Sari la conținut

Test Real.


mircea_simson
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Faceam mult naveta pe vremuri cu Mobra la 35 Km si am cronometrat daca scoteam sufletul din ea ajungeam cu 2 minute mai devreme Merita? Consumul bineinteles creste

Numai bine

era bine daca ramaneai la mobra. ii sudai doua tevi de esapament, 2 tobe, un spatar in spate, ceva carene, un parbriz generos in fata sub care sa pui vreo 10-15 icoane cu cristos, o mica cadelnita si cereai unui preot sa ti-o sfinteasca bine. normal, ii dadeai 100 de mii pentru deranj.

 

Daca este piston original este conic depinde unde ai masurat .

 

 

 

Fara nici o problema se fac si segmenti de ungere.

ba, a zis ca a masurat cilindrul, nu pistonul, tu nici sa citesti nu stii?

frumos, mai dai si sfaturi. ;)

 

Salut.Mereu am carat piese indoielnice din Rusia(rulmenti,de exemplu)si punandu-le pe simsonuri le-am stricat incet-incet.Este capcana in care au cazut si parintii nostri.In loc sa cumpere din magazin(erau si piese,erau si ceva banuti)au inceput sa improvizeze.Au facut segmenti din tot felul de fonte.N-au mers si nici n-or sa mearga.Au pus jikov,k-uri...renuntand la carburatorul original care se regleaza atat de usor.Au pus garnituri groase cand se stie ca nu e permis mai mult de 0,5 mm jos si 0,5-1 sus.Ambielajele au fost facute din tot felul de oteluri care nici macar nu luau 60 de unitati(nemtii recomanda 61-63)Faceau carcasa rolelor pe freza iar partea rotunda ere pilita(rolele nu mai erau paralele) Nu inteleg de ce nu aduci segmenti originali din Germania.Daca vreodata ai drum prin Barlad eu te pot servi cu un set original infestoff.Te voi invata cum se regleaza un carburator si cum se face corect un ambielaj de simson.Sunt sigur ca,la randu-mi,voi invata si eu de la tine.Cu respect,Adrian.

bravo!

daca as fi aflat de tine acum cativa ani cand imi reconstruiam simsonul, mi-ar fi fost mult mai usor. dar, m-am descurcat si asa.

oare mai exista oameni ca tine care sa dea niste sfaturi pertinente?

vad ca acest mircea isi bate joc de toti si, mai rau este ca multi il aclama.

si uite ca si pe tine te calca altii in picioare.

nu conteaza. sa ma calce si pe mine. eu stiu ce inseamna simson, la fel cum stii si tu.

bravo! ma bucur ca, in sfarsit a postat cu adevarat cineva aici! :)

 

 

ce frumos scris, jos palaria!

Nu trebuie sa te joci la cuplele de materiale, nu e neaparat ca rusii au materiale proaste, e doar ca au calculat anumite materiale pentru aplicatii diferite, nu merge sa adaptezi asa lejer. Asa sunt cateva treburi care se uzeaza la un BMW de exemplu si la un Nipru nu se uzeaza.

poti folosi o punga de "coco-rico" spalata ca sa vorbesti in ea. musai sa fie de copane si te voi asculta mai tarziu.

 

p.s.: ai grija sa o legi bine de tot la gura dupa ce vorbesti, sa nu cumva sa-ti scape vreun cuvant pretios.

 

mda e modificata motocicleta si chiar sa stii k e cadrul putin pe spate dar am adus motorul in pozitia de "drept"

 

este perfect drept! am urmarit atent chestia asta asa k te rog sa-mi zici exact cand te uiti

 

multumesc pe ce mi-ai scris pana akum!

 

 

am cautat o poza in care sa se observe cat de cat k este drept...

frumoasa poza. bataie de joc.

mi-e scarba cu adevarat de astfel de "lucrari".

sa va fie rusine, ma!

