throttle Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Salutare Am un Suzuki DR de 650R din 1992 caruia trebuie sa ii schimb segmentii. nu pot insa sa masor cotele segmentilor, ptr ca nu stiu ce sa masor exact..in manualul de reparatii scrie sa masor ouside diameter ( dar nu stiu al cui diametru ) ptr a identifica "oversize side rail" - mama masii de "oversize side rail" ptr ca nu am gasit in nici un dictionar tehnic ce inseamna. Deci cum stabilesc cotele segmentilor avand in vedere ca nu scrie nimic pe ei ( doar un RM care banuiesc ca e un cod al producatorului segmentului respectiv, segmentii nefiind cei originali ) ? Daca aveti manuale ptr acest model de motocicleta va rog sa imi dati un link sau un mail la zidaruflorin0@yahoo.com ori pe mess. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 SalutareAm un Suzuki DR de 650R din 1992 caruia trebuie sa ii schimb segmentii. nu pot insa sa masor cotele segmentilor, ptr ca nu stiu ce sa masor exact..in manualul de reparatii scrie sa masor ouside diameter ( dar nu stiu al cui diametru ) ptr a identifica "oversize side rail" - mama masii de "oversize side rail" ptr ca nu am gasit in nici un dictionar tehnic ce inseamna. Deci cum stabilesc cotele segmentilor avand in vedere ca nu scrie nimic pe ei ( doar un RM care banuiesc ca e un cod al producatorului segmentului respectiv, segmentii nefiind cei originali ) ? Daca aveti manuale ptr acest model de motocicleta va rog sa imi dati un link sau un mail la zidaruflorin0@yahoo.com ori pe mess. Multumesc mult Masoara in partea de sus a cilindrului, ai o portiune unde nu calca segmentii, aceea este cota, sa cureti calamina cu smirghel inainte sa masori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Masoara in partea de sus a cilindrului, ai o portiune unde nu calca segmentii, aceea este cota, sa cureti calamina cu smirghel inainte sa masori. Pai daca "nu calca segmentii pe portiunea aia" e clar ca masoara degeaba .Tu ce zici de chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 (editat) SalutareAm un Suzuki DR de 650R din 1992 caruia trebuie sa ii schimb segmentii. nu pot insa sa masor cotele segmentilor, ptr ca nu stiu ce sa masor exact..in manualul de reparatii scrie sa masor ouside diameter ( dar nu stiu al cui diametru ) ptr a identifica "oversize side rail" - mama masii de "oversize side rail" ptr ca nu am gasit in nici un dictionar tehnic ce inseamna. Deci cum stabilesc cotele segmentilor avand in vedere ca nu scrie nimic pe ei ( doar un RM care banuiesc ca e un cod al producatorului segmentului respectiv, segmentii nefiind cei originali ) ? Daca aveti manuale ptr acest model de motocicleta va rog sa imi dati un link sau un mail la zidaruflorin0@yahoo.com ori pe mess. Multumesc mult la 650 segmentii se schimba cind fanta ajunge la 1 mm adica bagi segmentu pe cilindrul curatat inainte ,il asezi acolo unde lucreaza el si masori fanta cu lera.. piese cumpar de aici http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm pt k vin in 6 zile si preturile sunt si in dolari+transport+vama iesi mai ieftin k in Ro. te poti intelege cu omu la vama si scoti si mai 'eftin...nu mai zice la niminea... Editat Iulie 10, 2008 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Pai daca "nu calca segmentii pe portiunea aia" e clar ca masoara degeaba .Tu ce zici de chestia asta? Pai zic ca esti pe dinafara. Cand motorul e nou (adica fara uzura) cota care e in partea de sus a cilindrului este pe tot cilindrul adica si acolo unde calca segmentii. Ai reparat vreodata vreun motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iulie 10, 2008 Autor Share Postat Iulie 10, 2008 Multam la toata lumea ptr raspunsuri cum nu stiu exact ce cota de service tre sa iau o sa iau standard si o sa-i ajustez in functie de cum "pica" daca se potrivesc standard , cu atat mai bine Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Multam la toata lumea ptr raspunsuricum nu stiu exact ce cota de service tre sa iau o sa iau standard si o sa-i ajustez in functie de cum "pica" daca se potrivesc standard , cu atat mai bine Numai bine standard 95.00...94,95..96...dinastea.. 1---95,00 +0,5 2---95,00 +1,00 parca asa era.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Pai zic ca esti pe dinafara. Cand motorul e nou (adica fara uzura) cota care e in partea de sus a cilindrului este pe tot cilindrul adica si acolo unde calca segmentii. Ai reparat vreodata vreun motor? Dar cine a zis ca baiatul are cilindru nou? El s-a referit la segmenti, nu a specificat nimic de cilindru sau de motor nou. Si de ce ar schimba cineva segmenti la un motor nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iulie 10, 2008 Autor Share Postat Iulie 10, 2008 Dar cine a zis ca baiatul are cilindru nou? El s-a referit la segmenti, nu a specificat nimic de cilindru sau de motor nou. Si de ce ar schimba cineva segmenti la un motor nou? motocicleta nu e noua, nici cilindrul cota standard e 0,25 - 0,30 acum e 0,55 - 0,60 limita de service, din manualul de reparatii, e 0,70 se poate trece si de limita service din carte fara probleme, scad performantele, da atat timp cat trage prin noroaie si urca la munte putin imi pasa de acceleratii fulgeratoare si viteza maxima...ca doar nu de asta mi-am luat enduro multumesc tuturor de raspunsuri asfalt uscat si noroi fin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) Dar cine a zis ca baiatul are cilindru nou? El s-a referit la segmenti, nu a specificat nimic de cilindru