Sari la conținut

probleme motor


Postări Recomandate

Pe scurt, s-a incins motorul ( dracu' sa-l ia de ce, zicea moshulik ca la Gilera ar putea fi avansul..) ,s-a oprit..

Dau jos bujia, gasesc acolo pilitura de fier. Sa fie segmentii? sa intreb altfel...Sa fie doar segmentii?

Am stat cateva minute ( conform instruct despre care se discuta in alt topic, cam cat sa fumezi o tigara) si apoi l-am pornit, dar a pornit doar impins...

 

am pus apa in radiator ca se mai evaporase din ea ( poate de-asta , dar completasem acasa si am facut doar 50 km, plus ca nu era cald afara.... :bounce: )

 

Impinsa a pornit, am ajuns cu ea pana la munca. Acum am lasat-o sa se raceasca de tot, dar nu porneste nicicum la buton.....bag sama ca s-a dus compresia o data cu segmentii aia..

 

Dar as avea nevoie de ceva sfaturi/pareri/patanii ale voastre. TRebuie sa ajung cu ea pana acasa in noaptea asta ( 25 Km) si abia maine pot desface sa vad daca gsaesc ceva dubios acolo....Mi-e si teama cand o sa ma uit la piston....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

detalii mai noi.

dupa ce am lasat-o cateva ore, am incercat sa o pornesc.La buton nu vrea nicicum, impinsa o ia repede.

dar nu prea am putere, trebuie turata tare sa pot pleca de pe loc...

Hai, chiar nimeni nu are o parere sau o patanie asemanatoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E nasol ce spui tu. Dai jos chiulasa. scoti cilindrul si o sa ai ceva raspunsuri. Daca ai racire pe apa nu cred ca e de la avans. Mai degraba ungere nasoala sau lipsa ulei. La alea cu racire pe apa trebuia sa se aprinda un bec ceva.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aprinde, de mers merge becul...

ulei chiar alaltaieri am completat, am luat de la OMV ulei pt 2T...

Stie cineva cum poti vedea daca uleiul din bidonul ala se amesteca cu benzina ?

Alta metoda decat cea in care fac semn pe bidon si dupa vreo 100 km vad daca a mai scazut... :bounce:

Pana maine, nu stiu ce sa zic.maine desfac si vad.....f.u.c.k....nu e de bine...deja am vb in germania sa imi aduca un prieten segmenti, ca sigur s-au dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motoarele in 2 t cu ungere separata e posibil sa prinda o bula de aer care sa blocheze furtunul care vine de la rezervor la carter, Asta se intampladaca ai ramas fara ulei sau cu putib ulei in rezervor Si trebuie avuta mare grija.

Se combate fenomenul prin strangerea furtunului cu mana pana in momentul in care motorul scoate fum asa cum trebuie.

Nu ai fi primul care isi buleste motorul de la asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aprinde, de mers merge becul...

      ulei chiar alaltaieri am completat, am luat de la OMV ulei pt 2T...

  Stie cineva cum poti vedea daca uleiul din bidonul ala se amesteca cu benzina ?

Alta metoda decat cea in care fac semn pe bidon si dupa vreo 100 km vad daca a mai scazut... :bounce:

      Pana maine, nu stiu ce sa zic.maine desfac si vad.....f.u.c.k....nu e de bine...deja am vb in germania sa imi aduca un prieten segmenti, ca sigur s-au dus.

200081[/snapback]

 

Pai si atunci daca se aprinde becul la ce maica masiii mai mersesi cu dansa ca ala de aia e pus acolo sa-ti arate ca ceva nu e in regula.(Ca sa nu zic "ca la prosti")

Ca sa vezi daca se amesteca scoti furtunasul ce vine din pompa in carb si cand turezi tre sa iasa ulei pe acolo. Vezi ca pompele astea sunt foarte sensibile daca schimbi uleiul si are alta vascozitate tre sa reglezi din nou debitul pompei ca altfel baga mai mult ceeace nu-i nimic dar daca baga mai putin se duce la garla motorul.

Eu zic sa dai comanda si de cilindru +piston echipat daca zici ca ai scos span serios de la bujie asta din ce povestesti tu. Vezi ca poate sa mai fie si instalatia de racire daca a facut o pata de aer acolo aia nu se mai duce din contra se mareste ca cum atinge apa locul se evapora si tot asa iar in zona respectiva o sa ai alta temperatura fata de restul cilindrului si implicit alta dilatatie. Mai poate sa fie si toba infundata sa nu traga si de asemenea sa se incinga.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, am desfacut motorul..

cilindrul pare Ok, nu a fost atacat, are 2 puncte mici, nu-s o problema..

pe piston sunt ceva urme, segmentul de sus e OK, l-am scos...

cel de jos nu l-am scos inca , iese mai greu, cred ca s-a intepenit din cauza temepraturii..

