lexysexy Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 De ieri mi-am cumparat o jucarie noua.... Unde pot sa fac cheie pentru un 749? multumesc! Sa te bucuri cu placere de ea..superba mobra si superb si pretul...daca este cea de aici de pe forum si la banii respectivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Intrebare: Am pornit motorul de dimineata si imi da rateuri si nu trage, am impresia ca nu ii merg toate pistoanele, ieri am mers cu ea toata ziua si nu am avut nici o problema, ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 bujii, fise... ceva pe la aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 (editat) Intrebare: Am pornit motorul de dimineata si imi da rateuri si nu trage, am impresia ca nu ii merg toate pistoanele, ieri am mers cu ea toata ziua si nu am avut nici o problema, ce ar putea avea? filtru de benzina, daca nu trage, filtrul e prima chestie care trebuie verificata (sunt patit) ieri am terminat si eu de pus la punct 916le i-am facut incarcarea, i-am pus kit complet de lant si acum merge normal. . aseara am dat o tura cu ea ca sa vad diferenta dintre 916 si 998. diferenta nu e mare tare avand in vedere ca 916 e bibilit cu toate porcariile. mi se pare mai usoara, desi teoretic e mai grea. urca mai repede in ture fata de 998. probabil volanta usurata si ce mai are isi fac treaba. in schimb, 998 e mai bruta... trage mai "tractor" (e si normal) din pacate concediul e pe gata, ca i-as fi facut asigurare s-o scot la plimbare. dar cand revin in tara cred ca am s-o intind cu ea pe pista. sau poate o/le vand si-mi iau 1098. Editat Mai 3, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Si rateurile de la ce sunt? filtru de benzina, daca nu trage, filtrul e prima chestie care trebuie verificata (sunt patit) ieri am terminat si eu de pus la punct 916le i-am facut incarcarea, i-am pus kit complet de lant si acum merge normal. . aseara am dat o tura cu ea ca sa vad diferenta dintre 916 si 998. diferenta nu e mare tare avand in vedere ca 916 e bibilit cu toate porcariile. mi se pare mai usoara, desi teoretic e mai grea. urca mai repede in ture fata de 998. probabil volanta usurata si ce mai are isi fac treaba. in schimb, 998 e mai bruta... trage mai "tractor" (e si normal) din pacate concediul e pe gata, ca i-as fi facut asigurare s-o scot la plimbare. dar cand revin in tara cred ca am s-o intind cu ea pe pista. sau poate o/le vand si-mi iau 1098. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Toate pistoanele adica 2 adica merge doar 1 oricum rasp il gasesti la service in nici un caz aici...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Rateuri da tot de la filtru. Din cauza ca injectia de benzina are un delay şi arde în toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator xxxxx Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Rateuri da tot de la filtru. Din cauza ca injectia de benzina are un delay şi arde în toba. Cum este posibil ca delay ul injectiei sa treaca de camera de ardere si sa arda in "toba" evacuare (toba este un instrument muzical, sau un preparat alimentar)? se mai intampla ca o alimentare deficitara cu combustibil sa provoace un pufait in admisie, in nici un caz o ardere in evacuare. Arderea in evacuare are loc in 3 situati(din cate stiu eu).1 cand ai o supapa de evacuare cu probleme, 2. Ai multa benzina. 3 ai avansul in papadi. Tin sa precizez ca nu sunt mecanic, sunt doar pasionat de mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Ai stat pe langa noi si ai furat meserie. Acum ai ajuns un stiutor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 ia vezi selfie ce au facut astia....)))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Cum este posibil ca delay ul injectiei sa treaca de camera de ardere si sa arda in "toba" evacuare (toba este un instrument muzical, sau un preparat alimentar)? se mai intampla ca o alimentare deficitara cu combustibil sa provoace un pufait in admisie, in nici un caz o ardere in evacuare. Arderea in evacuare are loc in 3 situati(din cate stiu eu).1 cand ai o supapa de evacuare cu probleme, 2. Ai multa benzina. 