Jump to content
Sign in to follow this  
Laurentiu L

Detinatori de Ducati

Recommended Posts

Salutare ... as vrea sa cunosc shi eu ducati-stii de pe forum ... sa schimbam impresii, pareri, locuri de pe unde se pot gasi piese etc.... orice

 

Eu sunt nou printre motociclisti.... am facut un efort mi-am vandut mashina shi mi-am luat motor ... shi chiar nu imi pare rau nici o secunda de decizia pe care am luat-o ... M-a atras ducati din simplu fapt ca imi place sunetu la motoarele in V.... pe voi ce v-a determinat ????

 

:birthday: Shi la mai mare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

felicitari man

cati ca tine???

SORRY:ceea ce am scris nu are leg cu topicu,insa nu m-am putut abtine sa te felicit pt skimbarea facuta.

KM CAT MAI MULTI FARA INCIDENTE!

Share this post


Link to post
Share on other sites
felicitari man

KM CAT MAI MULTI FARA INCIDENTE!

208837[/snapback]

 

mc mult shi tie la fel :birthday:

 

on topic: chiar nu va puteti face putin timp sa postati shi pe aici ( ma refer la ducati-sti) eventual lasati un id de mess ceva .... :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

-ducati st2(2002),cumparat in octombrie 2003 de la reprezentanta,am mers 43000km. cu el,probleme minore-rezolvate pe garantie,montat tobe sport,filtru racing,eprom,si altele-sunt multumit!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles ca multe ducati-uri au probleme cu garniturile de pe langa baie ... pierd ulei... shi eu am o problema asemanatoare dar nu e din cauza garniturilor e din cauza senzorului de presiune imi curge prin el ... ram ai remarcat ceva de genu la motorul tau ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

-modelele st2 2002-pierd ulei-f.putin,pt. ca nu au garnitura de chiulasa,la temperaturi sub10 grade,sau daca il forjezi aiurea la rece-sunt 3 motoare in romania,toate cu aceeasi problema.

-unul din baieti a rezolvat la service:i-au pus garnituri de cupru si este ok.

-la iarna osa fac si eu acelasi lucru,desi la revizia de 40000,rap. de compresie era de 12:1

-sunt sigur ca baietii de la service iti pot rezolva problema

-in rest am mai auzit de cateva ss 800 care pierdeau ulei-s-a rezolvat in20 min.*unul din ei este prietn cu mine)-restul sunt vorbe,n_am mai auzit pe nimeni s-ai scape ulei,eu cred ca doar forja la rece sau in rodaj creeaza probleme de genul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine problema e simpla trebuie sa inlocuiesc senzorul, :crack: shi eu niciodata nu ii dau forja la rece ... inainte sa plec cu el il las sa se incalzeasca shi nu ii dau din prima

 

de alte probleme v-ati mai "lovit" ??

Edited by Ducati_RIder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am un ST 2 si are o singura problema....de fapt eu am problema.... cand vreau sa-l bag in casa seara ating mereu cate o oglinda ( le are "imprastiate" de zici ca-i "Fifi inaripatul") :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

-unde se spune ?????

-observ un curent anti-ducati la noi,toata lumea vorbeste de fiabilitate,desi la noi nu cred ca sunt motorete rulate mai mult de 50000km ca sa poti trage concluzii,apoi mai este si felul in care o utilizezi(stiu un st4,20000km,NU A SCHIMBAT NIMIC IN AFARA DE ULEI SI FILTRE).

-imi plac oglinzile,vezi perfect in ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-toata lumea cunoaste cazul,se mai intampla,numai ca atunci cand e ducati,e bucurie mare,oricum e bine sa ai prieteni mecanici,mai inveti cate ceva...

-necazurile cu alte motorete,nu se mediatizeaza pe nici un site de la noi,sau nu se face atata caz,dovada ca DUCATI E DUCATI......

-IN REST TOATE BUNE ,CALARITI FIECARE CE VA PLACE CAT MAI MULT,NU MAI VREAU SA POLEMIZEZ CU NIMENI PE TEMA ASTA,PARCA TOTI SUNT ISTERIZATI CAND AUD DE DUCATI,CEL PUTIN LA NOI,UNII DIN INTERESE FINANCIARE,IAR ALTII DIN NESTIINTA....