Problema a fost de la racire...mi s-a infundat....sonda arata ceva ..

A fost evident si greseala mea, ca nu am oprit imediat....Nu m-am panicat pt ca uneori in oras se mai aprnde becul, dar se stinge cand mergi intins, nu la semafor...deh, motor mic, turatie mare...

deci am comandat in Germ segmenti si acum astept sa imi vina si sa sper ca o revitalizez...daca nu, e nasol..trebe schimbat setul motor..

Pana atunci, asfalt uscat tuturor si va rog, mergeti cu masina sau moto, nu imi faceti coada la casa de bilete RATB.. :bounce: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea cineva ceva de ulei..

Eu am completat acum cu ulei OMV 2T, 150 000 litrul, ceva xu X2 sau asa ceva...bidon verde...

sper sa nu fie de acolo.Am fost suficient de prost :bounce: incat sa nu golesc bidonul si am pus peste....nu mai era mult de ala vechi , dar ...sper sa nu fie din cauza asta....

recomandari in privinta uleiului? specific, e vorba de 2T...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si eu ulei OMV 2T (bidon verde), dar n-am avut probleme pana acum.. nu pot sa ma pronunt...

Specificatiile uleiuliu sunt JASO FB, APITC, ISO-L-EGB.

 

In manualul de service al RS50-ului se recomanda uleiuri ISO-L-ETC++, API-TC++

 

:bounce: Cine se pricepe... Este OK uleiul?

Editat de ray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, am desfacut motorul..

  cilindrul pare Ok, nu a fost atacat, are 2 puncte mici, nu-s o problema..

pe piston sunt ceva urme, segmentul de sus e OK, l-am scos...

cel de jos nu l-am scos inca , iese mai greu, cred ca s-a intepenit din cauza temepraturii..

    Problema a fost de la racire...mi s-a infundat....sonda arata ceva ..

A fost evident si greseala mea, ca nu am oprit imediat....Nu m-am panicat pt ca uneori in oras se mai aprnde becul, dar se stinge cand mergi intins, nu la semafor...deh, motor mic, turatie mare...

    deci am comandat in Germ segmenti si acum astept sa imi vina si sa sper ca o revitalizez...daca nu, e nasol..trebe schimbat setul motor..

200867[/snapback]

Gresit, nici macar in oras nu trebuie sa iti arate peobleme la racire. Alea erau semne ca ai inceput sa ai probleme, care s-au accentuat in timp. Pobabil ai pus apa de la robinet.

TRebuie sa schimbi piston si segmenti cel putin, daca vrei sa mergi in siguranta. Eventual sa alezezi cilindrul daca are puncte si zgarieturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRebuie sa schimbi piston si segmenti cel putin, daca vrei sa mergi in siguranta. Eventual sa alezezi cilindrul daca are puncte si zgarieturi.

200946[/snapback]

 

Pistonul trebe sigur schimbat iar cu alezatul nus` daca se preteaza ca am impresia ca cil. nu e cu camasa este cromat la interior si nu ai ca sa alezezi ca e dur diamant.

Zi cum e cu cil. are sau nu are camasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul are camasa, poate fi alezat, dar nu e o solutie, pt ca apoi as avea nevoie de piston la cota de reparatie(e un pic mai mare ) si nu am de unde.

Nu va speriati ca nu e zgariat rau, plus de asta suprafata de deasupra este perfecta, inclusiv marginea..

Zidu' are dreptate cu ledurile in oras, nu ar trebui sa se aprinda....dar mintea romanului cea de pe urma...

nu am pus apa de la robinet decat o data, cand am constatat ca szazuse nivelul...

acum voi vedea ce iese..astept segmentii de la Germanica..pana atunci RATB !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca uleiul OMV 2T X BIKE e f. bun, cel putin pt 'comuniste'. Si nu vad de ce n-ar fi potrivit pt motociclete in 2 timpi mai 'spalate'

Uleiul se amesteca f. usor cu benzina. Eu intr-o sticla din plastic de 2 litri plina cu benzina am pus 80 ml ulei OMV 2T. N-a fost nevoie sa agit sticla decit de 2 ori pt ca uleiul sa se amestece perfect cu benzina. Am lasat o zi sticla cu amestecul 'la pastare' ca sa vad daca uleiul se depune in timp. Nici vorba! A doua zi nu era nimic pe fundul sticlei, semn ca amestecul se pastrase omogen. Si ca OMV-ul face ulei bun!

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...