sorin_bb12 Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Se cauta un motor pt un pitic. cam asa ar suna anuntul matrimonial prin care caut sa gasesc o motocicleta micuta,asa de incepator de 250-400 care sa suporte toanele si visele mele. Care s ar traduce intr un cuvant : SIMPLITATE acum explicatia: fara radiator, fara fire, eventual v-twin, etc. Ceea ce caut eu ar fi cam asa: domne daca iti iei motoru asta, se poate ajunge la asta ! cu poze asa ca pt.....mine. Pe scurt ma uitam la o virago de 250, dar numai fire, semnale, firisoare, iti si alte minuni. Intrebarea mea este cum se ajunge la motoarele de tip bobber.....care ma uluiesc prin simplitate un bloc motor pe un cadru...si atata...nu stiu daca ma exprim bine, daca nu ma fac inteles... va rog corectati-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Se cauta un motor pt un pitic. cam asa ar suna anuntul matrimonial prin care caut sa gasesc o motocicleta micuta,asa de incepator de 250-400 care sa suporte toanele si visele mele. Care s ar traduce intr un cuvant : SIMPLITATE acum explicatia: fara radiator, fara fire, eventual v-twin, etc. Ceea ce caut eu ar fi cam asa: domne daca iti iei motoru asta, se poate ajunge la asta ! cu poze asa ca pt.....mine. Pe scurt ma uitam la o virago de 250, dar numai fire, semnale, firisoare, iti si alte minuni. Intrebarea mea este cum se ajunge la motoarele de tip bobber.....care ma uluiesc prin simplitate un bloc motor pe un cadru...si atata...nu stiu daca ma exprim bine, daca nu ma fac inteles... va rog corectati-ma! e simplu, ca sa ajungi la un motor bobber, astepti pana se culca proprietaru', tai gardu', si cam asta e. daca te retine din avantul pioneresco-bobberesc faptul ca virago dă 250 are cam multe firisoare si semnale, io zic sa-ti iei 'nepra' lu Mex ca e bobberita gata. cre' c'o vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MiLu_HD Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Se cauta un motor pt un pitic. cam asa ar suna anuntul matrimonial prin care caut sa gasesc o motocicleta micuta,asa de incepator de 250-400 care sa suporte toanele si visele mele. Care s ar traduce intr un cuvant : SIMPLITATE acum explicatia: fara radiator, fara fire, eventual v-twin, etc. Ceea ce caut eu ar fi cam asa: domne daca iti iei motoru asta, se poate ajunge la asta ! cu poze asa ca pt.....mine. Pe scurt ma uitam la o virago de 250, dar numai fire, semnale, firisoare, iti si alte minuni. Intrebarea mea este cum se ajunge la motoarele de tip bobber.....care ma uluiesc prin simplitate un bloc motor pe un cadru...si atata...nu stiu daca ma exprim bine, daca nu ma fac inteles... va rog corectati-ma! Salut.. eu am un motor de vanzare.. eu l-am luat ca si tine pt al modifica.. doar ca nu mai am timp si nici fonduri pt ca mi-am luat altul si acum m-am bagat in cel nou... deci.. daca te intereseaza linkul este in semnatura.. P.S. motorul e mai mare decat ai vrea te, este puternic.. dar nu fuge de sub tine daca il accelerezi un pic mai tare.. are 3 in linie si are un sunet foarte frumos de chopper/cruiser (asta fiind unul din motivele principale pt care l-am luat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 11, 2008 Autor Share Postat Iulie 11, 2008 acum vreo 10 anisori, din primele 2 salarii am avut si eu simson si pentru cateva zile si nepra unui preten pe cap......si nu pot sa zic decat doamne feri de nepre! acum vreo 10 anisori, din primele 2 salarii am avut si eu simson si pentru cateva zile si nepra unui preten pe cap......si nu pot sa zic decat doamne feri de nepre! si tot ma gandesc la una de 250 asa de incercari...dar astept sfaturi de la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 acum vreo 10 anisori, din primele 2 salarii am avut si eu simson si pentru cateva zile si nepra unui preten pe cap......si nu pot sa zic decat doamne feri de nepre! acum vreo 10 anisori, din primele 2 salarii am avut si eu simson si pentru cateva zile si nepra unui preten pe cap......si nu pot sa zic decat doamne feri de nepre! si tot ma gandesc la una de 250 asa de incercari...dar astept sfaturi de la toti Nipra lui Mad Max e altceva, aia cred ca a facut toate intalnirile de vreo cativa ani incoace. Stie cineva cat cere pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Cauta un drag star de 400cc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Nipra lui Mad Max e altceva, aia cred ca a facut toate intalnirile de vreo cativa ani incoace. Stie cineva cat cere pe ea ? lol .. nu e de vanzare , lol. Bine, la un anumit pret totul e de vanzare in lumea asta, insa nu are de gand sa o vanda.. iti zic io sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 11, 2008 Autor Share Postat Iulie 11, 2008 tot cu ceva micut incep dupa care o las pretenei daca vreau ceva mai mare.... intrebare pt roby....cum ti se pare ca ar iesi un bobber din virago de 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 tot cu ceva micut incep dupa care o las pretenei