Gremlins Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Releul sa aibe rezistenta bobinei cit mai mica si sensibilitatea la curentul de incarcare releul e de tensiune, de ala ieftin de far, dar martorul nu verifica puntea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CFR - istu' Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Releul sa aibe rezistenta bobinei cit mai mica si sensibilitatea la curentul de incarcare releul e de tensiune, de ala ieftin de far, dar martorul nu verifica puntea a doua schema am inteles-o si o sa incerc sa o realizez. am mai multe relee auto la 12v si am sa folosesc unul cu contacte normal inchise care la atragere va stinge becul. multumesc frumos . Sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 6, 2008 Autor Share Postat August 6, 2008 M-ar interesa schema. Varianta mai buna pe care ai descris-o dupa ":" nu am inteles-o deloc. Sorin Nu ti-am scris ca ti-a raspunsa f.frumos Gremlis( n-am scris bine) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CFR - istu' Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Nu ti-am scris ca ti-a raspunsa f.frumos Gremlis( n-am scris bine)Numai bine nu este nicio problema. sunt dispus sa invat de la oricine si daca functioneaza este O.K. nu am stiut ca exista relee de curent si relee de tensiune. toate arata la fel la exterior iar cand le-am probat unele s-au dovedit a fi normal inchise iar celelalte normal deschise d.p.d.v. al contactelor de lucru. cum sa recunosc un releu de curent ( sensibil la curent cum scrie Gremlins)?? sunt sanse ca in timpul probelor sa-l stric daca-l alimentez ca pe un relue de tensiune ?? Sorin Editat August 6, 2008 de CFR - istu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 releele astea auto tip far sunt toate de tensiune.Cele de curent au rezistenta bobinajului sub 1 ohm si se monteaza inseriate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) releele astea auto tip far sunt toate de tensiune.Cele de curent au rezistenta bobinajului sub 1 ohm si se monteaza inseriate tu stii ce este un releu de tensiune si unul de curent? stii diferentele dintre ele? stii ce inseamna releu? pentru restul nu am de ce anume sa-mi cer scuze fata de voi. alecko, cel putin, a dat dovada de nesimtire, prostie, dobitocenie. incepe cu injuraturi de mama vis-a-vis niste replici la "bogatele" lui cunostinte. nu-i de mirare. chiar nu ma mira astfel de oameni. absolut deloc. p.s. alecko, sper sa fii online in urmatoarele 24 de ore, nu de alta, dar ma costa 10 dolari conexiunea. am ajuns mai rau ca bascan La ce mm te dai tu cocosh la coltul comunistelor ca nici un Simson nu ai pastrat. Ai mai avut si papagalul ala de Moto Guzzi meltenit, acu vad ca si CX500 arata ca un ckt, intr-un cuvant esti un taran carpaci. Te-a muscat vulpea, ai firele despicate la mandra ta pleata, ai niste dezamagiri in viata si vrei sa te ajutam? Fa un topic separat, nu veni aici nechemat. mm vine de la maramures, scumpule? sau de la milimetri? hmmmmmmmm taran carpaci? interesant.........is de la oras, as fi vrut sa fi fost taran.....alte argumente? aci une' sa nu viu nechemat? Domnule Bogdan este interesant ca marea majoritate a forumistilor vorbesc prostii si esti printre putinii care le stie pe toate. am revazut postarile nu-mi amintesc sa te fi suparat cu ceva nu stiu ce a determinat aceasta atitudine de unde atata ura si ce rezultat astepti? Pot sa te asigur ca tot ce am scris am incercat ar fi nemaipomenit sa vii sa le vezi carburatorul K 68 care merge bine, 8 ani am umblat cu piston de Skoda nemodificat si momentan am garnitura de carter de 1,5 mm. Nu este nimeni obligat sa citeasca ce am scris deci poti trece mai departe. Probabil pe unii am putut sa-i ajut, da