Sari la conținut

Hypermotard >supermotard


karpatenwolf
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai mers ceva pe ea dupa cum o descrii....

Sau tot revistele, ha?

 

Stai flex ca omu nu vorbeste din reviste. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asta clar e risipa de cilindree, dar, pe de alta parte imi place cum se prezinta :bounce:

 

Cand ai 150 de Newtoni te caci pe ei cai. Boys ride horsepower, men ride torque. :laugh: There's no replacement for displacement. :P

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt tot incordat... :laugh:

 

dar zau ca suna ca in reviste....asa ca, daca nu scrie la una.....ce sa zic.....

 

Da, intr-adevar, faza cu "Daca ti-a spus mama ta vreodata sa nu-ti iei motor se referea la Hyper" i-a iesit destul de artistic. Ii umfla ciuda pe aia de la Univers Moto. :bounce:

 

Da' nu-i supermotard...

Aici ai dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Eu stiu ca SM sunt super manevrabile, f fun si pe serpentine e lumea lor insa nu fac legea peste tot. Cand incep curbele largi si drumurile late ajung la limita, mai ales cele de cilindree medie, se cam gata coiu. :goodposting:

 

e adevărat ce spui, dar 90% din oamenii care postează la topicuri despre supermoto uită că supermoto merge Âşi pe offroad ... ideea a fost să fie o motoretă care să facă față cît de cît pe asfalt (normal că pe trasee virajate puternic Âşi fără linii drepte foarte lungi) dar să intre Âşi pe maidan Âşi să facă ceva sărituri. AÂşa că ici pică toate motoarele astea imense, cu super cai sau cuplu. Vreau să văd Âşi eu un posesor de Hypermotard cum merge pe traseul de pămînt (vă rog exemple din real-life, nu cu Christian Pfeiffer). Altfel, comparațiile nu-Âşi au locul. Sînt motorete complet (zic eu) diferite, cu destinații Âşi public țintă complet diferit. La fel Âşi MTul sau alte nakeduri destinate drag-racing.

 

Cu alte cuvinte motoreta mea se simte excelent pe serpentine, se pierde în urma MTului pe DN, dar ajunge la destinație pînă la urmă, în schimb trece prin zone de teren unde MTul se parchează Âşi posesorul pleacă la o țigară.

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate vad eu, dupa ducati hypermotard, 990 supermoto, dorsoduro, mt-01, b-king etc., dupa motoarele astea supradimensionate, parca vad ca o sa scoata "pentru cunoscatori" vreun cross cu 4 in linie, 750 cmc si 100 de cai. cum ar fi ? :)

Hypermotard ul nu e in clasa cu B -king MT 01 etc.Oponent al sau este de ex 990 Superduke si intr-adevar nu este ptr macadam nu ca n-ar merehttp://www.ducati.ro/index_.html dar pacat de el sablezi tot motorul mai ales cil orizontal-poate cu un scut adecvat. E a si cum ai face hard enduro cu un LC4 -merge dar de ce -exc ul merge mult mai bine. Hypermotardul e ptr un mers sportiv-jucaus, curbe dese un whelly ,un drift ,stoppi-ti-ai facut ceaiul dupa care te poti distra in continuare sa-i faci toaleta si te mai poti gandi ce accesorii sau power parts sa mei pui pe el. :)

post-11957-1222580297_thumb.jpg

post-11957-1222580377_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeam pe alt forum ca anul asta castigator la clasa 1200 la Pike's Peak a fost un Hypermotard.

Site-ul oficial PPIHC (ultimul tabel e clasa 1200).

Si am gasit si un filmulet de la antrenamentele castigatorului :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hypermotard ul nu e in clasa cu B -king MT 01 etc.

 

nici nu am zis ca ar fi... ma refeream la motoare mari in general. hypermotardul nici nu are ce cauta cu b-king. de exemplu cei de la mcn au comparat hypermotardul cu 990 smr si cu dorsoduro.

