Sari la conținut

Probleme Dimensionare Segmenti


Postări Recomandate

Salutare

Am un Suzuki DR de 650R din 1992 caruia trebuie sa ii schimb segmentii.

nu pot insa sa masor cotele segmentilor, ptr ca nu stiu ce sa masor exact..in manualul de reparatii scrie sa masor ouside diameter ( dar nu stiu al cui diametru ) ptr a identifica "oversize side rail" - mama masii de "oversize side rail" ptr ca nu am gasit in nici un dictionar tehnic ce inseamna.

Deci cum stabilesc cotele segmentilor avand in vedere ca nu scrie nimic pe ei ( doar un RM care banuiesc ca e un cod al producatorului segmentului respectiv, segmentii nefiind cei originali ) ?

Daca aveti manuale ptr acest model de motocicleta va rog sa imi dati un link sau un mail la zidaruflorin0@yahoo.com ori pe mess.

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Salutare

Am un Suzuki DR de 650R din 1992 caruia trebuie sa ii schimb segmentii.

nu pot insa sa masor cotele segmentilor, ptr ca nu stiu ce sa masor exact..in manualul de reparatii scrie sa masor ouside diameter ( dar nu stiu al cui diametru ) ptr a identifica "oversize side rail" - mama masii de "oversize side rail" ptr ca nu am gasit in nici un dictionar tehnic ce inseamna.

Deci cum stabilesc cotele segmentilor avand in vedere ca nu scrie nimic pe ei ( doar un RM care banuiesc ca e un cod al producatorului segmentului respectiv, segmentii nefiind cei originali ) ?

Daca aveti manuale ptr acest model de motocicleta va rog sa imi dati un link sau un mail la zidaruflorin0@yahoo.com ori pe mess.

Multumesc mult

 

Masoara in partea de sus a cilindrului, ai o portiune unde nu calca segmentii, aceea este cota, sa cureti calamina cu smirghel inainte sa masori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara in partea de sus a cilindrului, ai o portiune unde nu calca segmentii, aceea este cota, sa cureti calamina cu smirghel inainte sa masori.

Pai daca "nu calca segmentii pe portiunea aia" e clar ca masoara degeaba .Tu ce zici de chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am un Suzuki DR de 650R din 1992 caruia trebuie sa ii schimb segmentii.

nu pot insa sa masor cotele segmentilor, ptr ca nu stiu ce sa masor exact..in manualul de reparatii scrie sa masor ouside diameter ( dar nu stiu al cui diametru ) ptr a identifica "oversize side rail" - mama masii de "oversize side rail" ptr ca nu am gasit in nici un dictionar tehnic ce inseamna.

Deci cum stabilesc cotele segmentilor avand in vedere ca nu scrie nimic pe ei ( doar un RM care banuiesc ca e un cod al producatorului segmentului respectiv, segmentii nefiind cei originali ) ?

Daca aveti manuale ptr acest model de motocicleta va rog sa imi dati un link sau un mail la zidaruflorin0@yahoo.com ori pe mess.

Multumesc mult

la 650 segmentii se schimba cind fanta ajunge la 1 mm

adica bagi segmentu pe cilindrul curatat inainte ,il asezi acolo unde lucreaza el si masori fanta cu lera..

piese cumpar de aici http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm pt k vin in 6 zile si preturile sunt si in dolari+transport+vama iesi mai ieftin k in Ro. te poti intelege cu omu la vama si scoti si mai 'eftin...nu mai zice la niminea...

Editat de Manuel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Pai daca "nu calca segmentii pe portiunea aia" e clar ca masoara degeaba .Tu ce zici de chestia asta?

 

Pai zic ca esti pe dinafara. Cand motorul e nou (adica fara uzura) cota care e in partea de sus a cilindrului este pe tot cilindrul adica si acolo unde calca segmentii.

 

Ai reparat vreodata vreun motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam la toata lumea ptr raspunsuri

cum nu stiu exact ce cota de service tre sa iau o sa iau standard si o sa-i ajustez in functie de cum "pica"

daca se potrivesc standard , cu atat mai bine

 

 

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam la toata lumea ptr raspunsuri

cum nu stiu exact ce cota de service tre sa iau o sa iau standard si o sa-i ajustez in functie de cum "pica"

daca se potrivesc standard , cu atat mai bine

 

 

 

Numai bine

standard 95.00...94,95..96...dinastea..

 

1---95,00 +0,5

2---95,00 +1,00

 

parca asa era....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai zic ca esti pe dinafara. Cand motorul e nou (adica fara uzura) cota care e in partea de sus a cilindrului este pe tot cilindrul adica si acolo unde calca segmentii.

 

Ai reparat vreodata vreun motor?

Dar cine a zis ca baiatul are cilindru nou? :angryfire: El s-a referit la segmenti, nu a specificat nimic de cilindru sau de motor nou. Si de ce ar schimba cineva segmenti la un motor nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cine a zis ca baiatul are cilindru nou? :angryfire: El s-a referit la segmenti, nu a specificat nimic de cilindru sau de motor nou. Si de ce ar schimba cineva segmenti la un motor nou?

 

 

motocicleta nu e noua, nici cilindrul

cota standard e 0,25 - 0,30

acum e 0,55 - 0,60

limita de service, din manualul de reparatii, e 0,70

 

se poate trece si de limita service din carte fara probleme, scad performantele, da atat timp cat trage prin noroaie si urca la munte putin imi pasa de acceleratii fulgeratoare si viteza maxima...ca doar nu de asta mi-am luat enduro

 

multumesc tuturor de raspunsuri

asfalt uscat si noroi fin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Dar cine a zis ca baiatul are cilindru nou? :angryfire: El s-a referit la segmenti, nu a specificat nimic de cilindru sau de motor nou. Si de ce ar schimba cineva segmenti la un motor nou?

