi cand se ancalzeste o patesc si eu la Dacia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...