 

oricum, cel putin pentru mine, atat hyper cat si 990 smr sunt mult peste buget. poate doar dorsoduro este tangibil in viitorul apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hypermotard ul nu e in clasa cu B -king MT 01 etc.Oponent al sau este de ex 990 Superduke si intr-adevar nu este ptr macadam nu ca n-ar merehttp://www.ducati.ro/index_.html dar pacat de el sablezi tot motorul mai ales cil orizontal-poate cu un scut adecvat. E a si cum ai face hard enduro cu un LC4 -merge dar de ce -exc ul merge mult mai bine. Hypermotardul e ptr un mers sportiv-jucaus, curbe dese un whelly ,un drift ,stoppi-ti-ai facut ceaiul dupa care te poti distra in continuare sa-i faci toaleta si te mai poti gandi ce accesorii sau power parts sa mei pui pe el. :)

Foarte tare achizitia mam indragostit si eu de Hypermotard si as cam vrea prin iarna sa imi cumpar.Mi se pare cam cea mai potrivita motoreta ptr romania (supermoto sau supermotard in general).presupun ca e fun 100%pe viraje si in oras cu ea.As vrea sa imi spui un consum aproximativ in oras ca in afara stiu ca,consuma putin :) si cam ce autonomie are ca la 12,5 L sa nu fie panica :D .bafta si ai grija de ea

 

Hypermotard ul nu e in clasa cu B -king MT 01 etc.Oponent al sau este de ex 990 Superduke si intr-adevar nu este ptr macadam nu ca n-ar merehttp://www.ducati.ro/index_.html dar pacat de el sablezi tot motorul mai ales cil orizontal-poate cu un scut adecvat. E a si cum ai face hard enduro cu un LC4 -merge dar de ce -exc ul merge mult mai bine. Hypermotardul e ptr un mers sportiv-jucaus, curbe dese un whelly ,un drift ,stoppi-ti-ai facut ceaiul dupa care te poti distra in continuare sa-i faci toaleta si te mai poti gandi ce accesorii sau power parts sa mei pui pe el. :duel:

Foarte tare motoreta de vreo luna visez si eu la ea si sper ca in iarna sa o potr cumpara.Mi se pare cea mai tare motoreta ptr. romania (supermoto si supermotard in general).Presupun ca e super distractie cu ea pe viraje,

oras si trick uri.As vrea sa imi dai cateva detalii despre consumu in oras si ce autonomie are ca la 12,5 L... nu e panica?Bafta si ai grija de motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare achizitia mam indragostit si eu de Hypermotard si as cam vrea prin iarna sa imi cumpar.Mi se pare cam cea mai potrivita motoreta ptr romania (supermoto sau supermotard in general).presupun ca e fun 100%pe viraje si in oras cu ea.As vrea sa imi spui un consum aproximativ in oras ca in afara stiu ca,consuma putin :) si cam ce autonomie are ca la 12,5 L sa nu fie panica :) .bafta si ai grija de ea

 

 

Foarte tare motoreta de vreo luna visez si eu la ea si sper ca in iarna sa o potr cumpara.Mi se pare cea mai tare motoreta ptr. romania (supermoto si supermotard in general).Presupun ca e super distractie cu ea pe viraje,

oras si trick uri.As vrea sa imi dai cateva detalii despre consumu in oras si ce autonomie are ca la 12,5 L... nu e panica?Bafta si ai grija de motoreta.

