kcuf_di Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 De ceva timp deja, dupa o luuuunga asteptare, am intrat in posesia ( sau invers ) unui RF600R din '94 sau mai bine zis motocicleta la care visez de cand am vazut-o. De ce am ales RF? In primul rand datorita stopului si a formei motocicletei, iar in al doilea rand pentru ca citisem foarte multe articole despre segmentul sport-touring de la vremea aceea si am ajuns la concluzia ca per total e cea mai buna, nu mai vorbim de frumoasa . Intradevar nu e foarte usoara pe loc sau foarte manevrabila in oras, dar la drum lung e o bomboana. Modul in care inghite kilometrii fara sa te faca sa simti e absolut splendid. Si daca socotim ca din cei 5000 de km care ii am cu ea pana acum ~70% i-am facut la drum lung, pot spune ca am ales clasa potrivita. Puterea ei momentan mi suficienta, sub 6000 de ture nu e foarte agera, dar odata ce ai trecut-o peste iti arata ce poate cu adevarat. Consumul la mers domol/agresiv e 4,/7 in afara si 7/9 in oras. Despre RF-a mea mai exact, e acum la al 3-lea proprietar, dar a avut grija sa il aleaga foarte bine pe fiecare in parte pentru ca toti au avut grija de ea pana la cel mai mic detaliu, astfel ca la ~60.000 de km arata aproape ca in prima zi, prospetimea ei fiind primul lucru pe care il observi. Imbunatatirile pe care i le-as putea aduce, dar care sa nu ii strice aspectul, ar mai fi niste rim stripes ca motovisionul l-am pus deja. In rest e perfecta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 De ceva timp deja, dupa o luuuunga asteptare, am intrat in posesia ( sau invers ) unui RF600R din '94 sau mai bine zis motocicleta la care visez de cand am vazut-o. De ce am ales RF? In primul rand datorita stopului si a formei motocicletei, iar in al doilea rand pentru ca citisem foarte multe articole despre segmentul sport-touring de la vremea aceea si am ajuns la concluzia ca per total e cea mai buna, nu mai vorbim de frumoasa . Intradevar nu e foarte usoara pe loc sau foarte manevrabila in oras, dar la drum lung e o bomboana. Modul in care inghite kilometrii fara sa te faca sa simti e absolut splendid. Si daca socotim ca din cei 5000 de km care ii am cu ea pana acum ~70% i-am facut la drum lung, pot spune ca am ales clasa potrivita. Puterea ei momentan mi suficienta, sub 6000 de ture nu e foarte agera, dar odata ce ai trecut-o peste iti arata ce poate cu adevarat. Consumul la mers domol/agresiv e 4,/7 in afara si 7/9 in oras. Despre RF-a mea mai exact, e acum la al 3-lea proprietar, dar a avut grija sa il aleaga foarte bine pe fiecare in parte pentru ca toti au avut grija de ea pana la cel mai mic detaliu, astfel ca la ~60.000 de km arata aproape ca in prima zi, prospetimea ei fiind primul lucru pe care il observi. Imbunatatirile pe care i le-as putea aduce, dar care sa nu ii strice aspectul, ar mai fi niste rim stripes ca motovisionul l-am pus deja. In rest e perfecta! Este fara indoiala un sport tourer foarte bine construit si de o frumusete care va rezista multi ani inainte, imbinarea perfecta intre placut si util Sa ai bafta de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 pff, deabia astept in 2 saptamani sper sa intru si eu in posesia uneia. sistemul este de rahat, altfel intram chiar saptamana asta in posesia ei. sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 frumosa intr-adevar si pe mine m-a batut la un moment dat gandul, dar pt ca eu fac multi km in Bucuresti, am eliminat-o pt greutate si pt supraincalzire in traficul de oras oricum, multi kilometri si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 16, 2008 Autor Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) supraincalzire in traficul de oras La ce ditamai radiatorul are, inca nu am reusit sa o trec de jumatatea scalei, sta lejer sub 90. Merci de urari. Editat Iunie 16, 2008 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Deci pina acum frecai paru' fara motor p'aci, de'acu' il freci cu Felicitari, domnu' si sa va stapiniti sanatosi unul pe celalalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 Deci pina acum frecai paru' fara motor p'aci, de'acu' il