 

Salut,arcurile de supape la mine au fost inlocuite de tatal meu pe vremuri cu arcuri de supapa de tractor u650,binenteles taiate si adaptatata o farfurie care sa le tzina pe coada la suapapa.Asa k nik nu-i imposibil;)

Numa bine! :)

desigur, totul e posibil, poti face razatoarea dorner din el, mult succes! :)

 

Pe vremuri nu stiu de ce s-a chinuit ca se gaseau piese in pravalie , s-au ai un tatic cam tinerel.

Numai bine

ba, invata dracului sa scrii, analfabetule! :D

 

Ai grija la coloana stai cu spatele drept toate socurile se transmit perfect la vertebre care-s f sensibile, picioarele in fata nu poti amortiza cu ele.

Numai bine

merita sa ia toate socurile la cum si-a batut joc de motorul ala. :)

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma gandeam - uite domne' un forum mai linistit unde se discuta decent.

Se pare ca am gresit - peste tot sunt din astia de se "arunca ca rama in piatra" sperand s-o sparga.....

 

@bogdanawo distanta dintre piston si supape se poate masura la orice motor cu un simplu mulaj siliconic - se foloseste mult in sculptura.

 

Mai cititi si voi si dupa aia aruncati cu pietre.

 

Sunt satul de chestii din astea din ciclul "Romanismele tarii noastre"

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma gandeam - uite domne' un forum mai linistit unde se discuta decent.

Se pare ca am gresit - peste tot sunt din astia de se "arunca ca rama in piatra" sperand s-o sparga.....

 

@bogdanawo distanta dintre piston si supape se poate masura la orice motor cu un simplu mulaj siliconic - se foloseste mult in sculptura.

 

Mai cititi si voi si dupa aia aruncati cu pietre.

 

Sunt satul de chestii din astea din ciclul "Romanismele tarii noastre"

 

Stima.

stima pentru cine, ma?

zi-mi si mie, ti se pare ca nu as sti cu ce se poate masura?

si, la fel, zi-mi si mie, tu ai folosit vreodata aceasta metoda de masura? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte intrebari?

Da pe bune, nu la nervi si la mishtouri.

de ce sa te intreb eu pe tine ceva serios?

crezi ca as avea ceva de invatat de la tine?

eu nu cred, prin urmare, nu te intreb decat la misto.

de ce mi-as face nervi cu tine sau cu altii de pe aici?

ce as putea castiga?

eu, iti spun, nimic de la voi.

voi de la mine......mai cititi si incercati sa invatati ceva........daca nu puteti, asta e

nu eu pierd. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa te intreb eu pe tine ceva serios?

crezi ca as avea ceva de invatat de la tine?

eu nu cred, prin urmare, nu te intreb decat la misto.

de ce mi-as face nervi cu tine sau cu altii de pe aici?

ce as putea castiga?

eu, iti spun, nimic de la voi.

voi de la mine......mai cititi si incercati sa invatati ceva........daca nu puteti, asta e

nu eu pierd. :D

 

Omule, una e sa ai cunostinte intr-un domeniu, si alta SA STII SA LE IMPARTASESTI cu altii...

Cred ca stii vorba aia - Eruditia nu te face un intelept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici suntem la comuniste, fiecare face cum stie el mai bine!Nu va mai balacariti aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa te intreb eu pe tine ceva serios?

crezi ca as avea ceva de invatat de la tine?

eu nu cred, prin urmare, nu te intreb decat la misto.

de ce mi-as face nervi cu tine sau cu altii de pe aici?

ce as putea castiga?

eu, iti spun, nimic de la voi.

voi de la mine......mai cititi si incercati sa invatati ceva........daca nu puteti, asta e

nu eu pierd. :D

La ce mm te dai tu cocosh la coltul comunistelor ca nici un Simson nu ai pastrat. Ai mai avut si papagalul ala de Moto Guzzi meltenit, acu vad ca si CX500 arata ca un ckt, intr-un cuvant esti un taran carpaci. Te-a muscat vulpea, ai firele despicate la mandra ta pleata, ai niste dezamagiri in viata si vrei sa te ajutam? Fa un topic separat, nu veni aici nechemat.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era bine daca ramaneai la mobra. ii sudai doua tevi de esapament, 2 tobe, un spatar in spate, ceva carene, un parbriz generos in fata sub care sa pui vreo 10-15 icoane cu cristos, o mica cadelnita si cereai unui preot sa ti-o sfinteasca bine. normal, ii dadeai 100 de mii pentru deranj.