daca vreau ceva mai mare.... intrebare pt roby....cum ti se pare ca ar iesi un bobber din virago de 250? Micut dar interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 16, 2008 Autor Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) da e adevarat dar m am dus sa vad una, si cand am vazut-o si mi am adus aminte de fire si firisoare!!!! cum drecu de le scot aia atat de pure in linii, fara nimic agatat de nspee mii de firicele???????????? hai am inteles, frana de fata tot la picior, controlata cu aia de spate odata daca is ambele hidra, E DIFICIL , acceleratia ascunsa, dar ambreiaju???semnalele, etc? cum naiba dispar toate chichitele alea din instalatie DIN SPATELE MOTORULUI, cate uiti la un motor din ala si vezi un cadru, 2 evacuari, o trasmisie la roata de spate si gata? cine imi spune si mie...si mai ales cine imi spune cum se face? Editat Iulie 16, 2008 de sorin_bb12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 iti spun eu. te uiti la toata motocicleta si vezi posibilitati de a le ascunde, prin cadru pe dedesubtul rezervorului , gasesti tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 da e adevarat dar m am dus sa vad una, si cand am vazut-o si mi am adus aminte de fire si firisoare!!!!cum drecu de le scot aia atat de pure in linii, fara nimic agatat de nspee mii de firicele???????????? hai am inteles, frana de fata tot la picior, controlata cu aia de spate odata daca is ambele hidra, E DIFICIL , acceleratia ascunsa, dar ambreiaju???semnalele, etc? cum naiba dispar toate chichitele alea din instalatie DIN SPATELE MOTORULUI, cate uiti la un motor din ala si vezi un cadru, 2 evacuari, o trasmisie la roata de spate si gata? cine imi spune si mie...si mai ales cine imi spune cum se face? bluetooth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 17, 2008 Autor Share Postat Iulie 17, 2008 andrei, nu am gasit cum sa le ascund si nu stiu daca vreau sau daca pot sa le ascund ! asta e problema! si as da 30.000 de euro pe un bike, dar nu am, deci caut pt asta mica de am pus ochii... si puc, faza cu bluetooth si cu gardu ? cut it out, vezi prin alta parte de o caterinca moldoveneasca. de acum inainte, as dori raspunsuri sau linkuri, mai ales legate de partile electrice care pot fi si cum pot fi ascunse, gen renuntarea la ledurile indicatoare, trecutul unor fire prin cadru si ghidon, amplasarea unor comenzi la mana, dar nu suicide shifter, posibilitatea unei baterii mai mici care sa poata fi ascunsa impreuna cu alte parti in ceva mai mic decat prostia aia din spatele motorului, ceva gen teava de pvc rotunda si mascata cu metal amplasata in spatele motorului ca la unele old school apropo exista un tub care iese din motor si ajunge in carburator ceva legat de ulei si recuerare...etc nu stiu exact..ce e si daca se poate renunta la el....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) sorine, pai ca sa fie cat mai simplu ca am vazut ca asta urmaresti, hotaraste-te la un bobber. Renunta la toti martorii de bord,ca dupa ceva timp ai sa simti motorul, nu trebe un beculet sa iti arate ca nu mai ai benzina sau ulei.La partea fata eu am avut noroc ca aveam coarnele gaurite si am bagat instalatia prin ele, la restul daca e sa faci de la zero cauta pe net sau prin magazinele de specialitate niste cabluri electrice subtiri dar rezistente la curentul care va trece prin ele si joaca-te pe cadrul motocicletei cu un burghiu mic de 4-5mm, si da gauri pe unde vrei sa intre si pe unde vrei sa iasa firele, in totalitate nu cred ca vei reusi sa le ascunzi..dar merita incercat. Si legat de tubul ala care iese din motor si intra in filtru de aer(nu in carburator) daca e vorba de nipru, nu stiu sigur daca e indicat sa renunti la el, ca nu l-au pus aia acolo degeaba, dar eu am renuntat demult si nu s-a intamplat nimic rau. In rest spor la treaba cand o sa fie, si poate ne tii la curent cu progresul! Editat Iulie 18, 2008 de andrey_832 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) in gandurile mele, renunt si la 90% din instalatia electrica, dar inca mai studiez.....habar nu am de partea teoretica ca asa de taiat e cel mai simplu... poate ceva de genu asta, dar fara acea cutie sub sa....tot ce ramane din instalatie sa fie ascunsa intr-un tub...in spatele motorului.. Editat Iulie 18, 2008 de sorin_bb12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 dap..asta e un chopper ce-mi place si mie...dar te sfatui sa gandesti o solutie sa cobori cadru la spate dar sa nu il faci rigid...ca ai sa plangi pe la 35-40 de ani de la drumurile noastre....toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 ultimu lucru care il voi face, datorita costurilor, va fi cauciuc de 200-300 pe spate si bascula mare si groasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 da e adevarat dar m am dus sa vad una, si cand am vazut-o si mi am adus aminte de fire si firisoare!!!!cum drecu de le scot aia atat de pure in linii, fara nimic agatat de nspee mii de firicele???????????? hai am inteles, frana de fata tot la picior, controlata cu aia de spate odata daca is ambele hidra, E DIFICIL , acceleratia ascunsa, dar ambreiaju???semnalele, etc? cum naiba dispar toate chichitele alea din instalatie DIN SPATELE MOTORULUI, cate uiti la un motor din ala si vezi un cadru, 2 evacuari, o trasmisie la roata de spate si gata? cine imi spune si mie...si mai ales cine imi spune cum se face? salut 1.In primult rind sunt multe customuri bobbere sau choppere ce au ambreiajul la picior si schimbatorul la mina ...linga cutia de viteze sau linga rezervor....mai unele dintre ele au ambreiajul exact ca acceleratia ...cablul trecut prin ghidon.... 