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un 749 din 2/2003 in 2003 am facut 16000km cu el ,in in 2004 3000 km si anul asta ..;numai 1000.sa'mi fie rusine!

probleme majore ..nu

a,ba da,anul trecut pe circuitul de la folembray imediat dupa ultima sesiune am vazut ca'mi picura usor radiatorul de ulei;in urmatoarele zile am fost la ducati sa le spun ca a crapat pe "strada" radiatorul si ca trebuie schimbat,no problem au zis, mâine vii cu el .vreau sa zic ca ma pus zbenghea sa ma duc calare pe el pâna la service(12km) ca eram so iau de 2 ori!roata din spate era plina cu ulei datorita pierdirii din radiator.in fine au schimbata radiatorul pe loc.dupa 2 luni primesc scrisoare de la ducati europe si ma anunta ca trebuie sa'mi schimb radiatorul de ulei datorita constructie defectuase a radiatorului.motoarele cu serile 0001 pâna la 2000 parca.eu eram acolo,in seria asta. m'am sus la reprezentata si a zis intrebat daca am noul tip de radiator de ulein pe el,a verificat si a zis ca da,pai zic mai schimbam cui altul; sigur,trebuie schimbat! si uite asa singura problema avuta.

cheltuieli de intretinere:

-ulei +filtru si altele curatenii,reglat ambreiaj plus curatat 99 euro

-reglaj la 20000km (aia mare,cu supape etc,) 450 euro

 

ducati rulz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
se spune ca daca esti posesor de Ducati iti faci multi prieteni.......mecanici :crack:

214227[/snapback]

 

Pe unde se spune asta? Printre cei 10.000 de posesori de Ducati de la noi? Sau printre cei 1.000.000 care macar au mers o data?

 

Eu zic ca se spune asta in grupurile disperatilor de cai putere ieftini. Ar mai fi si alte "grupuri", dar nu vreau sa jignesc pe nimeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toata aprecierea pentru Ducati dar cind incepi sa spui ca "ieftin" e dezvantaj si scump e avantaj, mai ales cind calitatea nu prea respecta preturile, e clar ca s-a dus uzul ratiunii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut un monstuletz de 600 ....am fost de mic fun yamaha ....adica la design parerea mea dintre japoneze ..rules...ma rog ....si soarta a facut sa ajung sa imi cumpar un monster de 600 pe care l-am avut cam 2 ani (pana m-a mancat in poponeata sa urc pe un raptor de 1000 cu care am cazut si o trebuit sa il vand pe al meu sa platesc pagube omului :crack:( ) ma rog concluzia finala ....ca ma bat de la subiect...

 

SUNET + CUPLU + DESIGN UNIC +CE MAI VRETI VOI ..CAND STRANG BANI IARA DUCATI

 

LEGAT DE PRIETENI MECANICI ...NU MI-AM FACUT DELOC ..DECAT PLACUTE , CAUCIUCURI ...ADICA CE E NORMAL SA SCHIMBI LA UN MOTOR

 

DUCATI FOREVER...

 

SI ASA CA O MICA LAUDA : :crack: :crack:

 

http://www.ducatimonster.org/cgi-bin/Image...mpg&img=&tt=mpg

 

YEP ITS ME :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUNET + CUPLU + DESIGN UNIC +CE MAI VRETI VOI ..CAND STRANG BANI IARA DUCATI

 

 

Asta raspund shi eu prietenilor care ma intreaba ca de ce am ales Ducati shi nu japoneza. Eu unul nu as schimba Ducatiul meu cu o japoneza .... ma simt mult mai bine calare pe el :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
De ce cauti probleme?

213759[/snapback]

 

 

Nu am vrut sa para ca as cauta probleme ... dar multi zic ca nu sunt fiabile .... shi prin topicul asta vroiam sa demonstrez ca nu e chiar asa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu unul nu as schimba Ducatiul meu cu o japoneza .... ma simt mult mai bine calare pe el  :D

221388[/snapback]

 

AUTOSUGĂSTIE, autosugestii, s.f. Influențare a propriei conÂştiințe sau comportări prin reprezentări sau idei care capătă caracter predominant. [Pr.: a-u-] – Din fr. autosuggestion. Sursa: DEX '98

Share this post


Link to post
Share on other sites

e posibil sa fie autosugestie ... dar avand in vedere ca m-am dat shi cu japoneza shi nu m-a incantat deloc .... asta sunt eu imi plac motoarele in V cum sunt shi cei carora le plac motoarele in linie ... nu te poti c@c@ pe gustul omului :crack:

 

 

cum sa nu o iubesc??????? :D

 

Edited by Ducati_RIder

Share this post


Link to post
Share on other sites

-da,patru in linie am la masina,dar pus motorul pe un cadru de tohan=japoneza ,la motor vreau "v".

-apropo,toate masinile zbengoase,au motor in "v"

Share this post


Link to post
Share on other sites
-apropo,toate masinile zbengoase,au motor in "v"

 

Bineinteles, daca nu stii nimic despre masini, asa iti inchipui. Oricum la masini e un motiv intemeiat. De 4 in V ce ziceti?

 

PS: nu ca am ceva impotriva cilindrilor in V :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...