Sari la conținut

Sfarsit Tragic


morpeu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 104
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:))) toti ingerasii s-au strans aici...:P)) pariu ca nici unu din voi nu a trecut de limita legala :)) si nimeni nu a intrat in probleme din cauza tuturor betivilor si ametitilor ce sar in strada pe unde vor ei... :)) asa e saracii de ei ... ar trebui sa fie o limita de viteza si mai mica ... E diferenta mare intre oamenii de trec pe trecere regulamentar si ce s-a intamplat cu keo.sper sa nu vi se intample si voua...

N-ai inteles nimic, da' macar te-ai linistit, tot e bine.

 

 

 

Nu inteleg ce legatura au pozele acestea cu cele din accidentul lui Keo??

Se refera la traumatismele unuia din cei doi pietoni, respectiv cel care a supravietuit. Ai venit prea incalzit de pe alt topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. ca am uitat...

 

 

Sa posteze aici individul care nu a traversat prin loc nepermis...

 

Nu este cazul aici dar...si daca te asiguri, stanga, dreapta...daca individul vine cu peste 100 km/h tot "te prinde" ...tu vezi ca e departe ... treci si BUF

 

Concluzia? Paranoia e buna in trafic....in orice moment si in orice loc poate sa-ti apara ceva in cale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e corect, in cateva situatii. art. 123 din regulam. de aplicare al oug 195/2002:

 

Art. 123 Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depăÂşească 30 km/h în localități sau 50 km/h în afara localităților, în următoarele situații:

 

a)la trecerea prin intersecțiile cu circulație nedirijată;

 

:)în curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau în care vizibilitatea este mai mică de 50 m;

 

c)la trecerea pe lângă grupuri organizate, coloane militare sau cortegii, indiferent dacă acestea se află în mers sau staționează pe partea carosabilă a drumurilor cu o singură bandă de circulație pe sens;

 

d)la trecerea pe lângă animale care sunt conduse pe partea carosabilă sau pe acostament;

 

e)când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheață, zăpadă bătătorită, mâzgă sau piatră cubică umedă;

 

f)pe drumuri cu denivelări, semnalizate ca atare;

 

g)în zona de acțiune a indicatorului de avertizare "Copii" în intervalul orar 7,00-22,00, precum Âşi a indicatorului "Accident";

 

h)la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare Âşi marcaje, când drumul public are cel mult o bandă pe sens, iar pietonii aflați pe trotuar, în imediata apropiere a părții carosabile, intenționează să se angajeze în traversare;

 

i)la schimbarea direcției de mers prin viraje;

 

j)când vizibilitatea este sub 100 m în condiții de ceață, ploi torențiale, ninsori abundente.

Editat de Max Friz's R 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aÂş zice că, dimpotrivă, nu e corect ce a spus iollele mai sus. Tocmai din cauza citatului din regulament de mai sus. Situația de la litera c e una destul de restrictivă: cel mult o bandă pe sens, pietoni care dau să traverseze... Atunci da, trebuie limitată viteza la 30 km/h.

Regula e mai degrabă următoarea: în apropierea trecerilor de pietoni, conducătorii auto au obligația de a reduce viteza până la evitarea oricărui pericol. Mai exact, trebuie să conducă preventiv.

Editat de Micai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aÂş zice că, dimpotrivă, nu e corect ce a spus iollele mai sus. Tocmai din cauza citatului din regulament de mai sus. Situația de la litera c e una destul de restrictivă: cel mult o bandă pe sens, pietoni care dau să traverseze... Atunci da, trebuie limitată viteza la 30 km/h.

Regula e mai degrabă următoarea: în apropierea trecerilor de pietoni, conducătorii auto au obligația de a reduce viteza până la evitarea oricărui pericol. Mai exact, trebuie să conducă preventiv.

 

 

Era ceva de genul: pietonul este obligat sa se asigure si cand are verde la semafor...deci este pe marginea drumului si se "pregateste" de traversare; corect ca "pietontul" are obligatia dar si tu ai obligatia...

 

Adevarul este ca nu m-am exprimat clar :)

 

Exceptie fac drumurile care au despartite sensurile de mers cu refugiu si pietonul se angajeaza in traversare pe sensul de mers opus tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi Florin "Keo" a fost ingropat... :)( Inca mai speram sa fie decat un cosmar.

 

N-ai inteles nimic, da' macar te-ai linistit, tot e bine.

 

 

 

 

Se refera la traumatismele unuia din cei doi pietoni, respectiv cel care a supravietuit. Ai venit prea incalzit de pe alt topic.

 

Intelege cine e capabil sa inteleaga si ar trebui sa iti zici in gand ca nu ai inteles nu aici.dar ms pt informatie.

Editat de Jovany
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este vina soferului in mare parte ci a pietonului pentru ca nu se asigura ,, masina sau motorul nu il poti opri asa cum vrei sau poate cine stie fierul este fier

Eu dau vina in totalitate pe pieton, chiar si cand este Verde la semafor tot trebuie sa te asiguri....

