Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda NSR 125


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 609
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asta-i nsr-ul meu , care il am din aprilie......despre piese nu stiu ce sa-ti spun ca nu am avut nevoie , avea demarorul defect dar l-am reparat cu un rulment( nu stiu seria ) si un set de carbuni de altenator de dacia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
:cheers: sfat pentru tinerii de 16 ani si nu numai.cumparativa nsr de preferinta mai vechi.parereaaa mea.voi stiti.cert este ca nu ma fac altii cu nsr 98 rs 2003.nici sprint nici viteza.ba chiar am taiat un seria 5 de 150 cai pe 400m;).jar manca.cat despre defectiuni...am aproape 3000km fara absolut nimic.sunt fff fiabile si nu arata rau.nu fiti pacaliti de anul de fabricatie.astea noi arata MAI bine...asta nu inseamna ca astea vechi nu arata bine.asfalt uscat baietii :blbl: :D ...ia poze cu nsr meu...ahhh apropo imi merge 150;) :blbl: :unsure: .pretul este mai mic!!!!si e calitate.si merita...eu la 17 ani ma folosesc zilnic de el...ma distrez nu am treaba...intr'un fel imi face viata roz:) :burnout:

post-32847-1215606950_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...super motor super senzatie nu se compara cu nimic altceva de 125...doar k nu sunt prea bune pt distante lungi in general toate in 2 timpi) de acea as vrea sa fac un schimb cu ceva in 4 timpi (honda varadero)..

post-40015-1215635167_thumb.jpg

post-40015-1215635179_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Mi-am luat si eu un nsr125 de prin 92 cred.... nu am brief-ul la indemana sa ma uit exact din ce an e. E prima mea motocicleta si acum fac scoala pt cat A. Am considerat la varsta mea ca cel mai sanatos ar fi sa incep cu un motor cat mai mic macar pana "imi intru in mana". Multi prieteni motociclisti au ras de mine ca mi-am luat motor asa mic, dar prefer sa fiu prudent.... desi nu ma incadrez la categoria "tineri si nelinistiti" fiindca am aproape 30 de ani. Oricum, ca sa nu deviez de la subiect, voi reveni zilele astea cu poze. Estetic motorul nu arata foarte bine deoarece cred ca a luat ceva cazaturi la viata lui. Carenele sunt destul de zgariate si pt inceput nici nu am de gand sa le aranjez pana nu vad cum ma voi descurca cu elprin trafic. Am dat destul de putin pe el, 900 de euro, are 21kw in talon daca tin bine minte. Ocazional mi l-am mai dus pe platforma in zone "nepopulate" si m-am mai dat cu el pe-acolo. Sper ca luna asta termin scoala si o sa ne vedem pe drup. Am vazut ca 2 dintre voi sunteti din Cluj. Vreau sa va intreb daca stiti ceva mecanic bun care se baga la motoarele astea. Mai nou face o faza ciudata... cand ating 6000 rpm parca decupleaza. Asta se intampla doar in mers. Scoasa din viteza o pot tura pana la 11k rpm.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zicea cnv ca nu-s bune motoarele in 2t la drum lung....poi parintii nostri care faceau cu mz-ul, minskul sau ij-ul drumuri super lungi cum mergeau?! si alea erau moto tot in 2t iar tehnologia era cu mult in urma celei de la motocicletele in 2t de astazi...sunt si acum mz-uri care fac drumuri lungi si oameni cu comuniste care merg peste tot cu ele....eu zic ca daca ai grija de motoreta si ea va avea grija de tine si te va duce peste tot fara pb

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zicea cnv ca nu-s bune motoarele in 2t la drum lung....poi parintii nostri care faceau cu mz-ul, minskul sau ij-ul drumuri super lungi cum mergeau?! si alea erau moto tot in 2t iar tehnologia era cu mult in urma celei de la motocicletele in 2t de astazi...sunt si acum mz-uri care fac drumuri lungi si oameni cu comuniste care merg peste tot cu ele....eu zic ca daca ai grija de motoreta si ea va avea grija de tine si te va duce peste tot fara pb

 

Asfalt uscat!

