megamotoreta Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Bai nene de unde le mai scoti!!!! :D de ce te miri? omul a intrebat ceva si eu i-am raspuns : -pune uleiul peste cel vechi,ramas prin motor etc...nu-l accelereaza, il lasa la relanti sa ajunga uleiul peste tot. -apoi il scurge sa vada daca spumeaza, daca are pilitura in el,etc asta a fost spalarea motorului, din punctul meu de vedere,fara complicatii -apoi pune alt rand de ulei, si poate sa-i dea gaz. poate sa puna ulei si fara sa mai faca prima operatiune,dar daca omul nu stie ce ulei a ramas prin motor nu vrea sa riste si sa le amestece.eu stiu ca uleiurile actuale sunt certificate API sa nu spumeze, dar mobra e din anii 80,cine stie ce ulei zace pe acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Te rog mult! Ma doare capul deja! Mesaj completat Buna. Am si eu o intrebare. Am luat un suzuki gsx 400e din '83.... Omule, pune ulei de care vrei tu si mergi cu motocicleta. Nu face nici o "reactie" nici un ulei. Respecta vascozitatea specificata in manual si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 de ce te miri? omul a intrebat ceva si eu i-am raspuns :-pune uleiul peste cel vechi,ramas prin motor etc...nu-l accelereaza, il lasa la relanti sa ajunga uleiul peste tot. -apoi il scurge sa vada daca spumeaza, daca are pilitura in el,etc asta a fost spalarea motorului, din punctul meu de vedere,fara complicatii -apoi pune alt rand de ulei, si poate sa-i dea gaz. poate sa puna ulei si fara sa mai faca prima operatiune,dar daca omul nu stie ce ulei a ramas prin motor nu vrea sa riste si sa le amestece.eu stiu ca uleiurile actuale sunt certificate API sa nu spumeze, dar mobra e din anii 80,cine stie ce ulei zace pe acolo.... Doar nu o fi ulei din anii 80 in motor ca se facea vaselina E bine sa faci o asa zisa "spalare"la un motor cu trecutul necunoscut,doar ca nu iti tre un plin,ci doar un litru si nu se pune peste uleiul vechi ci se lasa acesta sa se scurga chiar daca e vascos la rece ............. Dupa aceea pui litrul proaspat,dai la automat fara pornire pana se stinge becul,pornesti,incalzit motorul ,scurs uleiul,schimbat filtru si pus uleiul nou. PS:rau nu ii face motorului,doar putina paguba in buzunar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Are cineva idee daca mai e valabila oferta de la Autozone cu schimbul de ulei gratuit la cumpararea uleiului de la ei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Buna. Am si eu o intrebare. Am luat un suzuki gsx 400e din '83........l-am renovat putin, cosmetizat si la motor i-am facut o segmentare. Problema e ca nu stiu ce ulei avea inainte........eu as merge cu mobil 4 t 10w40........sau o sa vad ce ulei. Intrebarea ar fi, daca nu stiu ce ulei a fost inainte, cum sa fac sa nu faca reactie uleiul ce a mai ramas prin motor/cutie cu cel nou. Adica sa nu faca spuma sau sa se albeasca sau ce se mai poate intampla. Se poate spala cu ceva uleiul vechi......sau cum se procedeaza. Ms de raspuns. daca vrei sa "speli" motorul mai bine pui un ulei de calitate si il schimbi mai repede decat zice cartea. Daca se inegreste repede atunci uleiul este bun pentru ca are in el ce trebuie(aditivi... "prostii") si antreneaza mizeria... nici o problema ca de aia pui filtru nou. Era pe aci o explicatie precisa cu ueliurile, unele sunt speciale pt rodaj, nu-stiu-cum... dar mobra ta nu e de competitie si nici "virgina" nu mai e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Se considera "spalare" de motor cu ulei atita timp cind pentru doua schimburi ai folosit acelasi ulei. Nu ai cum sa speli uleiul cu alt ulei deoarece in schimbarea uleiului ai o cantitate care ramine in motor (vezi cantitatea de ulei in manual pentru schimb cu filtru,fara si reconstruit) aceea cantitate ramine in motor si se amesteca cu cel nou.Ea difera de la model la model uneori este si de 300/400ml. Asa ca, vrei nu vrei uleiul se va amesteca, cel vechi cu cel nou,cel de alta marca cu cel existent! Nu se face spuma sau alte prostii doar daca nu folosesti Bunica ,, Mai rau este cind folosesti asa zisele produse pentru spalarea uleiului care dupa spalare o sa ramina in motor si o sa se combine cu uleiul nou alterandu-l. Cit despre alegerea uleiului si viscozitatea lui ai citeva crietrii de urmarit si anume: 1.mediul ambiant in care se foloseste uleiul si uzura interna, aici dicteaza viscozitatea 2.gradul de performanta a uleiului data de specificatia API 3.regimul de utilizare a motorului 4.preferinte,marca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.