Crazy-devil Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Ok,mersi. Dar de ce e problema aceasta doar la 4000 rpm indiferent in ce viteza este,chiar am urmarit,atunci cand atinge 4000 rpm incepe sa pufaie? "- o injectie/carburatie dereglata" asta inseamna ca ar face asa indiferent de rpm?Doar la 4000 e problema aceasta. cred ca ti-a aflat id de aici si nu se impaca cu ideia. ) e ciudat cum de numai la 4000RPM face asta. pe frana de motor iti da rateuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 "cred ca ti-a aflat id de aici si nu se impaca cu ideia" ID-ul l-am facut inainte sa-mi iau moto si vroiam un yzf 750R asa ca am intrat pe forum sa vad ce si cum sa fac si ce sa-mi iau.... Pe frana de motor nu am observat daca face asa doar cand accelerez si atinge 4000 si daca o tin in 4000 continua sa pufaie,cred ca am s-o duc la "doctor",e prima mobra pe care o am si nu stiu mai nimic despre motor. Pufaitul este de cand am luat-o,asa face de atunci,am facut vreo 2000km pana acum,avea 36000 si acum e la 38000km in rest merge bine zic eu,ce am schimbat la ea a fost uleiul,motul 300v 15w50 si filtrul de ulei. Am sa-i schimb si curelele daca tot o duc la "medic". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Bujii noi, filtru nou, totul rezolvat. Multumesc Dafway! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Caut sa cumpar o pereche de scarite pasager pentru un Monster S4Rs, are careva de vanzare ? Second hand dar in stare buna sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 A cumparat careva dintre voi curele distributie de la Metrotehnica? Daca da imi spuneti va rog cum ati procedat? Eu le-am scris un email si am primit un raspuns doar"piesele dorite de dumneavoastra sunt pe stoc" si altceva n-au mai spus nimic desi le-am spus ca doresc sa iau curele.Astept raspuns de la ei si nu primesc nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Tim minte ca acum vreo e ani când am comandat curelele, m-au amânat ceva timp. Sunam şi tot îmi spuneau ca ba marţi, ba joi ba saptamana viitoare. Trebuie sa suni la ei şi sa fii explicit. Dacă nu, mai ai pe Andu care e mai prompt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Andu a spus ca nu trimite in tara,doar clientilor ce au mobrele in service la el daca bine am inteles eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 aha. mi se pare corect desi nu e . dar e dreptul lui de a decide. totusi da un telefon la metrotehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 A cumparat careva dintre voi curele distributie de la Metrotehnica? Daca da imi spuneti va rog cum ati procedat? Eu le-am scris un email si am primit un raspuns doar"piesele dorite de dumneavoastra sunt pe stoc" si altceva n-au mai spus nimic desi le-am spus ca doresc sa iau curele.Astept raspuns de la ei si nu primesc nimic. Eu am facut programare, avans, si in 3 zile au venit curelele. Am facut si montajul la ei, cu reglarea aia electronica la 140hz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Au ajuns piesele comandate. Eu nu am avut programare si nici avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Au ajuns piesele comandate. Eu nu am avut programare si nici avans. Bravo, eu am un model mai vechi.... Bravo, eu am un model mai vechi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Buna seara, problema cu inecatul si rateuri a reaparut, dupa ce trece apa de 90 de grade nu mai trage si da cateva rateuri, motorul de opreste, ce dracului poate avea, m-am dat doar de cateva ori cu el de cand am schimbat bujiile si filtrul Help!! Are cineva alta explicatie decat asa ie ele, proaste, tre sa te inveti cu d-astea frate? Oare poate fi identificata cauza si la Ducati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 ciudata problema. probabil e posedata. totusi, daca esti din Bucuresti, de ce nu te duci tu pana la Andu sau Metrotehnica? aici, sansele ca sa primesti un raspuns bun sunt de aproape 0%. eu cred ca ai un scurt undeva sau un contact imperfect. nu stiu la ce temperatura intra ventilatorul la tine care ar fi una din probleme de cand ai motorul si cand a aparut problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Motorul il am de curand, problema a aparut cand am semnalat-o si aici, pe 2 mai, baiul este ca am fost cu ea la un service"ducati romania", si mi-au schimbat bujiile si filtrul de benzina, m-am dat cu ea si a fost ok, nu stiu daca s-a incalzit asa tare atunci, dar am