am dat si piese insa numai cand au fost cerute facaturi nu am dat ca nu stiu sa fac piese. Afirmi ca mi-am batut joc de motocicleta probabil dar este a mea si fac ce vreau cu ea ( daca se cheama bataie de joc cumparata acum 10 ani cu 250000 lei sparta descompletata etc).Daca la fel te adresezi si celor din jur le plang de mila( dar probabil parintii te-au invatat sa vorbest asa deci o merita), eu am norocul ca sunt cam departe. Rog administratorul sa inchida topicul pentru a termina tzigania. poi daca matalutza nu faceai tiganii, nu prea aveam de ce anume interveni.....intelegi cam cum stau lucrurile? La fel se adreseaza si in familie, mi-a zis saraca de maica-sa. hmmmm, asta nu a fost prea eleganta, dar, daca atat poti, ai putea incerca sa te autodepasesti. nu ar fi decat un efort suplimentar. ce zici, reusesti? Imi pare rau de doamna.Numai bine colaborare? E destul de mult spus doamna, dar pana si rama are un suflet.Numai bine. interesant continui in afirmatii. baga! ...dap destul de nasol...sa trebuiasaca sa dai de mancare si sa imbraci si sa tii pe la scoli un rebut uman, si sa vezi ca nu se mai poate face nimic in privitza asta.... cine este rebutul, drobule? poi, care-i treaba cu cristos ala? ca, nu de alta, dar, printr-o conjuctura nedreapta, acum sunt in tara lui. explica-mi si mie, sa nu mor dracu' in vreun atentat pentru cristos asta..... tipule,(bogdanawo),ce-i cu tine?esti gigi contra?ce draq.ne-am mai contrat pe un forum,cand dadeai sfaturi la misto unui amarat ce a cerut un sfat.te crezi buricul pamantului?ce ai realizat mai baiete tu?cati km ai facut anul asta?crezi ca asa ajungi respectat pe un forum,cu o atitudine ca a ta?ar trebui sa ceri scuze tuturor macar asa iti ramane putin respect din partea comunitatii moto ce a citit ce ai scris. sa mor daca inteleg ceva din ce anume ai vrut sa spui. asadar, ce anume ma intrebai? exista oameni "cu probleme" pe forumul asta... aici intru si eu , dar mai temperat/tratat incerc sa ma tratez... succese nebanuite... ihi, tu strici toata usa..........subscriu.....poate asa ma voi mai tempera si eu tare frate mult adevar ai grait. pe cinstea mea iertati-l pe cine anume sa ierte? Editat August 7, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Am mai citit in ceva topic despre teste de consum si parerile erau impartite. deoarece de mult nu s-a mai vorbit de simson am facut un teste consum in conditiile. motor dupa un rodaj de 1000 Km. piston bombat, aprindere gotronic, cu ataj, grup de ataj, singur pe motocicleta, Fara bagaje.Am golit complet rezervorul si am pus 1 l de benzina ( masurat cu cilindru gradat) plecat de la borna kilometrica. Am parcurs 12 Km mixt in oras si exterior fara circulatie intensa si semafoare, si 14km pe serpentine cu viteza a III a si a II a.sincer am condus cel mai economic posibil si a rezultat un consum de 3,8litri/100 Km. Dar daca calculez ca la vale vin mereu fara motor pornit(stiu ca nu-i voie si-i periculos si ...etc)rezulta un consum de 2,6 litri/100 Km. conditiile de urcare au fost dificile din cauza caldurii. Deci Simsonul este o motocicleta foarte economica.si fiabila de 1400 km am reglat o data supapele am completat ulei si am schimbat un cauciuc. "bai" bogdane, las-o dreaqului de treaba... asta de mai sus era subiectul topic-ului ... nu e mai simplu sa postezi NUMAI atunci cand e nevoie,si chiar ai ceva de spus?! decat sa "te iei in gura" cu toti oamenii?! si unii chiar sunt oameni de treaba...nu te injura fara motiv...sigur au ceva ceva motive>mai studiaza problema si trage ceva concluzii! uita-te la mine... am "mancat kacat" la greu si acum sunt la un pas de stergerea contului... si chiar n-as vrea asta... inca mai imi plac motoarele , mai am una