Sergiu 30 Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 da da ai dreptate honda e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) puternica brutala inimaginabila isterica groaznica racheta zx10r a reusit un singur succes in wsbk Cu cine, ma, cu aia de la PSG-1 Racing? Aia care micsoreaza interaxa unei motociclete conceputa de fabricant pt. a fi modificata doar in sensul maririi si dupa aia se pling ca motoreta e instabila si greu de setat? Fara suparare, oi fi eu fan Kawa, da' incravatatii aia de la ultimu' etaj care decid cine si cum la capitolul curse au pamint in cap. Si daca dupa atitia ani inca nu s-au prins de asta, inseamna ca au MULT pamint in cap... Editat August 29, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 adevar ai grait e naspa rau faptul ca nu au performante deloc nici rideri nu au si asta e truth in fiecare an scot motoare cu talent da talentele astea mor sperante cred ca daca ar concura cu zx7r din nou tot nu ar fi atat de rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Un motor in V de aceeasi capacitate cu unul in linie e intradevar ceva mai fiabil tocmai datorita distantei mai mari dintre camerele de ardere(unde temp e maxima); insa e irelevant, se poate compensa cu un sistem de racire mai eficient. Acum am citit asta. Hai sa folosim termenul de durabilitate... Un motor in V de capacitate asemanatoare e mai putin durabil decit unul de 4 in linie, in special daca ne referim la motoarele V-2 "impinse" cu scopul de a se apropia de puterea unui cvadricilindric (ex 1098-R, care are si 200 cmc in plus...) Motivul il reprezinta in primul rind solicitarile mecanice: numarul de explozii e de 2 ori mai mic pe unitatea de timp, dar puterea exploziilor e aproape dubla. (spun "aproape" in special in sensul ca explozia intr-o camera cu volum dublu are un impact initial mai mic decit dublu, explozia fiind mai "progresiva", da' astea deja is amanunte) Din cauza asta sarcina fiecarei explozii pe pistoane, biele, cuzineti, arbore, si nu in ultimul rind cartere (o mare problema in proiectarea unui V-2...) este dubla. Chiar daca sint altfel dimensionate tot au, ca sa zic asa, o viata mai grea. Asta e de la distanta principalul motiv, dar mai sint si alte motive de natura mecanica sau termodinamica (socuri, vibratii, distorsiuni). Si, ca sa ne intoarcem, intr-o oarecare masura (desi nu inseamna acelasi lucru) durabilitatea influenteaza si fiabilitatea. Un 1098-R (asta mi-a venit prima data, nu dati cu paru') va fi desfacut semnificativ mai devreme decit un 4 cilindri daca le tii pe amindoua numai cu gazul in tavan. De asemenea, va rezista mai putin la abuzuri, macar ca din fericire are (teoretic..) o sansa mai mica sa incapa pe miinile unui B0U. Editat August 29, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 29, 2008 Autor Share Postat August 29, 2008 interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Si da,Yamaha mi se pare cea mai putin fiabila.De ce? Pai Honda face motociclete,masini,motoare de barci si mai nou de avioane,Suzuki face masini si motociclete,Kawasaki(cea mai mare firma per total din cele 4) face vapoare,turbine industriale(de fapt pe langa,Shinkansen(bullet train ) plus cine stie ce alte vehicule,in schimb Yamaha ce face? instrumente muzicale. .....dati pe wikipedia un search cu contentul "kawasaki heavy industries" .....acolo se verde ce face. PS: si Kawasaki face instrumente muzicale ....am "cantat" la o pianina Kawasaki Acum am citit asta. Hai sa folosim termenul de durabilitate... Un motor in V de capacitate asemanatoare e mai putin durabil decit unul de 4 in linie, in special daca ne referim la motoarele V-2 "impinse" cu scopul de a se apropia de puterea unui cvadricilindric (ex 1098-R, care are si 200 cmc in plus...) Motivul il reprezinta in primul rind solicitarile mecanice: numarul de explozii e de 2 ori mai mic pe unitatea de timp, dar puterea exploziilor e aproape dubla. (spun "aproape" in special in sensul ca explozia intr-o camera cu volum dublu are un impact initial mai mic decit dublu, explozia fiind mai "progresiva", da' astea deja is amanunte) Din cauza asta sarcina fiecarei explozii pe pistoane, biele, cuzineti, arbore, si nu in ultimul rind cartere (o mare problema in proiectarea unui V-2...) este dubla. Chiar daca sint altfel dimensionate tot au, ca sa zic asa, o viata mai grea. Asta e de la distanta principalul motiv, dar