 

 

Ai dreptate,daca ar fi patit si acestia care critica pe cei care merg cu viteza,, majoritatea oameniilor trec fara sa se asigure,, eu am patit o .....

Oriunde in Europa asta mare pietonii, copii si ciclistii sunt etichetati "utilizatori vulnerabili" iar cei care ii accidenteaza sunt vinovati. Numai in .ro daca pietonul traverseaza pe trecerea de pietoni e vinovat ca nu s-a asigurat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost ingropat la Bunesti...

oameni buni....eu nu am deschis topicul ca sa va certati....ci doar sa incercati sa luati aminte ca lumea nu e "roz",vorba vine,aveti mai multa grija....incercati sa invatati din greselile altora,nu e greu.

 

Dumnezeul sa-l ierte si condoleante familiei si iubitei lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e corect, in cateva situatii. art. 123 din regulam. de aplicare al oug 195/2002:

 

Art. 123 Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depăÂşească 30 km/h în localități sau 50 km/h în afara localităților, în următoarele situații:

 

a)la trecerea prin intersecțiile cu circulație nedirijată;

 

:Pîn curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau în care vizibilitatea este mai mică de 50 m;

 

c)la trecerea pe lângă grupuri organizate, coloane militare sau cortegii, indiferent dacă acestea se află în mers sau staționează pe partea carosabilă a drumurilor cu o singură bandă de circulație pe sens;

 

d)la trecerea pe lângă animale care sunt conduse pe partea carosabilă sau pe acostament;

 

e)când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheață, zăpadă bătătorită, mâzgă sau piatră cubică umedă;

 

f)pe drumuri cu denivelări, semnalizate ca atare;

 

g)în zona de acțiune a indicatorului de avertizare "Copii" în intervalul orar 7,00-22,00, precum Âşi a indicatorului "Accident";

 

h)la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare Âşi marcaje, când drumul public are cel mult o bandă pe sens, iar pietonii aflați pe trotuar, în imediata apropiere a părții carosabile, intenționează să se angajeze în traversare;

 

i)la schimbarea direcției de mers prin viraje;

 

j)când vizibilitatea este sub 100 m în condiții de ceață, ploi torențiale, ninsori abundente.

Bun...si care din situatiile descrise mai sus de catre articolul mentionat se regasesc in acest accident dupa parerea ta si a iollelei ?

 

Parerea mea ca in cel mai bun caz litera d) : la trecerea pe lângă animale care sunt conduse pe partea carosabilă sau pe acostament....sau poate aia doi erau vreun cortegiu organizat...nu stiu... :)

 

Postati mai nene ontopic macar in situatii d'astea, nu mai aruncati cu articole de lege si limitari de viteza aiurea care nu au nici o legatura cu situatiile descrise .

Ca avem toti Codul Rutier la o aruncatura de Google...macar folositi-l cum trebuie.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cimitir... :)

 

bai tati stai calm si nu mai fa mishto....mai ales de un om care a murit si mai ales k e motociclist. Si nu iti mai da tu cu parerea ca ala nu e drum de viteza ca ai vazut in poza si ti se pare tie asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai tati stai calm si nu mai fa mishto....mai ales de un om care a murit si mai ales k e motociclist. Si nu iti mai da tu cu parerea ca ala nu e drum de viteza ca ai vazut in poza si ti se pare tie asa.

bocanila,sterge-te la gura si vezi-ti de treaba ta,strange posturi,ia-ti motor,invata sa mergi,mama cate mai sunt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bocanila,sterge-te la gura si vezi-ti de treaba ta,strange posturi,ia-ti motor,invata sa mergi,mama cate mai sunt...

 

da tati stai linistit k asa fac...dar incearca sa nu mai fi taranush k nu iti sta bine....

Editat de banila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun...si care din situatiile descrise mai sus de catre articolul mentionat se regasesc in acest accident dupa parerea ta si a iollelei ?

eu doar am spus ca exista cateva situatii in care limita de viteza este de 30 km/h la trecerile pentru pietoni, asa cum a spus @iollele prea generic:

Ai idee care este viteza maxima inainte de o trecere de pietoni? 30 km/ h

 

de asemenea, eu nu am spus (si nici nu spun) ca vreuna din situatiile in care exista aceasta limitare de viteza ar fi incidenta in cazul de fata. caci, din cate am inteles, in cazul acestui accident pietonii au traversat neregulamentar, deci nu pe trecerea de pietoni.

 

dar discutia a deviat la problema vitezei motociclistului, si de aici la viteza pe care trebuie sa o ai (uneori) la trecerea de pietoni, iar reply-urile s-au dat astfel:

 

Eu dau vina in totalitate pe pieton, chiar si cand este Verde la semafor tot trebuie sa te asiguri....
Ai idee care este viteza maxima inainte de o trecere de pietoni? 30 km/ h
Este corect ce-ai scris aici ?
da, e corect, in cateva situatii.