 

 

ba, a zis ca a masurat cilindrul, nu pistonul, tu nici sa citesti nu stii?

frumos, mai dai si sfaturi. ;)

 

 

bravo!

daca as fi aflat de tine acum cativa ani cand imi reconstruiam simsonul, mi-ar fi fost mult mai usor. dar, m-am descurcat si asa.

oare mai exista oameni ca tine care sa dea niste sfaturi pertinente?

vad ca acest mircea isi bate joc de toti si, mai rau este ca multi il aclama.

si uite ca si pe tine te calca altii in picioare.

nu conteaza. sa ma calce si pe mine. eu stiu ce inseamna simson, la fel cum stii si tu.

bravo! ma bucur ca, in sfarsit a postat cu adevarat cineva aici! :)

 

 

 

poti folosi o punga de "coco-rico" spalata ca sa vorbesti in ea. musai sa fie de copane si te voi asculta mai tarziu.

 

p.s.: ai grija sa o legi bine de tot la gura dupa ce vorbesti, sa nu cumva sa-ti scape vreun cuvant pretios.

 

 

frumoasa poza. bataie de joc.

mi-e scarba cu adevarat de astfel de "lucrari".

sa va fie rusine, ma!

 

 

desigur, totul e posibil, poti face razatoarea dorner din el, mult succes! :)

 

 

ba, invata dracului sa scrii, analfabetule! :D

 

 

merita sa ia toate socurile la cum si-a batut joc de motorul ala. :)

Domnule Bogdan este interesant ca marea majoritate a forumistilor vorbesc prostii si esti printre putinii care le stie pe toate. am revazut postarile nu-mi amintesc sa te fi suparat cu ceva nu stiu ce a determinat aceasta atitudine de unde atata ura si ce rezultat astepti? Pot sa te asigur ca tot ce am scris am incercat ar fi nemaipomenit sa vii sa le vezi carburatorul K 68 care merge bine, 8 ani am umblat cu piston de Skoda nemodificat si momentan am garnitura de carter de 1,5 mm. Nu este nimeni obligat sa citeasca ce am scris deci poti trece mai departe. Probabil pe unii am putut sa-i ajut, da am dat si piese insa numai cand au fost cerute facaturi nu am dat ca nu stiu sa fac piese. Afirmi ca mi-am batut joc de motocicleta probabil dar este a mea si fac ce vreau cu ea ( daca se cheama bataie de joc cumparata acum 10 ani cu 250000 lei sparta descompletata etc).

Daca la fel te adresezi si celor din jur le plang de mila( dar probabil parintii te-au invatat sa vorbest asa deci o merita), eu am norocul ca sunt cam departe. Rog administratorul sa inchida topicul pentru a termina tzigania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel se adreseaza si in familie, mi-a zis saraca de maica-sa.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era bine daca ramaneai la mobra. ii sudai doua tevi de esapament, 2 tobe, un spatar in spate, ceva carene, un parbriz generos in fata sub care sa pui vreo 10-15 icoane cu cristos, o mica cadelnita si cereai unui preot sa ti-o sfinteasca bine. normal, ii dadeai 100 de mii pentru deranj.

