stulewa Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 (editat) lc4 e o motocicleta gandita pt offroad deci cand stai in picioare nu te intereseaza saua. e foarte rezistenta la cazaturi, busituri usi de dacie sau alte glume d-astea. mda, la drum lung e un pic cam incomoda si iti trebe neaparat roti de sm de care ai sa te indragostesti repede pt ca iti dau o manevrabilitate fantastica---o sa ai un scuter care fuge cu 180 si pleaca bomba de la stop. capitolul incomoditate: pai mai d-lor amatori de turinguri mari dupa 100-150km oricum te opresti la o cafea si cu masina deci... dezavantaje offroad:135-140 kg un pic cam greu, necesita un pic de efort si tehnica cand te iei la tranta cu modelele exc la hard enduro dar aceasi greutate iti da un avantaj fantastic pe macadam. in teren trebuie sa pui in valoare cuplul fantasic la turatii joase al lui lc4 fata de turatiile exc-ului. fiabilitate??? mai nene astea sunt indestructibile, eu am facut o data plinu' cu motorina da plinu' plin cred ca mai aveam 200ml benzina, am traversat bucurestiul si am ajuns la km15 pe autostrada buc-pitesti unde m-am oprit ca nu voia a draqului sa mearga mai tare de 80...deabia atunci mi-am dat seama ca am motorina in rezervor . daca mergi pe teren o sa poti sa sari peste borduri, canale si alte glume d'astea urbane fara probleme si cu rotile de sm dar adevarata lor valoare o sa o vezi pe circuit. Hallo!Fiecare om isi lauda fierul asa ca... Te-ai gandit la un Suzuki Freewind? Eu am asa ceva (2002 - 30000km din care 8000km facuti de mine) si cred ca e numa bun pentru cerintele tale. Motorul e monocilindru dar surprinzator vibratiile sunt insesizabile. Este bun de drumuri lungi - sa comoda si tinuta buna on road. Off road face fata, dar bineinteles si caucicurile sunt un factor aici. E usor 162kg la gol, are scut trainic ( aluminiu). Am facut cu ea soft enduro (forestiere) dar si ture mai grele (ieri de exemplu am urcat spre vf tarcu pana dupa cabana cuntu de unde m-am intors din cauza cauciucurilor care cam alunecau pe iarba). Numai bine. incearca un lc4 ca daca incaleci un exc s-ar putea sa ramai la stop... fratie tu esti puternic tare daca ai urcat freewind-ul pana pe tarcu, toata stima. de cate ori ai cazut cu suzuka??? Editat Iulie 14, 2008 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 (editat) depinde ce intelegi prin adventure sau enduro... vacarena mea, cu gume corespunzatoare, a facut cu brio fatza unor drumuri de carutza, prin padure, pe nishte pante nesimtzite, a doua zi dupa ploaie, in compania unui DR de 650 si unui domi. drumul din imagine era la vreo 30 de grade, nu eram noi suficient de buni pentru cat puteau face mobrele... deci pentru un mix echilibrat on-off, oras-afara, pune pe lista shi al'de africa, transalp, super-tenere, functie de inaltime & brand. mai ales ca in 3000-4000 firfirici iei ceva in toate mintzile in ziua de azi Editat Iulie 14, 2008 de bandi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 eu atata zic - LC4. Nu se compara cu nimic din clasa lui la nerv, suspensie, manevrabilitate, rezistenta la cazaturi. Asta cu vibratiile o baga numai domnisoarele care isi iau fasu de ploaie la primii stropi de ploaie dar se dau aventurieri pe la servici. Eu nu stiu nici un motociclist care sa fi renuntat la LC4 din cauza vibratiilor. Pentru astia care cautati sei cu gel si confort - luati-va choppere! Eu am avut LC4 adventure un an si m-am distrat extraordinar. Am renuntat doar pentru ca am vrut altfel de enduro. Dar sper ca in cativa ani sa am suficient timp si bani sa ma mai bucur de unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Si