mai sint si alte motive de natura mecanica sau termodinamica (socuri, vibratii, distorsiuni). Si, ca sa ne intoarcem, intr-o oarecare masura (desi nu inseamna acelasi lucru) durabilitatea influenteaza si fiabilitatea. Un 1098-R (asta mi-a venit prima data, nu dati cu paru') va fi desfacut semnificativ mai devreme decit un 4 cilindri daca le tii pe amindoua numai cu gazul in tavan. De asemenea, va rezista mai putin la abuzuri, macar ca din fericire are (teoretic..) o sansa mai mica sa incapa pe miinile unui B0U. Tu compari R4(4 in linie) cu V2 .....total unfair Compara mai bine un V4 cu R4, pt ca sa fie vorba de aceeasi cilindree unitara(VFR 750 cu gsxr750 sau zxr 750 ca sa fie Kawasaki) ....oricum e putzin relevanta doar dispozitia pistoanelor pt a concluziona caracteristica de fiabilitate. Editat August 29, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Aa, pai scuze, io cind am citit "V" ziceam ca te referi automat la V2-uri. Ce-nseamna sa nu fii atent... Pai in cazu asta conteaza o gramada de chestii si cea mai putin importanta dintre ele e ca-i in linie sau in V. Cam tot un drac... Editat August 29, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 N-ajunge in 20mii veac, daca trece de 14400 ii mare lucru, toate sunt limitate din electronica.....la 15000 li se taie scanteia si gata........poate daca in a 3-a blana ii dai 1 si lasi brusc ambreiaju urca la 20mii Tot de la unul ca tine a plecat proabil si ideia asta tampita ca ,Kawasaki nu e fiabila ...ai mers cu zx6 2007 si i-ai dat peste 14500 si nu a trecut?n cred altfel n ai fi aberat in halul asta pe forum.Incearca de curiozitate si ai sa vezi ca te minti singur si mai minti si pe altii. P.S.bravo SERGIULE,de mult am vrut sa fac u un topic asemanator...stiam ca oricum m-as fi luptat cu morile de vant,dar macar stiu ca incercam sa schimb ceva... Numai in Romania am auzit ca nu e fiabil KAWASAKI...in Swiss,Belgia,Italia,U.S.(nu am intrebat eu pareri,dar de la prieteni care sunt acolo)e foarte apreciata si la reuniuni multe sunt kaza si nu suzi sau honda. Numai bine la toti fara evenimente si sper ca nu am ofensat pe nimeni. Am doua mobre: 1. Kawa zx6r 1998 - 75000km reali si merge de rupe pamantul. Papa cam 200ml ulei la 1000 km (foarte normal de altfel - si sa n-aud ca alte mobre nu papa ulei ca va faceti singuri de ras: tehnic nu se poate fara consum de ulei) 2. 1000RR 2008 - 10km reali. Oscilam la greu intre cele 3 modele: ZX10R, 1000RR si GSXR K8. ZX10R cu traction control, 1000RR cu supape de titan si steering damper electronic, sau gixx. Am ales doar pe baza faptului ca in 2008 clasamentul a fost asa: CBR1000RR, GSXR1000, ZX10R si .... R1. R1 a iesit ultimul si anul trecut. Piese? Gasesc peste tot orice. Jur ca numai in romanica am auzit ca (,) kawa e proaste rau si honda e bune. Fiecare producator a scos niste motoare bune si motoare nu prea bune. Depinde ce model iti alegi. Cand cumperi, te interesezi ce iei: istorie, review-uri ... etc. Aici vezi de toate pe strazi. Absolut de toate. Si nimeni nu o sa zic ca (,) kawa e proaste sau bune. Sincer mi-as dori un Triumph Daytona 675 anii 2006-2008. Este regele circuitului in toate review-urile pe care le-am citit (inclusiv superbike magazine). uite inca un om care sustine ce zic eu i legatura cu parerea romanilor despre KAWA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 honda e honda oricum kawa e proaste yamaha e cea mai tare dupa honda ::::???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 (editat) Prea multe dileme si orgolii care se impung... Am observat o chestie, pe forumurile din afara nu se pune atata accent pe orgolii ,certuri si frustrari de genu "care o are mai mare,mai groasa, mai lunga, mai rapida"... Acolo fiecare incearca sa fie de folos,daca poate,cu o informatie utila,si niciodata (sau FOARTE RAR) va porni/alimenta o discutie care tinde sa degenereze in 'flame'... Acolo cand cineva greseste nu este pus la zid sau scuipat si luat la misto, ci este in cel mai fericit corectat sau apostrofat intr-o maniera decenta,subtila. Majoritatea celor de acolo isi petrec timpul pe motor, nu discutand despre motor, iar cand o fac, incearca sa-si ofere reciproc un 'feedback' eficient si folositor. Oamnii aia nu confunda pasiunea pt motor, pt o marca, pt o anumite cilindree sau dispunere a cilindrilor....nu confunda asta cu orgoliile proprii.. Dar noi suntem ani lumina in