Sari la conținut

tobe de esapament


jack2004
 Share

Postări Recomandate

hi,

 

va rog ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi...

 

cu ce se curata toba de esapament de tot felul de depuneri???

 

cineva mi-a zis sa pun benzina in ele si sa-i dau foc...

 

am incercat, dar nu mi-a reusit...

 

a iesit o flacara, a bubuit... si nu am mai inccercat...

 

alte metode?????????

 

 

mersi anticipat

 

 

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca nu am precizat...

 

"sitele" le-am scos, le-am curatat... problema e cu tobele, de sters nu se poate fiindca au niste obstacole pe care nu poti sa treci...

 

care ar fi o varianta in afara de turnat benzina in tobe si dat foc... cu asta nu ma mai ocup....

 

 

oare este posibil cu apa si detergent???? :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaa.... ai dat tobele jos inainte sa le dai foc?

197285[/snapback]

 

 

pai aici e greseala...

 

pornesti motoru si torni usor benzina in tobe si dai foc ... si arde fin toate depunerile si lasi asa sa arda la foc mic si mesteci din cand in cand...

 

si cand vezi ca miroase a copt atunci torni in farfurii si se serveste cald...

 

:laugh: :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic si eu ce am auzit de la altii ... n-am incercat niciodata si nici n-am vazut pe altii sa faca asta ... cu flacara sau in cuptor. Acum si mie mi se pare ciudat, cu flacara mai merge cu benzina, sau cu autogen dar nu "concentrat" adica sa ai flacara si nu "jetul" acela subtire ... si de cuptor chiar nu stiu ...

 

Eu nu as incerca sa fac nimic cu flacara cu toba pusa la motor ... eventual inchizi unul din capete cu ceva ... dar nu pe motor ...

 

Daca gresesc imi cer scuze, repet, spun ce am auzit; poate te ajuta cumva ...

Editat de wabit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi!

 

am reusit sa "ard" tobele de esapament :laugh:

 

 

bine ca nu am ascultat de djidji_duru fiindca stricam motocicleta...

 

nu am folosit nici benzina, nici altceva decat ziare!!! :(

 

 

va scriu tehnologia mea proprie inventata astazi, poate careva dintre voi se va bucura de ea...

 

Deci:

am demontat tobele, le-am asezat vertical lasand cca 6 cm de la pamant (le-am pus pe niste pietre rezemat de perete) si am aprins cateva ziare (sub toba - partea mai groasa)... toba a functionat ca un horn de soba... dupa ce s-a incalzit toba a inceput sa traga flacara inauntru, si s-a aprins mizeria depusa... dupa ce am simtit ca nu mai miroase a ulei ars le-am lasat sa se raceasca... ultima miscare: cu coada ciocanului am lovit putin toba si a iesit foarte multa mizerie din ea... (atentie! lovituri scurte si fine) ...

 

mersi ptr. ajutorul vostru, fara ele nu mi-ar fi venit idea de mai sus...

 

 

respectele mele :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt anumite motoare la care din fabricatie nu se poate desface toba!!!

Ex.. etz.. nu poti curata... Daca se infunda trebuie schimbat cu totul...

De desfundat se desfunda automat la un drum mai lung 100-200 km, mers constant la viteza mai mare, la 70-80 km/ora...

La fosta mobra am pus toata toba in foc...si se curata foarte frumos... singura problema este ca arde toata nichelarea de pe ea..

Deci curatarea cu flacara nu merge..Trebuie cu ceva solventi..

Cu benzina nu te juca ca este foarte periculoasa ..

Sper ca nu la Voshodul cu 3000 km sa infundat toba ca fac urat!!!

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobele nu se ard, nu tobele astea de Ij ,Voshod.

Sitele se ard cu benzinica intens si dup-aia le cureti cu peria de sarma si cutit.

nu e bine sa te joci cu tobele ca inauntru au niste chestii din azbest?!,klingherit cu un anume rol... nu stiu care, dar au rol :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atunci tobele nu se curata ?!

 

PS. bai, ce prost sunt. am facut manualul ala degeaba? :bounce:

 

"Amortizorul de zgomot (esapamentul)

 

Consumul de carburant si randamentul motorului depind in mare masura de starea de curatire a esapamentului. In procesul utilizarii motocicletei este inevitabila murdarirea acestuia. Este deci necesara curatirea in felul urmator:

-desurubati in amortizor cele doua suruburi de fixare a tevii de rezonator

-cu ajutorul cheii speciale (a se vedea desenul nr 10) se scoate aceasta piesa si se curata de calamina

-corpul amortizorului se spala cu petrol, dupa care se face montarea"

 

deci: tobele doar se spala cu petrol.

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda

"se spala cu petrol"

Cred ca am tinut cotul de Planeta 5 zile in benzina si nimic...tot stratul de calamina intreg.

Si cred ca poti sa pui ce vrei tu kerosen, motorina ca degeaba. Cred ca ar merge soda caustica?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai calamina o dai jos doar cu surubelnita (ma rog, ceva similar)

la cot e oricum o situatie speciala.

si teoretic un motor corect reglat nu produce calamina :bounce:

 

ei cred a se refera ca le cureti de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice motor in 2timpi si in 4 timpi (da mai putin) produce calamina.

Poti sa ai bujia bruna si sa mergi bine cu ea da tot calamina se depune. Cam o data la 10-15000 km se curata.

Ing Mayer recomanda sa se arda o data pe an. Pe atunci se alerga mai mult cu ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, la Jawa, am curatzat tobele de cateva ori.. .Procedura este destul de simpla.. Dai tobele jos de pe motor shi scotzi sitele din ele. Dup-aia, torni PUTZINA benzina in ele, cu simtz de raspundere, ca altfel ai shanse sa tranformi tobele in tunuri...Eu turnam suficienta cat sa se umezeasca peretzii tobei pe dinauntru... Deci cum spuneam, torni putzina benzina in tobe shi le propteshti de ceva sa stea inclinate la 45-60 de grade.. Dup-aia ii dai foc la benzina (cu grija sa nu te arzi) shi o lashi sa arda complet... dupa ce a ars toata benzina shi odata cu ea shi uleiul shi calamina, torni apa rece pe tobe (acuma unii or sa-mi spuna ca se albastreshte cromul de pe tobe sau ca o sa se exfolieze shi cade... well, mie nu mi s-a intamplat asha ceva... ideea este ca toba, daca pui benzina cu simtz de raspundere, nu apuca sa se infierbante in asha hal incat sa distruga stratul de nichel, care este destul de gros pe tobele de Jawa). Cand torni apa aia rece pe tobe, ele se vor raci foarte repede, iar stratul de calamina arsa se va exfolia foarte ushor... Dup-aia, cu o coada de ciocan sau cu un ciocan d-ala de cauciuc, batzi pe toba pana cade toata mizeria din ea... La sfarshit nu mai trebe decat sa montezi toba la loc shi gata..

 

Bafta!! DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...