Lasa ma ca atunci schimbau segmentii pe genunchi langa borna kilometrica :P) :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu tre sa te lasi de pasiunea asta ca nu iti sta bine pe niciun motor..

Lasa-l ma in pace ca e gigolo omu..si ii trebuie motor pt asta...F*te omul de 3 ori pe zi si de 2 ori pe noapte..ce sa mai?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Mi-am luat si eu un nsr125 de prin 92 cred.... nu am brief-ul la indemana sa ma uit exact din ce an e. E prima mea motocicleta si acum fac scoala pt cat A. Am considerat la varsta mea ca cel mai sanatos ar fi sa incep cu un motor cat mai mic macar pana "imi intru in mana". Multi prieteni motociclisti au ras de mine ca mi-am luat motor asa mic, dar prefer sa fiu prudent.... desi nu ma incadrez la categoria "tineri si nelinistiti" fiindca am aproape 30 de ani. Oricum, ca sa nu deviez de la subiect, voi reveni zilele astea cu poze. Estetic motorul nu arata foarte bine deoarece cred ca a luat ceva cazaturi la viata lui. Carenele sunt destul de zgariate si pt inceput nici nu am de gand sa le aranjez pana nu vad cum ma voi descurca cu elprin trafic. Am dat destul de putin pe el, 900 de euro, are 21kw in talon daca tin bine minte. Ocazional mi l-am mai dus pe platforma in zone "nepopulate" si m-am mai dat cu el pe-acolo. Sper ca luna asta termin scoala si o sa ne vedem pe drup. Am vazut ca 2 dintre voi sunteti din Cluj. Vreau sa va intreb daca stiti ceva mecanic bun care se baga la motoarele astea. Mai nou face o faza ciudata... cand ating 6000 rpm parca decupleaza. Asta se intampla doar in mers. Scoasa din viteza o pot tura pana la 11k rpm.

 

Numai bine!

 

Decuplarea despre care vorbesti tu e de la power valve, stai linistit ca nu e nicio problema in asta, powervalvele cupleaza dupa o anumita turatie a motorului, in cazul nsr-urilor dupa 6000rpm iar cand se intampla asta creste puterea motorului :blbl:

M-ar interesa niste piese pentru NSR-ul meu, model 98, daca cunoasteti pe cineva care aduce piese sau dezmembreaza o nsr din 98 il rog sa posteze orice informatie in legatura cu asta. Asfalt uscat si scanteie la bujii :angryfire:

 

Salut!

 

Mi-am luat si eu un nsr125 de prin 92 cred.... nu am brief-ul la indemana sa ma uit exact din ce an e. E prima mea motocicleta si acum fac scoala pt cat A. Am considerat la varsta mea ca cel mai sanatos ar fi sa incep cu un motor cat mai mic macar pana "imi intru in mana". Multi prieteni motociclisti au ras de mine ca mi-am luat motor asa mic, dar prefer sa fiu prudent.... desi nu ma incadrez la categoria "tineri si nelinistiti" fiindca am aproape 30 de ani. Oricum, ca sa nu deviez de la subiect, voi reveni zilele astea cu poze. Estetic motorul nu arata foarte bine deoarece cred ca a luat ceva cazaturi la viata lui. Carenele sunt destul de zgariate si pt inceput nici nu am de gand sa le aranjez pana nu vad cum ma voi descurca cu elprin trafic. Am dat destul de putin pe el, 900 de euro, are 21kw in talon daca tin bine minte. Ocazional mi l-am mai dus pe platforma in zone "nepopulate" si m-am mai dat cu el pe-acolo. Sper ca luna asta termin scoala si o sa ne vedem pe drup. Am vazut ca 2 dintre voi sunteti din Cluj. Vreau sa va intreb daca stiti ceva mecanic bun care se baga la motoarele astea. Mai nou face o faza ciudata... cand ating 6000 rpm parca decupleaza. Asta se intampla doar in mers. Scoasa din viteza o pot tura pana la 11k rpm.

 

Numai bine!