 

 

ba, a zis ca a masurat cilindrul, nu pistonul, tu nici sa citesti nu stii?

frumos, mai dai si sfaturi. ;)

 

 

bravo!

daca as fi aflat de tine acum cativa ani cand imi reconstruiam simsonul, mi-ar fi fost mult mai usor. dar, m-am descurcat si asa.

oare mai exista oameni ca tine care sa dea niste sfaturi pertinente?

vad ca acest mircea isi bate joc de toti si, mai rau este ca multi il aclama.

si uite ca si pe tine te calca altii in picioare.

nu conteaza. sa ma calce si pe mine. eu stiu ce inseamna simson, la fel cum stii si tu.

bravo! ma bucur ca, in sfarsit a postat cu adevarat cineva aici! :)

 

Multumesc pentru aprecieri,Bogdanawo.Pentru mine este o onoare sa pot lucra la Simson.Foarte multe am invatat de la Mircea Simson,Aleko,Drobu,Mikulaish,Adrian Loghin si de la multi altii de pe acest forum.Desi au mai fost mici impunsaturi mereu am cautat sa nu sarim vaca.Tocmai de aceea imi permit sa-ti spun ca nu faci decat sa dezbini procedand asa.Mi-ar pare rau sa nu mai avem pe cine intreba una-alta.Atunci cand intrebi, pentru o clipa iti va fi rusine,dar vei afla.Neintreband,nu vei afla niciodata si iti va fi rusine toata viata.Ar fi pacat sa nu mai avem cu cine ne sfatui,sincer.Si-asa sunt atatia care rad de noi si care nu-si dau seama ca cea mai eficienta arma impotriva stresului este pasiunea sincera.Si inca ceva;simson poate fi scris cu litera mica dar Cristos niciodata.Ai grija,spune IISUS,in ce te voi gasi in aia te voi judeca.Cu respect,Adrian.

 

poti folosi o punga de "coco-rico" spalata ca sa vorbesti in ea. musai sa fie de copane si te voi asculta mai tarziu.

 

p.s.: ai grija sa o legi bine de tot la gura dupa ce vorbesti, sa nu cumva sa-ti scape vreun cuvant pretios.

 

 

frumoasa poza. bataie de joc.

mi-e scarba cu adevarat de astfel de "lucrari".

sa va fie rusine, ma!

 

 

desigur, totul e posibil, poti face razatoarea dorner din el, mult succes! :)

 

 

ba, invata dracului sa scrii, analfabetule! :D

 

 

merita sa ia toate socurile la cum si-a batut joc de motorul ala. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tipule,(bogdanawo),ce-i cu tine?esti gigi contra?ce draq.ne-am mai contrat pe un forum,cand dadeai sfaturi la misto unui amarat ce a cerut un sfat.te crezi buricul pamantului?ce ai realizat mai baiete tu?cati km ai facut anul asta?crezi ca asa ajungi respectat pe un forum,cu o atitudine ca a ta?ar trebui sa ceri scuze tuturor macar asa iti ramane putin respect din partea comunitatii moto ce a citit ce ai scris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator georgebushyo

exista oameni "cu probleme" pe forumul asta... aici intru si eu , dar mai temperat/tratat :lol:

 

 

incerc sa ma tratez...

 

succese nebanuite... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tienere , ai mancat ceva si te simti inteligent? Sau sunt doar complexele de superioritate de mitic ...Poate esti la ciclu si nu stii, incearca un control...

Si abtine-te sa bati campii si sa bascalesti pe toata lumea, unele dintre personajele cere te amuza nespus pe tine, inteligentul, au o varsta si o experintza pe care tu poate nu o vei avea...(geniile si amuzantii mor repede...)

Si daca vrei sa te exciti batand campii , exista alte topicuri dedicate....