freci cu Felicitari, domnu' si sa va stapiniti sanatosi unul pe celalalt! Merci, la fel si tie dupa transplantul de cord. P.S. Am zis ca daca imi iau motor o sa bag asta da am uitat, deci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Felicitari! Sper sa te vad pe traseu cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Felicitari!!E dragutza rau ps: cat ai dat pe ea daca nu sunt indiscret? Noroc,o zdroaie de km cu ea fara accidente/incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 rf rulez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitezistu Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Hehe vere asta e fostul motor a lu Darius. Fain motor si foarte bine ingrijit....apropo sa stii ca ai luat un motor de nota 10X. Cred ca daca l-ar vedea asa murdar ca in pozele ce le-ai postat ar face infarct. Sa te bucuri de el si sa ai parte de cati mai multi km fara probleme....Salutari P.S. Uite si fostul meu Rf-ul impreuna cu a lui Darius(surorile gemene RF900 Vs RF600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) Hehe vere asta e fostul motor a lu Darius. Fain motor si foarte bine ingrijit....apropo sa stii ca ai luat un motor de nota 10X. Cred ca daca l-ar vedea asa murdar ca in pozele ce le-ai postat ar face infarct. Sa te bucuri de el si sa ai parte de cati mai multi km fara probleme....Salutari P.S. Uite si fostul meu Rf-ul impreuna cu a lui Darius(surorile gemene RF900 Vs RF600) El e da. Pozele is de pe drumul spre cheile Dunarii, pe unde apropo nu recomand decat cu enduro. Stie Darius ca am grija de el. Merci de urari Editat Iunie 18, 2008 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Hehe vere asta e fostul motor a lu Darius. Fain motor si foarte bine ingrijit....apropo sa stii ca ai luat un motor de nota 10X. Cred ca daca l-ar vedea asa murdar ca in pozele ce le-ai postat ar face infarct. Sa te bucuri de el si sa ai parte de cati mai multi km fara probleme....Salutari P.S. Uite si fostul meu Rf-ul impreuna cu a lui Darius(surorile gemene RF900 Vs RF600) Din seria duo ... si nu numai Nu mai are rost sa o mai laud ca se subintelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Azi am si dezbracat-o putin sa ne cunoastem mai bine si sa o mai curat pe unde nu bate soarele. Editat Iunie 19, 2008 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) daca tot ai desfacut-o baga un jet de aer de la vulcanizare in filtrul de aer daca nu e nou. eu am un rf nou. ma rog, set nou, chiulasa noua, vibrochen la fel... prinde 245 real (pe gps) si in talon scrie 228 parca. a incercat careva un top-speed? ca si idee, am facut un zx6r 2003, el singur, eu cu pasager si un r6 2004. va dati seama cati cai morti au in ele motoarele astea "noi" dar forjate desi nu se aude mare lucru la ele??? va spun eu: multi: rf-ul se spune ca are 98, 104 sau 105 cai. oricare ar fi tot are mult mai putini de 120+ cat au astealalte. nu mai cumparati oameni buni motoare noi doar ca sunt noi sau ca arata impecabil, un test de compresie va scuteste de o groaza de bani. sau de umilire. si nici motoare care au filtre sport, in special K&N pe ele. baga numai praf in motor. sunt de pista si atat. Editat Iunie 19, 2008 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) daca tot ai desfacut-o baga un jet de aer de la vulcanizare in filtrul de aer daca nu e nou. Am curatat filtrul frumos si i-am schimbat si cablul de ambreiaj. Am vrut sa vad care e treaba cu senzorul de benzina din rezervor, dar deja era seara si n-am lumina in garaj. Azi tura 2-a. Editat Iunie 20, 2008 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Sa il stapanesti sanatos si bine ai venit in clubul fostilor 6000 de posesori ! Eu iti urez numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 25, 2008 Autor Share Postat Iunie 25, 2008 Stii tu Darius ca place mult de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Man, frumos motor, sa`l stapanesti sanatos. Oi ntrebare insa, care`i faza cu semnatura, poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) E Paul Hunter. Editat Iunie 26, 2008 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.