observat ca este problema cand trec de 90 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Motorul il am de curand, problema a aparut cand am semnalat-o si aici, pe 2 mai, baiul este ca am fost cu ea la un service"ducati romania", si mi-au schimbat bujiile si filtrul de benzina, m-am dat cu ea si a fost ok, nu stiu daca s-a incalzit asa tare atunci, dar am observat ca este problema cand trec de 90 de grade Mergi la acelasi service si povesteste problema ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Un numar de-al lui Andu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Andu Teodorescu - 0722.321.944 / 0749.148.880 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Motorul il am de curand, problema a aparut cand am semnalat-o si aici, pe 2 mai, baiul este ca am fost cu ea la un service"ducati romania", si mi-au schimbat bujiile si filtrul de benzina, m-am dat cu ea si a fost ok, nu stiu daca s-a incalzit asa tare atunci, dar am observat ca este problema cand trec de 90 de grade dupa cum am zis. e cam ciudat, dar fugi pana la service-ul unde ai fost sau la Andu. daca nu poate Andu, vezi ca mai e si Cristi care iti poate da un sfat. Draven, du-te la Andu si rezolva problema, pe forum ne putem da cu parerea. Poate fi un contact cu probleme la temperatura. Bah, care-s intentiile tale de tot ne bantui pe aici? ai vreo intentie serioasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Buna seara, problema cu inecatul si rateuri a reaparut, dupa ce trece apa de 90 de grade nu mai trage si da cateva rateuri, motorul de opreste, ce dracului poate avea, m-am dat doar de cateva ori cu el de cand am schimbat bujiile si filtrul Help!! Are cineva alta explicatie decat asa ie ele, proaste, tre sa te inveti cu d-astea frate? Oare poate fi identificata cauza si la Ducati? cel mai probabil este o problema electrica. posibil releu de incarcare pe duca. da mai multe detalii. incepe sa faca figuri in momentul cand pornesc ventilatoarele? banuiesc ca circuli cu farul aprins. verifica daca simptomele apar si daca circuli cu farul stins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Ambiesot iarasi in seara asta si nu a racut nimic probleme, dimineata nu face figuri, doar daca este cald afara si e aglomerat, viteza mica prin oras, o sa incetc si cu farul oprit, in bord imi arata la baterie 13,8 constant cu farul pornit, cu el stins imi ajunge si la 14,2 deci nu cred ca e din releu dar nu ma bag ca nu-s mecanic. O sa merg pana la Andu sa vad ce are cel mai probabil este o problema electrica. posibil releu de incarcare pe duca. da mai multe detalii. incepe sa faca figuri in momentul cand pornesc ventilatoarele? banuiesc ca circuli cu farul aprins. verifica daca simptomele apar si daca circuli cu farul stins. Problema apare in trafic aglomerat cand se incalzeste motorul, cu sau fara far, si se mentine chiar daca bordul imi indica iarasi 75 de grade. Se remediaza temporar daca opresc si pornesc motorul, insa este temporara Scriu de pe telefon si scriu analfabetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaborotevici Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Salutare,vand garnituri ulei Athena ptr Ducati Monster Dark 620.Sunt noi,in tipla.Pret 100ron.Tel.0720469964 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Problema cricului am intampinat-o la noul motor de pe 916. A trebuit sa inventez praf ca era rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Care a fost motivu pentru care s-a rupt? motorul a fost adus din Italia. din ce-am inteles, accident sau a uitat cricul pus. cand s-a lasat sau la o groapa..... bum gen asta care uita cricul si il catapulteaza. am patit-o si eu de cateva ori, dar nu s-a lasat cu cazatura, ci doar cu sperietura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) nu am senzor. cel putin pe 916 nu am avut, iar pe 998 am senzor dar cred ca e decuplat. la 998 cricul se ridica singur. la 916 primul cric ramanea pus. intamplator, l-am pierdut si am pus unul care se ridica singur. e mult mai ok, dar necesita atentie sporita. altfel, te inveti s-o ridici de pe jos. Editat Mai 27, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Pe mn ma enerveaza chestia cu ridicatul singur, al meu se ridica singur. Cand o las pe cric verific de 5 ori pozitia cricului inainte s-o las asa daca o las in panta poate o ia la vale asa ca o las in viteza.Nu are senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.