Daca intradevar ai ceva de spus care sa foloseasca celorlati spune-o simplu si la obiect , ca de lături si de spirituali e plina lumea asta...

tare frate mult adevar ai grait. :P :eek: :D :( :) :) :) :)

pe cinstea mea iertati-l :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Bogdan este interesant ca marea majoritate a forumistilor vorbesc prostii si esti printre putinii care le stie pe toate. am revazut postarile nu-mi amintesc sa te fi suparat cu ceva nu stiu ce a determinat aceasta atitudine de unde atata ura si ce rezultat astepti? Pot sa te asigur ca tot ce am scris am incercat ar fi nemaipomenit sa vii sa le vezi carburatorul K 68 care merge bine, 8 ani am umblat cu piston de Skoda nemodificat si momentan am garnitura de carter de 1,5 mm. Nu este nimeni obligat sa citeasca ce am scris deci poti trece mai departe. Probabil pe unii am putut sa-i ajut, da am dat si piese insa numai cand au fost cerute facaturi nu am dat ca nu stiu sa fac piese. Afirmi ca mi-am batut joc de motocicleta probabil dar este a mea si fac ce vreau cu ea ( daca se cheama bataie de joc cumparata acum 10 ani cu 250000 lei sparta descompletata etc).

Daca la fel te adresezi si celor din jur le plang de mila( dar probabil parintii te-au invatat sa vorbest asa deci o merita), eu am norocul ca sunt cam departe. Rog administratorul sa inchida topicul pentru a termina tzigania.

Mircea nu este bine sa inchida topicul pentruca poate aparea "virusul" oriunde. Mai am multe sa te intreb. Acum am incarcare dar nu stiu sa sting becul rosu de la bord care indica faptul ca se incarca acumulatorul. Cred ca este stins de catre un releu normal inchis care este atras de catre curentul de incarcare si care intrerupe alimentarea circuitului becului 'rosu'. Nu stiu cum sa realizez circuitul de alimentare a releului cu curent. Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am incarcare dar nu stiu sa sting becul rosu de la bord care indica faptul ca se incarca acumulatorul. Cred ca este stins de catre un releu normal inchis care este atras de catre curentul de incarcare si care intrerupe alimentarea circuitului becului 'rosu'. Nu stiu cum sa realizez circuitul de alimentare a releului cu curent. Sorin

la instalatia originala cu dinam becul e legat intre baterie+ si dinam+. Daca ai alternator si vrei neaparat bec intrerupi legatura alternator+ cu baterie + si inseriezi excitatia releului de curent. Tragi un fir de +prin cheie contact la bec apoi din bec in contactul normal inchis care inchide la masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la instalatia originala cu dinam becul e legat intre baterie+ si dinam+. Daca ai alternator si vrei neaparat bec intrerupi legatura alternator+ cu baterie + si inseriezi excitatia releului de curent. Tragi un fir de +prin cheie contact la bec apoi din bec in contactul normal inchis care inchide la masa.

Multumesc foarte mult Gremlins. Dar te mai intreb ceva. Cand spui "alternator+" te referi la DF care iese din releul de incarcare? Numai acel fir merge la alternator cu "+curent de excitatie" la una din periile colectorului, a doua perie este masa, iar celelalte trei fire duc curentul alternativ produs in stator la puntea de diode si mai departe la baterie. Nu am o legatura directa " alternator + cu baterie +" si daca am gresit cumva instalatia electrica te rog sa-mi spui. Am alternator de IJ, punte de dacie, releu de incarcare electronic de dacie, bobina de dacie si baterie de 12 V cu 9 Ah. Sorin

Editat de CFR - istu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plusul de la punte e vorba. M-am exprimat asa pt ca puntea de doiode poate fi si pe alternator. Daca ai puntea externa ai o varianta mai buna pt bec:legi prin diode de unul doua sau toate 3 firele din stator becul spre + .pun si schema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plusul de la punte e vorba. M-am exprimat asa pt ca puntea de doiode poate fi si pe alternator. Daca ai puntea externa ai o varianta mai buna pt bec:legi prin diode de unul doua sau toate 3 firele din stator becul spre + .pun si schema

M-ar interesa schema. Varianta mai buna pe care ai descris-o dupa ":" nu am inteles-o deloc. Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...