prin casa,poate mai am si "ceva" de spus pe aici... si imi place numele user-ului>DARK-RIDER-82< daca te "observa" Admin-ul , ti-o iei ...ca are toate motivele Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 "bai" bogdane, las-o dreaqului de treaba... asta de mai sus era subiectul topic-ului ... nu e mai simplu sa postezi NUMAI atunci cand e nevoie,si chiar ai ceva de spus?! decat sa "te iei in gura" cu toti oamenii?! si unii chiar sunt oameni de treaba...nu te injura fara motiv...sigur au ceva ceva motive>mai studiaza problema si trage ceva concluzii! uita-te la mine... am "mancat kacat" la greu si acum sunt la un pas de stergerea contului... si chiar n-as vrea asta... inca mai imi plac motoarele , mai am una prin casa,poate mai am si "ceva" de spus pe aici... si imi place numele user-ului>DARK-RIDER-82< daca te "observa" Admin-ul , ti-o iei ...ca are toate motivele Te salut! ihi....te sterge adminul cu "ataJ" cu tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 "VERE" , ITI UREZ SUCCES! Am mai citit in ceva topic despre teste de consum si parerile erau impartite. deoarece de mult nu s-a mai vorbit de simson am facut un teste consum in conditiile. motor dupa un rodaj de 1000 Km. piston bombat, aprindere gotronic, cu ataj, grup de ataj, singur pe motocicleta, Fara bagaje.Am golit complet rezervorul si am pus 1 l de benzina ( masurat cu cilindru gradat) plecat de la borna kilometrica. Am parcurs 12 Km mixt in oras si exterior fara circulatie intensa si semafoare, si 14km pe serpentine cu viteza a III a si a II a.sincer am condus cel mai economic posibil si a rezultat un consum de 3,8litri/100 Km. Dar daca calculez ca la vale vin mereu fara motor pornit(stiu ca nu-i voie si-i periculos si ...etc)rezulta un consum de 2,6 litri/100 Km. conditiile de urcare au fost dificile din cauza caldurii. Deci Simsonul este o motocicleta foarte economica.si fiabila de 1400 km am reglat o data supapele am completat ulei si am schimbat un cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) asadar? suparati in continuare pe mine? buuuuuun...... Editat August 8, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 scuze pt intirziere dar poate ajuta cind alternatorul nu incarca nu este alimentat rotorul, deci nu descarca inutil bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 scuze pt intirziere dar poate ajuta cind alternatorul nu incarca nu este alimentat rotorul, deci nu descarca inutil bateria interesant....ce simbol e cel incercuit de mine cu rosu? o intrebare banala, tu esti "nas" pe tren? vreun personal, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 AIA am inteles ce este, n-am inteles de ce rotorul e figurat ca generator de curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 (editat) AIA am inteles ce este, n-am inteles de ce rotorul e figurat ca generator de curent... ba, da' un "releu cu fir comparare" ce pielea mea face? Editat August 23, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CFR - istu' Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 scuze pt intirziere dar poate ajuta cind alternatorul nu incarca nu este alimentat rotorul, deci nu descarca inutil bateria te rog nu te mai scuza pt. ca nu este cazul. eu iti multumesc pentru informatii. cred ca raman la varianta cu 3 diode 1N4007 prin care alimentez un releu de tensiune, care la randul lui va sesiza tensiunea de incarcare si se va atrage stingand becul "rosu" de la bord. acum am incarcare si vad asta prin faptul ca am parcurs 700 km in 10 zile si am lumini, claxon. scanteie buna si semnalizare. cand voi avea timp voi realiza si montajul releului cu cele 3 diode si se va stinge si becul de la bord. Sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.