APOCALYPSE Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Va rog sa ma ajutati si pe mine cu problema urmatoare: Am o yamaha r6 model 2001. Am schimbat bujiile in urma cu vreo 1500 de km, caci cele vechi sau uzat. dupa ce le-am schimbat cu astea noi a mers ok fara probleme, pana cand am facut vreo 1000 si ceva de km. Indiferent daca e motorul rece sau se incalzeste cand sta in relanti nu merge rotund ci intrerupe. acul turometrului scade apoi iar creste, iar scade si tot asa. Dupa ce trece de 2000 de ture nu mai am nici o problema. Cand plec dupa loc motorul merge intepat sau nu stiu cum sa zic apoi dupa ce sare de 2000 de ture isi revine dar am senzatia ca parca ii da un shut dupa faza asta.Chestia e ca nu face tot timpul asa. Ce are oare? sa fie de la bujii? am CR10EK. Simptomele astea le-am avut si cu vechile bujii dar atunci chiar erau ele de vina ca erau duse. Mi-a mers perfect dupa ce le-am pus pe astea noi dar cum am zis dupa 1000 si ceva de km face iar pe nebuna. VA ROG DIN SUFLETUL SA MA AJUTATI ! ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Simtomele ar fi de aer fals ce intra in motor fie pe la galeriile de admisie fie in interiorul carburatoarelor prin jocurile create de uzura la lagarele clapetelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Simtomele ar fi de aer fals ce intra in motor fie pe la galeriile de admisie fie in interiorul carburatoarelor prin jocurile create de uzura la lagarele clapetelor. Asta ar fi cel mai logic dar el a specificat ca asa facea si cu bujiile vechi dupa care le-a schimbat si a mers perfect 1000 km deci ceva nu se leaga... Eu propun sa dai jos bujiile noi sa le faci poze sa le vedem si noi si mai vb dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
APOCALYPSE Postat Iunie 23, 2008 Autor Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) Asta ar fi cel mai logic dar el a specificat ca asa facea si cu bujiile vechi dupa care le-a schimbat si a mers perfect 1000 km deci ceva nu se leaga... Eu propun sa dai jos bujiile noi sa le faci poze sa le vedem si noi si mai vb dupa aia. Ok mersi de raspuns. o sa fac poze. aer fals nu ar avea cum sa traga. deoarece ar fi trebuit sa mearga tot timpul asa. dar problema e ca nu face tot timpul. de exemplu de vreo 2 zile merge bine pot sa zic. ma gandesc sa nu fi avut apa in carburatoare.i-am pus o solutie de eliminat apa din rezervor. care ar fi cea mai buna benzina dupa parerea voastra?ce bujii imi recomandati? Editat Iunie 23, 2008 de APOCALYPSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Ok mersi de raspuns. o sa fac poze. aer fals nu ar avea cum sa traga. deoarece ar fi trebuit sa mearga tot timpul asa. dar problema e ca nu face tot timpul. de exemplu de vreo 2 zile merge bine pot sa zic. ma gandesc sa nu fi avut apa in carburatoare.i-am pus o solutie de eliminat apa din rezervor. care ar fi cea mai buna benzina dupa parerea voastra?ce bujii imi recomandati? Eu zic carbelitoarele...sau injectia...nu stiu exact 2001 daca e pe carburatie sau injectie. Daca e pe injectie, mai nasol...In primul rand rezolva problema asta si apoi sa te gandesti la alte bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
APOCALYPSE Postat Iunie 23, 2008 Autor Share Postat Iunie 23, 2008 Eu zic carbelitoarele...sau injectia...nu stiu exact 2001 daca e pe carburatie sau injectie. Daca e pe injectie, mai nasol...In primul rand rezolva problema asta si apoi sa te gandesti la alte bujii. e pe carbuelitoare . ce anume ar trebui sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Va rog sa ma ajutati si pe mine cu problema urmatoare:Am o yamaha r6 model 2001. Am schimbat bujiile in urma cu vreo 1500 de km, caci cele vechi sau uzat. dupa ce le-am schimbat cu astea noi a mers ok fara probleme, pana cand am facut vreo 1000 si ceva de km. Indiferent daca e motorul rece sau se incalzeste cand sta in relanti nu merge rotund ci intrerupe. acul turometrului scade apoi iar creste, iar scade si tot asa. Dupa ce trece de 2000 de ture nu mai am nici o problema. Cand plec dupa loc motorul merge intepat sau nu stiu cum sa zic apoi dupa ce sare de 2000 de ture isi revine dar am senzatia ca parca ii da un shut dupa faza asta.Chestia e ca nu face tot timpul asa. Ce are oare? sa fie de la bujii? am CR10EK. Simptomele astea le-am avut si cu vechile bujii dar atunci chiar erau ele de vina ca erau duse. Mi-a mers perfect dupa ce le-am pus pe astea noi dar cum am zis dupa 1000 si ceva de km face iar pe nebuna. VA ROG DIN SUFLETUL SA MA AJUTATI ! ! ! pune bujiile vechi si fa si cu ele o proba, asta daca cu cele vechi iti mergea bine. dupa ce faci chestia asta iti vei da seama daca este din bujii sau de la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
APOCALYPSE Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 pune bujiile vechi si fa si cu ele o proba, asta daca cu cele vechi iti mergea bine. dupa ce faci chestia asta iti vei da seama daca este din bujii sau de la altceva. Alea vechi chiar nu mai erau bune. deci nu am cum sa fac proba cu ele. oricum acum vad ca imi merge bine. ieri dupa amiaza a mai facut nasol vreo cateva minute apoi si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 e pe carbuelitoare . ce anume ar trebui sa verific? Sincronizare Mai mult ca sigur ca vor indica capitalele tarilor din intreaga lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.