 

Decuplarea despre care vorbesti tu e de la power valve, stai linistit ca nu e nicio problema in asta, powervalvele cupleaza dupa o anumita turatie a motorului, in cazul nsr-urilor dupa 6000rpm iar cand se intampla asta creste puterea motorului ;)

M-ar interesa niste piese pentru NSR-ul meu, model 98, daca cunoasteti pe cineva care aduce piese sau dezmembreaza o nsr din 98 il rog sa posteze orice informatie in legatura cu asta. Asfalt uscat si scanteie la bujii :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca daca iti iei motor trebuie sa iti stea bine pe el :angryfire:

trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent :angryfire:

 

Se vede ca o dai in manelarie,cu talent.

Serios?asta e nu am talent,nu's manelar.

hai sa nu mai vorbim aici ci prin pm,.scuze offtopic

Editat de Denis TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent :blbl:

 

Am deschis topicul asta cu un scop, nu ca sa te certi cu unul si cu altul, nu am nimic cu tine si nici nu te cunosc da chiar nu e topicul potrivit ca sa te certi cu unul si cu altul

on topic: astept in continuare sa postati poze cu motoarele voastre, locuri de unde se pot procura piese de schimb, sugestii de intretinere, absolut orice e legat de honda nsr 125. Asfalt uscat :angryfire:

 

trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent ;)

 

Am deschis topicul asta cu un scop, nu ca sa te certi cu unul si cu altul, nu am nimic cu tine si nici nu te cunosc da chiar nu e topicul potrivit ca sa te certi cu unul si cu altul

on topic: astept in continuare sa postati poze cu motoarele voastre, locuri de unde se pot procura piese de schimb, sugestii de intretinere, absolut orice e legat de honda nsr 125. Asfalt uscat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ai talent cand te sui pe un motor...cand stai pe el, pozitia sa fie cat mai corecta si sa nu dai impresia de virgin care se suie prima data pe o motoreta...dar tu...nu ai niciun talent :angryfire:

A scos poza cu el ma :P ...pfoaa,vroiam sa-l mai vad o data..

PS:isi ia 1100 euro pe nsr-ul ala cand nu o sa mai fie el virgin.

Editat de dOctOr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A scos poza cu el ma :angryfire: ...pfoaa,vroiam sa-l mai vad o data..

PS:isi ia 1100 euro pe nsr-ul ala cand nu o sa mai fie el virgin.

=)))) adica niciodata ?

Denis TM: nu o dau in manele, ca sa ai talent la ceva nu inseamna ca tre sa fi manelist..dar tu esti prea prost ca sa intelegi..nu stiu de ce te mai agiti ca si-asa nu o sa iti iei vreodata o motocicleta...gata ultimul post pe topicul asta :P

 

PS: mai sunt vreo 5 topicuri despre NSR puteai sa ceri si acolo detalii

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=)))) adica niciodata ?

Denis TM: nu o dau in manele, ca sa ai talent la ceva nu inseamna ca tre sa fi manelist..dar tu esti prea prost ca sa intelegi..nu stiu de ce te mai agiti ca si-asa nu o sa iti iei vreodata o motocicleta...gata ultimul post pe topicul asta :angryfire:

 

PS: mai sunt vreo 5 topicuri despre NSR puteai sa ceri si acolo detalii

Nu am deschis topicul asta ca sa iti dai in cap cu cineva sau sa te certi. Stiu ca ma sunt topicuri legate despre NSR dar nici unul nu aduce ceva concret in afara de datele tehince ale acesteia si cateva comparatii cu RS-ul de 125. Topicul e deschis si pentru a fi o sectiune cu fotografiile voastre si asa cum am mai spus in celelalte posturi absolut orice tine de nsr 125 e bine venit, asa ca sincer voi cei care va certati ati cam intrat pe topicul gresit, probabil ca vreti sa aveti cat mai multe posturi sau ce? Dati-va frate in cap pe PM nu aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sau dezmembrez eu NSR-ul . An 2004. Carenat. Inmatriculat.

In stare de functionare. Cu carenele sparte dar complete. Pret intreg 500 Euro.

 

Pentru cine e interesat : dati PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...