sau de motor nou. Si de ce ar schimba cineva segmenti la un motor nou? Odata ce zidaru a scris ca face segmentare e clar ca nu e motorul nou, cand faci o segmentare faci pt ca s-au uzat segmentii nu cilindrul adicatelea ai uzura minima sau deloc pe cilindru, cand ai cilindrul uzat il schimbi nu bagi segmenti mai mari (de reparatie) ca iese treaba romaneasca in felul asta si sunt sanse 50 cu 50% sa nu iasa adica va hali ulei sau se lasa greu segmentii iar cand se vor lasa deja face fanta mare, asta ti-o spun din experienta practica nu din citit manuale de reparatii. Editat Iulie 11, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) motocicleta nu e noua, nici cilindrulcota standard e 0,25 - 0,30 acum e 0,55 - 0,60 limita de service, din manualul de reparatii, e 0,70 se poate trece si de limita service din carte fara probleme, scad performantele, da atat timp cat trage prin noroaie si urca la munte putin imi pasa de acceleratii fulgeratoare si viteza maxima...ca doar nu de asta mi-am luat enduro multumesc tuturor de raspunsuri asfalt uscat si noroi fin m-am uitat atent in cartea de reparatii si zice asa... la primul segment (ala de " foc" cum zice romanul) se schimba cind fanta ajunge la 1 mm la cel de radere se schimba la fanta de 0,5.. daca si cu segmenti noi fanta e mare se alezeaza / honuieste la urmatoarea cota ...+0,5 mm nu ma pricep sa scot poza din carte..format pdf.. Editat Iulie 11, 2008 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) m-am uitat atent in cartea de reparatii si zice asa...la primul segment (ala de " foc" cum zice romanul) se schimba cind fanta ajunge la 1 mm la cel de radere se schimba la fanta de 0,5.. daca si cu segmenti noi fanta e mare se alezeaza / honuieste la urmatoarea cota ...+0,5 mm nu ma pricep sa scot poza din carte..format pdf.. Sa vedem ce zice si Belbody ca e doxa de mecanica , s-ar putea sa-ti contrazica manualul @zidaru - nu stiu ce uzura ai pe cilindru dar sunt sanse mari sa mearga bine deoarece pistonul/cilindrul la DR650 are diametru mare si nu este pretentios la segmentare. Editat Iulie 11, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Belbody zice ca matale nu prea vezi bine sa citesti pe monitor si ca ai probleme cu intelegerea unor probleme simple. Nu era vorba de nici o mecanica, remarcam simplul fapt ca omul intreaba ceva si dumneata raspunzi cu totul altceva.. Manu, deschizi manualul pdf la pagina unde vrei tu, apesi odata tasta Print Screen (langa F12), te duci in Paint, dai edit-paste, apoi selectezi ce te intereseaza din screen-ul salvat, dai copy din nou, apoi new-file (nu salvezi), apoi paste, apoi save as *jpg si gata poza cu ce ai vrut initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Masoara in partea de sus a cilindrului, ai o portiune unde nu calca segmentii, aceea este cota, sa cureti calamina cu smirghel inainte sa masori. o curatare intensa pentru tot cilindrul cu smirghel fin, de granulatie 80 nu ar strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 =)))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Manu, deschizi manualul pdf la pagina unde vrei tu, apesi odata tasta Print Screen (langa F12), te duci in Paint, dai edit-paste, apoi selectezi ce te intereseaza din screen-ul salvat, dai copy din nou, apoi new-file (nu salvezi), apoi paste, apoi save as *jpg si gata poza cu ce ai vrut initial. baaa,bagi in viteza,tragi de ambr,dai cu spritz..ii dai una cu ciocanu daca nu mere cu cheia de 13....ma iei pe mine cu "paste" dinalea ca e grele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Belbody zice ca matale nu prea vezi bine sa citesti pe monitor si ca ai probleme cu intelegerea unor probleme simple. Nu era vorba de nici o mecanica, remarcam simplul fapt ca omul intreaba ceva si dumneata raspunzi cu totul altceva.. Raspunsul meu a fost foarte clar pt cine stie mecanica (pt cine a practicat nu pt cine citeste din manual). Ia si fa matale motoare cum stii tu iar eu voi face cum stiu eu, avand in vedere ca n-am avut niciodata reclamatii inclin sa cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iulie 12, 2008 Autor Share Postat Iulie 12, 2008 multam baietii ptr ca mi-ati sarit in ajutor o sa sar si eu cu niste diseara la Ciolpani daca ajungeti pe acolo...dati de veste la 0729111281 mai putin valabil ptr Manuel care e din mangalia, da cum am vazut aseara si motociclete de ct de la seawolves...poate bem o bere impreuna Manuel ( multam ptr manual ) am comandat segmenti standard si in functie de cum "pica" mai ajustez sau nu ( nu eu ci mecanicul care se ocupa de capra mea ) asfalt uscat baieti si noroi fin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 multam baietiiptr ca mi-ati sarit in ajutor o sa sar si eu cu niste diseara la Ciolpani daca ajungeti pe acolo...dati de veste la 0729111281 mai putin valabil ptr Manuel care e din mangalia, da cum am vazut aseara si motociclete de ct de la seawolves...poate bem o bere impreuna Manuel ( multam ptr manual ) am comandat segmenti standard si in functie de cum "pica" mai ajustez sau nu ( nu eu ci mecanicul care se ocupa de capra mea ) asfalt uscat baieti si noroi fin daca la cilindru e uzura prea mare nu mai ai ce ajusta la segmentii standard, vei avea jocul la capete mare. insa, nu jocul la capete este cauza unui consum de ulei ridicat si a unei compresii scazute ci jocul lateral al segmentilor in pistoane, asta da un consum enorm de ulei si o compresie scazuta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.