Sari la conținut

ulei 10W40


Postări Recomandate

ai nevoie de doua plinuri de ulei...se spala uleiul vechi punand uleiul de care zici, il lasi la relanti cateva minute,fara acceleratie, apoi il scurgi si observi daca spumeaza,etc... abia apoi pui uleiul si mergi cu el....

Bai nene de unde le mai scoti!!!!

:drink: :wink: :D :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bai nene de unde le mai scoti!!!!

:drink: :wink: :D :D :P

de ce te miri? omul a intrebat ceva si eu i-am raspuns :

-pune uleiul peste cel vechi,ramas prin motor etc...nu-l accelereaza, il lasa la relanti sa ajunga uleiul peste tot.

-apoi il scurge sa vada daca spumeaza, daca are pilitura in el,etc asta a fost spalarea motorului, din punctul meu de vedere,fara complicatii

-apoi pune alt rand de ulei, si poate sa-i dea gaz.

poate sa puna ulei si fara sa mai faca prima operatiune,dar daca omul nu stie ce ulei a ramas prin motor nu vrea sa riste si sa le amestece.eu stiu ca uleiurile actuale sunt certificate API sa nu spumeze, dar mobra e din anii 80,cine stie ce ulei zace pe acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:drink:

Te rog mult! Ma doare capul deja!

Mesaj completat

Buna. Am si eu o intrebare. Am luat un suzuki gsx 400e din '83....

Omule, pune ulei de care vrei tu si mergi cu motocicleta. Nu face nici o "reactie" nici un ulei.

Respecta vascozitatea specificata in manual si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce te miri? omul a intrebat ceva si eu i-am raspuns :

-pune uleiul peste cel vechi,ramas prin motor etc...nu-l accelereaza, il lasa la relanti sa ajunga uleiul peste tot.

-apoi il scurge sa vada daca spumeaza, daca are pilitura in el,etc asta a fost spalarea motorului, din punctul meu de vedere,fara complicatii

-apoi pune alt rand de ulei, si poate sa-i dea gaz.

poate sa puna ulei si fara sa mai faca prima operatiune,dar daca omul nu stie ce ulei a ramas prin motor nu vrea sa riste si sa le amestece.eu stiu ca uleiurile actuale sunt certificate API sa nu spumeze, dar mobra e din anii 80,cine stie ce ulei zace pe acolo....

Doar nu o fi ulei din anii 80 in motor ca se facea vaselina :drink:

E bine sa faci o asa zisa "spalare"la un motor cu trecutul necunoscut,doar ca nu iti tre un plin,ci doar un litru si nu se pune peste uleiul vechi ci se lasa acesta sa se scurga chiar daca e vascos la rece .............

Dupa aceea pui litrul proaspat,dai la automat fara pornire pana se stinge becul,pornesti,incalzit motorul ,scurs uleiul,schimbat filtru si pus uleiul nou.

 

PS:rau nu ii face motorului,doar putina paguba in buzunar !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Am si eu o intrebare. Am luat un suzuki gsx 400e din '83........l-am renovat putin, cosmetizat si la motor i-am facut o segmentare. Problema e ca nu stiu ce ulei avea inainte........eu as merge cu mobil 4 t 10w40........sau o sa vad ce ulei. Intrebarea ar fi, daca nu stiu ce ulei a fost inainte, cum sa fac sa nu faca reactie uleiul ce a mai ramas prin motor/cutie cu cel nou. Adica sa nu faca spuma sau sa se albeasca sau ce se mai poate intampla. Se poate spala cu ceva uleiul vechi......sau cum se procedeaza. Ms de raspuns.

daca vrei sa "speli" motorul mai bine pui un ulei de calitate si il schimbi mai repede decat zice cartea. Daca se inegreste repede atunci uleiul este bun pentru ca are in el ce trebuie(aditivi... "prostii") si antreneaza mizeria... nici o problema ca de aia pui filtru nou.

Era pe aci o explicatie precisa cu ueliurile, unele sunt speciale pt rodaj, nu-stiu-cum... dar mobra ta nu e de competitie si nici "virgina" nu mai e :rose:

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se considera "spalare" de motor cu ulei atita timp cind pentru doua schimburi ai folosit acelasi ulei.

Nu ai cum sa speli uleiul cu alt ulei deoarece in schimbarea uleiului ai o cantitate care ramine in motor (vezi cantitatea de ulei in manual pentru schimb cu filtru,fara si reconstruit) aceea cantitate ramine in motor si se amesteca cu cel nou.Ea difera de la model la model uneori este si de 300/400ml.

Asa ca, vrei nu vrei uleiul se va amesteca, cel vechi cu cel nou,cel de alta marca cu cel existent!

Nu se face spuma sau alte prostii doar daca nu folosesti Bunica ,, :rose:

Mai rau este cind folosesti asa zisele produse pentru spalarea uleiului care dupa spalare o sa ramina in motor si o sa se combine cu uleiul nou alterandu-l.

Cit despre alegerea uleiului si viscozitatea lui ai citeva crietrii de urmarit si anume:

1.mediul ambiant in care se foloseste uleiul si uzura interna, aici dicteaza viscozitatea

2.gradul de performanta a uleiului data de specificatia API

3.regimul de utilizare a motorului

4.preferinte,marca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...