 

Odata ce zidaru a scris ca face segmentare e clar ca nu e motorul nou, cand faci o segmentare faci pt ca s-au uzat segmentii nu cilindrul adicatelea ai uzura minima sau deloc pe cilindru, cand ai cilindrul uzat il schimbi nu bagi segmenti mai mari (de reparatie) ca iese treaba romaneasca in felul asta si sunt sanse 50 cu 50% sa nu iasa adica va hali ulei sau se lasa greu segmentii iar cand se vor lasa deja face fanta mare, asta ti-o spun din experienta practica nu din citit manuale de reparatii.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta nu e noua, nici cilindrul

cota standard e 0,25 - 0,30

acum e 0,55 - 0,60

limita de service, din manualul de reparatii, e 0,70

 

se poate trece si de limita service din carte fara probleme, scad performantele, da atat timp cat trage prin noroaie si urca la munte putin imi pasa de acceleratii fulgeratoare si viteza maxima...ca doar nu de asta mi-am luat enduro

 

multumesc tuturor de raspunsuri

asfalt uscat si noroi fin

m-am uitat atent in cartea de reparatii si zice asa...

la primul segment (ala de " foc" cum zice romanul) se schimba cind fanta ajunge la 1 mm

la cel de radere se schimba la fanta de 0,5..

 

daca si cu segmenti noi fanta e mare se alezeaza / honuieste la urmatoarea cota ...+0,5 mm

 

nu ma pricep sa scot poza din carte..format pdf.. :angryfire:

Editat de Manuel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
m-am uitat atent in cartea de reparatii si zice asa...

la primul segment (ala de " foc" cum zice romanul) se schimba cind fanta ajunge la 1 mm

la cel de radere se schimba la fanta de 0,5..

 

daca si cu segmenti noi fanta e mare se alezeaza / honuieste la urmatoarea cota ...+0,5 mm

 

nu ma pricep sa scot poza din carte..format pdf.. :angryfire:

 

 

Sa vedem ce zice si Belbody ca e doxa de mecanica :P , s-ar putea sa-ti contrazica manualul :blbl:

 

@zidaru - nu stiu ce uzura ai pe cilindru dar sunt sanse mari sa mearga bine deoarece pistonul/cilindrul la DR650 are diametru mare si nu este pretentios la segmentare.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody zice ca matale nu prea vezi bine sa citesti pe monitor si ca ai probleme cu intelegerea unor probleme simple. Nu era vorba de nici o mecanica, remarcam simplul fapt ca omul intreaba ceva si dumneata raspunzi cu totul altceva..

 

Manu, deschizi manualul pdf la pagina unde vrei tu, apesi odata tasta Print Screen (langa F12), te duci in Paint, dai edit-paste, apoi selectezi ce te intereseaza din screen-ul salvat, dai copy din nou, apoi new-file (nu salvezi), apoi paste, apoi save as *jpg si gata poza cu ce ai vrut initial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara in partea de sus a cilindrului, ai o portiune unde nu calca segmentii, aceea este cota, sa cureti calamina cu smirghel inainte sa masori.

o curatare intensa pentru tot cilindrul cu smirghel fin, de granulatie 80 nu ar strica :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manu, deschizi manualul pdf la pagina unde vrei tu, apesi odata tasta Print Screen (langa F12), te duci in Paint, dai edit-paste, apoi selectezi ce te intereseaza din screen-ul salvat, dai copy din nou, apoi new-file (nu salvezi), apoi paste, apoi save as *jpg si gata poza cu ce ai vrut initial.

baaa,bagi in viteza,tragi de ambr,dai cu spritz..ii dai una cu ciocanu daca nu mere cu cheia de 13....ma iei pe mine cu "paste" dinalea ca e grele... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Belbody zice ca matale nu prea vezi bine sa citesti pe monitor si ca ai probleme cu intelegerea unor probleme simple. Nu era vorba de nici o mecanica, remarcam simplul fapt ca omul intreaba ceva si dumneata raspunzi cu totul altceva..

 

Raspunsul meu a fost foarte clar pt cine stie mecanica (pt cine a practicat nu pt cine citeste din manual). Ia si fa matale motoare cum stii tu iar eu voi face cum stiu eu, avand in vedere ca n-am avut niciodata reclamatii inclin sa cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam baietii

ptr ca mi-ati sarit in ajutor o sa sar si eu cu niste :( diseara la Ciolpani daca ajungeti pe acolo...dati de veste la 0729111281

mai putin valabil ptr Manuel care e din mangalia, da cum am vazut aseara si motociclete de ct de la seawolves...poate bem o bere impreuna Manuel ( multam ptr manual ) :D

am comandat segmenti standard si in functie de cum "pica" mai ajustez sau nu ( nu eu ci mecanicul care se ocupa de capra mea )

asfalt uscat baieti si noroi fin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam baietii

ptr ca mi-ati sarit in ajutor o sa sar si eu cu niste :( diseara la Ciolpani daca ajungeti pe acolo...dati de veste la 0729111281

mai putin valabil ptr Manuel care e din mangalia, da cum am vazut aseara si motociclete de ct de la seawolves...poate bem o bere impreuna Manuel ( multam ptr manual ) :D

am comandat segmenti standard si in functie de cum "pica" mai ajustez sau nu ( nu eu ci mecanicul care se ocupa de capra mea )

asfalt uscat baieti si noroi fin

daca la cilindru e uzura prea mare nu mai ai ce ajusta la segmentii standard, vei avea jocul la capete mare. insa, nu jocul la capete este cauza unui consum de ulei ridicat si a unei compresii scazute ci jocul lateral al segmentilor in pistoane, asta da un consum enorm de ulei si o compresie scazuta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...