2. Foarte putine motoare ce sunt mai bine zis showbikeuri au frina la picior ca actioneaza ambele roti.....ce e naspa rau pt un motor ce se circula zilnic... 3. Care au frina disc fata si nu vezi maneta de frina ...au pus sistemul exact ca la aceleratie cu cablu prin ghidon cu cablu pina undeva sub motor ,unde cablul actioneaza pompa de la frina disc fata.... 4. Cit despre un bobber din un virago de 250cc ...il poti face dar va arata ca si o motocicleta de copii...e foarte mic si are si cadru dubios pt a face un bobber... 5.fiecare face ce vrea din orce motor...gusturile nu se discuta.... salut si spor la munci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_bb12 Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 roby, mersi mult de tot, dar adevarul este ca sunt si eu mic, am 1,65, si fara sa supar pe nimeni, am mai vazut pitici ca mine si pe un drag de 650, aratau ca naiba, ca Ghimlin pe cal....daca poti tu sa imi dai alt sfat referitor la un motor, sunt gata sa il iau in considerare, sid e mas gandi la un cadru custom, dar costa....si o bascula asa mai maricica... cand spui de cadru cai dubios, la ce te referi? la partea cu ambreiaju ca acceleratia ma gandeam si eu, sau chiar cum zici tu cu suicide shifter.... la cablul de frana fata e mai complicat, in cel mai rau pun frana pe tambur si trec cablul prin furca springer... stiu ca nu este legal, ca nu trebuie, etc dar, cum renunti la o instalatie electrica...stiu scoti totul, dar in cazul unui motor cu electric starter poti renunta si la baterie? sau visez prea frumos? sau pot sa pun o bateri f mica? daca ar putea cinevasa imi explice cum e cu instalatia electrica, adica iese curentul din alternator, care este in dreapta blocului motor si dupa aia ce.....pentru ca vreau sa renunt la cat mai mult, sa ramana asa cum spun la inceput strict un motor cu rezervor pe un cadru....si vb cat se poate de serios...deci cine imi poate explica instalatia electrica? P.S. intrebare pt admini...am voie sa fac un topic separat despre acest lucru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 P.S. intrebare pt admini...am voie sa fac un topic separat despre acest lucru? Nu fa alt topic...spunemi ce titlu sa dau acestui topic care ai deschis tu si eu il modific ..si asta va ramine topicul tau....ok cit despre cadru la virago 1....pai partea din spate a cadrului nu prea are nici o linie la virago... 2....in fata motorului virago nu are cadru asta ar fii a doua chestie ce nu da la linia de bobber 3.....nu teai gindit cumva la un suzuki savage....e destul de mic si se poate modifica usor....sau un honda rebel ca si el e mic si arata destul de bine pt o baza de incepere pt modificat...... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 ultimu lucru care il voi face, datorita costurilor, va fi cauciuc de 200-300 pe spate si bascula mare si groasa.... Din pacate motorul Virago-ului tau nu poate sa mute o roata de 300 din loc...eventual cu turbo. Oricum,ce este important e faptul ca incerci sa chopperesti ceva. Succes la chopperit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Nu fa alt topic...spunemi ce titlu sa dau acestui topic care ai deschis tu si eu il modific ..si asta va ramine topicul tau....ok cit despre cadru la virago 1....pai partea din spate a cadrului nu prea are nici o linie la virago... 2....in fata motorului virago nu are cadru asta ar fii a doua chestie ce nu da la linia de bobber 3.....nu teai gindit cumva la un suzuki savage....e destul de mic si se poate modifica usor....sau un honda rebel ca si el e mic si arata destul de bine pt o baza de incepere pt modificat...... salut Imi pare rau sa te contrazic roby dar Virago de 250cc are cadru in fata motorului, nu e ca cel de 535cc Cel de 535cc Cel de 250cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Imi pare rau sa te contrazic roby dar Virago de 250cc are cadru in fata motorului, nu e ca cel de 535cc Cel de 535cc Cel de 250cc na asta este, nu mai tineam bine minte .....pai atunci mai bine pt el ...arata mai ok.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 na asta este, nu mai tineam bine minte .....pai atunci mai bine pt el ...arata mai ok.... No problemo'! Oricum un pic arata mai fain cu cadru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.