Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda NSR 125


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 609
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ai subt motor... dai jos carenele laterale.... si subt motor pe partea unde e gemuletul cu nivelu(daca nu ma insel chiar saubt gemuletul de nivel), un surub ... il desfaci usor si sa ai pregatit ceva in ce sa curga uleiul , ca uleiu eu foloseam yacco 2T engine oil.... special pt baile comune de la 2T!

 

bafta!

ce baie comuna la 2t ma? :D baie termala ce baie?

2t are carter(baie de ulei este la 4t)+cutie de viteze separata in care intra ulei de transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce baie comuna la 2t ma? :D baie termala ce baie?

2t are carter(baie de ulei este la 4t)+cutie de viteze separata in care intra ulei de transmisie.

dom'ne....nu te pricepi, e clar...la astea in 2t se baga vaselina...in poponeata...cutie, pardon :rolleyes:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... stiti ceva?

 

mergeti al mecanici... daca nu va descurcati siguri si gata, ce atata discutie pentru ceva asa prostesc!

 

nu urmati sfaturile mele... ca m-am exprimat gresit(fiecare stie mecanica lui), si... mecanici sunt peste tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gemuletul ala de care zicea Sil3nt Control e doar pentru a verifica nivelul si vascozitatea uleiului din cutia de viteze. Deasupra gemuletului care e pe partea dreapta motorului o sa vezi ca exista un capac pe unde poti inlocui uleiul vechi cu unul nou dar inainte de asta trebuie golit cel vechi. Pe partea stanga a motorului langa pedala schimbatorului, mai bine zis sub pedala schimbatorului o sa vezi un surub, surub care practic daca il desfaci o sa inceapa sa curga uleiul din cutie. Dupa ce s-a scurs tot uleiul infileteaza la loc surubul iar pe urma poti sa completezi cu ulei nou prin capacul de pe partea dreapta. Ai grija ca atunci cand completezi cu ulei nou sa fi atent ca nivelul uleiului sa fie undeva la mijloc intre MIN si MAX pe gemuletul ala si inca ceva, daca nu ai cric central la motor cheama pe cineva sa tina motorul drept atunci cand completezi pentru ca daca e pe cricul lateral o sa torni mai mult ulei decat e nevoie. Aici sunt cateva imagini care o sa iti fie de ajutor si care iti arata exact ceea ce trebuie sa faci http://www.nsr125.com/gearoil.htm

 

PS: cine imi spune si mie de unde sa comand cateva piese pentru NSR-ul meu? Numai bine si asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zicea cnv ca nu-s bune motoarele in 2t la drum lung....poi parintii nostri care faceau cu mz-ul, minskul sau ij-ul drumuri super lungi cum mergeau?! si alea erau moto tot in 2t iar tehnologia era cu mult in urma celei de la motocicletele in 2t de astazi...sunt si acum mz-uri care fac drumuri lungi si oameni cu comuniste care merg peste tot cu ele....eu zic ca daca ai grija de motoreta si ea va avea grija de tine si te va duce peste tot fara pb

 

Asfalt uscat!

 

 

mare dreptate................ dar cam in cate ture mergeau ei cu comunistele....... iti zic io sa sti,,, ca sub 5k,

Tu cu un nsr nu cred ca stai sub 5k.............

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gemuletul ala de care zicea Sil3nt Control e doar pentru a verifica nivelul si vascozitatea uleiului din cutia de viteze. Deasupra gemuletului care e pe partea dreapta motorului o sa vezi ca exista un capac pe unde poti inlocui uleiul vechi cu unul nou dar inainte de asta trebuie golit cel vechi. Pe partea stanga a motorului langa pedala schimbatorului, mai bine zis sub pedala schimbatorului o sa vezi un surub, surub care practic daca il desfaci o sa inceapa sa curga uleiul din cutie. Dupa ce s-a scurs tot uleiul infileteaza la loc surubul iar pe urma poti sa completezi cu ulei nou prin capacul de pe partea dreapta. Ai grija ca atunci cand completezi cu ulei nou sa fi atent ca nivelul uleiului sa fie undeva la mijloc intre MIN si MAX pe gemuletul ala si inca ceva, daca nu ai cric central la motor cheama pe cineva sa tina motorul drept atunci cand completezi pentru ca daca e pe cricul lateral o sa torni mai mult ulei decat e nevoie. Aici sunt cateva imagini care o sa iti fie de ajutor si care iti arata exact ceea ce trebuie sa faci http://www.nsr125.com/gearoil.htm

 

PS: cine imi spune si mie de unde sa comand cateva piese pentru NSR-ul meu? Numai bine si asfalt uscat :D

 

 

 

mersi pentru completari.... asa trebuia sa ma exprim si eu!

