dkid Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 care e diferenta intre un intruder de 800 si un marauder de 800?sa zicem ca amandoua sant din '98.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 care e diferenta intre un intruder de 800 si un marauder de 800?sa zicem ca amandoua sant din '98.... marauderu e mai urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Intruderu' are transmisia pe cardan iar marauderu' pe lant. Plus elemente de design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 kestie de gusturi...mie-mi place cum arata marauderu.... deci in afara de cardan/lant si design nimic remarcabil....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) marauderu e mai urat Un marauder modificat poate fi foarte frumos, intradevar ce-l stock este destul de slab slab. ( furk mi-a placut foarte mult) P.s: primul , cel aerografiat este din Constanta, si in afara de aerograf si tevi custom si grila radiator nu mai are mai nimic modificat, si tot arata super bine. Editat Iunie 19, 2008 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Daca e varianta Volusia VL atunci merita...Daca e varianta "Slim" VS...are roata aia aiurea pe spate...mica. Singurul model reusit e Vs-ul lu' Crya care nus cum are roata spate parca mai mare decat restul plutonului...Marauderu usor customizat arata f bine...chestie de gust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 Intruder de-ala vechi banuiesc, nu? Adica ala "slim".Ce sa zic, parca Marauderul l-as lua, ca-i mai gras la trup, cu toate ca as prefera cardanul Intruderului, si agilitatea lui. Cum s-a mai zis, chestie de gusturi. si eu tot pt ca e mai "gras" as lua marauderu...e vb de marauderu din 98 de pe bikeshop....ala rosu. sa inteleg ca pe cardan e mai agil?parca stiam ca lantu e mai bun cand vine vb de "agilitate"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) si eu tot pt ca e mai "gras" as lua marauderu...e vb de marauderu din 98 de pe bikeshop....ala rosu. sa inteleg ca pe cardan e mai agil?parca stiam ca lantu e mai bun cand vine vb de "agilitate"... Lantul necesita atentie...intretinere...migala, pe cand cardanul e mult mai simplu de intretinut Editat Iunie 19, 2008 de turbogixxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 imi place si VN'u tau da n-am atatia bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 si eu tot pt ca e mai "gras" as lua marauderu...e vb de marauderu din 98 de pe bikeshop....ala rosu. merita cea rosie dupa bikeshop, mai ales ca iti ofera si garantie la ea. Este frumusica si culoarea + ca are esapament Marvin. O sa te indragostesti automat de cum suna...am avut si eu pe marauder si am si acum la fel pe VN. Da click pe semnatura mea sa vezi cum suna...sunt exact aceleasi tevi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmache Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) intruder all the way Mi l-am luat de putin timp (500 km)...dar ce sa spun, merita fiecare banut. Macar nu ai nici o grija cu cardanu. Trebuie sa ii schimb uleiul, dar dupa mult timp. Si e si mai suplu (depinde de gusturi), trage bine...doar rezervoru e cam mic, din cate am auzit dupa ~160 trebe sa treci pe rezerva (nu am incercat inca). http://moto-net.ro/jan de la astia am vrut sa imi iau eu, dar pana la urma mi-am luat unul din romania. Poate te ajuta (nu vreau sa fac reclama) Editat Iunie 19, 2008 de tmache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thunderhead Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 marauderu e mai urat it sucks nu e nici chopperesque nici cruiser si nici power cruiser, nici clasic nici modern, nici mare dar nici mic, macar ala mai nou are ceva personalitate dar asta ... uite ce spun si baietii http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...ison/index.html ca sa fiu cinstit, sunt si review-uri bune ... piata, prin pret, spune ce e de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) Dar la un virago sau drag star te-ai uitat?, i-a vezi daca iti place in special un drag star de 650cc sau daca ai bani unu de 1100cc si are si aspect meserias si mai e si pe cardan!O singura "problema" ar fi daca ai de gand sa le folosesti in