In oras nu i-am calculat niciodata consumul de lene.-in afara consuma 6-drum gen valea oltului,voineasa.Dar e foarte comod beculetul portocaliu cand intri pe rez.Da e fun 10 la max prin oras si curbe-la semafoare stau destulde mult pe loc cu ea. Ca viteza la drum daca totusi te-ai hotarat sa mergi mai departe cu ea pana la 140 e ok.Top speed-206kmh dar trebuie sa te tii zdravan de ea. O chestie pozitiva in comparatie cu Buell1200 Lightning TT care dupa 120 devenea cam instabil si predispus voblarii-hyper este chiar si la topspeed perfect stabil-sistemul de rulare-de vis

post-11957-1222755040_thumb.jpg

Editat de karpatenwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras nu i-am calculat niciodata consumul de lene.-in afara consuma 6-drum gen valea oltului,voineasa.Dar e foarte comod beculetul portocaliu cand intri pe rez.Da e fun 10 la max prin oras si curbe-la semafoare stau destulde mult pe loc cu ea. Ca viteza la drum daca totusi te-ai hotarat sa mergi mai departe cu ea pana la 140 e ok.Top speed-206kmh dar trebuie sa te tii zdravan de ea. O chestie pozitiva in comparatie cu Buell1200 Lightning TT care dupa 120 devenea cam instabil si predispus voblarii-hyper este chiar si la topspeed perfect stabil-sistemul de rulare-de vis

[/quot Mersi ptr detalii.Frumos stoppie.Si sper ca in sezonu viitor sa ma alturi si eu de tine si celalti detinatori de Hypermotard(foarte putini de altfel).Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
nici nu am zis ca ar fi... ma refeream la motoare mari in general. hypermotardul nici nu are ce cauta cu b-king. de exemplu cei de la mcn au comparat hypermotardul cu 990 smr si cu dorsoduro.

 

oricum, cel putin pentru mine, atat hyper cat si 990 smr sunt mult peste buget. poate doar dorsoduro este tangibil in viitorul apropiat.

poate doar dorsoduro este tangibil in viitorul apropiat......dorsoduro a intrecut in toate punctele Hypermotardul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda Aprilia -nu m-a interesat niciodata in mod deosebit-a reusit de multe ori sa faca cu cele mai bune motoare (imprumutate) cele mai naspa motociclete .Alta caracteristica a lor este vestita piulita nesudata de cadru care trebuie s-o tot centrezi prin tot felul de metode si pensete cind pui un surub.Alta performanta alor este desfacerea a cat mai multe componente ptr accesul la o anumita piesa. La design exterior seamana -precum un Linhai sau muciinceai cu un Yamaha Grizzli de ex. mai ales daca te uiti de la o distanta mai maricica. Chiar nu inteleg de ce s-au apucat de moto ca la scutere se descurca binisor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi Aprilia bate si pe la MX si pe la SM-uri :P

Cat despre Dorsoduro... ete video:

 

http://link.brightcove.com/services/link/b...bctid1632763809

 

Aprilia's 2008 Dorsoduro Supermoto takes on its rivals in the shape of KTM's 990SM and Ducati's Hypermotard in our exclusive video road test.

 

MCN's road tester Adam Child invited the 2006 British Supermoto Champion, Sam Warren, along for a second opinion as they pitched the motorcycles against each other around Ancaster Kart track.

 

Watch the video below to see how the Aprilia faired and read the full article in MCN, Wednesday, July 2, 2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda Aprilia -nu m-a interesat niciodata in mod deosebit-a reusit de multe ori sa faca cu cele mai bune motoare (imprumutate) cele mai naspa motociclete .Alta caracteristica a lor este vestita piulita nesudata de cadru care trebuie s-o tot centrezi prin tot felul de metode si pensete cind pui un surub.Alta performanta alor este desfacerea a cat mai multe componente ptr accesul la o anumita piesa. La design exterior seamana -precum un Linhai sau muciinceai cu un Yamaha Grizzli de ex. mai ales daca te uiti de la o distanta mai maricica. Chiar nu inteleg de ce s-au apucat de moto ca la scutere se descurca binisor.

 

 

Domnule Christian alias Karpatenwolf

 

hai sa nu exageram, inteleg satisfactia ta fata de Ducati, deoarece in anumita forma o si reprezinti :drink:

 

dar in privinta Hypermotardului nu i-ti dau dreptate.

