Sari la conținut

Amortizor Spate


Postări Recomandate

Am un KLE dotat cu un amortizor care a cam curs, am incercat pe la cei care reconditioneaza amortizoare de masini dar mi-au spus ca nu pot reconditiona amortizoare cu axul in jos deoarece ar intra aer (probabil ca nu au vrut sa spuna ca ar curge).

Totusi aceste amortizoare se pot reconditiona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA am reparat eu unul de aprilia pegaso

 

pai poti sa spui unde sau trebuie sa ma omori daca-mi spui? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decat sa incerci sa il repari, mai bine iei unul nou, ca lucrul reparat nu are viata lunga....

atunci nu iti mai repara motorul cand se strica,ca oricum nu are viatza lunga :crack: ... unii din voi aveti asa conceptii, poate nu isi permite omu unu nou, poate e super mester si il poate face, dar nu stie exact cum si ce fel sa il desfaca sa zicem, poate nu stie daca se gasesc piesele necesare reconditionarii lui ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci nu iti mai repara motorul cand se strica,ca oricum nu are viatza lunga :crack: ... unii din voi aveti asa conceptii, poate nu isi permite omu unu nou, poate e super mester si il poate face, dar nu stie exact cum si ce fel sa il desfaca sa zicem, poate nu stie daca se gasesc piesele necesare reconditionarii lui ... :crack:

sunt complet de acord cu tine! :agree: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decat sa incerci sa il repari, mai bine iei unul nou, ca lucrul reparat nu are viata lunga....

 

 

intr-un fel sunt de aceeasi parere cu tine numai ca ........ 300+ de euroi nu imi permit acum si daca as gasi unde sa-l fac mai ieftin si sa ma tina pana produc cei 300+ epuroi .... cred ca m-ar coafa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul nou pt tine adica...nu nou din magazin (Sh)

 

 

Acu' sincer de ce as avea mai multa incredere intr-un sh decat in unul reconditionat? Daca se face undeva se da si o garantie, macar verbal .... care e mai mult sau mai putin "garantata" dar la un sh???? Am incercat si sh si nu aduce nimeni, nu se gasesc, nu se poate, nu sunt .... puii mei.

 

Azi mi-a dat cineva un numar sa sun dar nu se baga la amortizorul meu ca e greu de reconditionat si omu are multe comenzi pentru cross si hard enduro, acum il inteleg si eu pe el, macar am incercat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu' sincer de ce as avea mai multa incredere intr-un sh decat in unul reconditionat? Daca se face undeva se da si o garantie, macar verbal .... care e mai mult sau mai putin "garantata" dar la un sh???? Am incercat si sh si nu aduce nimeni, nu se gasesc, nu se poate, nu sunt .... puii mei.

 

Azi mi-a dat cineva un numar sa sun dar nu se baga la amortizorul meu ca e greu de reconditionat si omu are multe comenzi pentru cross si hard enduro, acum il inteleg si eu pe el, macar am incercat :crack:

 

mah acum sincer, vorba lui Mr ORL, aduna 2-3 prieteni mai priceputi, ia o bere, iei amortizorul si manualul de utilizare(sau macar partea ce explica componenta si functionarea amortizorului cu pricina) intr-o zi cand consideri tu ca ai timpul necesar si va puneti pe desfacut, din 3 - 4 minti ganditoare tre sa iasa ceva, si daca nu se poate face pe loc macar stii ce are si urmatoarea zi sau urmatoarele zilete duci si refaci ce e nevoie, eventual iei si numaru de telefon al tipului ce reconditioneaza amortizoare si unde nu stii il suni si il intrebi pe el ce si cum, ca doar nu o muri daca iti da si tie cateva indicatii, eventual ii dai o bere inainte sau dupa sa fii sigur ca o sa fie cooperant :crack: . Marea problema aici este ca o sa stai cu motorul pe bara atata timp cat nu ai amortizor, dar macar stii ca l-ai facut, si nu l-a facut oricine ci tu l-ai facut ...

 

:crack: si spor la surubarit

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah acum sincer, vorba lui Mr ORL, aduna 2-3 prieteni mai priceputi, ia o bere, iei amortizorul si manualul de utilizare(sau macar partea ce explica componenta si functionarea amortizorului cu pricina) intr-o zi cand consideri tu ca ai timpul necesar si va puneti pe desfacut, din 3 - 4 minti ganditoare tre sa iasa ceva, si daca nu se poate face pe loc macar stii ce are si urmatoarea zi sau urmatoarele zilete duci si refaci ce e nevoie, eventual iei si numaru de telefon al tipului ce reconditioneaza amortizoare si unde nu stii il suni si il intrebi pe el ce si cum, ca doar nu o muri daca iti da si tie cateva indicatii, eventual ii dai o bere inainte sau dupa sa fii sigur ca o sa fie cooperant :crack: . Marea problema aici este ca o sa stai cu motorul pe bara atata timp cat nu ai amortizor, dar macar stii ca l-ai facut, si nu l-a facut oricine ci tu l-ai facut ...

 

:crack: si spor la surubarit

ei, cam asta ar trebui sa fie spiritul....din pacate, multi nu pot intelege, dar, poate ca nu au cum....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei, cam asta ar trebui sa fie spiritul....din pacate, multi nu pot intelege, dar, poate ca nu au cum....

 

din pacate spiritul consumist in manualul de service spune ca daca nu e in standarde "replace with a new one" si nu-ti arata nimic, as pune flexul pe el daca as sti ca nu o dau in bara :crack: ca restul reparatiilor .... traiasca prietenii ca de aia sunt, si berea ca mai clateste gatul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...