 

inca o chestie.... sa ai grija ca ulei mai ramane, inclini motoru pe toate partile pana ce curge tot uleiul vechi!

nu folosi "engine flush" .... nu stiu de ce insa can am vrut sa folosesc la a mea a borborosit ceva mecanicul si a zis ca nu e bine pt 2T :D bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu un NSR din 92 si sunt foarte multumit de el,dupa parerea mea e cel mai bun de la clasa 125 am sa pun si cateva poze si in legatura cu reparatiile va pot ajuta ma pricep sa fac cam aproape orice la nsr am invatat pe a mea am facut motorul cap-coada,cine e interesat il pot ajuta si cu un manual si cu o mana de ajutor si stiu si de unde puteti lua piese:P si inca ceva decat sa va tot certati atat mai bine am pune-o de o intalnire in bucuresti pt cei cu nsr,asta e id meu in caz ca aveti nevoie de sfaturi:P NOS_KPT

post-6953-1221476455_thumb.jpg

post-6953-1221476477_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu un NSR din 92 si sunt foarte multumit de el,dupa parerea mea e cel mai bun de la clasa 125 am sa pun si cateva poze si in legatura cu reparatiile va pot ajuta ma pricep sa fac cam aproape orice la nsr am invatat pe a mea am facut motorul cap-coada,cine e interesat il pot ajuta si cu un manual si cu o mana de ajutor si stiu si de unde puteti lua piese:P si inca ceva decat sa va tot certati atat mai bine am pune-o de o intalnire in bucuresti pt cei cu nsr,asta e id meu in caz ca aveti nevoie de sfaturi:P NOS_KPT

 

 

faina jucaria bre.... :laugh:

un fel de sport NAKED :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult in caz ca e cineva interesat o si vand vreau sa trec la ceva mai mare am invatat multe pe nsr si acum sunt pregatit de ceva mai mare:P (cine e interesat astept oferte are motoru in proportie de 70% nou si multe alte piese)

 

 

shi bordu de la RS :P :rock:

sa sti chiar arata bine :bounce: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms dar nu e bord de rs:D ,nu mai scrie nimeni pe aici?

 

da chiar....

 

ce ziceti ne intalnim si noi odata mai multi cu Honditzele?

 

sincer prin Bucuresti am ajuns sa cred ca sunt singurul...

toti incepatori acum parca se arunca la vitezane de 600...

 

deci daca mai sunt detinatori de Honda nsr pe forum poate stabilim si noi o intalnire

ca suntem pasari rare :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare legata de cutia de viteze la NSR-ul meu din '98

 

cate viteze are?

eu stiam ca are 6

pe lateralul cutiei de viteze langa schimbator cu rosu scrie "1 N 2 3 4 5 6"

totusi cand incerc sa cuplez viteza a 6-a nu merge

 

ma gandesc sa nu fie schimbata cutia sa fie de la alt model...

cum pot sa aflu sigur daca a fost schimbata?

 

p.s. stiu ca suna stupid dar poate ma suportati si pe mine ca sunt incepator si nu ma pricep la mecanica :blink:

 

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak nu iti intra in viteza eu zic sa nu mai circuli cu el ..la fel am patit si eu nu intra in prima treapta( trebuia sa dau de mai multe ori k sa intre) ...si so blocat cutia......mai bine mergi la un service. cred k toate nsr-urile au cutie cu 6 trepte iar de la alta motocicleta nu prea cred k se potriveste..aaa sa nu uit verifica dak ai ulei destul in cutie dak nu completeaza si mai incearca o data dak nici atunci nu merge tiam zis dute la service altfel o sa iti para rau :grinbandit: ... numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...