eu visez la un lc4 si trebe sa recunosc ca motocicleta asta mi se potriveste cel mai bine. Ii cel mai bun compromis intre asfalt si offroad(de multe feluri), intre greutate si rezistenta la cazaturi. Lc4 si Lc4 Adv se potriveste cel mai mult celor care le plac casca de cross cu ochelari, nu le pasa de vibratii, de seaua "incomoda"(nici io pe dt nu am nu stiu ce dar pana acum nu am avut probleme cu sezutul) si de vant si le plac calatorii prin locuri uitate de lume(si neatinse de asfalt si beton pe jos) si de o frumusete deosebita, dar carora le place sa mearga cu motocicleta pana la mare pe autostrada. Problema cu zgomot si vant cu casca "open face" se rezolva prin dopuri(sau casti) si niste ochelari buni, seaua incomoda se rezolva cu portiunile offroad pe care stai in picioare si opritul pt pauze(sau o sea cu gel), vibratile, pai o tura cu monociclindru meu de 125cc pe la 8000-9000rpm zici ca vibro-masaj, asa ca nu cred ca se poate mai rau. Dar puterea si cuplul motorului pt greutatea redusa fata de "vaci" care se invart pe la 200kg te ajuta sa mergi pe altceva decat macadamuri usurele cu putin noroi. In functie de experienta cu un lc4 poti sa faci si hard enduro, chiar daca ii mai grea fata de un exc. Parerea mea ca la partea de dual-sport Lc4 ii cel mai bun din cele mai multe puncte de vedere, printre ele nu putem uita suspensile foarte bune. Toate astea nu is din propria experienta fiind inca junior in materie de motociclism, ci sunt parerile mele legate despre motocicletele amicilor cu care ies eu(un Lc4 Adv si 2 Lc4 enduro). Cat despre noul lc4, 690, ii un motor foarte laudat fiind si mai usor fata de modelele anterioare si fiind si mai puternic. Pacat de pret care ii mare si de faptul ca o versiune adventure nu se stie cand se va scoate. Sper ca parerea mea te-a ajutat, ii clar ca nu ii cu mult mai mult decat un review, dar totusi...cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 yamaha xt 600 http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt_600_e_1999.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 20, 2008 Autor Share Postat Iulie 20, 2008 Ma duc saptamana asta care vine(marti miercuri) sa vad un tt600,daca mai sunteti din bucuresti si vaeti vreo enduroaica pe la 2000 de epuroi dati un PM. Deocamdata cam de banii astia dispun ca pastrez si cealalta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Salut, Am fost in locu tau acu vreo 3-4 luni. Am vrut sa-mi iau un yamaha tt600e, dar dupa multe deliberari, discutii cu prietenii si multe cautari pe net am ajuns sa-mi iau o husqvarna te610 si sunt foarte multumit de ea (sper sa nu se strice ca am auzit c e cam nasol cu piesele). Ce sa zic, putere are cat cuprinde, vibreaza ... dar nu atat cat moto meu vechi - o aprilia de 125 de pe care ma dadeam jos si imi furnica tot corpu ... , ma doare fundu dupa 100 de km de nu stiu cum sa ma dau jos de pe ea, dar prin oras la un drum de cam 20 de km nu prea simti, iar in camp nu prea te intereseaza. Daca vrei un moto cu care sa te simti bine si in oras si in enduro, lc4 sau ceva asemanator e raspunsu. Variantele sunt multe: drujba mea, LC4, honda xr, yamaha tt sau xt etc. Vezi ce-ti convine PS. eu am testat-o cum ia bordurile nou instalate de videanu si e placere sa vezi cum urci fara nici cea mai mica problema o bordura de 25-30 de cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 21, 2008 Autor Share Postat Iulie 21, 2008 Pana la urma mi-am luat un tt600e,foarte misto motoreta,pacat ca e cam joasa fata de cum ma asteptam eu sa fie dar in principiu e foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.