3 ai avansul in papadi. Tin sa precizez ca nu sunt mecanic, sunt doar pasionat de mecanica. trece usor. toba este o arma folosita in razboaiele stelare intergalactice. acu doi ani cand am avut probleme cu filtrul de benzina, aceleasi bubuieli aveam in tobe. tu accelerezi, iar din cauza filtrului nu-i vine benzina. iar asta se transforma in rateuri si bubuieli in toba. baiatul a zis ca motoreta nu trage. de la ce nu trage un motor? de la o alimentare saraca. iar alimentarea saraca e data de filtrul infundat. nici eu nu-s mecanic, ci tot pasionat de mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 crazy ... vezi aci ca vad ca ai 2 chiar ... http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/general-news/2014/may/may0814-ducati-owners Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 crazy ... vezi aci ca vad ca ai 2 chiar ... http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/general-news/2014/may/may0814-ducati-owners hmmm. totusi nu inteleg de ce vor sa stie ei ca am eu doua Ducati din seria respectiva. si nu inteleg de ce nu au inclus si 748. sa fie oare din cauza ca vor doar motoarele care au castigat in anii aia? o sa-mi fac timp sa le dau si eu mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 nu ii intereseaza de ce le ai ...ii intereseaza ca le ai....asta daca si tu esti interesat de ce vor ei sa faca adica un articol....si app si 748 a fost castigator....oricum ai grija de ele ca altfel iese belea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator xxxxx Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 trece usor. toba este o arma folosita in razboaiele stelare intergalactice. acu doi ani cand am avut probleme cu filtrul de benzina, aceleasi bubuieli aveam in tobe. tu accelerezi, iar din cauza filtrului nu-i vine benzina. iar asta se transforma in rateuri si bubuieli in toba. baiatul a zis ca motoreta nu trage. de la ce nu trage un motor? de la o alimentare saraca. iar alimentarea saraca e data de filtrul infundat. nici eu nu-s mecanic, ci tot pasionat de mecanica. Tu susti incontinuare ca amestecul sarac de care vb tu, trece de camera de ardere, ajunge in evacuare si acolo se detoneaza. Tin sa te contrazic, este fizic imposibil. Cand ai problema de care spui tu totul se intampla in admisie, nu in evacuare. Odata ce bujia aprinde amestecul sarac, detonarea in evacuare nu mai are loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 nu ii intereseaza de ce le ai ...ii intereseaza ca le ai....asta daca si tu esti interesat de ce vor ei sa faca adica un articol....si app si 748 a fost castigator....oricum ai grija de ele ca altfel iese belea.. Aha. Am sa le dau mail. Tu susti incontinuare ca amestecul sarac de care vb tu, trece de camera de ardere, ajunge in evacuare si acolo se detoneaza. Tin sa te contrazic, este fizic imposibil. Cand ai problema de care spui tu totul se intampla in admisie, nu in evacuare. Odata ce bujia aprinde amestecul sarac, detonarea in evacuare nu mai are loc. Lasa asa. E mult de explicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Salutare. Am si eu o mica problema cu ducatiul meu 750ss,nu le am cu mecanica dar am sa incerc sa explic,sper sa se ineteleaga. Deci,o iau din loc,dau 1-a dau a 2-a dau a3-a etc,nu e nici o problema,problema apare numai cand motorul e turat la 4000,la aceasta turatie in zona filtrului de aer se aude o bufnitura in momentul bufniturii motorul nu mai trage cum trebuie,e ca si cum as pune frana ceva de genul ABS-ului,adica, pentru 1 secunda 2 in timpul bufniturii motorul parca se blocheaza,nu face asa decat la 4000 rpm si se intampla destul de des la aceasta turatie,daca trec de 4000 sau sub 4000 nu mai face asa. Am desfacut filtrul de aer sa vad daca nu e ceva infundat sau mizerie si nu primeste destul aer dar filtrul pare ok. Care poate fi problema,daca e vreo problema cu acel pufait? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Aha. Am sa le dau mail. Lasa asa. E mult de explicat. taci ma ca are dreptate. la amestecul sarac altele sunt simtomele. rateuri iti da in filtru in cel mai rau caz, nu in tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 taci ma ca are dreptate. la amestecul sarac altele sunt simtomele. rateuri iti da in filtru in cel mai rau caz, nu in tobe. face poc poc in filtru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 face poc poc in filtru.. rateuri, detonatii, poc poc... cum vrei sa-i spui, le ai in admisie atunci cand amestecul este foarte sarac, nu in evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 rateuri, detonatii, poc poc... cum vrei sa-i spui, le ai in admisie atunci cand amestecul este foarte sarac, nu in evacuare. cand aveam filtrul infundat, motorul nu tragea, si mereu imi dadea rateuri. intr-adevar, imi dadea si in admisie, dar in tobe erau cele mai ciudate bubuieli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 (editat) Salutare. Am si eu o mica problema cu ducatiul meu 750ss,nu le am cu mecanica dar am sa incerc sa explic,sper sa se ineteleaga. Deci,o iau din loc,dau 1-a dau a 2-a dau a3-a etc,nu e nici o problema,problema apare numai cand motorul e turat la 4000,la aceasta turatie in zona filtrului de aer se aude o bufnitura in momentul bufniturii motorul nu mai trage cum trebuie,e ca si cum as pune frana ceva de genul ABS-ului,adica, pentru 1 secunda 2 in timpul bufniturii motorul parca se blocheaza,nu face asa decat la 4000 rpm si se intampla destul de des la aceasta turatie,daca trec de 4000 sau sub 4000 nu mai face asa. Am desfacut filtrul de aer sa vad daca nu e ceva infundat sau mizerie si nu primeste destul aer dar filtrul pare ok. Care poate fi problema,daca e vreo problema cu acel pufait? Mersi. de ce nu te duci la un service ....acolo o sa iti fie mult mai usor sa afli raspusnul...este carburatie sau injectie?.... Editat Mai 9, 2014 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Salutare. Am si eu o mica problema cu ducatiul meu 750ss,nu le am cu mecanica dar am sa incerc sa explic,sper sa se ineteleaga. Deci,o iau din loc,dau 1-a dau a 2-a dau a3-a etc,nu e nici o problema,problema apare numai cand motorul e turat la 4000,la aceasta turatie in zona filtrului de aer se aude o bufnitura in momentul bufniturii motorul nu mai trage cum trebuie,e ca si cum as pune frana ceva de genul ABS-ului,adica, pentru 1 secunda 2 in timpul bufniturii motorul parca se blocheaza,nu face asa decat la 4000 rpm si se intampla destul de des la aceasta turatie,daca trec de 4000 sau sub 4000 nu mai face asa. Am desfacut filtrul de aer sa vad daca nu e ceva infundat sau mizerie si nu primeste destul aer dar filtrul pare ok. Care poate fi problema,daca e vreo problema cu acel pufait? Mersi. Rateurile in admisie au mai multe cauze: - jocul supapei de inchidere prea mare - o injectie/carburatie dereglata Pentru un diagnostic cat mai aproape de adevar este nevoie sa apelezi la un specialis. Andu si Cristi, Ducati Romania, DAFWAY. iti alegi, te pregatesti finaniciar si rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 (editat) Ok,mersi. Dar de ce e problema aceasta doar la 4000 rpm indiferent in ce viteza este,chiar am urmarit,atunci cand atinge 4000 rpm incepe sa pufaie? "- o injectie/carburatie dereglata" asta inseamna ca ar face asa indiferent de rpm?Doar la 4000 e problema aceasta. Buggy" este pe injectie. Editat Mai 10, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Ok,mersi. Dar de ce e problema aceasta doar la 4000 rpm indiferent in ce viteza este,chiar am urmarit,atunci cand atinge 4000 rpm incepe sa pufaie? "- o injectie/carburatie dereglata" asta inseamna ca ar face asa indiferent de rpm?Doar la 4000 e problema aceasta. Buggy" este pe injectie. pai nu e tocmai o regula sa faca la orice turatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.