 

dupa cum vezi, in aceste posturi nu e vorba de situatia accidentului, discutia a deviat la obligatiile pietonilor si ale conducatorilor auto la trecerile de pietoni. daca tu ai inteles altfel, sper ca te-ai lamurit acum.

 

Postati mai nene ontopic macar in situatii d'astea, nu mai aruncati cu articole de lege si limitari de viteza aiurea care nu au nici o legatura cu situatiile descrise.

Ca avem toti Codul Rutier la o aruncatura de Google...macar folositi-l cum trebuie.

prin prisma celor zise mai sus, reply-ul meu a fost chiar on-topic. limitarea de viteza din textul legal nu are legatura cu accidentul din acest topic, dar are legatura cu discutiile purtate, privind limitele de viteza.

 

ps: posturile cu rip ti se par (mai) on-topic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni..nu are rost sa va tot certati pe texte de lege sau pe interpretarea lor..un lucru este foarte clar..keo a murit(RIP)..a avut super viteza ptr strada aia,chiar daca nu mai conteaza daca el a avut reflexe prea incete/tarani care traversau/vaci/magari/etc etc...INCA in romania lumea nu constientizeaza ca motoarele vin tare si se dau tare..cand eram copil tata ma invatat ca cel mai incet vehicul de pe drum e tractorul si cel mai rapid masina mica..intre timp au ajuns motoarele cele mai rapide..asta e..ideea este ca si mie si multora ne-au iesit in fata tot felul de:camioane,masini,vaci,copii mici,babe cu coliva intarziate la biserica,pete de ulei,balegi,gropi mai mari sau mai mici..stiti ce ne-a salvat pe toti care vorbim(scriem)acum pe forum..???????????????????

 

VITEZA ADECVATA,CARE NE-A PERMIS SA EVITAM ASA ZISUL OBSTACOL.. deci situatia sa impuscam pe taranii beti care traverseaza nepermis nu este o solutie..solutia este sa scoatem mana din gaz si sa ajungem vii acasa..TOTI..

 

PS..de ce credeti ca m-am lasat de vitezane si de 7 ani fac doar si strict enduro??de frica..de frica aia ca nu ma pot abtine sa trag de gaz la 200 km/h si dupa curba apar toate lucrurile scrise mai sus..si ca mai bine prezint eu condoleante altora decat ei familiei mele...

 

DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA PE TOTI BIKERII STINSI DINTRE NOI..IAR NOUA SA NE DEA MINTEA SA LUAM MANA DIN GAZ....

 

KEO..ODIHNESTE-TE IN PACE SI SA ITI FIE TARANA USOARA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni..nu are rost sa va tot certati pe texte de lege sau pe interpretarea lor..un lucru este foarte clar..keo a murit(RIP)..a avut super viteza ptr strada aia,chiar daca nu mai conteaza daca el a avut reflexe prea incete/tarani care traversau/vaci/magari/etc etc...INCA in romania lumea nu constientizeaza ca motoarele vin tare si se dau tare..cand eram copil tata ma invatat ca cel mai incet vehicul de pe drum e tractorul si cel mai rapid masina mica..intre timp au ajuns motoarele cele mai rapide..asta e..ideea este ca si mie si multora ne-au iesit in fata tot felul de:camioane,masini,vaci,copii mici,babe cu coliva intarziate la biserica,pete de ulei,balegi,gropi mai mari sau mai mici..stiti ce ne-a salvat pe toti care vorbim(scriem)acum pe forum..???????????????????

 

VITEZA ADECVATA,CARE NE-A PERMIS SA EVITAM ASA ZISUL OBSTACOL.. deci situatia sa impuscam pe taranii beti care traverseaza nepermis nu este o solutie..solutia este sa scoatem mana din gaz si sa ajungem vii acasa..TOTI..

 

PS..de ce credeti ca m-am lasat de vitezane si de 7 ani fac doar si strict enduro??de frica..de frica aia ca nu ma pot abtine sa trag de gaz la 200 km/h si dupa curba apar toate lucrurile scrise mai sus..si ca mai bine prezint eu condoleante altora decat ei familiei mele...

 

DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA PE TOTI BIKERII STINSI DINTRE NOI..IAR NOUA SA NE DEA MINTEA SA LUAM MANA DIN GAZ....

 

KEO..ODIHNESTE-TE IN PACE SI SA ITI FIE TARANA USOARA...

 

 

 

 

corect !

 

Plimbari si Odihna in Pace acolo Sus !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce viteza a avut keo ?si de unde stiti?

 

am auzit,repet,am auzit ca la impact avea 160 la ora..din masuratorile politiei...acum fiecare pune ceva in plus la fiecare vorba dusa mai departe dar viteza era undeva pe aici banuiesc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic dar politistii astia nu prea se pricep la motoare...ziceau si ca i-a sarit casca ,cand el nu o avea pusa...eh a trecut ...KEO..ODIHNESTE-TE IN PACE...si pt noi sa ne fie o mare invatare de minte si cu viteza dar si cu protectiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...