Enduro Braesti Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Iaca ce am gasit pe un forum vecin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 O poza mai mica, se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Nu cred!!!! Am vazut pana acum doar o simulare pe comp din R1 in enduro. Asta e pe bune?!?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 un link se poate ? sa vedem si noi mai bine despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 www.pro-bike.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Foarte concludent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Stiu un nebun care si a fakut gsxr de 750 , si lo fakut cross arata belea dar mai mult imi place cum se aude motoru dupa ce lo cam aranjat bine. arata belea asa in resta dar lo fakut la caterinca lo luat din germania cu brifu o dat pe el 300 euro functional in fine, am sa pun poze cu el cand il mai vad! http://img526.imageshack.us/img526/8766/18ao1.jpg lam gasit yo Editat Iunie 2, 2008 de motoristu66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Stiu un nebun care si a fakut gsxr de 750 , si lo fakut cross arata belea dar mai mult imi place cum se aude motoru dupa ce lo cam aranjat bine. arata belea asa in resta dar lo fakut la caterinca lo luat din germania cu brifu o dat pe el 300 euro functional in fine, am sa pun poze cu el cand il mai vad! lam gasit yo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 motorul a participat la un redbull romaniacs in romania dar la nu stiu ce editie..este vorba de un r1 cu gume de spate pe fata/spate..pe orice urcare este 0 cand da de namol..dar merge cu 280 pe forestiere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=r0xFyiwpfZ0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 asta da aventura si curaj..singur si cu R 1 in jurul lumii..cred ca mai interesant era sa fi ales un model de touring-enduro gen africa twin sau varadero..daca urmariti pe la sfarsit e o faza in care curge apa ca la robinet din esapament dupa o super traversare prin apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Cred ca asa a fost cel mai interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Sal, 1: ala care o fakut din R1 cross ori nare acte moto ori are prea multi bani'' nu ma intereseaza dar am zis asa'' sa nu ma intalegeti gresit 2: ala ce o fakut R1 enduro si o merg prin lume cu ala cred cai zizi in fine bravo lui o fakut ceva ce no reusit altu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 ba frate,da cu cine ai facut limba romana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Sal, 1: ala care o fakut din R1 cross ori nare acte moto ori are prea multi bani'' nu ma intereseaza dar am zis asa'' sa nu ma intalegeti gresit 2: ala ce o fakut R1 enduro si o merg prin lume cu ala cred cai zizi in fine bravo lui o fakut ceva ce no reusit altu ????????????????????? pune te rog si traducerea in romana din limbajul de mess sa intelegem si noi exact parerea ta..no offence Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Ca sa vezi ce se implanta cu plastifiatele chordite din Hitalia si aflate pe lista neagra RAR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) La enduro m-as baga mai degraba cu R1 asta: 2 discuri de frana pe fata si 200kg (are si handguarduri ) ) decat cu noul Duke de la KTM. Editat Iunie 5, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 La enduro m-as baga mai degraba cu R1 asta: 2 discuri de frana pe fata si 200kg (are si handguarduri ) ) decat cu noul Duke de la KTM. complet gresit,si sa spun de ce:esential la enduro este o suspensie buna..niciodata setarile rigide ale unei vitezane nu vor face fata la solicitarile din teren..trebuie o cursa mai lunga in primul rand pe fata,iar puterea excesiva a motorului nu va face altceva decat sa piarda aderenta rotii spate instant..asa forestiere la plimbare poti sa faci si cu un goldwing cu cauciucuri de cross dar care mai este smecheria.. iar comparatia ta cu duke..care este si el strict gandit ptr oras/supermoto s-ar putea sa te dezamageasca r1,imi imaginez ca trebuie dat telecopul de directie jos ca altfel imi rupe mainile dupa o ora de enduro,pe cand la duke daca schimbi cauciucurile si modifici setarile telescoapelor te poti baga serios la treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Cu putina imaginatie si mai multi bani, poti scoate un hillclimber din miarul de la Yamaha. Eliminate toate accesoriile inutile, inlocuit rezervorul