secbiker Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Salut tuturor, am o problema cu o Aprilia Leonardo 150 din 2000. Uleiul din motor il trimite in filtrul de aer prin conducta de gaze de carter. In prima faza am crezut ca trebuie sa aiba ceva supapa dar nu are pe acest traseu decat un regulator de presiune. Motorul s0-a bulit anul trecut din cauza lipsei de ulei, s-a stricat doar ambielaju. Acum l-am refecut dar totusi uleiul il baga in filtru. Astept ajutor de la cei care se pricep la motoare in 4 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Salut tuturor, am o problema cu o Aprilia Leonardo 150 din 2000. Uleiul din motor il trimite in filtrul de aer prin conducta de gaze de carter. In prima faza am crezut ca trebuie sa aiba ceva supapa dar nu are pe acest traseu decat un regulator de presiune. Motorul s0-a bulit anul trecut din cauza lipsei de ulei, s-a stricat doar ambielaju. Acum l-am refecut dar totusi uleiul il baga in filtru. Astept ajutor de la cei care se pricep la motoare in 4 timpi. Oare ai bagat prea mult ulei in motor cand l-ai schimbat? Cum stai cu nivelul? Cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 trebuie sa schimbi muzicuta (supapa) nu mai inchide bine este uzata...si nu ai sa mai ai problema asta...si va merge si mai bine scuze nu am citit ca ai schimbat supapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 trebuie sa schimbi muzicuta (supapa) nu mai inchide bine este uzata...si nu ai sa mai ai problema asta...si va merge si mai bine scuze nu am citit ca ai schimbat supapa este in 4 timpi, nu are muzicuta....cand s-a bulit ambielaju cum zici, ti s-au bulit si segmentii, de aia iti intoarce gazele si uleiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 este in 4 timpi, nu are muzicuta....cand s-a bulit ambielaju cum zici, ti s-au bulit si segmentii, de aia iti intoarce gazele si uleiu... ar fi cea mai probabila cauza sa faca presiune prea mare in carter si sa arunce si ulei pe langa gazele din carter, totusi, de ce ii porneste si merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iunie 29, 2008 Autor Share Postat Iunie 29, 2008 Am demontat chiuloasa si am observat ca cele doua supape de la admisie si unul de la evacuare nu inchid perfect. Oare nu fi o cauza a presiunii mai mari in carter si de aceea sa arunce uleiul spre filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Daca supapele nu inchid perfect,apar rateuri in admisie sau evacuare in functie de supapa cu probleme sau nu mai porneste de loc pt ca nu mai face compresie. La tine ori ai segmentii blocati in canalele pistonului ori uzura segmentilor sau(si) a cilindrului este mare si scapa din compresie in baia de ulei facand astfel o presiune in carter care impinge uleiul pe furtun spre filtrul de aer. Poti sa mai mergi cu ea asa dar tre sa scoti furtunul din filtru si sa-l prelungesti pana sub motor ca sa arunce gazele afara sa nu mai imbacseasca filtrul de aer. NU E RECOMANDAT SA FACI ASTA,E CAM TIGANIE SI CARPEALA,dar daca nu ai bani momentan si tre neaparat sa mergi cu ea !!!!! Editat Iunie 30, 2008 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 5, 2008 Autor Share Postat Iulie 5, 2008 Poate ca ALEX are dreptate in legatura cu uzura segmentilor deoarece am refacut chiuloasa ( am slefuit supape, am reglat supape) si tot scoate ulei pe la gazele de carter. Interesant este ca nu este ulei curat ci este un amestec de culoarea cafelei cu lapte. Acum conducta am condus-o in jos ca sa nu inbucseasca filtrul. Sunt curios in ce ritm va scade nivelul uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 Interesant este ca nu este ulei curat ci este un amestec de culoarea cafelei cu lapte........... Asa face si la"conserve",e un fel de condens !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Iulie 7, 2008 Autor Share Postat Iulie 7, 2008 Atunci ce ziceti sa-l segmentez? deoarece nu prea sunt fonduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Atunci ce ziceti sa-l segmentez? deoarece nu prea sunt fonduri Segmentare in 90% din cazuri este o pierdere de bani si o carpeala pt ca cilindrul este uzat,iar segmentii noi si nu etanseaza.Vezi poate exista piston si segmenti la cota 1,se alezeaza cilindrul si cu piston si segmenti noi e treaba buna !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.