orase mari atunci nu iti lua ca au racire pe aer, dar daca faci plimbari inafara oraselor atunci sigur nu o sa ai probleme! Editat Iunie 20, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 (editat) marauderu e mai urat,mai puturos,....in general,mai slab la performante, decat intruderu.... ps:mai Icelord,de unde naiba tot scoateti ideea asta, ca moto cu racire pe aer au probleme in oras? ce probleme au?vi-sa calat motoru sau ce? TFB Editat Iunie 24, 2008 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 zilele trecute am mers cu harleyul la malaga (apropo de racirea pe aer) am stat in trafic aproape 2 ore nu se putea trece intre masini cu motorul asa nebunie era , cu viteza 1 si 2 ...imi fierbeau ouale sub sea cum are rezervorul de ulei dedesupt..... ..era incins ca mama dracului deabea suportam caldura ce dadea motorul si nu sa calat afara, erau 35 grade. ...asa ca nu se caleaza nici vorba cele cu racire pe aer....sunt gindite sa functioneze asa... cum sa se caleze....ar da fabricile faliment, nu ar mai cumpara nimeni motor cu racire pe aer.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 marauderu e mai urat,mai puturos,....in general,mai slab la performante, decat intruderu.... ps:mai Icelord,de unde naiba tot scoateti ideea asta, ca moto cu racire pe aer au probleme in oras? ce probleme au?vi-sa calat motoru sau ce? TFB Sunt facute cu cap normal dar am un prieten care are un virago de 1100cc am stat o ora jumate in iasi si deabia ne-am miscat 5 km si la un moment dat i sa aprins ledu' de ulei si cand ajungeam la semafor opream motoarele si cand sa pornim de abia din 3 sau a 4 oara pornea, oricum nu stiu ce sa zic dar pana sa ajungem in iasi sa stam in trafic nu a facut fazele astea!!!Atunci ziceti-mi si mie ce si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Sunt facute cu cap normal dar am un prieten care are un virago de 1100cc am stat o ora jumate in iasi si deabia ne-am miscat 5 km si la un moment dat i sa aprins ledu' de ulei si cand ajungeam la semafor opream motoarele si cand sa pornim de abia din 3 sau a 4 oara pornea, oricum nu stiu ce sa zic dar pana sa ajungem in iasi sa stam in trafic nu a facut fazele astea!!!Atunci ziceti-mi si mie ce si cum? Io merg zi de zi cu viroaga prin Bucuresti. cam pe la toate orele. Inafara de oua fierte si picioare transpirate n-are nici pe dracu. PS: nu mai bibiliti atat motoarele astea...ca nu-s din portelan, sunt gandite bine, pentru toate conditiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixcrainicu2002 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 care e diferenta intre un intruder de 800 si un marauder de 800?sa zicem ca amandoua sant din '98.... afara de cele spuse mai sus ar mai fi si grosimea rotii fata... i-am auzit pe destui ca vor roti fata mai groase... in rest... dupa 8000km pe un intruder din 96 - hepi hepi geoi geoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi0075 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 sorry da ma bag si eu cu un off topic diferentele dintre un intruder de 800 si unul de 750 sunt majore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 (editat) sorry da ma bag si eu cu un off topic diferentele dintre un intruder de 800 si unul de 750 sunt majore? seria de pe bloc +2,3 cai As da eu vn-ul meu, dar ma mai gandesc, vreau unu de 1500. este din 96, are 47000km, destul de customizat + hypercharger.........sub 4000 euro nu-l dau. am facut doar 2000 de km in Ro cu el. acu sa-ti spun si ce avantaje ai la vn fata de marauder: putere mai mare, un singur carburator, la suzuki ai unu sub rezervor unu sub sea, filtre de aer la fel in ambele parti e ceva mai complicat gandit motrul asta de intruder (marauder), fiabilitatea este cam aceeasi dar este f greu de customizat un suzuki fata de vn. La vn ai bascula softail cu suspensia sub sea. Iar cel mai tare motiv e ca are un cadru imens , frumos cu un singur tub sub rezervor. cand o sa dai seaua si rezervorul jos la intruder te vei speria cat de hidos poa sa fie cadrul. /index.php?...658&st=3140/index.php?showtopic=11658&st=3140 Editat Iunie 27, 2008 de Klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.