cu unul mai mic si mai usor, o furca White Power sau Marzocchi, o bascula mai lunga si o anvelopa care sa muste din pamant precum un excavator si la urcus esti imparat Unii au transformat Suzuki SV 650 in enduro, cred ca se putea la fel de bine si din cel de o mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) complet gresit,si sa spun de ce:...iar comparatia ta cu duke... Bre Atillas, faceam si eu misto de hidosenia asta de KTM Si mai ales de tobele alea inteligent plasate dintr-un anume motiv care inca imi scapa. Face parte din clasa R1 in domeniul enduro. Asta voiam eu sa subliniez subtil. Editat Iunie 5, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Si mai ales de tobele alea inteligent plasate dintr-un anume motiv care inca imi scapa. Coborarea centrului de greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Daca e sa ma intrebati pe mine, zic ca m-am gandit de multe ori la amplasarea asta. Se scurteaza mult traseul evacuarii, nu mai trebuiesc coturi si indoituri, prinderi si alte rahaturi, plus ca nu mai stai cu grija sa nu te frigi de toba, nu ai zgomotul aproape de ureche si altele. Singura problema ar fi ca e mult prea expusa la lovituri, ma ales in tarisoara noastra draga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) Nu stiu cu cat coboara centrul de greutate alea 4 kg de tobe. Mai ales avand in vedere amplasarea alternativa ca la sportive (putin mai sus si mai in spate). Nu trebuie sa fie sub sa si nici furnale ca la nenorocirea ailalta de 690 (au astia de la KTM ceva cu tobele...). Nu stiu cat de importante mai sunt coturile, indoiturile si altele rahaturi precum zgomotul si friptul, atunci cand mergi cu morcovu in cwr la fiecare groapa si tremuri si la bordurile alea mici pe care te hotarasti totusi sa le urci. Si asta cu un KTM. De supermoto. Ca sa am si o mica tentativa de on-topic: mi se pare ca R1 ala sta destul de bine cu garda la sol. Sigur e stock la partea de suspensii? Editat Iunie 5, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Nu stiu cu cat coboara centrul de greutate alea 4 kg de tobe. Mai ales avand in vedere amplasarea alternativa ca la sportive (putin mai sus si mai in spate). Nu trebuie sa fie sub sa si nici furnale ca la nenorocirea ailalta de 690 (au astia de la KTM ceva cu tobele...).Nu stiu cat de importante mai sunt coturile, indoiturile si altele rahaturi precum zgomotul si friptul, atunci cand mergi cu morcovu in cwr la fiecare groapa si tremuri si la bordurile alea mici pe care te hotarasti totusi sa le urci. Si asta cu un KTM. De supermoto. Ca sa am si o mica tentativa de on-topic: mi se pare ca R1 ala sta destul de bine cu garda la sol. Sigur e stock la partea de suspensii? 1)CRED CA IN SFARSIT TREBUIE SA RENUNTE LA DESIGNERUL ALA DE LA KTM..ORI SA MAI RENUNTE ALA LA BEUTURA.. 2)TOBELE SUNT ESENTIALE IAR CALCULAREA LOR ESTE CEVA FOARTE LABORIOS..TOTUSI LA MODELUL ASTA SI ALA DE 690 ARATA TOBELE DE TE DOARE MINTEA...ADICA SUPER NASOL..AR TREBUI SA SE MAI GANDEASCA CA MOTOARELE SE VAND SI IN ALTE TARI MAI SARACE SI MAI PROST PREGATITE VIS-A VIS DE ASFALT SI DRUMURI IN GENERAL..ORICE BORDURA POATE FI ULTIMA PTR ESAPAMENTUL ALA COPIAT PARCA DUPA BUELL cu R1 ala eu cred urmatorul lucru..la facut praf in vreun accident si la transformat la misto intr-o combinatie vitezana-enduro prin adaptarea unei roti de spate de enduro ..imaginati-va ce greu se conduce motorul cu guma aia groasa si ganditi-va la pozitia pilotului pe motor,suspensiile dupa cum arata par sa fie cele originale,iar daca va uitati cu atentie la janta fata se vede clar ca e stramba intr-un loc..ce sa mai zic de pilot ..face enduro in costum de piele si cizme de viteza Ps..puneti pe un exc 15/45 la pinioane si sa vad daca mai urcati vreo panta cat de cat umeda..va dati seama ce raport are R1 asta... si inca ceva uitati-va de diferenta este intre suspensiile R1(ies din suport vreo 15 cm)si suspensiile gas-gas-ului de langa (ochiometric dublu si ceva)..sunt curios cum face la o groapa si apoi un bolovan.. Editat Iunie 6, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Ma copii, voi ati luat-o razna????? Voi chiar va puneti serios problema daca aceasta aberatie ar merge la enduro????? Credeam ca e un doar un topic din ciclul "hai sa ne veselim". Normal ca n-are nicio treaba cu niciun rahat de coclau de niciun fel. Mobra asta e doar o aberatie basita de un plictisit Editat Iunie 6, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.