pinnutz_789 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 salut ! acum cateva zile am pornito si mergea nasol, parca mergea in 3, sau parca nu ar fi avut aer, nu se tura se tura pana pe la 4000 si se ineca, apoi si-a dat drumul mergea bine pana in 8000 dar nu a sarit deloc peste 10-11 000. Bun am ajuns acasa, am schimbat bujiile, am curatat filtrul de aer, am scos pompa de benzina filtru de benzina l-am suflat ala din rezervor, am pus la loc, nu mai merge nici macar cum mergea inainte, adica da sa porneasca merge in 3, cand accelerez cat de putin moare, cand nu moare si daca o accelerez de multe ori la rand creste in ture altfel nu, daca o tin accelerat continu putin se ineaca si moare.. Ce poate fi? inca ceva, cand scot furtunul prin care se alimenteaza motorul cu benzina de la rezervor, pe acolo nu ar fi trebuit sa curga benzina din rezervor, ei acum curge mereu daca scot furtunul.. pompa merge, ca daca pun contactul fara furtun baga benzina calumea.. intrebarea este daca stie cineva daca vacuumul poate fi de vina, sau daca unde intra furtunul de la vacuum ar trebui sa mearga suflat sau tras, ca la mine nu merge.. Ce poate fi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 - apa in benzina? - o bobina sau o fisa defecta? (ia orice bujie de prin garaj, scoate pe rand cate o fisa, baga bujia in ea, pune-o pe cadru, da la automat si vezi daca da scanteie) - o supapa stramba? (obisnuiesti sa dai pacanele din contact?) - vre-un colier desfacut pe la galeriile de admisie / trage aer fals? Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Iulie 8, 2008 Autor Share Postat Iulie 8, 2008 - apa in benzina?- o bobina sau o fisa defecta? (ia orice bujie de prin garaj, scoate pe rand cate o fisa, baga bujia in ea, pune-o pe cadru, da la automat si vezi daca da scanteie) - o supapa stramba? (obisnuiesti sa dai pacanele din contact?) - vre-un colier desfacut pe la galeriile de admisie / trage aer fals? Bafta. apa in benzina nu este, am schimbat, am verificat fiecare bujie in parte merg perfect, si fisele sunt bune, nu obisnuiesc sa dau pacanele din contact, nici nu ar merge ca e injectie, nu trage nici aer fals.. Imi fac mii de nervi ca pur si simplu e tot in regula dar nu merge nush ce sa fie... pe la pompa de injectie si filtrele alea din rezervor e ceva si la vacuum tre sa-l desfac sa vad nu imi pot imagina ce are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 nU SE APRINDE NICI UN check engine light pe bord? daca nu incearca sa pui contactul si sa tragi de gaz in blana de trei ori cu motorul oprit. La injectie e mai complicata treaba . Injectoarele alea scuipa benzina comandate de un ECM care dozeaza cantitatea de benzina sau ma rog timpul cat injectorul este deschis in functie de niste senzori de pe motor . Aici daca nu ai scula sa-l citesti esti la ghici cu diagnoza. Daca nu merge cu gazul la blana de 3 ori incearca sa te utiti la conexiunile electrice poate descoperi ceva in neregula si am uitat daca ai cu ce sa masori presiunea care iese din pompa de benzina tre sa fie cel putin ,MINIM 15 PSI pana la 40 PSI poate si mai mult. Eu te sfatuiesc sa te duci la unul care stie si are si cu ce. Maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Iulie 9, 2008 Autor Share Postat Iulie 9, 2008 nU SE APRINDE NICI UN check engine light pe bord? daca nu incearca sa pui contactul si sa tragi de gaz in blana de trei ori cu motorul oprit. La injectie e mai complicata treaba . Injectoarele alea scuipa benzina comandate de un ECM care dozeaza cantitatea de benzina sau ma rog timpul cat injectorul este deschis in functie de niste senzori de pe motor . Aici daca nu ai scula sa-l citesti esti la ghici cu diagnoza. Daca nu merge cu gazul la blana de 3 ori incearca sa te utiti la conexiunile electrice poate descoperi ceva in neregula si am uitat daca ai cu ce sa masori presiunea care iese din pompa de benzina tre sa fie cel putin ,MINIM 15 PSI pana la 40 PSI poate si mai mult. Eu te sfatuiesc sa te duci la unul care stie si are si cu ce. Maxima. acum mi s-a aprins si becul portocaliu cu check engine si codul 13 in bord. Presiunea pompei se poate verifica singura tii apasat start si reset apoi pui contactul si verifici multe acolo pana si bateria multe iti zice exact presiune si tot verifica tot. Cine stie ce inseamna codul 13 ?? am rezolvat cu codul 13, uitasem eu sa bag o mufa. Cine imi mai da idei ce sa mai fac? sau spuneti-mi un service Yamaha unde ar putea sa-mi spuna exact cum trebuie sa fie codurile care le da pe ecran cand ii dau verificare, ca imi apar coduri si numere dar spuneti-mi un service unde are calculator pentru Yamaha.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Mai Cosmin, iti spune Diversionistul ce are! Ai alimentat ca si mine cu benzina de la OneÂşti care au combustibil naspa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Nasol, incearca la service Yamaha... Calea Bucurestilor nr. 91B, comuna Otopeni, Tel. 031.402.58.88; Tel/Fax 021.266.37.60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Nasol, incearca la service Yamaha... Calea Bucurestilor nr. 91B, comuna Otopeni, Tel. 031.402.58.88; Tel/Fax 021.266.37.60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 eu zic ca este potentiometrul care citeste inclinatia clapetei de acceleratie ,e un dispozitiv electronic care se afla pe axul care deschide sau inchide clapetele cand tragi gazul,ai umblat cumva acolo?sau verifica sa fie mufa pusa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) Salut, Am si eu o problema. S-a intamplat deodata, adica poate nu am observat eu. Sa va povestesc: Cand am pornit-o a inceput sa-mi scoata fum la relanti. Bun, am mers cu ea si si-a dat drumu, adica nu mai scoate fum la relanti, dar cand iau gazul si accelaerez incet isi da in nas si scoate putin fum in acel moment. Merge foarte bine, are putere porneste bine, etc. I-am schimbat bujiile(NGK iridium), i-am curatat filtrul de aer si toto la fel. Imi apare si acel bec portocaliu in bord. Nu stiu un service cu diagnoza in TM. ce credeti ca ar putea sa aibe? numai bine! Alex Am uitat sa mentionez , e din 2003 Editat August 16, 2008 de alxcristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.