urma,chiar si la acest aspect, al discutiilor forumistice...si nu vom face nimic altceva decat sa ajutam acest thread sa se târâie mereu ,sustinut din urma de niste oameni orgoliosi si inguÂşti la minte.. Editat August 30, 2008 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 (editat) taci dracului Editat August 31, 2008 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 taci dracului locu' tau e in camera de ardere a unui zx7r... recunoaste ca ai vrea sa fi incinerat in felul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 as vrea sa fiu incinerat iar cenusa sa fie imprastiata peste akashi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 am impresia ca urmatorul motor va fi kawa....daca pe tine te-a adus in starea asta inseamna ca e ceva putred in danemarca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 kawasaki is simply amazing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 locu' tau e in camera de ardere a unui zx7r... Prea tare Sau mai degraba in camera de ardere a unei Honda CBR (neaparat F series) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 god no numa F (ef) sa nu fie please i cant stand the pane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho_21 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 ??????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 sergiule, se scrie pain (durere) pane, nu prea stiu ce-ai vrut sa zici, o fi avand legatura cu mitologia greaca? ceva mistic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 breaking news /index.php?...t&p=1432055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 cum spuneam de kakasaki astea, in curand or sa le pice suruburi in mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 (editat) Tot de la unul ca tine a plecat proabil si ideia asta tampita ca ,Kawasaki nu e fiabila ...ai mers cu zx6 2007 si i-ai dat peste 14500 si nu a trecut?n cred altfel n ai fi aberat in halul asta pe forum.Incearca de curiozitate si ai sa vezi ca te minti singur si mai minti si pe altii.P.S.bravo SERGIULE,de mult am vrut sa fac u un topic asemanator...stiam ca oricum m-as fi luptat cu morile de vant,dar macar stiu ca incercam sa schimb ceva... Numai in Romania am auzit ca nu e fiabil KAWASAKI...in Swiss,Belgia,Italia,U.S.(nu am intrebat eu pareri,dar de la prieteni care sunt acolo)e foarte apreciata si la reuniuni multe sunt kaza si nu suzi sau honda. Numai bine la toti fara evenimente si sper ca nu am ofensat pe nimeni. Helllau amice......nu vezi ca si io sustin ca-s fiabile poate mai mult decat tine .......daca nu te refereai la mine nu ma cita ....in paragrafu pe care mi l-ai citat ma refeream la mult prea laudatu "er6" DE LA YAMAHA !!!!!!!! PS :tu la ce ai dat peste 16k de te faci ca stii atatea......la motor 2T poate ca nu cred ca ai motor de circuit si cu tacheti pneumatici .....si alea in 20K se plafoneaza Editat August 31, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 sergiule, se scrie pain (durere) pane, nu prea stiu ce-ai vrut sa zici, o fi avand legatura cu mitologia greaca? ceva mistic? my bad i ment pain btw tiptil si black killa.... stiti cate rechemari in service au avut honda si suzuki de-a lungul timpului??? nu ma faceti sa caut ca mi-e lene ce ati poztat voi e irelevant o avut ghinion baiatul yamaha nu a avut rechemari fiindca pe ei nu ii intereseaza daca nu e motoreta ok o dat banii pe ea clientul si fuck him sa se descurce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 i ment pain Se scrie meant menta o freci tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Helllau amice......nu vezi ca si io sustin ca-s fiabile poate mai mult decat tine .......daca nu te refereai la mine nu ma cita ....in paragrafu pe care mi l-ai citat ma refeream la mult prea laudatu "er6" DE LA YAMAHA !!!!!!!! PS :tu la ce ai dat peste 16k de te faci ca stii atatea......la motor 2T poate ca nu cred ca ai motor de circuit si cu tacheti pneumatici .....si alea in 20K se plafoneaza ...ma refeream la faptul ca probabil tot de la unu ca tine care spune ca zx6 2007 nu trage peste 14500 rot/min fara sa probeze a plecat si chestia cum ca, kawa nu ar fi fiabile... get it! Iar eu iti spun ca rage si peste 14500,probat de mine si vb de moto stock...mai informeaza te inainte sa aberezi pe aici"helllau amice". P.S. NU MAI ARE NIMENI ZX 6 2007 SA SI SPUNA PAREREA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.