 

Nu compara un Dorsoduro cu un Pegaso la care ai incercat ore in sir sa-l repari.( Daca te referi la Motoare inprumutate-Rotax)

 

In cazul la Dorsoduro avem un Motor cultivat care este si in Shiver ( Shiver -care a obtinut multe puncte in mai toate categoriile testate )

Cel mai mare concurent, binenteles Hypermotardul, dar e departe, Hypernervosul Motor racit cu aer,impinge cu 90 CP si este cam instabil in comparatie cu Aprilia. Sa nu mai vorbim de frane, doar o privire pe Aprilia ajunge si a-ti dai seama (Wave). Incepind din Decmbrie cu ABS

Inca un punct unde gresesti este design-ul. Cu toate ca gusturile nu se comenteaza.

La Pret puncteaza Dosoduro de doua ori fata de Ducati

Si pentru ca poate nu stiai: la faptul ca ti-ai pus intrebarea " de ce s-au apucat de Moto" Moto a fost dintodeauna specialitatea lor (cu exceptia Rotax) dar au un nume si il vor vor avea in continoare mai ales cu noul RSV4

 

cu toate astea am si ceva de criticat la Dorsoduro:

rezervorul si consumul

cu cei 13l vom vedea Benzinaria destul de des :moto:

 

toate ca toate, pentru mine Dosoduro este:

 

Super Design

sunetul esapamentelor ( serie ) este mortal :sick:

 

Respect

 

 

 

 

video-aprilia-dorsoduro-vs-ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Christian alias Karpatenwolf

 

hai sa nu exageram, inteleg satisfactia ta fata de Ducati, deoarece in anumita forma o si reprezinti :drink:

 

dar in privinta Hypermotardului nu i-ti dau dreptate.

 

Nu compara un Dorsoduro cu un Pegaso la care ai incercat ore in sir sa-l repari.( Daca te referi la Motoare inprumutate-Rotax)

 

In cazul la Dorsoduro avem un Motor cultivat care este si in Shiver ( Shiver -care a obtinut multe puncte in mai toate categoriile testate )

Cel mai mare concurent, binenteles Hypermotardul, dar e departe, Hypernervosul Motor racit cu aer,impinge cu 90 CP si este cam instabil in comparatie cu Aprilia. Sa nu mai vorbim de frane, doar o privire pe Aprilia ajunge si a-ti dai seama (Wave). Incepind din Decmbrie cu ABS

Inca un punct unde gresesti este design-ul. Cu toate ca gusturile nu se comenteaza.

La Pret puncteaza Dosoduro de doua ori fata de Ducati

Si pentru ca poate nu stiai: la faptul ca ti-ai pus intrebarea " de ce s-au apucat de Moto" Moto a fost dintodeauna specialitatea lor (cu exceptia Rotax) dar au un nume si il vor vor avea in continoare mai ales cu noul RSV4

 

cu toate astea am si ceva de criticat la Dorsoduro:

rezervorul si consumul

cu cei 13l vom vedea Benzinaria destul de des :moto:

 

toate ca toate, pentru mine Dosoduro este:

 

Super Design

sunetul esapamentelor ( serie ) este mortal :sick:

 

Respect

Maooooooooooma ce tare abs...parerea mea e ca este inutil doar o tehnica de marketing.Cat despre franele lui hypermotard hehe nici nu se copmpara iar la ducati punctul forte este cuplu nu caii putere.Daca nu stiai hypermotard a castigat anul asta Pike`s Peak o competitie internationala din colorado sua unde a avut rivali cu mult peste aprilia dorsoduro gen bmw megamoto,ktm 990 super duke r etc...Ai dreptate din punctul de vedere al pretului insa aprilia mai ieftina mai.....hai ca nu zic :D .Iar in legatura cu rsv4 nu stiu de ce am impresia ca o sa o dea in bara ramne de vazut si oricum asta e alta discutie pe alt topic.In concluzie hypermotard este cu mult peste aprilia dorsoduro.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...